Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 De er jo grå inni, og kjennes varme ut. Er godt stekte på utsiden, så håper hvertfall at det går bra. - Har nemlig spist noen sånne
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Jeg spiser alt jeg vil jeg..Det som står en ikke skal spise i svangerskapet liker jeg ikke uansett Men ja jeg spiser vanlige karbonader, tror ikke det er noen krise?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Trenger ikke bli helt hysterisk.. Du kan trygt spise dem..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Ha,ha, ja jeg håper jo det da. De er jo varmebehandlet. Veldig godt med karbis på brød, stekt løk, stekt egg og ertestuing:) - skikkelig trailermat;) HI.
Småtorsk Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Hvis du sjekker fakta, f.eks, p mattilsynets nettsider, ser du raskt at det ikke er noen ting i veien for å spise gjennomstekt kjøttdeig. Nå må vi ikke begynne å innbille oss farer heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå