♥Tiny Skrevet 15. juli 2007 #151 Skrevet 15. juli 2007 Hehe, må le litt av denne tråddebuten til StoreT Full og god kommer vi hjem fra festen bortigata også setter han seg ned og skriver innlegg på tråden. Også så stolt av seg selv da når han var ferdig!! Takker for koselig barnefest på formiddagen (med masse kliss på gulvet) og hyggelig sammenkomst på kvelden hos amadama og mannen. Tusen takk for alle fine gaver til Tiril! Idag har vi hatt voksenbursdag og Tiril har fått enda mer pakker og enda mer oppmerksomhet.. Har fått egen rosakake og spist med hele seg (se bilder på traaden). Moro! Gratulerer med dagen go'jenta mi!!!Tenk at du nå har vært hos oss i et helt år!! Syns det ikke er så lenge siden du bare var bitteliten og koste deg sammen med meg hjemme...
Molait Skrevet 15. juli 2007 #152 Skrevet 15. juli 2007 GRATULERER MED DAGEN TUTTA MI!!!! Masse trøst og klem sendes over til cat-familien! Hu var seig og holdt ut lenge, men er nå trist selv om de er gamle. Hilse så masse til mamman din cat! Velkommen inn i trådens trygge hule StoreT:D Bedre sent e..nei faktsik..du er treig ass!! Og av alle tider å skrive på tråd.. Skuffet ja? Slik er livet. Enda godt det kommer flere fester;) Vi dro 4:30. Ble henta. Kom inn, børsta tenner og da hørte jeg E våkne. Hadde ikke gitt lyd fra seg helt til da. Full som en dupp lurer jeg på om jeg skal løfte opp ungen. (han står i senga, gråter og ser på meg) Plukker ham opp-raaap-ned i seng-hyyyl-flaska-znork. (puh, for mor var ikke stødig og amming ville ført til pumping-av han ikke meg) Våknet rundt 6, far sto opp og sovnet igjen 7:30. Vi sto alle opp 8:30. I finfin form. (ikke rart da man faktisk ikke var edru enda...) Men formen har vært merkverdig bra faktisk. Litt sliten kanskje:) Takker for 2 (3) hyggelige bursdager i går. Like møkkete ble man på begge to:)) Skulle innom ama for å hente veske i dag. Endte med litt prat, kibbing av grøt til E, kibbing av bleie, lån av klær (tissa seg ut) en del brus og digg..huff jeg er uhelbredelig! Så mye for 5 min. innom liksom.. Hvordan går det med bestemor(?) Simba? Jo og vi har nå satt opp reisesenga på rommet til E. etter han fikk noe leker oppi ble det tyst. (eller bråka jo men skreik ikke) Sovnet av seg selv i en krøll feil vei vridd oppå dyna med flaska hengende i kjeften (vann-woho). Så søt atte:) I morgen skrus sprinkelsengen ned og reisesenga dyttes inn i kroken!! SÆRT BARN!
simbamamma Skrevet 15. juli 2007 #153 Skrevet 15. juli 2007 Trøsteklem til Cat og familien! Gikk glipp av mye i går skjønner, jeg ;-) Bestemor risikerer å bli blind pga. den betennelsen vi snakket om da dere var innom, molle. Så hun er ikke akkurat i sitt beste humør for tida, og kan ikke gjøre annet enn å vente. Men hun ble glad for besøk, og nå kan vi dra på ferie med god samvittighet. Og jeg, som alltid klarer det utroligste, har nå fått en allergisk reaksjon i ansiktet. Ser jo faen meg ikke ut! Og det klør! Stakkars trønderne, de kommer jo til å bli dritredde... Herregud hvor mye man må pakke med seg når det er så ustabilt vær. Blir i Trondheim til fredag, og så drar vi kanskje innom grandtanta til A på Møre på vei hjem. Blir fort søndag før vi er hjemme da. Ååå, det går likar no!
Molait Skrevet 15. juli 2007 #154 Skrevet 15. juli 2007 Men huff da. Snakker vi begge øynene? Haha ta bilde og legg ut!! Du er sikkert så vakker at:)) Ang. festen og det å gå glipp av.. Om man leser beskrivelsen til Store-T så¨høres det ut som en vanlig trådfest... Vært på en har man vært på dem alle. Like moro hver gang:) Litt spes det med bilde i grunn. 1-at vi fant ut at vi skulle sende bilde av puppa våre til ei dame i Trondheim (som vi har sett få ant. ganger) 2-at det tok dama par min å koble ansikt til pupper...
-MtG- Skrevet 16. juli 2007 #155 Skrevet 16. juli 2007 God morgen alle sammen! Stakkars ansiktet til simba! Hva er det du har reagert på da? Og stakkars hun med øynene...Lykke til! Hvor har det blitt av den gutten som legger seg om natta uten et knyst? Skulle ikke haprata for høyt om det altså... Festen var strålende morsom, men jeg skulle ønske V var der også. Han spurte hvorfor han ikke var der når de andre gubbene var der. Jeg sa jeg ikke gadd å si at han kunne være med, for han ville ikke ha vært med uansett. Dessuten hadde vi ingen som kunne være barnevakt. Kan ikke de som tok bilder på festen sende dem ut på mail da? Jeg hadde ikke batteri på kameraet mitt jeg...
-MtG- Skrevet 16. juli 2007 #156 Skrevet 16. juli 2007 *puste, pese og blåse liv i Tråden* Nederst på side 2! Jeg har vært i Lillestrøm i dag og møtt ei venninne fra ungdomsskolen. Hun har en sønn på 2 år. Også traff jeg på Amadama som satt på kafé og kosa seg sammen med ei venninne:) På kvelden var vi på grilling med familien til V. Ble bedt med på Hvaltjern og skulle ønske jeg ble med dit i stedet. Er ikke såååå glad i sånne familiesammenkomster. Ihvertfall ikke når det ikke er min familie:) Hvordan står det til med alle dere andre da? Hva har dere gjort i dag?
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. juli 2007 #157 Skrevet 16. juli 2007 Grattis til store frøkna... fikk jo grattis i annen tråd. Hurra for alle som får til nye ting og ish med alt som er ræva!! Linnis går fint med bare holde en hånd, men slipper seg ikke helt ennå. Gjør det i sofaen og i senga, men ikke på gulv... Vondt å falle?? Aue pompen! Tilbake på jobb etter ferie i dag.... Lå og grein når jeg la meg i går fordi jeg ikke ville tilbake!!! Men gikk greit når jeg liksom kom i gang, da. Men vi har jo ingen bhg plass og vet ei heller hva vi skal gjøre med Linea... Har lyst til å gå hjemme et år til tror jeg... men samtidig ikke og så er det penger og sånn shit... mye som må utsettes ved huset, lån må endres, lille bilen må vi igjen prøve å få solgt. (Noen som er interessert i en ford fiesta 2000-modell?) Ish!!!!!! Sa liksom til jobben at vi hadde løsning klar om ikke bhg, men så har vi liksom ikke det likevel. Alle planer har falt i fisk! Shit!! Gruer meg til å si at jula får seile sin egen sjø! Ikke så veldig poppis i bransjen vår vet jeg! Ellers; snart ferdig med Snømannen av Jo Nesbø! ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!!!!!!! Fytti rakker'n, mannen er genial forfatter! Tenkte kanskje jeg kunne bli det selv forresten. Skrive mellom 10 og 14 med LInnis i park! Skrive en bok og tjene gress!!!!!!! Hihi , jeje... lov å håpe da!
Herkules Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #158 Skrevet 16. juli 2007 har ikke lest alt enda men begynner med grattis til T forige dagen. og grattis til alle som skal gratuleres Sessa høres lit kjipt ut for dere nå d, tenker så det knaker selv forøvrig. ang jobb osv. Har lest snømannen kjempebra, nå får jeg lese litt først
Molait Skrevet 17. juli 2007 #160 Skrevet 17. juli 2007 hm, bare meg hjemme i regnværet? Reiseseng er fra himmelen! Måtte inn en gang i kveld å legge ned, men gikk greit. Sovnet selv etter 20-25 min. Han er seig da, det skal han ha:) Går best med far. Mor har pupp. Trikset er å la han tro han ikke skal sove. Sette i senga med leke. jeje... Mtg: Husser uansett ikke hvor jeg la denna tlf din;) Men skal finne den og lade den opp for deg. Herk: Hur blir det med vårt selvinv. bursdagsselskap for Oskar? Tenk nå er gutten din snart 1 år!! På tide svanine kommer hjem! (ikke en sms, ikke et postkort..snufs) Gøtt på spa cat? Jegvilogså! Er du henne a Tiny? Jeg er forresten alene i helgen. Ja eller uten M da. Sånn hint-hint:) 1D..gjett hvor tlf min lå..sukk..hehe. Men går greit med kjøring så da bare sier vi det da! Har forresten en gammel vogn jeg lurer på å bruke. Ikke så farlig med den. Jepp køye for lenge siden! BØFN
-MtG- Skrevet 18. juli 2007 #161 Skrevet 18. juli 2007 God morgen! Og hei til sessa og Herk:) Ja, men var ikke den telefonen på kjøkkenet da? Dro nesten rett etter deg jeg da. Måtte bare puppe litt først. Han sovna med engang jeg putta han i vogna når jeg kom hjem. Digg! Gabriel likte litt avveksling. Neste gang jeg kommer innom så tar jeg med pinne så jeg kan få bilder:) Hva hinter du om til helgen da????? Bare å si ifra om noen vil finne på noe i dag! Har bil i dag også jeg. Har vært og henta polen til mamma så V kjører den til jobb. Nå er det forresten bare to dager igjen av min permisjon... Gruer meg noe grossalt til å jobbe på peppes. er heldigvis bare 10 dager da. Og jeg gleder meg til å begynne i den nye jobben:D
♥Tiny Skrevet 18. juli 2007 #162 Skrevet 18. juli 2007 Jeg lever!!!!! hehe... Var så sliten igår etter bare å ha sovet 3 timer på natta.. Bare min feil da jeg ble liggende å tenke på alt og ingenting... I helga skal vi reise til Stavern og besøke tippoldefar sammen med mamma og pappa, så drar vi på hytta etter det, så ingen hjelp av meg i helga mo... Imorgen er det kontroll! Må tippe da! Forrige: 8310 og 71,5 Skriver sikkert mer ikveld, er på jobb
-MtG- Skrevet 18. juli 2007 #163 Skrevet 18. juli 2007 Jeg regner med at det er Tiril sin tippoldefar det er snakk om? Er ikke mange som har tippolderforeldre da! Ihverfall ikke Tippoldefar! Hvor gammel er han? Du må slutte å tenke Tiny, det prøver jeg på Hvor lenge er det siden forrige kontroll da?
-MtG- Skrevet 18. juli 2007 #164 Skrevet 18. juli 2007 Må bare fortelle at Gabriel nå har sovet i 2,5 timer!!!! ser ut som han våkner nå da.. Det har vært deilig gitt! Har ikke gjort noe fornuftig:)
Amabolla Skrevet 18. juli 2007 #165 Skrevet 18. juli 2007 Heisann sveisann. Jeg har vært på hyttetur med søskenbarnet mitt litt utenfor Kongsberg. Har vært veldig koslig hvis vi ser bort i fra heller dårlig vær... Men føler meg møkkete og hårete akkurat nå. De har ikke innlagt vann eller strøm, utedo o.l. + at de har en hund som røyter:) Så stakkars André var ganske så tett nå (allergisk) så må vaske alt av klær vi hadde med. Leo har vært sylta forkjølt og veldig sutrete, men er bedre nå. Hun fikser nå å både klatre opp og ned fra sofaen, tann nr 6 er gjennom, har lært seg noen nye ord: Ta (takk) og bom (bomp-som i å dulte borti)-så da kan hun noen ord:) Ikke det at utenforstående kan forstå henne, men vi kan:) Så da går det i vovvov (bamse,hund),mamma,pappa,de(det,den),ta(takk) og heia. Og så har ho fått dilla i å plukke opp ting og putte det opp i esker o.l. (og ta opp stein fra bakken og legge de i bilen til sambo....) I morgen er det tid for jobb igjen-sukk. Harry Potter bok nr 7 kommer natt til lørdag-tror pinae at jeg skal kjøpe den på natta-har aldri vært i en bokhandel så seint;) Og den nye katalogen fra La redoute kom i dag-shoppeeeeee! Tipper Lille T er 9050 g og 73,5 cm stor.
Amabolla Skrevet 19. juli 2007 #166 Skrevet 19. juli 2007 God morgen berter:) Ikke noe fornuftig å komme med. Leo sover,sambo sover og jeg skal snart på jobb. Og dustemannen i kjellern er en dust.
Molait Skrevet 19. juli 2007 #167 Skrevet 19. juli 2007 dustemannen her nede er også dust. E sover, sambo har 1000 ting å ordne som han skal i gang med nå (hva med å ikke utsett så mye tro?) og jeg skal overhodet ingenting:) E sover jo så bra nå da! Endelig har han blitt stor:) Hender han tar morran kl 4 men..sovner etter litt pupp og kos da. Ikke så ofte. Regner med det er litt etterslep. Orker ikke ta kamp kl 4. Men stort sett kan man regne han som en hele natten sover nå Litt pes å legge i går. Var mor som la, far var borte. "mamamamamama" Etter 30 min sovnet han på pupp. Lurer på hvordan de lukter hvem som er hjemme jeg... Takker for partai i går mtg:) (skal se å få lade den "gamle"! tlf din snart..hehe) HVa gjør folket i helgen da??? (Tiny, synes i grunn du burde prioritert meg altså )
-MtG- Skrevet 19. juli 2007 #168 Skrevet 19. juli 2007 Ja, takk for strålende fest i går. Ikke så mange deltakere, men gøy fordet. Lenge siden jeg har ledd så mye altså. Så M har endelig satt i gang å skal gjøre 1000 ting nå? Haha, han har da ihvertfall fiksa tørketromlen da. Selv om det ble en skrue til overs:) Nå har G sovet i en time. Sov bare en halvtime førsteluren selv om han var oppe klokka 05.30(!) i dag. Får håpe han sover en time til.
-MtG- Skrevet 19. juli 2007 #169 Skrevet 19. juli 2007 *kremt* Da har jeg uformeldt flyttet inn hos molle-familien...(unnskyld)
Molait Skrevet 19. juli 2007 #170 Skrevet 19. juli 2007 Hva skal vi ha til middag i morgen mtg? Går så bra at:) E sov sen siste lur i dag. Sovnet jo ikke! Vekket han 17:20. La han nærmere 20:30 Første gangen i kveld at han har dyttet oss unna i streben etter å komme ned i senga si. Utrolig.. Putteboksen hans var riktignok oppi der men lell. Seig er han. Sov rundt 21:30. Trengte ikke gå inn en eneste gang. Ikke noe klag eller grin. For et vidunderlig liv. Også har E endlig begynt å danse. Han har aldri hoppet i fanget eller den stolen og hoppehuska har han brukt som kun huske. Kommer musikk skråler vi med av fulle lunger og hjerntens lyst mens vi står stiv som en påla. Men nuh! Så må han se seg rundt for å forsikre seg om at han har publikum (hvert 5 sekund) og om vi danser med tar han helt av..hehe. Før i dag dansa han så han tryna:) Jeg tror jeg er sen...men skal gi et par dager til. Ei spådame sa lørdag så da kan jeg bare slappe av:) Når kommer svanine hjem forresten? (sorry sv glemt) Nei nu er der natt. Bøfn jenter:) (shiiit, glemt å ringe tilbake 1D-såååriiii-men skrev her og da glemte jeg at jeg ikke hadde sankket med deg for "snakket" jo her) Får høre om a er oppe kanskje?
Molait Skrevet 19. juli 2007 #171 Skrevet 19. juli 2007 Og sessa...slutt å jug! Så noe om å sy gardiner her en kveld og vet fra sikre kilder at du satt på msn! Så husmor og stryking tror vi ikke noe på!
-MtG- Skrevet 20. juli 2007 #172 Skrevet 20. juli 2007 Jeg tar gjerne baconsurret kalvemedaljong med fløtegratinerte poter jeg:D Neida. Jeg skal på jobb fra 15 til 21 i kveld, jeg. Første dagen på jobb i dag og v's første dag i permisjon. Den bruker han nå forresten på å lete etter sin 16 år gamle niese sammen med hele romerike politikammer. Hun har rømt sammen med typen sin som er 37 år, narkovrak, har sittet i fyllearesten i natt fordi han nikka ned ei jente.... Det er tilstander...
Molait Skrevet 20. juli 2007 #173 Skrevet 20. juli 2007 Men huff da!! Funnet henne? En ting er når man er 18 (fortsatt drittunge men tror man er voksen) men 16 er jo bare barnet! Sykt! Lykke tilo med første jobbdag MTG:) Grattis med de 10 Lars Håvard:) Da har gubben dratt på sin årlige fjelltur. Hva gjøre i helgen?? Er det iiiingen som vil underholde meg?? Også det å finne på noe som passer både med baby og en på 9. Uten at det koster så mye. Og orke. Og ikke langt å kjøre. Synes Tiny kan holde seg hjemme. Så kan vi skravle ToE leke og StoreT og Will spille ps;) alle fornøyde. Men nei da den fine planen min måtte selvsagt du forkludre! Nei men trenger ikke finne på noe stort men orker ikke trøkke i huset hele helga. Da går nok både mor og barn på veggen. (ja will har jo alltids noen kamerater å leke med da.) Jeg skal til Trondheim:D (gledesegmasse) Kino hvilken dag ble det ama? Er det på mandag kan jeg godt bli med. Er det i helgen får dere kose dere:) Men trenger ikke legge til mandag for min del assa. Er ikke sååå viktig for meg (som det er for deg..hehe) Ellers sov E uten våkning til kl 7. Utrolig deilig med stort barn. Tok jaggu mange uker å bli 9 uker....
Amabolla Skrevet 20. juli 2007 #174 Skrevet 20. juli 2007 Gruer meg til leo er i puberteten og finner ut at å rømme med en mye eldre kjæreste er en lur idé..... Hvordan gikk det på jobb i dag MTG? Hadde forresten en dustekunde i dag- urk. Hvorfor tror noen at frisører kan trylle? Ett afrohår er ikke likt skandinavisk hår. Jeg kan ikke klippe det glatt! Og ja- hvis man ombest. seg og vil ha en heilt anna frisyre underveis så må man bet. dobbel pris. Er ikke no rart det. Blærk. 2 timer brukte jeg på ho bærta. Visste ho var probl. straks ho satt seg i stolen. Nei, veit ikke hva du skal finne på jeg Mol. Jeg skal jobbe i morgen-til kl. fire. André og Leo skal mest sanns. på båttur med bror sin og dama. Men søndag skal vi nada. jeje
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2007 #175 Skrevet 20. juli 2007 JEG STRØK OG LA OPP GARDINER ALTSÅ!!! Helt sant! Så nå har vi gardiner i to karnapp i stua! Jippi!! Ish... Jeg vil ikke jobbe, noen som har funnet en jobb som gir masse penger uten noen innsats eller utdannelse?? Hurra for E som danser, Linnis har holdt på en god stund... men kun til r'n'b og rock! Jenta si det! Skulle si noe mer men husker ikke. OJOJOJ MOLLE!!!!! Må bruke gummi hvis du ikke vil ha frø i posen vet du!!! hihi... jeg også vil ha frø kanskje... men ikke helt ennå... tror jeg blir med på vår 09 likevel... eller sommer 08, eller vet ikke men vil heller lage barn og være født på 40 tallet... gå husmorskole og bli god kone... enn å være på jobb!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå