Gå til innhold

*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* TRÅDEN 26 *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


*1D*

Anbefalte innlegg

Tusen takk for klemmer:)

 

Er på jobb jeg. Vil ha permisjon og sulle rundt og kose meg.

 

Har så fryktlig vondt i hodet om dagen også, men kan liksom ikke ta meg fri fra jobben når jeg nettopp har starta der. Hva gjør man?

Ble syk for et par uker siden og lå hele helgen og hodevondten og hosten sitter igjen fortsatt:(

 

Nå har leonora snart bursdag! Tenk at alle barna begynner å bli så store! Når flytter tråden over på småtroll 0-1 år da?

 

Tusen takk for at du la ut ukens bilde, molle. Begynte nesten å grine når jeg så det ene bildet jeg:) Stakkars gutten min som ikke får ha geléen sin i fred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte forresten et bilde til M i sta. Du har jo ikke sånn på telefonen din. Om du ikke har sett det enda så må du be om å få se det:) Dødskult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MtG: koz og klemz snuppa! Tippe LT du også:)

 

En person er veldig nær på vekt! Under 50 gram!!!!! (har du vært å løfta på??) Lengde er så som så, ingen helt rett enda:)

 

CE: 9580 g og 73 cm med 48,2 ho:)

 

O: 10990 og 71 cm

 

Barnehage og jobb i dag...... Første gang jeg skal gå fra han der i dag:( Han er seff snørrete og j...ig i dag da.... ajaj, blir ikke borte lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løftet på:D men sikkert den som er lengst unna-haha ;) Jeg har løftet ganske masse på faktisk. Skulle ikke tro det var så vanskelig å sove når man er trøtt?!

 

Jeg hadde faktsik tippa ganske bra på O om jeg hadde fått tippe. Altså uten å ha visst det først..hehe.

 

Mtg, tarei ei pille eller dra hjem for jeg har hs kl 13:15 og gidder da ikke sitte å se på ptg heller!

 

Gå fra er kjipern. Går nok så bra at:) Typisk at dem er syke.

 

Grattis med 10 mnd. Linea:)))

 

Flytter ikke over på 1-2 enda. Har jo igjen 5 barn (6 med leo) enda. Da cat og jeg starta greia er det vel kanskje høflig at vi venter på hverandre? Eller hva sier du cat? Får nesten bli opp til deg å starte første tråd på 1-2 synes jeg:) Men fortsett med neste nr a. litt artig å se hvor mange nr vi kommer opp i i løpet av dib. Hvor mye tror du vi har tilsammen cat??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Leo vil ikke sove, men er blid så da er det greit. Hmm-tror ho har skrudd av tv´n no. Farmora mi skal passe henne en time etterpå- andré slutter på skolen når jeg må dra-så trengte litt pass der.

 

Torsdag i dag, jobbe til ni (eller ti om det er noe å gjøre) og Leo har bursdag om 4 dager:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg glemte å tippe i går !!!

NÅ MÅ jeg ut i solen Kan je g få tippe om ca timer????

 

Ja da sier vi det:)

 

Ha en fin dag jenter

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løfta masse du "bitch" :-D

Savner snavvelet mitt da......komme på besøk snart jeg..... vinterferien ser det ut som (vår høstferie ja..haha, ble jo morsomt!...tenkte mer på at det kanskje er forskjell på sør og nord i hvilke uker det er høstferie...) Vår høstferie er i uke 41 (6 til 15 oktober ca...) Må vel jobbe den første helga der, men 14 har jeg fri ivhertfall:) Jeg Tror vi tar toget ned torsdag (elller onsdag?) stoppe på veien nedover for er knot med frem og tilbake på søndag før vi skal dra igjen!! Lørdag er mulig jeg skal møte noen jenter fra skolen som bor sørafor..... Jaja, vi får se hvordan det blir:)

 

Bare tippe ca senere du Herk! Har sitti i sola og kosa meg i dag jeg! HERLIG! Er ikke akkurat varmt når det er skygge da.....men sol er sol og sol er deilig:) Flytte til spania hele gjengen?????

 

Er 1 kilo forskjell på høyeste og laveste tippet på LT da.....gøy:) Skal se om jeg får lagt inn bilder snart....trenger harddisken på stasj. først.... ikke tilgjengelig før jeg har rydda opp i rotet der.....(slår seg ikke på, trenger ekstern hd for å legge over alt av bilder osv som ligger der inne:( Jeg sier det bare HA BACKUP av bilder osv et annet sted en på data!!!!

 

Var i barnehage 2 timer uten noe som helst problem, sover som en liten engel i vogna si nå da, så mamma får knapt hilst på han før jeg skal på jobb igjen regner jeg med:( Jeje, sånn er det å ha unger.....

Hadde vært så flink og snill altså! Bare skryt å få:)

 

Okei, da må jeg hive meg rundt og dusje....jobb i dag:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barn som spiser infernalsk på kjølebitering!! Synes jeg ser noe på venstre side nede nå! Mye skrik og hoi i heimen og ræva netter.

 

Mol er masekjerring. Jeg er hennes bitch, legger meg flat og tipper på CE: 75,5 49 9425 (ah, jeg gir opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det da bitchy stemning;) Både være og ha-snakker om pose og sekk! Og tenk å få være noens snavvel:))) (skrives det virkelig med 2 v?)

 

Har ikke alle back up? Trodde det var vanlig jeg. Vi har ikke til enhver tid av alt nyeste, men jo nå har vi det. Har en sort boks:D Og har og brent ut cd(dvd) plater. Lureste er vel å være som svanine. Hun er ganske smart hun. Og med brillene sine på så blir hun min helt egen personlige nerd:D Tenk jeg har både en bitch og en nerd. *heldig* iaf så bruker de smugmug (liker ikke det navnet altså) man kan jo og bruke alle disse fotoshappene. Doc. er en annen ting, der må man vel ta back up ja. Huske å legge back upene deres hos noen andre (om dere ikke har brannsikkert skap)

 

Har barn som spiser infernalsk på hendene sine. Langt nedi halsen. Til han spyr. Teiten.

 

Sovnet 19:01. Tidlig her i heimen. Ikke sovet fra 11:15. Det er leeenge. Var på HS. Fått vaksine. Skreik som en stukken gris. Iaf på nr.2. Trudde dem sov godt etter det jeg. Prøvde legge i over 1 time, bare å gi opp. Selv om han var bøtte.

Hu spurte om han gikk. Ja på bursdagen sin, fint lite etter det. I grunn ingenting. Gjett hvem som traska rundt på hs da:) Følte meg litt teit da, 5 min før "nei han vil ikke gå alene"

Fått jumbotube med kortisonkrem. Kr. 0 :D kjekt å ha liggende. Må bruke kortison på toppene.

Ballene er på plass.

 

Tipp ca en gang du Herk. Også dere andre da. Tipp gjerne alle 3. Kanskje det vanker en ovejaskel på rett på de forskjellige? Dra en liten 1D? ;) Nei men ligger nå en premie å vaker her. (nei er ikke en fisk)

 

Ganske spenn på ce-tipp og 1D:)

 

I grunn burde jo du ha litt peil da sessa. Har jo ei jevngammal ei. (selv om hu ikke får mat så kan jo de andre måla stemme)

 

Er litt for fredag her 1D (om du skal bort lørdag og dra søndag) for folk jobber og hadde vært artig med noen slike du vet. Være her hele helgen du:D Kan ikke dere med 3 barn som har bursdag rundt da, legge de slik at LT får vært med a? Litt gøy å ha med han på bursdag og:)

 

Simba!!!! HVa skjer med dagen til LH? Greit å planlegge litt shøsantja.

 

hehe ja LH betyr learning house. Og du glemte noen bokstaver om du skal ta med alle mamman og pappar. Blir enda flere like bokstaver da:)

 

Uh skiltene til venninna mi har blitt klipt. Da skal jeg nå ut å kjøre til Stovner!! og så kjøre hu ut i Nittedal!! Og så ut til SS!!! Og så hjem. Er jo en helaften det. Sukk..hu ringte nå. Var krise, varer som skal leveres og jadajada, klart man stiller opp. Betyr ikke at man har løst:( Jeg er Sliten jeg! Sånn ordentlig sliten. Gleda meg til å sløve pc og finne lanobilde. ÆSJ ALTSÅ! Veeeldig vondt i vilikken min nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som gidder å komme helt hit på bursdag da, molle?!

Hvis det er det, må jeg jo prøve å fikse noe da :-)

 

Ryggen er jævlig, det er egentlig et forferdelig slit å ha LH alene. :-/ Føler meg liksom så ung og sprek, og gm og slikt...

Nå har jeg blitt skikkelig forkjøla i tillegg, *snufsesyteklage*.

 

Klem til mtg! Ta seg en tur til legen kanskje?

 

Forsinket gratulasjon til sessa på bryllupsdagen! Hva ER det folk gjør for å bli gift egentlig? Får ikke til det, jeg... du och jag, molle ;-)

 

Grattis til Linea med 10 mnd.-dagen og til Mr.T som har fått ny jobb! Hva slags jobb er det? Gidder du å maile en link når leiligheta blir lagt ut for salg? Vil gjerne se på "rønna" vettu.

 

I går fikk LH sine første "sko", egentlig litt mer tøffel, men han går jo ikke ennå så... Måtte ha str. 21, er ikke det litt stort da?

Må kjøpe noe yttertøy også, er det noen som har noen tips?

 

Tett i huet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så langt da, bare en biltur unna. vi kommer gjerne hvis det passer

 

Og du det der med at vi skriver likt det er fordi herkules ikke vet hvem hun er logget på som før hun legger ut innlegget.

 

jeg lurer på hvordan de klarer det jeg. O har drevet med vann i absolutt hele dag og blir liksom aldri lei det er like gøy hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi kan komme på LH bursdag

 

LH = sønnen til simbamamma.

 

Tipping for nå har det gått ca timer tenker jeg

 

LT: 8395, 73,5

 

E: 9565, 73, 48

 

sjalabais

må ut å nyte et glass vin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mol: poden din er tjukkere i kropp og hode... ikke mye likt å tippe på da.. Jeg vet: jeg prøver å ro meg unna her, men jeg ER dårlig på tipp!

 

Simba: Jeg tok lappen for å bli gift. Det var kravet hans. Bestemte oss for å forlove oss vi da, så ikke akkurat noen overraskelse når han gikk på kne, men tuta like vel, jeg! ;) Hadde romantisk middag og champis hjemme og ringene klare på bordet. Hadde pynta oss også. Hørte på moulin roughe come what may, liksom vår låt det (står forresten inni ringene også... come what may altså). Han gikk på kne og spurte med fullt navn om jeg ville gifte meg med han. Han hadde tårer i øya og jeg grein!! *aaaah* det var tider det!

 

Hihi! Shanghai knights på tv4. Owen Wilson: gøy! Jackie Chan: gøy! Enkel humor for enkle mennesker!

 

Linnis gikk fem skritt i dag... kanskje hun sover dritt pga utviklingstrinn?? hadde dritt natt i natt også... Utviklingstrinn og jeksler?? Kan det gå over snart kanskje?

 

blah blah blah, skal i bursdag til svigermoren til Linnis i morgen (hihi). Det blir gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i ett!!!!

 

Tipper i racerfart, har ikke peiling på hva andre har tippet og har heller ikke sjekket hva podene veide sist! Så kyler ut noen tall i vildens sky, så får det gå som det går!!

 

E: 9950

T: 8890

 

Sikkert helt ruskanes gale!!

 

Frieri ja, Mr. T fridde i fylla på hytta :) Satt på kne på gulvet og fridde til meg som lå på sofaen. Måtte holde seg fast i kanten da :P Dagen etter måtte jeg forsiktig spørre om han husket hva han hadde gjordt og det gjorde han! Hihi... jeg ække så glad i så mye kliss, så det var et frieri helt etter min smak. Egentlig dreit jeg i hvordan det ble gjordt, bare han gjorde en anstendig kvinne av meg! (Molle, jeg vil bare ha meg frabedt noen komentat på den der!!!)

 

Ikke lest alt oppover her, så ha meg unnskyldt om det er noe jeg ikke har svart på, kommer sterkere tilbake når ting har roet seg litt her!!

 

Puuuuuuuh, gå å køye straks jeg :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snavvel er trøndersk og skrives med 2v og uttales med trykk på alle stavelsene:)

 

Vi har forresten hatt freddan:), lenge siden jeg skrev det her inne (ikke lenge siden vi har pult bare glemt å melde fra..hihi)

 

Jeg skal på hellbillies konsert samme uke som simba:) Og simba: var veldig koselig å prate TIL deg mens du spiste middag og vaska teppet:) Du er heltigjennomsnill du!

 

Jeg skjønner at du har lyst på litt av hvert jeg molle, men du kan ikke få alt du vil ha, og spes at par ting vi har diskutert..haha:... :)

 

Kan simba bo over den fredan hun også da??? (hele fam hvis de vil seff!) Vet ikke hvordan det blir enda, må sjekke priser osv.... har ikke fett med penger kan man si......

 

Herk: Ser at jeg driver å krymper den gutten din enda også.... HAHA. Skulle stå 77 cm bak tippet, men bomma vist litt:)

 

Masse jeg ikke har kommentert... sorry. Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på hva man liker og hva man har lyst på og hva man prøver å skaffe seg...og hva man diskuterer bare for moroskyld;)

 

Simba kan godt sove her. Dere får sove litt i høyden;) Ellers er det ikke langt til ama el tiny heller da:) men dette med barn ja. Ellers så kunne jo mennene sitte sammen et annet sted med barna (der man skal sove) om det skulle bli trangt her. Vet ikke hur det blir med Herk heller..

 

Jeg har skrubbsår på puppa! Kommer av at de sleper i gulvet når jeg går!

 

E fikk vaksine i dag. Tåelig grei form, grin en del men var jo bøtte. Dro av gårde 20 (på denne runden min) og kom tilbake 22:30. Da satt E på fanget til far på kontoret. Hadde våkna masse og fikk ikke roa ham, og masse luft sa far. Kjente på ungen og han var jo gjoheit. Fikk gitt PIR Og måtte legge meg med ham. Kava og sutra og kosa og smatta. Kom masse kange prutter. Så greit med luftsmerter i tillegg til feber. Lå med vidåpne glugger i mørket. Etter en time var begge puppa vrengte skinnposer, pusset med sandpapir, så la ham over i senga hans. Hadde tydligvis fått kost/roet seg nok for la seg ned. Så kviknet han til og jeg hørte han kaste rundt seg med legoklosser og trekke spilledåse (han skjønte den etter leo var her..hehe) Lå å jabba og kosa seg. Sovnet vel rundt 24.

Natten kan bli spennende. Kjente på han i stad og var fortsattt like varm. Vil ha et friskt barn som sover hele natten snart jeg...

 

Nei får køie vel. Hvem vite hur natten blir.

 

Mtg: Henta ei på stovner. Kjørte hu og pakken hun skulle levere til nittedal. kjørte hu (fortsatt samme dama-nå uten pakke) til ss og så kjørte jeg hjem. :)

 

Jo og driver du med a Tiny? Ute av lenu rede? Gåkke det vett..hehe. Skulle lese jeg, men så fjerna moderator i det jeg skulle trykke:( Kan ikke du gå inn på historyn din og sende meg en link a? Evt. du svanine? Om du var der.. Eller ama, du vet jeg var der:)

 

Jo og ama børsten din ligger her.

Kommer en liste over alle gjenglemte ting i morgen og resultat av tipp.

 

Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Leo er trøtt,men vil heller grine enn sove. Hvorfor skjønner de ikke at det er godt å legge seg ned,lukke igjen øya og drømme litt? Jeg hører hun gjesper i grininga! Jaja.

 

Har ikke linken jeg Mol, og hvis moderator har slettet innlegget så hjelper det ikke med link heller. Så noen hadde bedt om at det skulle slettes inne på ris og ros. Tror det heter "spørsmål om minstemann". Diskusjonen gikk videre inn på en ny link ang. taushetsplikt.

 

Jobb i dag også. Kjeeeedelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svanine fikk det til. Hun fikk opp siden hun hadde vært på selv om det var slettet hun. Smarte svanine:)

 

I går var jeg hos ptg og skiftet en bajsbleie som jeg ikke skiftet og det var ikke bajs og ce lekte med g som sov. Også dro jeg igjen:)

 

E sov fatisk ganske greit i natt. Morran rundt 7 men lekte i stua med bror. Lå faktisk i senga til 8:15:D

 

svaninetipp på CE: 73 og 9340

 

Mangler tipp fra MTG TINY PT(men hun har visst gått under jorden igjen)

 

Se om det renner inn noen utover formiddagen da. Artig med pappatipp, den er ny:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil vite ang. den tråden som ble slettet!!

 

Hvorfor er sjokolader så små?? De blir alltid borte før jeg føler at jeg har fått nok!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Tiny, ut med det. Har du gjort nå???

 

spørs helt hvilken sjokkis du kjøper det. en 200g burde vel holde? sånn til formiddagen iaf? Lyst på et tips? Kjøp 2;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 9670 på CE

Også tipper jeg 12130 på O

 

Var det flere tippinger da?

Det var veldig koselig med mollebesøk i går selv om jeg ikke var hjemme. Ptg sa han egentlig var på vei inn i dusjen når du kom, men at det hadde vært litt dumt å dusje mens du var på badet. Sa det ikke hadde gjort noe jeg. At om du absolutt ville titte på kroppen hans så måtte du jo få den moroa:D

 

Og takk for at jeg får reiseruten inn med teskje.

 

Nå er det noen her det er lenge siden jeg har sett. 1D og Simba for eksempel:) Savner dere litt jeg.....

 

Nu er det straks helg! Jippi! V skal ut med gutta på lørdag så det ødelegger egentlig både lørdagskvelden og hele søndagen, men jeg skal nok klare å kose meg litt i helgen allikevel.

 

Jobbe mer..

Aua hodet.

 

HEFDAS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTG: Glemt å tippe min du :(

Tror ikke noe på at du savner meg jeg altså..... hihi

 

Jeg mangler tipp fra MtG, Pt og sv................... Kom igjen nå!

Og Cat: hvor lang er gutten min?? (Premien her er SJOKOLADE!!! haha)

 

Har levert lillingen i barnehagen jeg nå også var jeg så dum å søke opp den bloggen om Minstemann (så nå sitter jeg og griner og kommer meg ikke i dusjen og søs er på vei hit for gutten hennes er syk så de er hjemme fra jobb og barnehage og dattera er syk så hun er også hjemme fra skolen OG dermed er huset nok en gang stappfult med folk når jeg helst skulle ha rydda og vaska til helga....................)

 

OG jeg har mista månedskortet mitt:( :( :(

(hadde jo seff kjøpt nytt for september rett før jeg gikk på bussen og dermed kastet 700,- ut vinduet. Jeg driter jo ikke akkurat penger og dette er med på å tippe budsjettet for tur i oktober, så det er DOBBEL BLHÆÆÆÆÆÆ!!!!)

 

FF (fin forkortelse) MtG: HEFDAS!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen!

 

Mann og barn er ute på tur. Sutre unge!!!!!

 

Skal rydde og vaske hus i dag VI tenkte jeg, men foreløpig har bare jeg rydda... Typisk menn, hæ? Han skal jo egentlig ta huset og sånn i permisjonen sin, men det har han vel ikke gjort noe særlig av... Ikke at jeg var så mye flinkere, men jeg gjorde jo noe i hvertfall. Kommer jo hjem til middag og sånn, men.... I hvertfall nå har vi ferie begge to og da må vi kunne gjøre alt sammen.

 

Ish, Tiny... det var kjipt! Altså ikke av deg, men at det ble blåst opp sånn.... Det var en ærlig tabbe, og noen hadde allerede sagt A. De som absolutt skulle kommentere gjorde jo fort at det ble større enn det hadde trengt. Typisk Dib. Klemme på!!

 

Ikke mer og si, må rydde videre (høres ut som vi har det rote huset... men faktum er at det er så mye plass å rydde på at det tar sin tid å komme fra A til B uten å ende opp i sofaen med pc først...)

 

Hei og hopp!

 

ps. *blåsepåhodettilmtg*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...