Mr. Herk Skrevet 31. august 2007 #126 Skrevet 31. august 2007 Jeg var absoludt ikke bekymret jeg bare lurte, forester er det jo mange unge menn som kommer og de klarer å holde meg bissey. feir med en øl du tiny, det er lov selv om du er alene vi er her bare et tasttrykk borte hvis det er noe. det blir nok mer en en cerveza her
simbamamma Skrevet 31. august 2007 #127 Skrevet 31. august 2007 Jaså, så 1D inviterer meg på overnatting hos deg, molle? Har jeg faktisk ikke hørt noe om... Tror vi glemte en gulpeklut hos deg, men kanskje det er en ny en du har funnet nå? Har ikke etterlyst den, for den kunne du jo sikkert få bruk for, tenkte jeg. Kan godt spytte i litt til nytt månedskort. Takk for prospekt, Cat! Litt drøyt av megleren å kalle det barnevennlig når det bare er ett soverom, synes jeg ;-) Men slett ikke ille rønne, ser det ut som. Er det noen som kan komme på bursdag den 24.9 eventuelt? Skulle vel skrive noe mer, men tett i huet som jeg er, forsvant det gitt...
♥Tiny Skrevet 31. august 2007 #128 Skrevet 31. august 2007 METT........... Litt mye potetgull jah... *ugh* Om det er en mandag kan ikke vi komme dessverre... Sånn er det med disse karrieremenneskene vettu Men kommer gjerne innom en helg Noen som vil væme å finne på noe sammen med en ensom sjel imorgen da??? *hinthint* Er ikke -09 lenge å vente da????? rasler litt i eggstokkene mine gitt... hehe
Mr. Herk Skrevet 31. august 2007 #129 Skrevet 31. august 2007 det blir litt vanskelig på en mandag ja med reisevei og slikt slutter ikke før halv fire. men det var kanskje søndag 23 du mente. og en ting til herkules lurer på om b er godt til sneiler. og om hvordan sneiler berser. hun er litt lat gidder ikke skrive så jeg må. mere opptatt av suduku hun hvis ingen snek er dette dagens 40!!! yea hva ligger rekorden på da
Amabolla Skrevet 31. august 2007 #130 Skrevet 31. august 2007 God kveld i stova:) Herregud kor dåkke skrive da! -Mol: ja svanine er smart ho;) kan finfint spleise for 1D.Og vi har allerede "amadritt" navnet-er det en ny navn på gang?: "leotilstander" jaja...Og den presangen til Linea er fin! Kjempesøt og rar:) oo-er ikke ofte jeg klarer å tippe rett på noe-gleder meg til halv premie:) -Cat: Kjøp mer sjokkis- gjerne både i pose og alle de forskjellige str. på sjokkisbar:) Da er du sikker på at du alltid har. Akkurat nå har jeg en troika i kjøleskapet, after eight og en eller anna konfekt i skapet og skulle det nøde så har jeg nugatti og oboy:) Og veldig fin leilighet da-føler jeg har vært der nå -1D: har lest bloggen jeg og-heilt forferdelig og kan ikke begripe hvor vondt den familien må ha det nå. Kjipt med månedskortet som er borte-håper du finner det igjen. (og jeg kom forresten med min første forkortelse for ei pitteliten stund siden og det var hefd- så tar ff din litt til meg og;)) - Sessa: prøvde også å rydde i dag, men problemet var at Leo gikk bak meg og ville rydde hun også-så det ble litt ringdans...Tror jeg heier på mannen din sin musikksmak "umbrella" ush og æsj- Husk:kvalitet ikke kvantitet!! - Mr. herk: kommer nok noen pappaer- om ikke annet så er min sambo her, min stebror,vanlig bror og stesvoger her- så noen mannebein vil være og se:)) Innehar ikke så mye sneglekunnskap... -Tiny: heilt enig med du-du nevnte kun fylke-ikke noe annet ble nevnt-så hva de tok så av på må gudene vite. Leo liker også oliven. Har forresten T sin smokk og smokkeanheng her. Jobber jeg i morgen-så jeg er kjedelig. Lenge til 09-småralser i mine stokker og, men desverre rasler det ikke så mye i sambo sin type stokk;) (haha-fnis) -Simba: veit ikke heilt enda med den birsdagdatoen-litt usikker ang. jobb. Og hva gjøre på nu da...hmmm...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #131 Skrevet 31. august 2007 hm så har jeg forstått det slik at Tiny er hengt ut pga den triste tråden??? Oppdatere meg da!!.. Her har det rasla i alles stokker siden jeg ikke lenger var støl etter fødselen. Jeg får vel samle sammen tippene på O og legge ut resultat. Kult at jeg vant da Molle! Sist så tippa jeg 73 cm på gutten din denne gangen økte jeg fra 70,.5 - 73 det er 2,5 cm Så hadde jeg økt det fra forrige tipp hadde det blitt bra 73+2,5=75,5 Skulle hørt på meg selv da jeg sa jo at de måler gutten din feil på den HS!! Cat leiligheten din så bra ut Lykke til med salget!! Jeg så ikke at det sto noe om barnevennlig jeg! så det var noen på tråden her som kommenterte det. Den er jo barnevennlig da- Bakkeplan fin beliggenhet osv. Kanskje ikke så familievennlig- hva plass angår. Så da må jeg lese mer om hva dere har skrevet Vi har bada i sjøen i dag også Kjempekult. Badering er bra, bølger og sjø er bra! O. er blid og søt og veldig snill. Ingen som trøstet på meg/O når han hadde slått seg:( Ville bare si det ingen kos på oss hulk hulk. Sessa grattis med bryllupsdag! glemte å si det Da har dere vært gift 1 år og 2 uker kortere enn oss Mtg du må si i fra på jobben at du får vondt i hode av den hodegreia- må få ny som passer bedre!! Moll håper E er i slaget i gjen i natt! God bedring. Sessa den tråden stemmer ikke på vekt nei. Jeg får ikke endret der men det ble veldig galt Tallene stemmer ikke med månedene. STOL PÅ MEG Herkules
simbamamma Skrevet 31. august 2007 #132 Skrevet 31. august 2007 Mente søndag 23. selvfølgelig. Så jo til og med etter på kalenderen, men klarte faen meg ikke å få det riktig likevel...! Snegler er æsj!
Mr. Herk Skrevet 31. august 2007 #133 Skrevet 31. august 2007 Så nå innlegget ditt Tiny Drit i det du Det er virkelig ikke noe å bråke for hilsen Herkfruen
Molait Skrevet 31. august 2007 #134 Skrevet 31. august 2007 vagina monolog?? haha Hinta ikke om noe jeg, huska ikke Linnis vekt engang. BARe at du er jo i samme aldern liksom. Eller hu. Så har du vel sett de andre på hs sammen med deg. Og sett ce. Og klarer å tenke. Umbrella..såklart siden ama sider æsj må jeg jo bare si det har festa seg litt på hjernen. Ganske så jalla sang egentlig, men er noe med den. Har faktisk sunget på den med 1D og L Kan sies jeg liker guns'n og. Liker i grunn det meste jeg. Scooooooter-hoho-eh ja. OLIVEN: Veldig vanlig at små unger eter dette. JEg har aldri likt det. Ikke will heller. Av 8 nieser og nevøer er det bare 1 el 2 som ikke spiste det da de var små. Tips: Gi unga all mulig rar mat! Da liker de mye mer når de blir litt større:) (tror herkene skårer bra på det tipset altså) HVA GJØRE I VANN: Hallo? Bade? Nei hoppe, kaste i lufta, holde i kanten (basseng) og slippe og lære dem å holde seg fast. Hoppe fra kanten (evt. sittende). Snurre rundt, plaske, sitte armen. Synge sanger man kan gjøre bevegelser til (hjulene på bussen-mange vers) Øve på å svømme med barnet forran seg (voknse på rygg) så man blir bedre på det om uløkka skulle være ute. Sitte i strandkant med bøtte og spade og spise sand. For eksempeeel:) MINSTEMANN: da jeg ikke er stort utenfor tråden så kan ikke noen gi link til blogen a? evt på msn så ikke det blir noe kluss og moderator sletter tråden! Det hadde gjort seg det..hehe Kommer mest sans. søndag 23. Kommer MED mann, vil jeg tro. ER hat å kjøre bil langt med ce så er kjekt med en sjåfør og en underholder. Om det er greit da:) Ellers klarer jeg begge deler jeg altså. Vet ikke om M kommer til Loa.(leo ja..Loa var i grunn koslig) Will kommer iaf. Lurer på om jeg får se bror da jeg:) svanine: har enten hatt barn på arm eller sitti her frem til kl 16:30. Lite liv med vaksinesyk. Skålen blir for tiden oppbevart i garasjen, men kan godt ta den inn om det ønskes. Koselig dere og legger igjen en grunn:) (var på vei til bil da jeg fant) Nei da var så flink atte herkmannen! Og gleder deg til kake du! Vet det nok! Er derfor du kommer i alle bursdagene! Kult med strand og bølger og saltvann og sol og varme og JEG VIL OG! Kanskje jeg skulle inv. oss ned dit..inv. meg jo overalt ellers. Ja det er freddan i dag. Mange freddan i dag el? ØL ER ALLTID LOV!!! Segler bajser under magen der bak? Som fisken? KB er godt uansett, men tror jeg ville foretrukket en vin til snegler. KB etter snegler? svanine får komme med en link om snegler:) Jeg får ofte link om jeg lurer på noe. Den dama _kan_ svare altså TINY: ja hva sa folk da? Få høre litt daaa. Moro. Er litt moro iaf-hihi. Nei du får holde deg her! Du burde jo vært en tur hos cat før a flytter da. Kanskje jeg skulle inv. oss dit en dag. Hmm. Står det T under alle skålene? Og hvor mange var det? Mange barn som ryddet her.. Tiril spiser alt helst hele tiden! (har jeg inntrykk av) SIMBA: Har du enda ikke fått med deg det?? Er da ingen som blir inv. av den man skal til her inne. Her inv. man folk og seg selv til andre og litt sånn forskjellig:)) Men bare å kræsje over det assa. Mener jeg fant en ny gulpeklut nå jeg. Men kan jo ha vært noen små som har "ryddet" Hur er formen? KLEMMEPÅHERK(OG O?) Ikke helt fått med meg hva men klemmer ivrig ivei:D Molles eggstokker rasler ikke! Men de rasler til neste sommer:) Synes jeg har baby enda jeg. Altså en som tar masse tid og energi og er avhengig av en. Iaf om man sammenligner med storebror. Kanskje der jeg gjør feil:) Men akk og ukk jeg er så glad jeg ikke er gravid nå TRÅDREKORD: 40 er høyt og bra men var nok høyere tall allerede på bli gravid, og enda vi da var hovedsakelig 2 som var med. Mye korte innlegg da. Denne dagen er en av de bedre, skal sies det. hihi Herkules og tall;) Jo og kan sikkert hjelpe deg med tall på traaden en dag. Håper IKKE ce er i slaget i natt!! men skjønte hva du mente da:) I morgen får jeg på dagen besøk av ei venninne jeg ikke har sett på 2-3 år. Blir koselig. (hun som bodde nede her) Har ikke hørt noe fra svanine. Så da er kvelden åpen enn så lenge. Blir du hjemme i morgen svanine? Se an form til ce da. Er vel over til i morgen kveld får håpe. Detta ble langt det:) Men sitt no å glor. Ta natten kanskje? Håper på fine drømmer ) Bruker svanine sin gode gamle jeg: BØFN
*1D* Skrevet 31. august 2007 Forfatter #135 Skrevet 31. august 2007 Rasler i stokken til sambo`n min..... Men her er det stengt!!!!! (skal ikke bli den av oss med nest kortest tid mellom 2 unger...) Guuuuuu, som jeg lo forresten ama! Kjenner ei som er på tjukka igjen jeg ja!!!!!!! (fikk ca samme tid som meg..hihi) Velkommen hit mr. Herk.... Tror du er pappa`n med flest innlegg:) Du får hilse kjærringa og fortelle henne at snegler ikke driter:) (vet ikke om det er sant altså, men syns det hadde vært mest logisk...jeg driter ikke i egen stue....) Innviterer over en lav sko jeg, meg selv, andre, ja bare å passe seg kanskje jeg innviterer fler inn på tråden til og med:) Haha! Har vi skrevet så mange innlegg på en dag på lenge, type dib?????? Og hvor mange av dere går for sommer`n 08 i stede nå da???? Hihi... Og jeg avblåser herved tipp på LT!!! Vi har en vinner!! Det er ikke vits i at noen andre tipper engang!!! SORRY Simba.....du ble slått på målstreken:( VINNEREN ER CAT!!! Hun bomma med 10 GRAM!!! T veier 8880 g og er 76,5 cm lang...... Cat tippa 8890 g og 76,5...... (så da blir det BÅDE sjokolade og ordentlig premie på deg da Cat....men det viste du vel allerede, siden vi snakka om det på telefonen..hihi) OG jeg har vunnet!!!!! (kan denne dagen bli bedre???? don`t think so!) Glemt å se på leilighet jeg......igjen......sjekke nå....... Forresten ignen som har sendt meg bilde av utrigningen sin i kveld.....ikke noen som drikker øl i kveld???
Molait Skrevet 31. august 2007 #136 Skrevet 31. august 2007 blir aldri feridig for dagen denna tråden:) Drikker ikke øl. Kan sikkert sende bilde forde jeg;) Skjønt tlf min har ikke engang hørt om kamera:( Men pføy og jeg som ville vinne tipp! Jeg kan tippe vekt på L?? hihi Nei legge seg a tro? jeg som tenkte meg freddan og men nå har det jaggu blitt lørran. Jaja dett var dett intet å gjøre med det.
Molait Skrevet 31. august 2007 #137 Skrevet 31. august 2007 Jo ce gikk masse på Obs i dag:) og i stua hjemme, men ganske langt på Obs. Sov fra 14:15-16:30 og sovnet helt utslitt kl 20:15. Denne vaksina var lei altså Ikke hørt et pipp til nå. Håper han sover det fra seg. Fikk PIR før han la seg. (litt fin den og da-pir- ) Drittfolk som roper og gauker utenfor vinduet til E!!! Cat kom å skyt dem for meg!
*1D* Skrevet 31. august 2007 Forfatter #138 Skrevet 31. august 2007 Du kan tippe vekt på L du vennen:) (får lønn i himmelen du som oss andre dødlige...hehe) Sitter oppe enda jeg og...... har ikke vett nok til å legge meg...var så godt at det var stille rundt meg også dukka L opp på stua med gråt og snørr og "mamma..." Så da har jeg lagt henne for andre gang i kveld. Så Bollywood filmen på Nrk2 i kveld! Den var morsom!! L syns det var den beste filmen ever lissom:) Dans og sang og vakre mennesker og lykkelig til sine dagers ende; hurra!!
Molait Skrevet 1. september 2007 #139 Skrevet 1. september 2007 Da er E lagt. Sovner ikke på pupp slik han har gjorti lang tid nå (tok bare 2-3 min. på 1.lur) men må ha en tår da. Kanskje for å roe ned. Ligger å pludrer i seng. Kan gå begge veier. Hvorfor skal morran være så lett å legge, men ettermiddagen en Stor Kamp?! Og jo han trenger 2 lurer enda. Holder ikke fra 11-11:30 til 19. Bollywood..hehe ja man sitter bare å venter på at alle skal danse. Er litt musikal:) Veldig dramatiske og lykkelige slutter. Vonde drømmer på L? Skal tenke godt og lenge og veie min egen sønn først;) Får besøk om 2-3 timer. Rydde litt da. Takk for link:)
♥Tiny Skrevet 1. september 2007 #140 Skrevet 1. september 2007 Gud mårning sunshines Nå har akkurat snuppa sovnet i armene mine.. Satt lenge og kosa i sofaen før hun seilte inn i drømmeland. Er kos å være hjemme bare oss igjen også *savne* Var forresten småsur fra hun stod opp 8 og bajsa seg skikkelig ut istad, sånn type dusjepompenbajs... Grattis med gågutt Mo Nei, skal jeg rydde litt da tro? Hadde trengt både rydd og vask her, men tror ikke jeg rekker alt det bare på den tiden Tiril sover.. Får begynne nå og ta resten ikveld da.. Forresten så er tr i anmarsj kjenner jeg, sånn til informasjon til alle som ikke vil vite men får det likevel.. hehe
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. september 2007 #141 Skrevet 1. september 2007 Var det bare jeg som hadde liv utenom i går ell?? Var på fest, røyka og drakk! Deilig! Kosa meg stort og plutselig var kl 1 og hun jeg skulle sitte på med skulle hjem så da var det liksom greit å stikke. Og iom at de siste nettene har vært pes tenkte jeg at natten ble fæl, men nei, hun våknet en gang kl. 3 og fikk litt hjelp av pappa. Sovnet i stor seng og løftet over til sin egen. Våknet 8!!!!!! Mmmmm... men sutre-sutre hele morgenen. Først nå hun begynner å bli blid! Herk: blåse på!! Tenkte på det da jeg leste, men glemte å kommentere? Har opplevd samme. Det er noe dritt. Og så mye blod som kommer. Snegler bæsjer, ja! De som bor i hus har det jo på ryggen, men kroppen er jo utenfor. De har vel en kloakk på bakkroppen. Leste nettopp om en som kokkelerte med iberiasnegl (syke syke mannen!) og han sultet de i tre dager først for å tømme tarmen. Men de heter ikke morder snegl for ingen ting. I løpet av tre dager var 18 snegl blitt til 12... Oliver bor ikke hos oss, for jeg liker ikke og mann kjøper ikke til seg selv. Linea har derfor ikke smakt. KB? Kone banker??? *rekkehåndaiværetforfreddan* (hadde i natt, da, men teller likevel?? Orker ikke, passer ikke... vet ikke hva mer å skrive. Skal tenke ut plan for dag snart...
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. september 2007 #142 Skrevet 1. september 2007 Jo, også rasling her også. Tenker enten nå eller i mars... Har ikke henta nye piller så her kan i grunnen ting skje når som helst. Tenkte det var bedre å bare la det skje enn å måtte ta valget om å slutte...
*1D* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #143 Skrevet 1. september 2007 Min vil bare ha pupp om natta han...får han tilbudet ellers så BITER han:( Hadde kunnet tenke meg å amme litt lenger jeg da:( Men vi fikk 9 mnd da......for jeg vurderer å slutte med den puppen om natta da.....hadde vært digg med sammenhengende søvn igjen snart da..... i natt var han jo perfekt igjen da, spiste bare kl halv 5! Men da var mamma seff våken til 4....... (dattera var våken flere ganger og jeg slet med å sovne etterhvert. Min er våken ca 8 og da sover han ikke før halv 1.....(sover helst 2 timer da, men det gjorde han IKKE i går...da hadde han 2 KORTE dupper til og var ikke så veldig kul til han la seg halv 9) Men hvis han sover som han skal så har han er kort dupp i halv 5 tia og legger seg halv 9. Bollywood var perfekt:) Dattera spurte om de kom til å sende den filmen flere ganger:) Tror vi må en tur på en sånn sjappe å kjøpe et par når vi er i oslo. Bare hyggelig med link (eller linken er jo ikke hyggelig....men var koselig å sende den til deg). Er forresten litt flink å finne ting jeg også, men blir ikke spurt så ofte siden sv er en ettablertspurter:) Har heldigvis ikke hat dusjevaskerumpa på ei stund, så skal forberede meg på en igjen snart. Gubben er på jobb til 12 bare.....han har ei vond skulder og han jobba jo 32 t overtid forrige HELG!!! (27 av dem var sammenhengende!!! han er ikke frisk i hodet) Så ho sjøl har nektet han å jobbe noe mer denne helga (hadde sikkert frivillig tatt ei sånn helg til han siden de har så mye å gjøre:( men jeg vil ha han hjem ) Mens jeg har skrevet dette har gutten min REIST SEG OPP VED SOFA`n!!!! (han reiser seg jo selv ved ovnen og annet han kan holde i, men er ikke noe å holde seg i ved sofa.....gutten min begynner blir stor!) HEFDAS! (ama:klinger akkurat bittelitt bedre med AS på slutten den ff din:) hihi) Og forresten har kjøpt Stonez til Lillingen i natt...spent på hvordan de er:)
*1D* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #144 Skrevet 1. september 2007 Jeg drikker ikke Kone Bankere...... Haha (men er vel 1 av 2 som svelger....haha....alt for morsom for å være så tidlig på dagen altså!! ) KB er Kaffe og Baylis (eller i mitt tilfelle Baylis og bittebittelitt kaffe for syns skyld!)!! Jeg har lyst til å ta meg en fest jeg også!! GUUUUUUUUUU som det stinker.......... skifte bleie jeg:( Håper jeg slipepr dusje!
*1D* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #145 Skrevet 1. september 2007 Forresten.............. glemte omtrent 1 million DA i forrige innlegg! HAHA (les den om puppen igjen!)
_svana_ Skrevet 1. september 2007 #146 Skrevet 1. september 2007 Jeg klarer ikke å henge med i det tempoet deres jeg altså. *giropp* Var på hs i går, men lite og melde. Var og veide de 6/8 og det hadde ikkje skjedd noen store endringer siden da så liten vits å be om tipp. Alle de andre hadde barn som sov 12 timer uten en lyd. Men A var kjappest av alle, om ikke annet. Nå har jeg vært alenemor siden torsdag, så ingen freddan her. H kommer i morra og I am still allive. Hadde besøk av venninne i går og får besøk i dag eller i morra tror jeg. Og hvem sa at alenemødre var isolerte vesen? Link? VÅken E nå. Typisk.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. september 2007 #147 Skrevet 1. september 2007 Her var det skrevet MYE siden jeg dro på jobb i går ja!! Får åpne et vindu til med tråden tror jeg og bare kommentere fortløpende nedover.. Here goes: Sorte oliven er digg!! En skål med oliven og fetaost er jo regne snopen!! Spania hørtes ordentlig digg ut også Du trenger ikke invitere deg selv molle, for hvis du hadde fulgt med litt så hadde du sett at Herkules allerede inviterte oss for en stund siden Vi vurderte seriøst å dra en tur og sjekket litt billetter på nettet og sånn, men ble litt dyrt akkurat siden siden bilen skulle på service + at den må ha nye bremseklosser og skiver Drittbil!! Jeg vet ikke akkurat hvordan sneglene bæsjer, men jeg vet at det kommer ut bak på tuppen et sted, sikkert forskjell på om det er snegler med eller uten hus. Vet også det at snegler bæsjer i maten sin for å gjødsle den også kommer de tilbake og spiser senere! Jammy!!! Ikke bry deg om dumme mennesker på skravlesiden du, hadde jeg visst om episoden når den pågikk skukke jeg forsvart deg med livet som innsats!!! Møkkafolk!! Når folk legger ut blogger og hjemmesider og det som verre er om unga sine, så kan man da ikke flippe fordi noen sier de bor i akershus!! Makan til tørrfitter assa!! Ang leiligheten så fikk simba en kopi av prospektet og der står det litt mer enn på finn. Men er enig i at det ikke er noe særlig barnevennlig her. Det er helt greit å ha barn her liksom, men å trekke frem det som en av hovedtingene?? jejeje.. alle naboene er industribygg, så har man en gutt som elsker lastebiler så er det kanskje himmel på jord?? Men bare jeg får solgt fort så er jeg fornøyd!!! Bursdag til LH kan jeg ikke svare på akkurat nå, men skal gi deg et svar i løpet av ikke så altfor lenge. Rasler ikke så ofte i eggstokkene her, men det henner jo da... men blir nok ikke noe før 09 alikevel!! Jeg vil kunne drikke alkohol til sommeren igjen, men når den begynner å nærme seg slutten så er det bare å pøke på!!!! Jeg sier bare GUNS N ROSES forever!!!!!! Hadde jeg vært mann hadde jeg fått brød av musikken!!! Jeg har vært fan i over 15 år og hadde blødd for musikkgeniet axl rose!!!! Wohoooooooo!! Uff nå må jeg jo drekka i kveld kjenner jeg... slitsomt.. Hadde jo i utgangspunktet nok sjokolade i går, spiste 3 stykker da... men hadde bare såååå lyst på mer! Nougattiboksen var tom også eller går jeg ikke av veien for å slikke den tom heller!! Klemmer og koser til O så fikk vondt Også vant jeg tipping, både vekt og lengde!!!! Je e så døktig!!!!! Jeg vil også badet i havet!!!!! ja i varmt hav da, gidder ikke oslofjorden liksom!! Grattis med alle bryllupsdager, godt det er flere av oss anstenige her inne!!! (selv om jeg fortsatt er litt usikker på 1D av ulike grunner ) Og ja, må ikke glemme å hilse til Herk-mannen, uten tvil skriverekorden fra en pappas side her inne!! ) Inviter flere på tråden så sier jeg sjallabais have a nice life! Kjipt med vaksinesyk unge og gaven til Linea er sikkert kjempefin Dessuten har jeg lada hagla til bror, så bare si ifra om jeg skal komme å pepre ræva til de som bråker molle!!! Slutt med nattpupp, så får dere sove om natta!! Rart at min er den som har fått minst pupp av alle babyer jeg kjenner for øyeblikket, også er hun den som aldri har vært noe særlig syk... ja hun har vel kanskje hostet 3 ganger og vært litt tett i nesa, men det var faktisk mens jeg ammet henne... Jeg sier som overlegen på en eller annen avdeling på ullevål, mm er oppskrytt. Hvis man da ikke får trege barn av å ikke amme da...kan jo være det;) Jeg hadde et liv i går kveld jeg -på jobb! Ikke bra å få hodepine av jobben, mtg!!!! Har jeg kommenter det meste nå da???? Gå å kle på meg jeg, ellers kanskje jeg skulle benytte anledningen til å sende et kløf-bilde til 1D??? Hihi.. jeg flytter jo snart til kløfta!! Ja den var jammen meg god!!!!!
*1D* Skrevet 1. september 2007 Forfatter #148 Skrevet 1. september 2007 Må jo åpne eget vindu bare for å snakke med deg i dag Cat:) Skjønner ikke hvorfor du tviler på at jeg er en anstendig kvinne jeg????? Hva har jeg gjort lissom???? (send bilde av kløfta!!) Trege unger kommer av trege foreldre:) Så det så! Der fikk du den:) Ikke kledd meg enda jeg.....morgenkåpe og autofil på nrk2 er finfin lørdag:) Bare får meg en øl jeg nå, så kan jeg også vurdere brød..hihi
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. september 2007 #149 Skrevet 1. september 2007 Makan så mange skriveleifer jeg hadde over her da!! Skjønner jo nå at det gikk litt fort ja!! Du -ærlig talt 1D, vi er vel enige om at du ikke er heeeelt anstendig vel... jeg mener med svelging og alt... hihihihi... Trege barn kommer av trege foreldre?? Ok, den er grei, men da ser jeg i hvertfall ikke poenget med mm Skal legge ut på skravle jeg: Sluttet å amme når ungen var 3 måneder slik at gubben kunne hyllekjøre meg!! Yeah!! Men ikke kom her og si at ungen min er treg da.. i sta lå hun i quinny'n og plutselig tok hun tak i kanten på vogna og satte seg opp!!! Hææææææ!!! Hva hun ikke kan i en alder av 10 måneder!!! Så nå er det rett inn på begavede barn!! Hohoho... treige trollungen assa!!! Og forresten, det er forskjell på trege foreldre og late foreldre
Molait Skrevet 1. september 2007 #150 Skrevet 1. september 2007 "Sluttet å amme når ungen var 3 måneder slik at gubben kunne hyllekjøre meg!! Yeah!!" Glisa mye over dagens ord, men her kom det faktisk lyd. Gjør det. ff (som her er fy fan) folk kommer til å ta av. Pliiis gjør det. Lover å være helt enig med deg jeg:D Du er da vel både treg og lat og skulle ikke vært dum, men liker deg forde:o¤ 1D er mer anstendig enn hun gir inntrykk og utrykk avfor, men ja, er 10 stk. her og bare 2 som svelger og en er hu. (gitt at haha til svanine betyr nei da;) ) Jo hun har inv. oss. Strmmer det. Da kommer vi brått en dag:D Hvor skal du drikke i kveld da cat? Jeg var inv. til Ama, men hu trakk det tilbake!! og hu inv. meg vel til Tiny sånn indirekte og Tiny jabba noe om ensomhet og mtg spurte om jeg ville drikke øl der og jeg har vondt i hue og tatt piller som ikke hjelper men dusje og mer piller og bøtte innpå hmmm Ta tappetårnet under armen så møtes vi alle på Åkrene:) Hatt besøk i dag da. Koselig. Merka ikke at det var 2 år siden sist. E nekta såklart å sove lur 2 og begynner å få ganske så kort lunte. GJETT HVEM SOM DATT NED TRAPPA I DAG? Det var grusomt langt inn i magen å gå fra stua til gangen. GRØSS! Unga hadde glemt grinda. Helv\digvis hadde han krabbe halve trappa ned. (hadde det vært fra toppen hadde han jo fyki ut hullet og ut på flisene!) Datt vel en 4-5 trinn. Will hadde plukket ham opp da jeg kom. VIsste jo først ikke hvor og hva og var ganske panisk i sjekk av barn..hehe. (han vræla ille) Gikk greit da. Kul og blå strek i halve panna. Og rester av blå strek etter at jeg kyla trynet hans i dusjveggen. jeje. Når vi er inne på dm så fant vi egjen Edvard krabbende midt ute i veien her. Han var jo søkk borte og ei dame som jogga sa "det er en baby i veien" Djiii så flaut. Sendte mtg for å hente ham..hehe. Så trudde sikkert folk det var henne unge;) I desperat forsøk på å få i gutten mat i går strødde jeg til slutt oboy på grøten. Smakte digg:)) Han spiste den ikke da. Gjort noe annet dumt i det siste tro? Kommer ikke på i farta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå