Petronella♡mor til to Skrevet 4. september 2007 #201 Skrevet 4. september 2007 PT har vært på jentetur på spa hotell i Budapest siden fredag ;o) Begynte å jobbe igjen i dag - uggabugga... G fikk forresten ny jobb på fredag. Blir nok deilig å jobbe på LS fremfor Majorstua... A er superdupergrinete om ettermiddagen etter å ha vært hos dagmamma - jeg blir sprøøø. Bare grin fra han kommer hjem til han legger seg (hvilket nå om dagen er 1830-19 tiden) Dere har jo skrevet så sinnsykt mye siden tors, at det er no way in hell mulig å lese seg opp igjen. Men håper alle har hatt en fin helg!! Skulle det være noe jeg burde få med meg skriv ned en kjapp oppsummering. Åssen går det forresten med Tiril i barnehagen og virker nye jobben din bra Tiny? GRATTIS til Leo som hadde bursdag her om dagen (eller i går heter det vel) )!! Må gå å rydde litt, gubben og unger vært hjemme alene siden fre morgen + at jeg ikke har ryddet etter turen. Ugg ugg pølse med lugg - her ser det ille ut... ;P ;P ;P
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. september 2007 #202 Skrevet 4. september 2007 Næmmen det visste jeg jo egentlig!! At du var på spaweekend!! Gjelder å bruke hue vettu )
*1D* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #203 Skrevet 4. september 2007 Sv: Hva mener du med kåthet på tråden?? Syns ikke jeg har snakket om kåthet i det hele tatt jeg...... Kanskje jeg skal starte???? Eller kanksje ikke.... Vi får ha avstemning da: Hvem er for mer kåthet??? Ja på tråden altså....ikke sånn gennerelt, der er det nok kåthet for tiden, trenger ikke mer for å si det sånn!!! Men jeg og gubben deler ikke rom for tiden, vi holder på med nullservice (eller var det null romservice sv?) på lillingen og da blir det nullservice på størstemann også Ikke abo ordning nei:( Skikkelig ikke gøy å hive 700 ut vinduet! Spent på skoene jeg ja! Har sendt deg invitasjon på gmail jeg, bare å snakke i vei det:) Trenger jo ikke være logget på samtidig engang der:) Bestilte robeez også jeg, var superbillig:) Halv pris av norsk ca:) Men de var på tilbud da, så ikke så billige til vanlig. Har heller ikke gitt ungen oliven enda, men han får alt annes som ikke har sukker eller melk!!!! (det med melken er viktisk da, ikke såååå viktig med det sukkeret, men ikke snop-det er FY, tom is er fy....dm jeg, nekter ungen min godterier og greier:(...jeje) Vil heler ikke ha unge som gulper, ikke unge punktum, men som noen poengterte så blir det vel ratt jeg som får flest:) Cat: så endelig leiligheta jeg også.... Kjempefint der da:) Hadde bytta glatt jeg:) (hadde vært deilig å slipep stort hus med masse rot....har vurdert å ordne meg hybel på 10 kvm sånn at jeg kunne få et eget sted:) hihi, bare sånn for å dusje, pynte meg og ha bøkene og musikken min for meg selv:) Jeg kaller trege unger trege.... Jeg har ikke gått en meter som tok 45 min jeg....hehe dere skjønner hva jeg mener:) BØ! (nei............. var ikke meg dere savna......) Savner PT! Jeg har ikke ungeR som lugger og slår og klyper og tar lekene og maten til andre, men jeg har unge som gjør det..... What to do? Aaaner ikke! Går veldig greit det meste av tiden, men noen ganger er det bare å prøve å ungå å klikke. Prøv å ha bare en unge du! Cat: du kan tippe hva jeg veier:) Jeg har oppl12 (FF DER KOM T UT AV DET BLÅ OG TRYKKET ESC.....og jeg rakk med ca 674615871dels sekund å lagre først!) (må stikke fikk tlf, skrive mer etterpå!)
*1D* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #204 Skrevet 4. september 2007 Velkommen hjem PT:) Leste innlegget ditt nå jeg....treg ja, glemt at du var på ferie jeg:) ÅÅÅÅÅ, var så mye jeg skulle skrive jo.....hadde en lang regle på gang når kompisen min ringte (han er homo) hihi, måtte poengteres siden han sendte meg mld først: ...hører på metalica mens jeg rydder, har du peil på hvor homogenet mitt har blitt av??? (pluss noe annet alt for grovt for tråden...hihi).........Jeg LO så jeg grein jeg altså Svarte med at han hadde sendt det til Trondheim på ferie:) Så da ringte han og jeg lo enda mer og høyt og lenge:) Savner J jeg:( Han flytta fra meg for snart 2 år siden;( Komme seg hjem igjen syns jeg! Jeg må bare skryte litt av meg selv jeg altså: Jeg har gjort Mo stum!!! (Trodde faktisk ikke det var mulig, men det gikk helt fint det:) Værste er at ejg ikke husker hva jeg skrev engang, men tror det var ekle detaljer om mensen.....hihi) Da gidder jeg ikke skrive mer jeg, siden jeg ikke kommer på hva jeg skulle skrive hverken til Herk(blåse på O, men har sikkert gått over nå), mr herk(kommer ikke på noe jeg...sorry), simba (jo...TRØSTE....mulig det dukker opp noe i posten, hvis du sender meg adressa di:)...), Ama (lykke til med stor innrykk!), MtG (god bedring!!! Komme tilbake sterkere du...og forresten skulle ikke du holde deg unna lesing?????? hører rykter om at du leste hos en nabo i dag...), Tiny (hvordan er nye jobben??), Mo (snakka nok med deg i dag kanskje??? jo forresten: glad i deg vennen), sessa(hei!).................Ingen glemt nå vel??? MÅL!
♥Tiny Skrevet 4. september 2007 #205 Skrevet 4. september 2007 Oh my god, dere har jo skkravla hæl i tråden jo.... Tiril i fam.bhg går griet, er furt på mamma og skal være mest mulig sammen med mamman sin når hun er hjemme.. Går bedre nå, men er jo bare andre uka hennes. Skal forresten prøve å få henne inn der jeg jobber, er ledige plasser der og er lettere for oss å ha henne der.. Og sånn til info: Det er 120 barn under 3 år som står på venteliste bare i Lillestrøm området... Det betyr 0 sjangs å få plass i dette årtusenet ja... Møkkakommune... Ny jobb: tja, hva kan man si etter 2 dager?? Har hatt personalmøte etter jobben igår og foreldremøte idag så har praktisk talt jobber i 2 døgn føler jeg.. Litt sliten nå ja.. Dessuten har det vært ufattelig mye sykdom så da har jeg vært alene med barna (14 små) sammen med en vikar (som heldigvis er kjent).. Djiii, hva man ikke må gjennom når man bytter jobb.. Og det ser ut som en veldig grei arbeidsplass med snille mennesker Jeg har også et lite snev av tippevegring dessverre.... sliiiiiiiiiiiiiiiiiten.............. Blir nok ingen 08 barn her heller nei, må bare vente selv om man er klar som et egg hehe... Mye morsomme kommentarer på tråden om dagen, folk er i siget Og jeg har slutta å gå utenfor tråden, det er jo kjempeskummelt.. Alle de damene (hehe, nå skrev jeg nesten samene) som er perfekte og hakker ned på alle andre... Nei, takke seg til de ordentlige damene på tråden ja Sånn når noen snakket om sosialisering: Hva med nyttårsaften da? Har folk planer allerede eller skulle man funnet på noe sammen??? Snart CSI og senga kjenner jeg.. Tett i trynet og mye snørr.... Tr snart borte også *hurra* Jo, unge som lugger og sånn har jeg ikke.. Men stjele mat er hun ram på da Leker også.. Kommer kanskje mer biting/klyong/kloring etterhvert, men håper jeg slipper denslags på denne lille ja...
Herkules Skrevet 4. september 2007 #206 Skrevet 4. september 2007 Velkommen tilbake Pt håper du har kost det. Velkommen tilbake Tiny håper du overlever og ikke er helt utslitt. Vi har kost oss i dag også MEN i dag på stranda var det brennmaneter!! ugh Vi bada og O skulle håndteres over til meg og plutselig skreik han, Pappan fortsatte å gi han til meg, men jeg skjønte liksom at det måtte ha skjedd noe vondt og det hadde det O hadde brent seg på en manet jeg så de merkene på foten umiddelbart! Tok ham med på land og han gråt og gråt. Han har fått tre 1cm brede striper på foten som ser ut som 2. gradsforbrenninger. Det gikk over etterhvert og da ville han bade og leke mer. Gikk på apoteket og fikk gel til å smøre på. Jeg gikk inn på nettet for å lese litt (er ikke så Internettdum som noen trur) og det viste seg at det var mange som var brent og rødekors og badevaktene behandlet mange mange folk. Jeg ble litt redd da jeg leste dette At man måtte behandle, men snakket med mamma og hun sa at de på apoteket viste godt hva man skulle gjøre så jeg hadde gjort det riktig:) O stjeler ikke så mye han bare forsyner seg:) Har ikke sett noe lugging eller no heller TR på retrett her også Det sies at damer som er mye sammen får sykroniserte tanter ser jo nesten ut som det skjer over nett også, med i allefall 3 om ikke 4 med nylig tantebesøk
*1D* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #207 Skrevet 4. september 2007 Fikk TR samme dag som Mo sist jeg....Lørdag 18 august faktisk:) Nå var det natta for lenge siden, var bare flink og hengte opp klær først.... trøtt som ei strømpe jeg....hvordan overleve med så lite søvn når man er dårlig...ikke rart om man bruker lang tid å bli frisk... GM som gikk på apoteket å kjøpte salve! (jeg var dm som ikke gjorde det.... pft sa jeg, går da over snart det der, ikke blitt blemmer engang....uf så ekkel jeg var! Men var ikke ment vondt da!) Tror forresten du er flink på datan jeg:) Bare kan ikke skrive:) travelt fra morran av igjen i morra....mormor kommer til byen:) BØFN OG HEFDAS
*1D* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #208 Skrevet 5. september 2007 Er jeg sist og først????? HUrra, eller shitt..... trøtt jeg:) Erremuligåholdekjeft???? Hihi Mormor og travelt i dag. Jeje..... Ikke tid å leke:( Nå er det en som vil ha frokost her!
_svana_ Skrevet 5. september 2007 #209 Skrevet 5. september 2007 Brennmanet au au. Stakkars O! Har vel aldri sagt at du er internettdum Herk? Artig med de tantene, på retrett her også. Lett å huske dato nå da, bare å spørre dere. Sist husket jeg ikke (glemte at man måtte passe på sånt), men nå er jeg back on track. Ja, vi er et riktig kvinnefelleskap. Det høres jo ut som at dere tror at mine gutter sloss og sloss, men det er en aldri så liten overdrivelse. Stort sett leker de veldig fint med hverandre, men når de blir litt trøtte og kjemper om min gunst så dytter de hverandre bort og klapser litt. Bekymrer meg ikke så veldig for det, men greit - jeg kan gjerne spørre noen andre enn dere englebarnmammaer om råd jeg ;-P Men nå leker de inne på rommet sitt, sånn at jeg kan skrive tråd. Snørra renner og renner på Edvin, men jeg sov faktisk fra 0030 til 0530 uten å våkne i natt!!! Cat: Det hjelper ikke å slutte å amme når man har en gutt som hyler etter smokkeasistanse tror jeg... Men i natt var det som sagt en bra natt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. september 2007 #210 Skrevet 5. september 2007 Haha den tippen står jeg over 1D!! Hva man gjør med unger som klyper? klyp igjen!! Fyll hele sengen med selvlysende smokker svana, så gutten finner smokken selv, eller send far så du kan sove ) H skal jo alikevel opp tidlig og er trøtt uansett, så hvorfor ødelegge for deg ?? ;-))
*1D* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #211 Skrevet 5. september 2007 Mo: kom tilbake, er jo helt død denne tråden uten deg....og simba og mtg og pt og tiny og ama... Jeg har kjøpt meg Italienske skinnstøvletter som egentlig kostet nesten 1500,- i dag jeg......fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til, tom mannen min som er "litt" gnien mente det var en god deal:)..... Så nå har jeg ENDELIG støvletter og de er perfekte!!! Har gått med dem siden jeg kjøpte de kl 11 i dag og har bare bittelittenblemme på ene tåa siden de måtte kjøpes tight:) I love it! Møtte mormor i byen i dag:) Hun var til øyenlegen og der fikk hun ny medisin for trykket på øynene. Vi var på intet mindre enn 3 apotek uten at de hadde den medisinen hun trengte!!! Var veldig frustrert på slutten hun, og sa: trodde apotek hadde MEDISINER jeg......!!!! Det siste stedet var ivhertfall så snille at de ordnet med resepten og alt på et apotek som sender til det stedet mormor bor da, så slapp hun å stresse med det. HUn har jo ikke bil og mulighet til å reise for å hente/levere og styre og greier. Jeg og kjæresten har vært alene på kafè i dag vi...eller, LT var med da....skulle prøve være romantisk, men begge er så slitne at vi bare drakk kaffen og rakk ikke snakke sammen engang:) LT skulle jo ha mat også var det et stykke å gå til kafeen fra der dattera danser og hun er inne bare 45 min..... Jeje romantiske kan vi være når ungene flytter hjemmefra:) SINNSYKT trøtt jeg altså!!! Alt for sent igjen i natt:( Og har vært på føttene hele dagen! Må legge meg tidligere altså. Har vondt i nakken jeg og det fører til vondt i hodet som gjør det vanskelig å holde humøret oppe. Sitter her på pc`n for å IKKE sove nå, men holde meg så jeg kan legge meg i rett tid.....hodelder kanskje ikke ut:(
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. september 2007 #212 Skrevet 5. september 2007 Oj, her var det mye skravel! Tr kom i går, midt i et skritt (hehe... dobbelbetydning) på jobben. Snudde på hælen og tok lunsj jeg da. Så nå ligger jeg på sofaen og visner sakte bort... Er jo syndeflod jo!!! Makan. Og jeg som håpet på en spire nå. Har sett på jordmødre og stor tuta da ungen spratt ut. L sovnet på 15 min i dag. WOW!! Med mamma i ansiktet og litt små puffing i stumpen. Funker fint, men ikke for alltid... Må på ikea snart jeg... Har dere sett hva klokken er eller? Holder på med det f* kjøkkenet nede. Har noen deler som må byttes og iom at mann har holdt fortet her med foreldrene sine og kjøkkenbygging og unge med jeksler og sutring. Han er sliiiiiten. Jeg er også sliten, men har jo liksom lyst å avlaste han litt, da. Han har egentid med kopis på trening nå, men når han kommer hjem burde jeg dra... orker egentlig ikke... crap! Jeg vil ha is!! Eller egentlig vil jeg ha kyllingvinger og sweet chilli saus! Har ingen rene klær så det blir joggedress på shoppingen... Jeje.. Hei svana og pt!! Svana unger som lugger andre unger blir som regel lugget tilbake er min erfaring. Straff nok i seg selv mener jeg! Arrghhh.... bare ligge på sofaen... Herk. Tiss hjelper på brennmanetvondt. Men ikke tisse på ungen sin kanskje... Har tilbudt mannen og tisse på han dersom han skulle få aue... Han likte ikke tanken. Rare mannen! Har jeg husket å blåse på E! Trapp er vondt, Cola godt!
simbamamma Skrevet 6. september 2007 #213 Skrevet 6. september 2007 Dytter litt på stakkars tråden... Ha en god dag, travle mennesker! ;-)
Herkules Skrevet 6. september 2007 #214 Skrevet 6. september 2007 Går det bra med E etter trappefall? God dag til alle sammen fra oss også ! Her startet dagen alt for tidlig sånn ca 7.30? no sånn så nå skal vel gutten i senga i gjen. 1D hva mener du med at jeg ikke kan skrive???????????????????????????????????????? Om jeg får si det så er det vel fler som har noen skrivefeil når det går litt fort i svingene? #humpf# Er ikke dårlig å tippe så mye rett Cat:) Er utrolig surt å bli slått sånn simba Noen skriver så det ikke er så lett å forstå bæret. jeg så på JM på nettv i går:)
Molait Skrevet 6. september 2007 #215 Skrevet 6. september 2007 Hei jenter:) Synes ikke tråden har vært helt død akkurat. Ikke lest alt, skumma noe. STOR KLEM til alle som måtte trenge det grunna rotogtøysogkrangelogdustemennogblæ *smask* Digg med nett igjen. Blir jo smårar uten. Beklager de som har blitt rent ned med sms og besøk..hehe (mest 1d og mtg det da men) Kommer sterkere tlbake. Skal til svanine snart. Gjøre seg klar mens E sover. Han har forresten sovet 4 natta til 6:50 (rart, alltid 6:50) uten at mor har måttet gå inn:) Store flinke gutten min som er 9 uker (+en haug til) BR
*1D* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #216 Skrevet 6. september 2007 Haha, er ikke bare du som renner ned folk med sms, har vel strengt tatt sendt et par jeg også...... hva var det jeg fant ut??? 1100 på litt over en mnd?? (ikke ALLE til Mo altså...hihi) Tar til meg STOR KLEM etterfulgt av smask...... (bihulebetennelse og 4 netter fra helvete + tidlig inn på jobb i dag siden vi har så mye å gjøre....blhæ, klarer knapt holde øya åpen jeg:( Og det er skikkelig bomba her, må vakse gulv, klær og meg selv! skulle hatt ei kjærring her som kunne vaska og ordna og tatt seg av ungene sånn at jeg kunne vært ute å tjent en haug med penger så vi kunne reist steder og gjort masse digg......hmmmm) Simba: kunne ikke du slenge hit adressen din?? Har en liten pakke liggende her med ditt navn på og hadde vært gøy å få sendt den snart:) Kan jo for såvidt sende deg en sms også da:) hihi NÅ må jeg i dusjen forresten!!!! HEFDAS!
*1D* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #217 Skrevet 6. september 2007 Forresten Herk: Du kan jo å skrive, men ikke sånn at friske mennesker skjønner deg:) Hihihi! .....jeg vikarierte for pt her nå kjenner jeg:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. september 2007 #218 Skrevet 6. september 2007 Vrææææææææææææææææææææææææl!!!!!!!
simbamamma Skrevet 6. september 2007 #219 Skrevet 6. september 2007 Kan jo søke meg opp da, 1D ;-) Men jeg har da ikke fortjent pakke! Er man sjuk, så er man sjuk. Så enkelt, men allikevel så vanskelig. Arbeidsgivere får det jo til å virke som om hele verden kommer til å gå under av og til... Hvordan går det med O? TR er noe dritt, sessa. Venter på min andre etter fødselen, jeg, så det er litt uvant ennå. Blir spennende tider for dere framover, skjønner jeg ;-) Er det visning som er vræææææææl, cat? Venter spent på resultatet av tippinga, for akkurat denne kan du ikke slå meg på! Men da er det sikkert noen andre som gjør det ;-) Er ikke så forkjøla lenger, så nå kan alle som vil få klem av meg også!
Mr. Herk Skrevet 6. september 2007 #220 Skrevet 6. september 2007 Hei det går veldig bra med o. har noen forferdelig stygge merker på benet men det ser ikke ut til at han plages ved dette. har heller ikke sett noen tegn til at han er blitt redd for vann. i går var han litt skeptisk da. vi badet i 3meters høye bølger. de sprutet over oss og han syntes kanskje det blev litt voldsomt noen av bølgene rev han overende slik at han falt og det likte han heller dårlig. men det var veldig morsomt når han blev holdt av pappaen sin. for de som skulle tro det så gikk vi ikke så langt ut da. det var umulig for voksne også det da. vann har noe voldsomme krefter blev selv slått overende en del ganger, var litt skuffende det i går fikk ikke svømt noe. skal prøve igjen i dag det blåser noe mindre i dag. bare venter på at han skal våkne han har sovet nå i over 2 timer
Mr. Herk Skrevet 6. september 2007 #221 Skrevet 6. september 2007 Det var godt å høre at de fleste som har vært syke er blitt friske igjen. jeg lurer på om det kanskje smittes over tråden jeg. håper ikke jeg blir syk skal snart begynne å jobbe igjen. vi vil ikke hjem det er fert å tenke på at vi skal reise i morgen. gleder oss masse til søndag da og det er ikke bare for at det er kaker der. for det er vell kaker????????
Mr. Herk Skrevet 6. september 2007 #222 Skrevet 6. september 2007 For en sutrekopp.. han har surva i nesten hele dag trodde ikke sånne små barn fikk reisefeber. griner og griser som aldri før ved kveldsgrøt. fytterakkern, for et gris og jeg som akkuratt var ferdig med husvasken. og vi som for en gangs skyld hadde durset før kveldsmat nå må han inn igjen, men vann digger han jo så det blir vel en form for belønning det da. det var stille her i dag bare jeg og herk gidder jo ikke så mye for tiden der er det bare soling som gjelder. når vi kommer tilbake til norge er det vel tilbake til vanlig. det vill si at jeg ikke får låne pcen mer.. nå skal o i seng og kanskje vi rekker de for en gangs skyld før 777777777777.... jeg fikk jo slik pes for det på den 18
simbamamma Skrevet 6. september 2007 #223 Skrevet 6. september 2007 Ja, kanskje O ikke vil hjem? ;-) Var vel Herk som etterlyste info om fibromyalgi, ta en titt på www.fibromyalgi.no Har jo helt glemt å fortelle at LH har fått sin sjette tann! Og han går og går, så lenge han har noe å holde seg i. Har ikke begynt å slippe seg ennå, så da drøyer det sikkert en stund før han våger seg bortover gulvet på egenhånd. Bare to uker igjen til ettårsdagen!! Vet ikke hva vi skal kjøpe til ham... Noen forslag? Hva er kult å servere i bursdagen da? Nå har jeg bestemt meg for hva jeg skal stemme på valgdagen. Fint å ha én ting mindre og gruble på! I går hilste A på sønnen til en kollega av seg. Han er i seksårsalderen og har en aldri så liten talefeil. For da A spurte hva han het, svarte gutten Velte (i fullt alvor). A slet noe forferdelig med å holde seg alvorlig, kan man si. A sine mattebøker inneholder forresten så mange bokstaver at man skulle tro det var grammatikkbøker! Så dere på "Jordmødrene" på NRK1 i går? Fikk lyst på en baby til jeg... Men ikke ennå! Ville jo vært verdens dårligste timing å bli gravid nå som jeg skal på rehab og allting. Bra det ikke er Hollywood-rehab jeg skal på da i hvert fall ;-p Hvordan var turen, pt? Går det fint med C på skolen og A hos dagmamma? Hvordan er formen, mtg, 1D og Tiny? Hvordan gikk visningen, cat? Stille fra deg for tida, molle! Og svana! Alt bra? Rekker du alt, ama? Ligger du fortsatt på sofaen, sessa? God tur hjem, herk og mr.herk!
Herkules Skrevet 6. september 2007 #224 Skrevet 6. september 2007 Hei og hopp Simba Når drar du på rehab???? Ja lurte litt vet endel tenkte litt påi forhold til deg jeg da:) Så fint at han tusler rundt da:) O tusler rundt og har nå fått kallenavnet Gudleik Knotten. Jeg gleder meg til å slippe han ned i morgen å se han gå til mormor!! Tanta hans grein når hun hørte at han gikk så dette er store greier:) Ja cat hvordan var visningen - kanskje de ikke har gått ennå siden du ikke er her:) Cat har du sånn private talk med alle for tiden eller hm Blir vel min tur snart da:) Sessa har dere kjøkken nå? hvordan er det med den lille God bedring alle sammen Svanine hvordan går det med krapylene:) neida la de banke hverandre så løser det seg til slutt Skulle vi feste snart????? takk for godtur hilsninger har lagt bilder av brennmerker på traaden
Molait Skrevet 6. september 2007 #225 Skrevet 6. september 2007 Skal vi se:) Ikke for at man må, men sitt no å glor...dra en svanine kanskje.. Ama: Tror den lengden er feil. Ho er jo mye lenger enn ce! Du er kjempeflink!! Fikk gjort masse du. Også med Leo hjemme til og med. Skulle prøvd seg på annet enn å bli stum jah! Skulle jeg kommet og hoppet opp og biti han i leggen! Prøvd å finne et fint stressita ord på deg, men fant det ikke..hehe. Skulle det toppe seg får du sette Leo her noen timer, ellers kan jeg sette ce her og hjelpe til med stæsj jeg. Seriøst, intet prob, bare sett meg igang:) Skal jeg be M bli hjemme? Har masse han kan drive med. Tenkte om det var type fullt nok. Nå begynner det bli lenge siden igjen her...amabstinenser.. må nok hente pysj i morgen;) Skal ut å handle i morgen. Når er du hjemme? Dere skal vel pønte og, fikk dere pynte dagen før? Cat: Du er på topp for tiden. Holdt deg oppe siden paraply i vin og tilfelle våt-haha. Hvordan går det med visning og alt? Har ikke oversikt over hvahvornår jeg. Morramail!!!! haha verdens vakreste spade-hoho Hu er så søt der a sitter å pusler med ting, redder seg inn på det:) Du de flaskene? Om vi har smset om det samme? 1d fikk jo med seg begge samtalene, derfor jeg spurte hu;) Men ble nå litt nysgjerrig nå altså..hehe svanine: Etter mye om og men og leting og hjelp ser jeg hva du mener med denne kåtheta til 1D. Skal sies at det du refererer til er småtterier til å komme fra hu-hehe. Klart du skal tippe på CE!! Skulle bare mangle.. Utrolig at du skulle dette av en forkortelse:) Huset lå til 1300,- men er nede i 999,- flere steder. Vi kjøpte som sagt på finn til 500-syntes jo ikke brukt og slapp sette sammen:) Kjører deg gladlig svanine:) (eh..ja) Skrubbsår på puppa-hallo! Etter at de slepte i bakken-amma sykt masse og lenge at de til slutt hang ned i bakken. Føltes slik iaf. Baller på plass? Kobla ikke nu. Promper han mye? Gabriel promper mye! Sover mye? Dine sover lite;) CE så sko på Obs!, sær fetisj å ha. Ja altså han har ikke fått cola før el siden det da:) Og var ikke snakk om 250ml. Mista nett par dager. Mulig jeg blir blaut (eeeeh...) igjen, du får holde øynene oppe:) Også er gutta dine blitt så store og flinke så. E har litt merkelig måte å komme seg frem i verden på men:) Som du så tar min og mat. Han klasker og lugger meg, ikke så mye andre barn. River av seg selv hår når han er trøtt eller sint. Leonora har gitt E både sår og kul og blåveis:)Tror hun har latt håret hans sitte på. Uttales matroshka og babboshka og skrives helt anderledes, men har feil tastatur, ellers har du helt rett:) (jepp Molle har studert russisk i 2 år og vært utveklsla der noen uker-ikke alle som visste trur eg) Des kan det jo være jenta lekte med ei bestemor vel;) Jo og lo høyt av borte-tittei kommentaren din til pt;) Og får faktisk ikke mengder ulltøy til 1000,-, ja med mindre man handler på DG da:) Mtg: Lite lyd fra deg her. Hur är läget? Minigolf ok? Huff altså klemmepådeg! Gøy med besøk da, og dra på besøk og få besøk og møtes ute og få besøk og dra på besøk-hehe. Simbamamma: Var grattis på dag ja. Ikke helt oppdatert for tiden. Mye sykdom og skader i heimen deres i det siste! Nu kan det bare bli bedre:) Kan komme tilbake til tips til tøy senere. Blir det noe bursdag? PT: TITTEI!!!!! Koselig å se deg titte innom. Ja ok da, du skal få slippe å tråde på spa:) Jobbe igjen ja, tiden gikk for fort. Ikke rakk vi bakt potet heller:) Hilse G og gratulere med ny jobb!! be han fikse en til meg der og. VIl jobbe i LS!!!! Er da bare å sitte å lese en kveld med en kopp kakkao under pledd det, takke såå lang tid å lese:) En del artig innimellom og sikkert en hel haug svada. 1D: Vet hva svanine mente med kåtheta jeg:) Om du skal starte? Avstemming? Tja, alltid moro med krydder i tråden. Molle stemmer for! (artig å se hva trønderdama har å by på) Jeg har og gmail, brukes lite. Hvor bestilte du de robeez? Jøss, har du noe som er for grovt for tråden? Nu ble man ikke nysgjerrig;) Jasså, så du har feriegjest du da;) Jammen du er jo så direkte noen ganger at haka detter ned og da funker ikke fingra. Jeg husker hva du skrev og det var ikke det du sier og det skal ikke gjentas her, for ønsker da ikke gi folk hint om hur shut me up. Var mer du klarte hørte jeg, så halvt kongerike er sendt med norgespakke;) Des. snakket du med meg mer etter den der "snakka nok med deg" så det tenk og MÅL?? Midt i et innlegg? Jaha. Artig. Grattis med nye kule støvletter:) Trudde nesten det kom bilde jeg..hehe. Høres ut som litt stressendes romantikk det der (kafebesøk) Sliter med samme selv. Nakken-til hodet-til øynene. Urk og æsj og hjelper ikke å sove dårlig! Skal få tak i sånn krem til deg jeg, funker litt her iaf. Sove på med nakken-sove med nakken på..men herreeee sove...jeg får ikke til jeg! Smøre pånakken og sove..eh.. Det er sykt mange sms!! Og rent _noen_ inn her siste par døgn, men bare koselig det:)) Hur er bihulene? NEI, jeg flytter ikke til TH for å vaske og rydde og passe barna dine nei;) Eller...whats in it for me da? Tiny: hæl ja, her snakkes det stiletthæler! Og tenk det uten Molle med nett til og med. Bøyer meg i støvet. Skal se det går seg til med Tiril, men vet ikke helt om jeg er fornøyd med dem barnehagen. Tror ikke den er bra nok for tutta mi altså! Sånn til info, hvor mange er det i Fet (Roven området) som venter a? Høres slitsom jobbstart ut. SOm om det ikke er slitsomt nok å bytte jobb i seg selv. Bli spennende å se fremover da:) Har nevnt nyttår litt uteom nett. Og spørs jo hva som skjer med cat og meg. Vi har lovt i 2 år, men enda ikke feiret dagen sammen:)) Ama har ikke tenkt så langt og mtg snakka du med selv. svanine glemte jeg spørre (sorry! (ikke rart hu føler seg ekskludert)) Herkene: Men uff til stakkars lille O da!! Flinke mamman som kjøpte salve! Har man med baby i 3 meter bølger? Snart er dere hjemme. Kan likesågreit bli der, dere har jo vært mer sosiale enn noen gang:D Neki forresten dere må jo komme på søndag. (der vil bli servert tårta ja;) resten men kak er kak) Etter en tur til TH ble vi helt synkronisert vi:) Hadde vært greit om vi kunne fått ikm samme uka iaf. Kult om alle har ikm samme dag. Vi kommer alle sammen og blir par mnd. i Spania:) Er du internettdum Herk? Bare litt traadtreg:P Jo og du kan faktisk ikke skrive. Punktum, komma, stor bokstav, i det hele tatt tegnsetting er luksus! Men kommet deg betraktlig de siste mnd:) Faktisk lagt merke til at du skriver mye mer korrekt utenfor tråden, how come? Sessa: hihi midt i et skritt. Kom du deg på Ikea? Hur er alt ellers? Ikke lenge igjen på jobb nå Må jo få besøkt deg der før du slutter da! Når er siste dag igjen? Rare mannen. Brenner det som et helvete tror jeg jeg kunne godt med på mye:) Helt utenom....husker cat fortalte hu spente bein på en unge som ikke slutta løpe på en restaurant. Tenkte på det der klyp igjen. Men det funka visst:)) (var deg var det ikke cat?) Noen skriver så man ikke skjønner bæret ja, men en del innimellom ser jeg er internt og flirer for meg selv og det samme gjelder nok de andre her og. Dæven, detta tok tid! Spist middag i mellom og jeg:) I dag sovnet E på kort tid uten pupp og uten inn etter man la. Hurra! (vært en del styr i det siste) Han har driti 4 ganger i dag!! Jo og sovna på vei hjem. 5 min unna. Flytta over og han våkna og nekta! å sove igjen. Lang dag fra 12:15 til 20:30 med 5 min søvn! Koselig på besøk i dag:) (hos svanine) Som vanlig fikk vi ikke spise i fred, men nå var det matstjeling og klengpåmolle ikke grin som det pleier være. Jepp da er jeg oppdatert:) == greit man lagra for hadde jo detti ut imens. Felre innlegg var der nu, men det får være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå