Gå til innhold

Max Manus - verdt å se?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lånt den av mamma og pappa og vurderer å se den nå...hmmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! med ekstra store bokstaver!

 

 

Skrevet

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Trodde du hadde sett den jeg....

Men ja den er verdt å se.

Skrevet

Grei nok film, men jeg får spasmer av Aksel Hennie, og anbefaler heller danskenes "Flammen & Citronen" om samme tema.

Skrevet

Eller nesten samme tema da :P

Ikke dansk film om Max Manus, men om to danske motstandsfolk under krigen..

Skrevet

Aksel hennie er digg i max manus.. han sank først i grad når han fikk seg en så fjern kjæreste.. heheh.

 

 

Skrevet

Absolutt!!!!!

 

Ikke minst gir den et godt historisk innblikk.

Skrevet

Jepp, absolutt! Selv om jeg synes at lydbøkene der max manus leser selv er helt magisk i forhold. Synes Axel Henie er oppskrytt deluxe - ble faktisk skuffet av skuespillerprestasjonene hans i filmen... men meg om det :)

Skrevet

Jepp!

Filmen, bøkene og alle dokumentarene som ligger på nrk.no =)

 

 

Skrevet

Helt klart!

 

Så den på kino selv og fikk en kjempetrang til å snakke med bestefar etterpå..... Den grep meg nok på et vis.

Skrevet

JA! og mange bra skuespillere!

Skrevet

En av de beste filmene jeg har sett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...