Gå til innhold

Skravle

Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby. Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Vi ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.


Vi har egne regler knyttet til tråder om selvskading, spiseforstyrrelser og dosering i våre regler. Husk at dette er et brukerforum, og at erfaringene som beskrives her er basert på egne erfaringer. Det er ikke tillatt å underskrive som helsepersonell, og vi oppfordrer våre brukere til å ta kontakt med lege for å få kvalitetssikrede svar på helsespørsmål.

Snarveier til andre forum:  Ris og ros - Anonym/Skravle

 

Venneforum - Hus og hage - Helse - Økonomi - Spå og horoskop - Utstyr - Navnedebatten
Bli gravid - Gravid - Fødsel - Baby og småbarn - Dagmamma og barnehage

 

 

 


Underkategorier

  1. Aktuelle saker, krig og politikk

    I dette underforumet diskuteres aktuelle saker i nyhetsbildet, krig og politikk. Nyhetssaker som omhandler barns livsførsel kan fortsatt diskuteres i Skravle. 

    Her vil det være lavere terskel for rydding når det gjelder latterliggjøring, ironi, brukerangrep osv. Vi forventer at man skal kunne diskutere med en saklig tone. Det er kun mulig å poste med brukernavn i dette forumet. Tråder som er postet i skravle vil bli flyttet såfremt de overholder resten av våre regler. 

    6,1k
    innlegg

1 248 877 emner i kategorien

    • 5 svar
    • 662 visninger
  1. Middag i dag da?

    • 9 svar
    • 205 visninger
    • 11 svar
    • 160 visninger
  2. Et spørsmål til dere som praktiserer 50/50.

    • 6 svar
    • 323 visninger
    • 7 svar
    • 386 visninger
  3. Ok, litt dumt spørsmål, men...

    • 4 svar
    • 364 visninger
  4. mini er iskald på hendene om natta....

    • 2 svar
    • 222 visninger
    • 10 svar
    • 381 visninger
  5. Dere som er biseksuelle...

    • 0 svar
    • 344 visninger
  6. Angående fastlege... :D Dating, sex....

    • 3 svar
    • 434 visninger
  7. har ikke hatt sex siden jeg ble gravid....

    • 3 svar
    • 715 visninger
    • 13 svar
    • 162 visninger
  8. yeah, ikveld blir det fest =)

    • 3 svar
    • 166 visninger
    • 10 svar
    • 392 visninger
    • 2 svar
    • 143 visninger
    • 4 svar
    • 194 visninger
  9. ingen el-smerter denne gongen?

    • 1 svar
    • 302 visninger
  10. Jeg - en kikkerkjerring

    • 7 svar
    • 108 visninger
    • 6 svar
    • 597 visninger
  11. Vognpose - tips til en nybegynner?

    • 6 svar
    • 120 visninger
    • 1 svar
    • 240 visninger
  12. Noen som har kjøpt hvitevarer på www.lefdal.com?

    • 0 svar
    • 395 visninger
  13. hvor selges det salt (til trolldeig) i store mengder?

    • 2 svar
    • 548 visninger
    • 0 svar
    • 325 visninger
  14. Ang permisjon,ferie, etc.

    • 4 svar
    • 619 visninger
×
×
  • Opprett ny...