bambi på isen Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Er så utrolig trett å sliten for tiden, har rett og slett null energi!! Litt små hissig fordi jeg alltid føler meg trøtt osv. Sover egentlig mer en jeg har gjort på flere år, for nå sover ungene stort sett hele nettene. Har snakka om å begynne å ta vitaminer, men glemmer å kjøpe hver gang jeg er på butikken, så nå tenkte jeg å få noen forslag, så kan jeg "løpe" å kjøpe når butikken åpner idag :-) Noen gode vitamin råd??
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Kan prøve å ta noe magnesium en times tid før du legger deg. Den gjør at du sover tynger og mer "effektivt" og dermed får noe mer overskudd
~sjiraff~ Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Sjekk deg hos legen om du har noen mangler. For folk med et normalt kosthold er vitaminpiller unødvendig.
ape Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Det kan være greit å ta en blodprøve hos legen. Det er ikke lurt å prøve seg frem på egenhånd med magnesium + + dersom det ikke er det du mangler. Det kan også være lavt jernlager, lav hb, lite B12 + + , mulighetene er mange , så du bør heller sjekke hos legen.
Sånn kan det gå Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Ginseng er supert for å få mer energi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå