Molait Skrevet 30. juni 2007 #76 Skrevet 30. juni 2007 hum..husker ikke. Er det nissegården a? eller det er lenger bort det og bare det vi kaller den? Ellers er det Bispen camping som ikke er grådig langt unna (5min) skal høre med mor jeg:) hehe kan sende deg en pm med nr hennes så kan du jo tekste med a selv. Da hadde a nok flira;) Hadde vært kos å få en dag med dere. Skjønt det blir vel 3 av oss og ei i kattekassa. LOL, ikke DEN kattekassa altså. Godt å se trådmamma på tråd;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. juli 2007 #77 Skrevet 1. juli 2007 Får prøve å få til en tur innom da ) Men fy #&%/"#%!#%?/¤#" veit dere hva?? Vi har jo kjøpt ny vogn til lilleL og satt simo'n ute i boden så lenge. Men så var Mr T ute der i sta og skulle hente noe også hørte jeg at han brølte at jeg måtte komme ut å se! Og hva horribelt fant jeg der???? Jo!! Den helvetes faens drittkatta til naboen i andre etg (har skrevet om faenskapet før), hadde vært oppe i vogna og pissa ut helt madrassen og det som lå oppi og lagt igjen verdens største katteruke av en bæsj!!! Først nektet jeg å tro at en katt kunne bæsje så store og så mange klumper, men kjente igjen fargen på pelsen til helvetes dyret, for han hadde jo røytet oppi der også!!!!! Altså, jeg hadde en gang en bikkje på over 60 kilo og kattebæsjen var like stor som det han pleide å drite!!! Han er det skuddpremie på nå for å si det sånn!!!
_svana_ Skrevet 1. juli 2007 #78 Skrevet 1. juli 2007 Shit! Skjønner godt at du er sint! Jaja, gratulerer med vogn, hvilken vogn er det? I natt blir det tredje natt uten pupp på gutta boys, i natt gikk det bedre enn forrige natt. Kryss fingre for meg, det er nemlig jeg som må ta hele støyten. De blir bare forbanna når H kommer. Har jo fungert fint nå når det er helg, men kan jo ikke sove lenge i morra... Adrian reiste seg opp i dag. Helt opp! Og er dermed ikke så lett å legge lenger... Edvin åler seg kjappere og kjappere fram for hver dag. Han har sett hvordan Adrian reiser seg opp ved stuebordet, og prøver desp å gjøre det samme. Han får ikke med seg føttene, så prøver å heise seg opp ved hjelp av rå kraft, hehe. Kommer litt opp, men ikke mye.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. juli 2007 #79 Skrevet 1. juli 2007 Bare en kjapp tur innom for å si: JEG ER BLITT TANTE FOR 7.GANG, ALTSÅ!!!!! Juhu!! Ble litt tatt på sengen av det hele for han skulle jo ikke komme før neste lørdag. Er det liksom ikke rettferdig at svigerinnen min i hvertfall føder til termin når jeg måtte gå 12 dager over?! Mener å ha lest det et sted nemlig (norges lover??). Søt liten stjernekikker (hihi, du ække alene, Molait!!) på 50 cm og 3900. Han bare sov, og det gjorde ikke forrige barnet så de var helt satt ut av hvor rolig han var. Kan ikke skjønne at Linea har vært så liten! Hun så så stor ut i forhold til denne lille karen! Og når hun i tillegg presterte og stå helt fint alene da jeg satte henne ned på gulvet (sto i hvertfall i et minutt!!!) så ble hun liksom ekstra stor!! Hihi... og snart er hun 1 år, bare en mnd og to dager igjen! Shit, tiden har virkelig gått fort! Synes ikke det er så lenge siden jeg oppdaget noen av nickene deres som gjengangere på 3.tri... Ellers så blir det ferie på meg fra i morgen. Skal en tur innom jobben på morgenen for kontorting og så er det rett hjem og ordne videre i huset. Til helgen blir det bryllup til en annen svigerinne og så er det tur til hytta. Det blir digg!
Molait Skrevet 2. juli 2007 #80 Skrevet 2. juli 2007 He********** drittkatte!!! Bra det var madrass i da, så vogna kan reddes? Har nr til den campingen nå om det skulle trenges. Store flinke gutta! Jepp, nu blir legging en ny greie svanine:) Husker E og dro seg opp med ren muskelkraft en stund... Grattis med tantunge! Nå ble ikke min stjernekikker lell da. Han hoppa og dansa rundt inni der til han var ute han:) God tur i dag. Eller..du blir hjemme? jeje god ferie iaf. Jeg er bøttetrøtt!!! E tok morghen 4:30. Sovnet av seg selv på 2 min nå for litt siden. Og nå skal vi pakke og gjøre klart til avreise. Urk! Tar 5 timer ca opp. En stund innom Simba, sikkert en haug stopper...tror nok vi kan snakke 8-10 timer. Hvem skylder hvem penger for hva nå forresten?
_svana_ Skrevet 2. juli 2007 #81 Skrevet 2. juli 2007 God tur videre Moll! Grattis som tante igjen! Vet dere hva? Gutta våkna kl 01, Edvin fikk litt vann og Adrian smokk. De sov til 06! Etter litt pupp, turning og skifting av bæsjebleie sovna de igjen. Adrian til 08 og Edvin måtte vekkes nærmere ni... halloooooo.... Hurra hurra hurra!!! Tror noen skyller meg penger, men mest av alt skyller vel noen Moll penger. Jeg tror ikke jeg skyller noen noe... penger iaf, hehe.
Amabolla Skrevet 2. juli 2007 #82 Skrevet 2. juli 2007 Heisann sveisann Har vært på hytta jeg i tilfelle noen har savna mitt blide påsyn her;) Jauda-klappe på si eiga skulder... Har jo ikke noe fornuftig å skrive- Leo har også tann nr 6 på vei nå-stor jente! Og i dag dro ho meg i beinet og sutra fram "mamma" og så på meg med tårevåte øyne.... jepp-da var jeg solgt og ho ble bært rundt i en time.... Hviljen vogn har dere kjøpt Cat? Og prikker er da ikke noe særlig. Leo er frisk og fin igjen fra forkjølelse. Jeg skylder ingen penger!
♥Tiny Skrevet 3. juli 2007 #83 Skrevet 3. juli 2007 Hei på dere! Ser det er endel borte på ferie og sånn, så denne tråden trengte nå en liten dytt ja.. Vi har nå vært innom på hytta sammen med mamma og pappa. Deilig å bli vartet opp litt og Tiril blir litt bortskjemt.. Var ikke det beste været, men så deilig å komme seg bort litt. Har blitt noen seine kvelder på lillemor (20/21) og jammen meg så sov hun til 9 og 9.30!!!!!!! Er imponert jeg nå! Prikkene er borte, så mistanken om den 4. barnesykdommen er bekreftet. Matlysten er tilbake og humøret er på topp! Når kommer godtfolket hjem igjen? Vi har skaffet bv den 14, så vi kommer på kvelden ama.. Men det visste du vel?! Idag har jeg skjemt bort meg selv og brukt gavekortet jeg fikk fra dere!!! Tusen takk!!! Har tatt massasje og ansiktsbehandling (rens og massasje). Så deilig!!!!! Har bestilt meg sjal hehe... Men klarte å bestille det på fredag, glemte å sjekke mail og dermed blir det ikke sendt før etter 16 juli (sommerstengt). Vil ha det nå jeg.... blæææ... Drittvær...........
Amabolla Skrevet 3. juli 2007 #84 Skrevet 3. juli 2007 Har en ting å si: det er 50 % på alle klær på Monochicco i Lillestrøm....... Ellers så har jeg vært på jobb-var litt stille i dag, men ble no litt på kassa. Skulle det ikke begynne å tordne i dag? Fri fra jobb i morgen:) Bra du kommer Tiny, da blir det ihvertfall du,molle og jeg;) Svanine og Cat er på ferie-resten veit jeg ikke noe om. Petro er blitt av da? Fant ho se en sydenfyr? Ååå-fikk lyst på hudpleie.... Og tilslutt ett sitat fra sambo: Når vi gifter oss så skal jeg ønske meg en foodprosessor....
_svana_ Skrevet 3. juli 2007 #85 Skrevet 3. juli 2007 Adrian har fått sin første (men sikkert ikke siste) blåveis. Sånn går det når man skal stå og ikke vet hva balanse er.
simbamamma Skrevet 3. juli 2007 #86 Skrevet 3. juli 2007 Det er litt "someone please call 911"- tendenser for trådens vedkommende for tida... Molle: Takk for besøk! Gikk turen bra? Fant forresten ei skje under lekegrinda... Hvordan er formen til E? Den delen M skal kjøpe, har vel ikke tilfeldigvis noe å gjøre med den stygge lyden bilen deres kom med oppi bakken her..? Herk:Vi kjøpte Carena Easy. Når det gjelder reiseseng blir det enten Carena eller Simo. Hvor har det blitt av deg forresten? Cat: Skriv gjerne mer her! Og ja, det var ei skikkelig møkkakatte! Petro og 1D: På tide å avlevere rapport nå! Tiny: Jeg spør igjen; er bursdagen til Tiril uten pappaene? A vil gjerne vite om han skal i bursdag eller på gubbeshopping. Molle tror forresten at Tiril og Leo kommer til å overkjøre LH... ;-) Når må du ha svar forresten? Ama: Når vil du ha svar angående festen deres? Vet ikke helt hva vi får til ennå... Svanine: Går det bra? Prinsessemari: Håper du har en fin ferie! MtG: Har du gjemt deg? Nå har vaskemaskina sagt takk for seg. Så det blir ikke de store utskeielsene i ferien gitt. I morgen skal LH og jeg på shopping i Sverige med mamma og lillebroren min. Det blir ju hur kul som helst!
simbamamma Skrevet 3. juli 2007 #87 Skrevet 3. juli 2007 Der var du ja, svana! Glemte helt å si at nå klarer LH å reise seg helt opp også! Og tann nr.2 og 3 er nok ikke langt unna.
Amabolla Skrevet 3. juli 2007 #88 Skrevet 3. juli 2007 Blåveiser blir det fler av og flinke LH som klarer å reise seg opp! Er nok enig med Molle at Leo og Tirill vil nok ta over LH;) Gi svar når du veit du-fint om det blir innen tirsdag neste uke. Veide og målte Leo forresten i dag:) 76 cm lang! og 10270 gr. Stoooor jente. Vektkurven har flata ut litt da:)
Molait Skrevet 3. juli 2007 #89 Skrevet 3. juli 2007 Hallooo Edvard sovnet selv i dag og:D I går var han på god vei men var så overtrøtt. Fikk litt pupp og slokna med en gang. I dag la far. Sto i senga og fikk litt kos over kanten. Etter en liten stund dyttet han bort pappa og la seg ned. (!!) Mumla og babla litt og tyst:) I natt var han oppe fra 2-5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke kult. Er blitt kjøla så var vel noe som plaga ham. Liker best at slikt skjer hjemme hvor man ikke prøver å være stille. Våknet kl 23 i kveld av RÅTTA til mor. Duste lille kjønnsfrosken som MÅ bjeffe om det går i en dør. Far fikk ham i søvn igjen men jaggu måtte man jobbe for det. Ama..jeg kan jo nevne at Edvard måtte tilbringe en god stund i fengsel (les lekegrind) da LH var litt..eh..sart? joda E slo ham riktignok...og prøvde å få ham til å spise en kloss..hehe Men bare LH tinte opp så var det så artig at:) Simba: Den lyden har intet med delen å gjøre. Den lyden har med å gidde å ta en kvarters jobb. Bilen skal bare gå igjennom eu og så skal den selges. Har vært ekstrabil (fars bil til jobb..hehe) men må få den unna nu før rusta tar den helt. Er nå lettere å få vogna inn i Sierran, men Mazdan har elvinduer og servo og slike ting teller myyye hos meg. Resten er jeg ikke så nøye på Takker for lunch og trivelegt samvær. Skal ikke se bort ifra at vi tar en pause på vei ned og:) Greit for E å få rast fra seg litt og. Tror A kan velge jeg. MEn ja Tiny hva er ment? Er nå enkli M som har perm nu:) Og T er vel hjemme? Blir litt mange om alle pappane er med vel. Og jeg vil nok mer komme enn M... PT, du lever eller? Snart så jeg må ringe å etterlyse deg igjen;) 1D, same to you! (same til deg-haha) mtg, du er tyst her men deg har jeg kåll på Ka skjer cat? Hur blir det? Søss lurer på fest på freddan...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. juli 2007 #90 Skrevet 4. juli 2007 Regner med å komme oppover om freddan, men blir ikke noe festing på oss. Vi kommer uansett til å ta tidlig kvelden, skal jo avgårde forholdsvis tidlig om lørdan. Så dere kan jo bare feste i vei dere ) Mener noen lurte på åssen vogn vi har kjøpt over her.. vel, uansett, vi har kjøpt en quinny freestyle. Have a nice day!!
-MtG- Skrevet 4. juli 2007 #91 Skrevet 4. juli 2007 Hei på dere alle sammen!! Jeg er hjemme selv om jeg er tyst. Det regner og er ekkelt ute. Er meldt flom også så vi håper på at det ikke slår til så veldig. Får vel avlegge rapport på G da: Han løøøper rundt bordet og slår seg ikke så mye lenger, men han har da et par kuler i panna så helt knirkefritt går det ikke alltid. Han har det så travelt at han snubler innimellom. Ikke lett å stokke de "lange" beina;) Ingen flere tenner på vei selv om nr. 9 og 10 har vært der som to kløende kuler i 1,5 mnd nå. Ser ikke ut til at de skal bryte gjennom allikevel.. Også har han prikker. De begynte den 30 så han har hatt dem i 5 dager snart. Kan det være vannkopper? Det har ikke blitt sånne byllaktige greier og et par prikker har forsvunnet, men det har blitt litt mer og mer. Nå har han litt i panna, et par på armen og noen på beina. Det ser jo ikke så vannkoppete ut egentlig, men skjønner ikke hva annet det kan være. Formen er bra også. Også kom det 19 dager etter at vi hadde vært og møtt prikkulf i bursdag, derfor trakk jeg den slutningen. Og Gabriel har hatt super natt 3 dager på rad nå. Sovnet av seg selv etter 10-20 minutter prating med seg selv. Våknet i 4-5-tida og fått flaske i senga før han har sovet videre og ikke våknet før mellom 7 og 8:) Fornøyd jeg!!! Molle, jeg tror nok ikke det blir noe tur oppover på oss. Jeg orker ikke de 4 timene++++ i bil alene med han. Også sover han så dårlig når vi er borte så jeg orker ikke å underholde hele natta aleine heller... Og simba, jeg har ikke glemt deg:) Svana, hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt babysafe med en gang. Vi har hatt utrolig bra utbytte av den altså. Det tok bare noen få dager før han fant ut at det ikke var noe vits i å prøve å turne og han la seg ned og var rolig. Vi hadde jo skikkelig problemer med å få han til å sovne, men det går mer og mer som en drøm og nå blir han ikke furten når han må oppi senga heller. Jeg tror nok jeg kommer, Ama:) Hvis jeg får lov, hehe. Og var ikke bursdagen til Tiril samme dag? Vi kommer ihvertfall dit også Også tror jeg ikke jeg skylder noen penger, men bare skrik om noen vil ha;)
-MtG- Skrevet 4. juli 2007 #92 Skrevet 4. juli 2007 Og en etterslenger: Gratulerer med 11-årsdagen Molle og M!!! (Det var i dag, ikke sant?)
_svana_ Skrevet 4. juli 2007 #93 Skrevet 4. juli 2007 Grattis om det er i dag. Moll: Min msn forteller ikke om folk blir pålogget med mindre jeg sjekker vennelista. Gjør jo ikke det hele tida da... Er lei regn! I går spiste Adrian grøt!
_svana_ Skrevet 4. juli 2007 #94 Skrevet 4. juli 2007 Blåveisgutten: http://adrianogedvin.net/P1010027.jpg
Molait Skrevet 4. juli 2007 #95 Skrevet 4. juli 2007 ah, fristilen liker jeg og. Hørt den er litt vinglete. Nevøen min har den. Har tippa noen ganger. Tenkte egentlig de skulle la den gå i arv, men ungen blir jo aldri ferdig med den!! Synes da du burde se etter meg heeele tiden. E spiser og litt grøt. Men rekker vi å se dere i det hele tatt cat? Bæ på fjell forresten. Er i dag ja. Var det gratulerer eller kondolerer? hehe. Jepp 11 lange år. Startet morran med krangel (han som var teit) (sa unskyld) og avsluttet i dusjen;) E våken...
Amabolla Skrevet 5. juli 2007 #96 Skrevet 5. juli 2007 MTG-klabert du skal komme,blir ikke rølp uten deg;) Tråden var på side 4-den har blitt flygeleder.... Grattis med gårsdagen da Mol-fikk bilde-så pene dere var! Leo våknet 08.30 i dag! Vi var på bsøk i går-hun sovnet rundt 19.30 i vogna si, våkna 22.30 og da dro vi hjem-sovnet i si eiga seng kl 23.00, våknet 05.45-fikk pupp og sov til 08.30!!! Jippi:) Blærk-skal på jobb snart-jobbe fra 13-20....
_svana_ Skrevet 5. juli 2007 #97 Skrevet 5. juli 2007 Det var lenge å sove synes jeg. Ang. penger så tror jeg jo at noen skylder meg litt. Ellers så fikk Tine en gave fra bare meg, hehe.
-MtG- Skrevet 5. juli 2007 #98 Skrevet 5. juli 2007 Hehe. Jeg tror jeg ga penger til molle som hun skulle ordne opp med deg, men jeg er ikke 100% sikker da. Og da kommer jeg i bursdag, ama! Blir 3 bursdager på meg den dagen:) Jeg har glemt å fortelle at jeg var på jobb-intervju på mandag!! Får vite i morgen om jeg får jobben tror jeg. Håper det. Nå er jeg sliten av å være hjemme og gleder meg til å komme ut i jobb.
_svana_ Skrevet 5. juli 2007 #99 Skrevet 5. juli 2007 Spennende! Lykke til da :-D Jaha, så Moll har pengene. Er det ikke typisk. Er jo ikke mange kronene fra hver, men til sammen blir det jo litt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. juli 2007 #100 Skrevet 5. juli 2007 Har ræva nett om dagen, virker bare litt innemellom! Grattis med gårsdagen og nei, jeg synes ikke fristiler'n er vinglete. Ser ut til at vi skal bo på bispen camping. Når drar dere hjemover da? Jeg skylder ingen penger så vidt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå