Manhattan skyline Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hva synes dere? Den gikk inn i alle celler i kroppen min, føltes det som. Jeg er ikke noen sippejente, men jeg gråt jammen meg i strie strømmer på slutten. Den var bare så fin!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Har ikke lest den. Hva handler den om?
Manhattan skyline Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 En svensk kvinne som bærer på en stor sorg flytter for seg selv på landsbygda. Som nærmeste nabo har hun bygdas "heks", en gammel dame som holder seg for seg selv. Sakte, men sikkert gror et vennskap mellom disse to kvinnene, og de deler sine sorger med hverandre. Den er en trist (begge kvinnene har drøye historier), koselig, lavmælt, varm bok om vennskap, svik, tap, sorg og evnen til å ta med seg det vonde og gjøre det til noe godt. Språket er enkelt, variert og med innovative skildringer. Den er ikke lang, og dersom du ikke har et hjerte av stein, kan jeg love deg at du kommer til å kjenne den langt inni hjerterota. Er over en måned siden jeg ble ferdig med den, men tenker ennå mye på den boka. Anbefales på det varmeste!!!
pinkdelight Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Ja. Syns den var dårlig- god i noen partier- naiv og faller igjennom generelt synes jeg. OK debutroman da. oppskrytt.
pinkdelight Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 (jeg ser jeg kan falle inn i gruppen som har hjerte av stein- men det får så være)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Den høres fin ut, tror jeg vil lese den:)
blond Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Jeg synes boka har noen gode partier, men den er i det store og hele usannsynlig og har over mange sider litt ungdomsskolenivå over seg. Jeg har lest mange bøker og lot meg ikke imponere over denne. Jeg vil kun anbefale den til folk som leser mye og som ønsker å diskutere og sammenlikne bøker.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 En treer vil jeg si. Kom meg gjennom, men syns den mangler litt nerve og drivraft.
Kaffemocca Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Jeg hadde vel en tåre i øyekroken på slutten, og syns den var god, men ganske langt unna de beste jeg har lest. Jeg har lest mange bøker som har berørt meg så det nesten er så jeg gråter bare jeg tenker på dem.
....().... Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Nevn noen da! Mye morsommere å lese om det enn de idiotiske diskusjonene rundt enkelte brukere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå