Gå til innhold

*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* TRÅDEN 26 *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


*1D*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og forresten sessa: jeg glemte deg ikke på oppramsing av hvem som ikke hadde tippa enda. Du har bare skrevet 4983893457ganger at du ikke vil tippe:) Men tipp gjerne hvis du vil altså:)

 

NÅ må jeg gjøre noe:( (

huset vårt er (heldigvis) ikke så stort sessa, men det er så lite at jeg dunker borti pc`n uansett hva jeg gjør:) Og her er det virkelig rotete:(

 

Jeg, av alle vet vel forskjell på hva man har lyst til, gjør, tenker på eller bare snakker om;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar et tall ut i fra luften og kaster det inn på tippen av lillingen!! Da tipper jeg... hmmm... kliner til og sier 76,5 cm !!!! Sjokolade mottas gjerne i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTG!!! Vi får ikke tippe O. Vi har jo fått svaret;) Ja var på besøk hos mtg uten at hun var der..det skulle være første setning. Bare sånn for å virkelig poengtere hvor merkelig besøk det var. Jeg sa også at han bare måtte dusje. Men jeg sa jeg ikke skulle se jeg da..hehe

 

Alltid folk hos deg 1D. Til og med når du har besøk så får du besøk og så kommer det besøk til besøket.

 

Driiit med månedskort da!! Noe så dritsurt! Nei som jeg sier, kjør bil:D

 

Kan ikke alle spytte i 50-100,- da? Merker jo ikke det så veldig. Og vi vil vel alle se trønderdama en gang til i år??

 

Vil noen komme å bære febergrinebarn?? Ikke smittsomt og du vil få din lønn i himmelen. Reine Leo-tilstandedr her jo! (på Hvaler altså..hehe)

 

Tipp fra TIny:..dæææ la igjen mobilen på kjøkkenet. Skrive inn etterpå:)

 

1D, svanine er på hs så får ikke tipp derfra før kanskje i kveld om hun tipper i det hele tatt

 

Dæven så mye veiing det var nå da!

 

aaaa det var det man fikk av tid på pc (med sutring i bakgrunn såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sessa: Nå må du ta tak i mannen din og få han til å gjøre jobben sin.

Her er det V som ordner i leiligheten. Støvsuger og vasker tøy. Det var det forresten han som gjorde når jeg hadde permisjon også. *krem(t)*

 

Jeg skal tippe på lillingen snart. Må bare finne ut hvor stor han var før.

For jeg savner deg på ordentlig altså:)

 

Cat, når er det leiligheten din blir lagt ut for salg? Vet du det?

 

Også skjønner jeg ikke noe av hva det er som har skjedd med tiny. Skrevet noe som ikke falt i god jord på dib? Noen som kan gi meg et hint? Eller rett og slett bare skrive hva det var:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringer tilbake nåååååååååååååååååååååååååå!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå så digg med stor aldersforskjell på barna! Litt pust nå som Will kom hjem.

 

Jasså, så du vet det du;) Jammen da så. Men det skal jeg si deg 1D, at det er det ikke alltid alle rundt deg skjønner-hva du vil/gjør/preker ;)

 

Mtg er det lateste kvinnemenneske jeg kjenner! Digger deg:D

 

:P

 

Har jeg stort hus? Litt usikker. Alltid masse å gjøre iaf. Hos 1D blir det kaos mange ganger om dagen! Hvordan klarte vi det?? Gikk fra bomba til strøkent iaf 4 ganger om dagen.

 

Tinytipp på CE: 9350 og 72

 

Virker han så kort altså? Ingen som har tippa for mye der. (tror jeg da)

 

Will spiser så da får jeg da grinungen. Åh som jeg ikke liker grin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper E er 76 cm!

 

Sånn da har jeg tippet vekt og lengde på lillingen og CE!

 

Hvem flere var det det skulle tippes på?

 

Fikk du mailen jeg sendte deg i går simba? Den med prospekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor boikotter du meg a? Spurt om mail mange ganger jeg men hu får. Takkesegtil jah.

 

Nå har noen tippa for mye på CE :)

 

Cat O skulle tippes på.

 

Ryggen min døøøør!! og ikke abre skal han bæres men han nekter sitte på hofta. Skal sitte forran med knærne opp. Lagt ham nå. Ligger å trekker i spilledåse, men stille. Håpe han får sovet litt. Har ikke så mye feber nå, 38,5, men den vil jo ikke helt ned da. Panodil SP er forresten mye bedre enn paracetn. Å få inn. Og har annen inføringstupp. Den paracetn harver jo opp hele pompen om man ikke gnikker på kantene først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liv på tråden gitt.

 

good to have you back katta mi:))

 

link fikk jeg og:D

 

E sovna etter noen runder ut og inn og pupp og byss. Bare bært barn eller sittet her i dag jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hva synes du om bildene da?

 

I dag har jeg dusjet, vasket opp, vasket flasker og kokt smokker, brettet det som lå i tørketrommelen og ryddet det inn i skap, satt på en vaskemaskin.

Jo også har jeg kastet enda mer drit fra inneboden også har jeg bært masse annet stæsj ut i uteboden. Også har selvfølgelig verdens vakreste fått litt mat og et par rene bleier da ;)

 

Så synes egentlig jeg har vært ganske flink jeg!! har jo fått tid til å sitte litt på nett også og pratet med 1D på telefonen, ikke minst :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt! Hvor er alle tinga dine?! (i boden..hehe) Er jo egentlig en kjempefin leilighet da. Har jeg vart singel el iaf uten barn kunn ejg godt tenk meg den.

Du har jo virleig stått på da. er jo litt søtt med den senga klemt inn der:)

 

jada flinke cat klappepåhodet. Pleier å gjøre ca samme hver dag, men i dag har jeg bare fått tatt kjøkkenet. Og det er vel bomba igjen snart. E sov jo godt på formiddagen og sover nå, men orker bare ikke. HAn er så krevende våken nå, at bruker tiden heeelt på meg selv. Lest blader og netta. Skulle vel ryddvaska til helgen (får besøk i morgen og) men blæ. Samma F. Tar 1 time i kveld så er det greit nok.

 

Jo også har jeg bestilt en sånn ekstra gave til Linea på nett og den var ikke like fin i virkeligheten kan man si. Nuvel, jeg får ikke brukt den så du får bruke eller regifte;) Assa den kan brukes da, sikkert god:)

 

Gaven til EA ble også feil. Blæ altså. Det som i hodet mitt skulle bli litt kult og så ble det ikke sånn. jajaaaa, lat som dere blir fornøyd:))

 

når hopper vi til 1-2 cat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat av CE:

 

Ama: 10.000g 75,5cm (Helt korrekt lengde:) )

Mtg: 9480g 73cm 47ho (ny tipp første deg nærmere)

Tiny: 9350g 72cm (halloooo, er ikke Tiril heller da)

Mr.Herk 9340g 72cm (hallooo, greit O er større men..)

Simba: 9860g 75cm (ikke ille)

1D: 9580g 73cm 48,2 (Korrekt skalle!!)

Sessa: 9425g 75,5cm 49 (Se rett lengde, *flinkbitch*)

Herk: 9565g 73cm 48 (flinkere enn mannen sin)

Cat: 9950g 76cm (eneste som tippa for langt)

sv: 9340 73cm (se, du er ikke så håpløs)

 

 

CE veide 9530g var 75,5cm lang og hode hadde vokst seg til 48,2

 

VEKT vant Herkules med bare 35gram! Flikeherk.

Tett løp med 1D og Mtg som hadde kun 50g fil hver sin vei.

 

LENGDE ble delt mellom Sessa (se, du klarte det?!) og Ama. Dere får en halv premie hver;)

 

H.O. Vant 1D. Var bare 2 tipp her, men siden du traff på mm, trur jeg jaggu nissen må poste noe til TH;) (og jeg vet hva..hihi)

 

Hvorfor tipper alle mindre på lengde(untatt cat men det var etter jeg sa alle tippa lite da) Virker han så liten? Han er ganske lett da, men gikk jo ned her og brukte neste veiing til å gå opp det igjen. 1 år og under 1 kg. :) (og er gutt) Lurer på når han bikker 10 jeg. Blei jo døtte tippa 10 sist gang og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på klaging over mann i sted. Han har vasket hele badet. Tok til og med av setet og vasket det i dusjen (ville jeg aldri tenkt på, men har man avtagbart sete så har man det!). Nå er han ute og maler litt på veggen. Også laget han knallgod lunsj i sted, gikk tur med frøkna så hun fikk sove, og tok henne i natt.... oj, nå ble det mye ros her as.... MEN JEG HAR STØVSUGD HELE HUSET!! 3ETASJER DET!!!! 200 kvm!!! HALLO!!!! FLINK!!!! Også holder jeg på med dagens fjerde klesvask og har ryddet overalt!! Linea derimot har ikke gjort en dritt! Når er det de begynner med det a???

 

Cat! Fine leiligheten! Så fint du hadde det. Leiligheten så veldig innbydende ut, så jeg kan ikke skjønne alt du har sagt om den tidligere. Men den var ikke så stor, nei... Kunne du ønske den var i vidvinkelformat, for den ser jo ikke så liten ut på bildene? Har dere virklig så stor tv, eller er det vidvinkelen som plusser på litt der også? Hehe.

 

1D: Stemmer det. Blir ikke noe tipp fra meg... Jeg er virkelig dårlig... Klarer liksom ikke resonere meg frem til noe lurt heller!

 

Mol: Jeg har nok større hus enn deg, og bodd her så kort at jeg ikke har fått fyllt opp med så mange ting som roter... Tenkte å pålegge meg selv kjøpestopp. Men kanskje vente til vaskerommet står klart... og gangen... Oj, da! Bare en inntekt fra oktober kan bli litt lite kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så er jo ikke Tiril så stutt (eller var for 6 uker siden)

 

Skal ta 1årsbilder. Hvor ta tro? Vil helst ha cd med bildene på jeg da. Kan evt også få sånn mappe. Hvem har det a? cd altså?

 

Gjenglemtliste: (noe er hentet nå, men hvor mye som faktisk lå igjen)

En rosa jakke (Tiny)

En våtserviettpakke (Tiny, men min skyld for jeg fjerna fra stellebag)

En rosa tutkopp (fortsatt Tiny)

En rosa ting til jeg ikke husker (Tiny der og)

En lilla smokk (men den har jeg ikke funnet enda-Tiny)

Et armbånd (Ama)

Et arvestykke (Ama)

En pose med matglass i (Ama)

En børste (Ama)

En brun hårstrikk (Ama)

Et armbånd til (ama der og.)

En hundevannskål bak tre (Herk el evt. Mr.Herk)

En gulpeklut (hvem er det som fortsatt bruker det a??)

Et par solbriller (Cat? Prøvde å legge i bagen til Ama, men hu fiska det opp igjen)

Et kameraetui (ser kjent ut, men så har jeg jo sett dere mange ganger. Ama fiska opp det og)

Glemt noe nå?

 

I tillegg har jeg to stoler m/puter og mange skåler som er Tiny sine. De er ikke glemt igjen, men sier litt om hvor mye jeg har sitti med av andres ting. Gjenglemte/lånte ting blir stort sett lagt på hylla oppe ved trappa. Kikk der en gang i blandt:) (Tiny-stolene ligger ikke der)

 

Er noen som er værre enn andre her... :P

 

 

Artig. Dere kan jo bare si dere er glad i meg, trenger ikke legge igjen så mange grunner. Og trenger ikke legge igjen mange grunner pr gang da..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 innlegg i dag. 12 om man tar med den etter 24 i går. 4 etter hverandre. TRodde det ble 5, men sessa snak seg inn. La meg få snakke med meg selv i fred!!! (ja nå blir det jo 12 og 13)

 

Ja vet du har større enn meg. Tenkte sånn generelt om jeg har stort hus? Har masse gang da... Kjøpestopp er lurt! Du resonerer helt fint, se lenger opp:))

 

Leiligheta til cat har bra planløsning, men det er trangt ja. Man må møblere lurt. Og så jo mye mer romslig ut der nå da! Ikke at du har mange ting, men nå ser det jo ikke helt bebodd ut der. Iaf ikke av 3 med baby. Synes leiligheta er fin jeg, men absolut ikke et familiebosted.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg avbrøt egotrippen din, da... Kunne ikke lukte at du hadde monolog på gang. Litt sånn vagina monolog, ell??

 

Juhu, halv premie! Tippa samme lengde som Linnis! Men vekt og hue er jo større enn hennes. Hallois! Komme her og tippe at de er ca like... Men du hinta jo på at det var noe som kanskje var likt da...

 

Leiligheter skal jo se litt tomme ut på sånne bilder da... Blir liksom så mye lettere å overbevise alskens pakk om at det er fint å bo her hvor jeg har ingenting! Rart synes jeg, men jeg skjønner jo noe av tanken.

 

Lurer på hvor mange ganger jeg har hørt den nye Common låta (the people) nå, jeg? Den er fine-fin, men Linnis liker Stronger (kanye), Umbrella (Rihanna) og The way I are (Timbaland) bedre. Tror jaggu hun arver mors musikksmak. Pappa prøver lure inn noe Guns'n, men det slår ikke så godt ann.

 

Mol: Du har stooooor gang og normalt stort hus ellers. Har jo godt med rom, og det er digg å kunne lukke dører, for da blir det fort litt ryddigere med en gang.

 

Matmonsen må lures i mat i dag. Vil helst ikke tygge... må da være tann som er aue?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jeg var ikke så langt unna på vekt da i allefall. men han er jo så liten å søt der han bare går og går.

 

Og det med skålen så er den firbeinte t sin. og vi gjømte de for alle barna , så det var bra du fant den den hadde jeg helt glemt at vi hadde med.. håper du kan passe på den til vi sees neste gang og at den ikke blir en stor byrde i trappegangen din.

 

neste burstag på søndag (neste) jeg gleder meg alderede. kommer det mange pappaer ????

 

vi har vært på stranden i dag og sanden var sååååå varm at vi måtte bade hele tiden, det var gøy men litt salt og kuuule bølger

 

o digger oliven og fisk gjør andre det eller er han litt underlig, jeg selv liker ikke oliven.

 

det er fredag i dag så det er vel lov til å ta seg en øl til i dagnå som minsten skal legge seg og har kjøpt mere b så det blir vel noen kb som dere kaller det på madammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Herk er jo skikkelig ivirg jo :)

 

Angående min utsvevende eposide på skravlesiden: Noen spurte om hvor minstemann var fra og jeg svarte at jeg visste hvem familien var (har mellomste i bhg) og at de bor i akershus.. Det var visst brudd på taushetsplikten det da... Men jeg sa hverken navn, adresse eller noe som kan avsløre de.... Dessuten er jo hun jo ikke helt anonym på bloggen og man kan finne mye om de på nybaktmamma...jeje, liten fjær - 2000 høns.....

 

Siste dag på gammel jobb idag og ny på mandag :) Feires med pottings og øl :) Alene hjemme er jeg også..

 

StoreT kommer i bursdag neste søndag, så du er ikke alene Mr: Herk..

 

Så fin leiligheten deres er Cat... Jeg har jo faktisk aldri vært der jeg..

 

Tiril spiser også oliven... rare unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...