Mom2Two Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Nodee (asiatisk), Chiang Mai (thai) + ulike sushi-sjapper rundt omkring. Når det gjelder pizza hadde vi en super liten en borti gata, men tror den gikk med i credit crunchen gitt,.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Vi var så iherdige kunder hos pizzasjappa på Gressvik at han visste hva vi skulle ha når han så mobilnummeret til kællen *flau* Gressvik Pizza Bar har verdens beste tacopizza og veggispizza )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 I løpet av de 6 årene vi har bodd her har vi ikke bestilt mat en eneste gang. Vi har en og annen sjelden gang vært ute å spist, men ingen har kjørt mat hjem til oss. Har rett og slett bodd for langt unna alt og alle=)) Har hendt at vi har tatt med hjem fra byen selv, men da er jo maten kald innen vi er hjemme, så jeg kan jo fortså at ingen vil kjøre ut mat hit. Skal derimot flytte snart og da blir det nok litt take away en periode i flyttetiden. Og jeg gleder meg mest til å bestille kina og thai mat =)))) Er noen veldig gode steder i byen=))) kan nok hende det blir en pizza i ny og ne også......
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Bestiller pizza fra Peppes en sjelden gang. Ca 2 ganger i året.
tante grusom master of law Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Når vi en skjelden gang bestiller mat så er det enten fra house of sushi eller arte pazza (italiensk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå