Gå til innhold

Mia trenger en brystreduksjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man ser jo ikke dama, bare puppene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor da? Er brystene hennes for tunge for deg?

Skrevet

Fordi det er distraherende med megapupper som ser ut som om de er på vei ut av klærne hennes. Det ser sånn ut uansett om hun har gallakjole eller vanlig genser.

Skrevet

Men så lenge hun er fornøyd med puppene sine selv og ikke har noen plager, så er det vel ikke opp til dere å bestemme om hun trenger en brystreduksjon?

Gale verden....

Skrevet

Jeg kan mene akkurat hva jeg vil. Medisinske problemer pga store og tunge bryster kan jeg ganske mye om, og jeg tviler på at Mia ikke har problemer med rygg og nakke. Hun er nok mer redd for å miste varemerket sitt en å tenke på helsen på sikt.

Skrevet

Ja du kan mene hva du vil, men du presisterer ikke at det er din mening i hi. Du konstantererer:" Mia TRENGER", og det er noe helt annet enn å mene noe.

Hvorvidt din kunnskap om medisinske problemer vedrørende tunge bryster stemmer eller ikke, kan jeg ikke uttrykke meg noe om.

Skrevet

Du virker patetisk og missunnelig. Hvorfor skulle hun gjennomgå en stor operasjon og sitte tilbake med fæle arr hvis hun har det bra med de puppene hun har?

Skrevet

Busted! Ja jeg er supermisunnelig på de overdimensjonerte puppene til Mia. Ha ha ha, er du morsom? Hvem vil ha SÅ store pupper med tilhørende ryggproblemer? *er det mulig*

Skrevet

Og du vet at hun har ryggproblemer fordi?

Skrevet

Det er det mange som vil......vet om opptil flere relativt kjente modeller som fyller opp til bristepunktet med silikon.

Skrevet

Skulle besøkt meg, du ;o) Du hadde vel ikke lagt merke til fjeset mitt engang!

Skrevet

Det har jeg mamma_heksa. . Altså ikke besøkt deg, med sett fjeset ditt. Og du er bare nydelig. :o))

Skrevet

*spyr av Cat*

smisker etter billige poeng.

Skrevet

Fordi jeg jobber med dette. Vi har mange reduksjoner pga ryggproblemer hver dag, og mange av dem har mye mindre bryster en Mia har. Om hun ikke har ryggproblemer nå, så får hun det garantert på sikt. Det er bedre med mindre bryster med arr en permanent ryggskade.

Btw så er jeg ingen glamourmodell med et inderlig ønske om dobbel W-cup...

Skrevet

Er det en form for konkurranse her inne?

Har ikke fått med meg at det er så mye "uvennskap" før nå.

Alle er jo anonyme, enten en signerer med nick, eller ikke. Hvordan kan dere ha så mye mot personer dere ikke kjenner, og som bare befinner seg på et forum. Er det her dere lever livene deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...