*Rutletutt* Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Lånt den av mamma og pappa og vurderer å se den nå...hmmmm...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 JA! med ekstra store bokstaver!
Musemor med tre søte små Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It's all about me Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Trodde du hadde sett den jeg.... Men ja den er verdt å se.
stjertløvetann Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Grei nok film, men jeg får spasmer av Aksel Hennie, og anbefaler heller danskenes "Flammen & Citronen" om samme tema.
stjertløvetann Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Eller nesten samme tema da Ikke dansk film om Max Manus, men om to danske motstandsfolk under krigen..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Aksel hennie er digg i max manus.. han sank først i grad når han fikk seg en så fjern kjæreste.. heheh.
Mom2Two Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Absolutt!!!!! Ikke minst gir den et godt historisk innblikk.
Bunnies by night Skrevet 19. september 2009 #13 Skrevet 19. september 2009 Jepp, absolutt! Selv om jeg synes at lydbøkene der max manus leser selv er helt magisk i forhold. Synes Axel Henie er oppskrytt deluxe - ble faktisk skuffet av skuespillerprestasjonene hans i filmen... men meg om det
Libido- Skrevet 19. september 2009 #14 Skrevet 19. september 2009 Jepp! Filmen, bøkene og alle dokumentarene som ligger på nrk.no =)
Libido- Skrevet 19. september 2009 #15 Skrevet 19. september 2009 Synes ikke den kan måle seg med Max Manus..
Gjest Skrevet 19. september 2009 #16 Skrevet 19. september 2009 Helt klart! Så den på kino selv og fikk en kjempetrang til å snakke med bestefar etterpå..... Den grep meg nok på et vis.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. september 2009 #19 Skrevet 20. september 2009 JA! og mange bra skuespillere!
Tante Blås Squaw Skrevet 20. september 2009 #20 Skrevet 20. september 2009 En av de beste filmene jeg har sett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå