Gå til innhold

*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* TRÅDEN 26 *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


*1D*

Anbefalte innlegg

I`M BACK!

 

 

 

Gammeltråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9933144

 

 

 

Jeg bare braser inn her og finner meg til rette etter nesten en hle tråds fravær!!!

 

Skal lese litt mer på den gamle osv før jeg skriver så myyyye mer her......

Vet det mangler noen gratulasjoner på et par 1 åringer her inne ivhertfall:( SORRY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm.. bare lurer jeg.. hva er den "tråden" for noe egentlig..? er det for "spesielle".. eller kan man slenge seg med liksom...?

=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starta med Cat og Molle for straks 2 år siden inne på Bli Gravid.

Vi ble etterhvert 7 jenter som snakka ganske mye der inne også har det vært et par som har slengt seg med etterhvert da:)

Dette er jo en tråd som ligger her ute på internett, så lukket vil jeg ikke kalle den akkurat:)

Er koselig med innspill og skriv gjerne, men vi som er "Trådesnellene" er nok i all hovedsak 10 jenter med 11 barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp det hele startet med at jeg "ropte" på Molait inne på Bli Gravid forumet og skravletråden var i gang!!

 

Godt tur i sola i dag vi da :)) Kjøpt bursdagsgave til E og pølser til middag, så det blir så bra atte :))

 

Husker dere med kattepuser å gi dem markkur hver 3 måned da?

Veldig viktig. Har akkurat gitt mine 2, så nå er de gode en stund fremover.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI 1D!!!! Så gøy å "se" deg igjen!

 

FIIIIIN ny tråd! Likte pynten.

 

Ikke noe å si akkurat nå, varmen kobler ut hjernen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan dessverre ikke komme, molle. Har problemer med magen, så det er best å holde seg hjemme. (sparer dere for detaljer...)

 

Hils mor di! (Hun skulle vel komme i dag..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen åååå:( Kjempekos å ha deg tilbake og greit du "tar deg til rette" men jeg hadde jo tenkt å starte ny tråd i morgen med gratulasjon til gutten min....

 

Synd du ikke får kommet da Simba:( Klager ikke over å ikke bli smittet av ekle detaljer;)

 

Cat, sett esker hos L. Eller sett de i en av de andres boder eller rett og slett bak huset et sted:))

 

Jo 1D, fikk bilde:) Var i LS og masse styr så fikk ikke svart da og full rulle siden. Møkkatlf. så så ikke bilde ordentlig da.

 

Sliten jeg.

Lille babyn min!!!! 30 min til så har han bursdag. Sin aller første. Litt trist og synes jeg. Er det bare jeg som synes dette er vemodig? Han er jo ikke stort anderledes i overimorgen, men likevel.

 

I dag har vært sitsom! E sov godt fra 9:45 til 11:30. Dro til LS. I mange butikker. Han var helt gal på Nille. Krabba rundt og reiv ned alt:) Lekebutikken var også kul. Han ble borte. Fant ham i en hylle bak noen leker. INNI hylla-hehe. Kosa oss med is og nøt siste dagen som "baby". Hjemme igjen kl 15:15 og prøvde å legge i 1 time! Gutten nekta jo å sove. Will trillet lang tur og. Dro på Hvaltjern og møtte Mtg og Gabriel. Koselig. E storkosa seg men var trøtt!! og surva veldig på slutten. Hjem og velling og legge. Måtte ha puppekos for å sovne til slutt. Sovnet litt før 20.

 

Mor kom ikke lenge etterpå. Fylt kake og ordna og styra. Har en del igjen i morgen og. Sukk!! Det går vel. Sliten nå.

 

Lille sunssebassen til mamman sin. "Bolla" Takk for et herlig år gutten min:)

 

Får fortsette med å rydde opp på kjøkkenet etter meg og så tar jeg kvelden. Heller være litt effektiv i morgen. Tenkte sende mor ut på tur med E rundt 15 så jeg får pynta bord og sånn i fred:)

 

Bøfn alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry bolla, var ikke meninga å ødelegge bursdagstråden fra ho mor..... :( Beklager så mye!

 

Jeg har vært på jobb i dag jeg....nok en helt vanlig dag...litt kjedelig nesten i dag..... forbereder storinnrykk av varer og det pakkes opp og ut paller over en lav sko...... blir svett faktisk, enda det er lite kunder..... stille i dag bedre de andre dager denne uka heldigvis:)

 

I morra skal vi i barnehagen.....basedag i morra: betyr at de er i barnehagelokalet og ikke hjemme hos barnehagetanta (der de bruker være, bare 4 unger med T), dermed er de ca 8 unger og 2 voksne. Blir spennede å møte hun som har basen da, for det er her vi må levere T når bt er syk eller har avspasering. Er ikke langt unna basen heller, er greit at det er gåavstand til begge plassene, eg bor ca midt i mellom de to stedene da:)

 

Er meninga jeg skal legge meg nå altså! Trøtt jeg (og kåt....bare så det er sagt. Har jo funnet nytt uttrykk i dag: periodepuler...hihi )

 

Skal en tur i bursdag i morra etter jobb, er ei jeg gikk på ungdomsskolen med som skal feire bursdagen sin....har ikke vært hjemme hos henne før, så er ikke akkurat ei jeg møter så ofte. Var henne jeg var hjemme hos med når jeg fant ut at jeg var gravid med L:)

 

 

Er vel 3 stk som har fått forandret arbeidssituasjon siden jeg var her og skrev: Gratulerer med ny jobb både til Tiny og Herk og gratulerer med "ny-perm" til sessa! Er godt når ting ordner seg:)

Takk for kommentar på "pynten" på tråden:)

Tror jeg klarte et greit svar på spm om hvem tråden er også:) hihi

 

Så at det var endel av ungene som har vært syke også: "blåsepå"!

Endel har vært på turer, andre ikke så lange turene:)

Jeg tror ikke jeg kommer på mer akkurat nå jeg, for det er sent og jeg er trøtt (og fortsatt kåt..hihi) og da orker jeg ikke konsentrere meg!

 

Jo, må forresten si tusen takk til alle dere som har sendt meg meldinger med oppdatteringer om hvordan det går med dere og spurt om hvordan jeg har det og ja.... det har vært små solstråler i hverdagen!

 

Bøfn jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på nattevakt og skal også på i natt, så blir nok litt trøtt i morgen med bursdag og utdrikningslag. Blir nok en lang dag, men sove kan man gjøre når man blir gammal :))

 

Har egentlig lyst til å slenge meg nedpå litt nå, men føler jeg har så mye å pusle med hjemme her i forbindelse med salg av kåken. Så vi får se hva det blir til.

 

Har fått låne boden til L, molle :) Så ikea-boksene blir fyllt til randen og stablet i det ene hjørnet der! Så da var det problemet løst. Skal jo bare stå til vi er ferdig med visning og leiligheten er solgt, så er det jo bare å hente dritten inn igjen for da er det ikke så farlig med rotet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Edvard! Hurra hurra! For akkurat et år siden kjørte vi til Sverige på ferie, var innom happyland og handla masse stæsj da jeg fikk molle-melding. Artig. De blir store disse små... *nostalgisk*

 

Jeg må fortelle en litt artig historie fra morran i dag.

 

Ordna frokost og E var kjempesur og trodde han skulle dø av sult. A sulla rundt som vanlig. Så ble det usannsynlig stille og jeg tenkte; deilig! Helt til jeg snudde meg, og der satt gutta og SPISTE pulverkaffe! Det var masse kaffe overalt og de satt og knaska og det var kaffe overalt... Fatter ikke at de syntes det var godt en gang! Tok bilder, kommer snart, hehe. Får nok ikke disse til å sove med det første, nei.

 

Ama: Solbrilleetuiet mitt? Le fortsatt grinete etter sykdommen? E er superkleng fortsatt.

 

Pt: Fortell mer

 

1D: godt å ha deg tilbake :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med soving i dag, svana! Morsomme bilder :-)

Markerte dere forresten tvillingdagen?

 

Omtrent ti min. etter at A dro på jobb i dag, så bestemte LH seg for å avlevere den verste bæsjen EVER. Putta hele ungen inn i dusjen for spyling, og han var blid som ei sol, i motsetning til ryggen min...

 

Har fått antibiotika og smertestillende mot den morsomme visdomstanna som kjemper seg fram, så nå er det ikke så vondt lenger. Har vært helt uttafor, jeg....

 

Grattis med ny jobb, herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR EDVARD!!!!!!

 

Grattis med stor gutt, Mol!

 

Da drar vi på hytta. Har ikke tid til å skrive meg, må pakke for barn og meg selv (for å overlate pakking for barn til mann, DET tørr jeg rett og slet ikke.)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. kule bilder svana ;) Noe sier meg at de blir urbane kaffedrikkende cafègjengere når de blir store :P

 

Grattis til CE som går da :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo er happy igjen!! Jippi, sitter nede og spiser kveldsmat og ser på barnetv:)

 

Solbrilletuiet ja- ga ikke jeg det til Mol? Hmmm-må sjekke...

 

Ser ut til det blir bra vær i morgen da. lover fint for CE sin bursdag:)

 

Og babytrend har åpnet butikk på Lillestrøm og mamma har kjøpt no vogngreier der til Leo-sånn til å ha på bumperbaren som man kan putte Leo sine leker og drikke oppi:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN EDVARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masse klemmer og bløte nusser fra Tiril!

 

Også går du?!!! Store gutten!!! Gleder oss til bursdagsfest imorgen.

 

Takk til Molle som var liksomtvillingmamma på onsdag! Så riktig så koselig ut når jeg hentet snuppa :)

Rett fra Molle og på babysvømming. Vet ikke helt om jeg synes det var noe særlig. Bassenget var mindre og instruktøren var litt tafatt. Men hun visstnok helt ny.

 

Igår var Tiril med meg i barnehagen. Jeg så henne nesten ikke hele dagen jeg. Hun lekte og koste seg sammen med barna og sov 2 timer (12-14). Var ferdig 14.30, så ble ikke så mye lek etter maten heller. Blitt ei skikkelig barnehagejente hun lille min :)

 

Idag har hun vært hos svigers og kost seg. Bada på verandaen og sjarmert besteforeldrene sine! Etter jobb dro vi rett til ls og spiste middag sammen med pappan min. Kos å sitte på torvet i det fine været og drikke øl og spise mat! Tiril spiste pølse og pomfri og is til dessert. Fant en gutt å løpe etter også :) Han var ikke like interessert da...

 

Jeg har bare 1 uke igjen å jobbe!!!!!!!!!!!!!!!! Får lov å gå neste fredag og til uka skal jeg jo bare jobbe et par dager for vi har jo tilvenning :) Noen som skal være med å finne på noe mandag eller tirsdag ?????

Begynner på den nye jobben mandagen etter da, så ikke noe fri imellom..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille babyn min har blitt lille gutten min. Har noen gjester enda. De sitter ute å skravler.

 

I fjor hadde jeg au. Eller ikke nå. Nå var det ikke au men jeg kjente ay å-å nå skjer det straks. Ville utsette litt til for var så godt å ligge der uten vondter:) (epi)

Mads var hos advokat meste av dagen siden han mistet jobben dagen før. I fjor spiste jeg gryterett. Dusjet på samme tidspunkt i år som i fjor. (helt tilfeldig men kom til å tenke pådet da jeg sto i dusjen) Mye bedre plass i år.

I fjor diskuterte vi navn(nor vi fortsatte med i en mnd til..hehe) I fjor var jeg varm! Det var jeg i år og:)

 

Edvard var grisesint fordi han ikke fikk holde på den varme ovnen. "jammen så kom da" sa jeg og strakte ut henda (sattpå kjøkkenstol) Og så gikk han jaggu meg bort til meg:D Ble vel 3,5 skritt:))) Mor så da. Veldig stas for henne og at hun fikk sett det. Prøvde å filme etterpå, men fikk vel bare til 1-2 skritt som egentlig bare kan kalles flytte beina i det man tryner og ikke skritt;) Men han GIKK!! Også på bursdagen sin. Så gøy altså:D

 

Beste gaven hans i dag var nok LH og et tog som man kan stikke en pinne i og gå bortover med. Ellers fikk han masse som dere ser i morgen:)

 

Snaaart er gutten min 1 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...