Molait Skrevet 20. juli 2007 #176 Skrevet 20. juli 2007 Du sier noe.. Snakket om det her..livet var sikkert ikke dumt på den tiden. Mindre stress og mas og forventninger og blæ. Kose seg med barna sine og skrvle piss med nabofruene:) Ja E er en treg danser. Han er Mann. Skjønt pappan hans har faktisk vunnet nm i freestyle/discojazz. (nei han er ikke homo eller bi..såvidt jeg vet da) Våknet 15:30. Badet hos bestemor. La etter velling 19:30. Sov søtt 19:45:) Er det virkelig sånn det kan være å ha barn.. Våknet nå nettopp. Hosta masse. Fikk litt fuktehalsenpupp (jeje SM (fortsatt ikke sado nei)) og sovnet etter 3-4 min. Våknet litt da jeg la ham ned. Kikket seg rundt og la seg til å sove. Hva har skjedd med gutten min?? ) Vel hjemme SImba?? jaja man skal ikke si slikt høyt, men kan hende det går over og jeg vil rekke å skryte! 1D sliter med nett, derfor stille fra den kanten. Jeg er da alene. Skulle få gjort masse fornuftig (og ufornuftig) i kveld. Har ikke gjort noen av delene. Hvor ble kvelden av? Søndag er det bursdag for svigerfar. Men vet ikke når. Sikkert ikke før godt utpå ettermiddagen tenker jeg. Kanskje vi skulle tatt en play-date etter 1 lur? Ja Loe kan også få bli med.
-MtG- Skrevet 20. juli 2007 #177 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har vært på jobb og det var gøy:) Og niesa har ikke kommet hem, men har sendt melding om hun lever ihvertfall da... Jeg vil på fest i morgen!
-MtG- Skrevet 21. juli 2007 #178 Skrevet 21. juli 2007 Ingen gode nyheter i niese-saken. Fortsatt borte og familien har lett etter henne i hele natt. Nå har hun vært borte i over 24 timer så nå har de meldt henne savnet. Når de gikk rundt i oslo i natt så fikk de skumle opplysninger om han "typen" hennes. Han er sannsynligvis HIV-positiv og hallik. Håper hun kommer hjem snart og at ikke det har skjedd noe alvorlig med henne! Hun er jo bare 16 år og har blitt hjernevasket stakkars..
Molait Skrevet 21. juli 2007 #179 Skrevet 21. juli 2007 Ikke vondt ment, men hun er 16 år! Tror ikke man finner henne ved å traske rundt. Men man kan jo håpe. Vil hun ikke bli funnet er hun gammel nok til å stikke seg unna vil jeg tro mener jeg. Hun er fortsatt "barn" så da kan man heldigvis melde dem savnet ganske kjapt. Med voksne tror jeg jaggu man må vente 3 døgn eller noe før de er offesielt "savnet". Hun har iaf meldt, så man vet hun er i live. Får håpe det ordner seg snart. E sovet i 2,5 itme! Tror han våkner nå. Hadde ganske kjip natt. Våknet rundt 24 eller hva det var. Selv fikk jeg ikke sove og sovnet ikke før etter 2. 3 våknet han. Var så bøttetrøtt at jeg bare henta ham og dyna og tok med inn til meg. La dyna til M på gulvet på andre siden i tilfelle:) Halvslumra og etter 30 min fikk jeg lirket ham av puppen. Hylskrik men sovnet med flaska (vann ja..hehe) Morgen kl 7. Var litt trøtt da ja. Også ikke kunne slumre i senga for han hopper jo rundt og gjerne med hodet først mot gulvet. Lurer på en tur på strande i dag. Noen som vil med? Noen hjemme enkli? Cat? Pt?
-MtG- Skrevet 21. juli 2007 #180 Skrevet 21. juli 2007 Ja, hun gjemmer seg nok unna, men de har gått rundt og spurt folk om de har sett henne og hun er observert sammen med han på oslo s i går ettermiddag/kveld. Der er ute og ser etter henne fortsatt. Håper hun kommer tilbake snart og at hun ikke har fått HIV eller andre skumle ting. Jeg sovna ikke før halv 2 i natt(min egen skyld) og gabriel sa det var morgen 05.00 så jeg er rimelig sliten jeg også. Og alene med han i dag:( Jeg vil strande, men kommer meg ingen steder uten bil:(
Molait Skrevet 21. juli 2007 #181 Skrevet 21. juli 2007 Skal ikke du på jobb snart a? Har nå bil jeg men grådig trangt med plass. Og nå har E vært oppe en stund så blir (om det blir) etter nesten dupp tenker jeg. Stikke ut i hagen en tur nå Trenger melk og. Og skal pante en haug flasker...
-MtG- Skrevet 21. juli 2007 #182 Skrevet 21. juli 2007 Skal ikke på jobb i dag:) Og ikke i morgen. Var der i går. Gabriel ligger ute og klager og skal sove... Heldig du som har fin hage. Jeg har ikke bilsete heller om det skulle vært plass og vi skulle dratt noe sted, så det ser dårlig ut. Men dere kan jo komme hit da.
simbamamma Skrevet 21. juli 2007 #184 Skrevet 21. juli 2007 Jeg er hjemme igjen! Har hatt en flott tur, miss u fru shrek ;-) Gratulerer med dagen som var i går, Herkules! Utslettet mitt er borte, var antageligvis reaksjon på en hudpleiebehandling. Fikk en proff pudderbørste laget av ekte mårpels som plaster på såret, de var jo så lei seg. Fortsatt sen, molle? Og er det slik sen jeg tror det er? Er det :-), :-/ eller :-( forresten? Betennelsen til bestemor er bare på det ene øyet, men når den først har kommet en gang, kan den komme igjen og igjen, på det samme øyet, eller skifte mellom begge. Håper hun ikke får varige mén av dette. Håper niesa til V kommer trygt hjem snart, dumme jenta! (Du skjønner sikkert hva jeg mener...) Er alt bra med alle?
-MtG- Skrevet 21. juli 2007 #185 Skrevet 21. juli 2007 Niesa har ikke kommet seg trygt hjem. Har lagt ut etterlysning på få flere sider her nå
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. juli 2007 #186 Skrevet 21. juli 2007 Så ikke at du hadde skrevet jeg Molle, for har ikke vært hjemme. Dro avgårde til svigers ganske tidlig (jaja.. klokka var halv ett da, men føltes fryktelig tidlig, for bestemte oss plutselig for å tømme en 5 liters med øl i tappetårnet i går..). Den niesen burde fått mer juling enn mat!! Får håpe de finner henne snart da - i god behold! Takker for hyggelig skravlekveld, trønder'n ) Var koselig med litt omtanke, reddet dagen min du ) Linea kan også danse, både liggende og sittende. Magedans har hun drevet med i flere måneder allerede. Er nok mitt arabiske blod tenker jeg Dessuten har hun blitt dreven på å spille labbe langøre på pc'en. Da ler hun ekstatisk!!
-MtG- Skrevet 21. juli 2007 #187 Skrevet 21. juli 2007 Flink jente du har da cat:) Nei, jeg håper ikke hun får juling, niesa altså. Det er jo egentlig synd på henne. Hjernevasket totalt. Han fyren har sikkert tenkt til å selge henne på gata eller noe...
_svana_ Skrevet 21. juli 2007 #188 Skrevet 21. juli 2007 Jeg er hjemme! Grattis til Tiril som har blitt stor mens jeg var borte :-D
Amabolla Skrevet 21. juli 2007 #189 Skrevet 21. juli 2007 Heisann sveisann. Harry Potter nr 7 er i mitt hus og ja-hmm-blir nok litt fraværende til den er lest ut;) Leo kan hoppe:) Ser skikkelig rart ut-holder seg i en stol e.l. og så hopper hun-hihi. Heisann til dere som har kommet hjem!! Og kan alle skrive i boka si at det blir type etterpålag/1 årsbursdag for Leo den 09.09:) Klem klem berter;)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #190 Skrevet 21. juli 2007 Herregud, hva slags tråd ER dette ? Noe internt noe ?
-MtG- Skrevet 21. juli 2007 #191 Skrevet 21. juli 2007 Haha, jepp intern og skikkelig ekskluderende tråd:)
Molait Skrevet 21. juli 2007 #194 Skrevet 21. juli 2007 Spør me dnick og du får svar, eh..seriøse svar..hehe. En stund siden anonyme nå i grunn:) HERK!! Skulle jo melde deg. Men den gamle tlf jeg bruker tok kvelden så nå bruker jeg en enda eldre tlf og manglet brått alle tlf..igjen! Kunne nå ha søkt på nett..men det kom jeg på først nå Også skulle jeg skrive på tråd med det glemte jeg også. Glad i deg forde;) SVANINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *SMASK* *ristesjelve* DRA ALDRI FRA MEG SÅ LENGE NOEN GANG IGJEN!!! *puste* Skal bli godt å få tilbake normalen:)) Fortelle masse senere da! Fru Shrek..haha NÅ tok jeg den. (tenkte først bare at det var jo koselig sammenligning-dji slow..og hvorfor fortelle andre at man er dum?! mer djii) Litt juling så Kjempebra hun er funnet mtg. Får komme med litt oppdatering da..hehe hva skjer veider og sånn. Edvard sovnet uten et pip i dag og. Ja med jodling da:) Tok vel rundt 15 min. Jeg har vræka rullgardina til E i dag:( M fant plutselig kontakt på fjellet og da måtte han ringe dama si:)) "Er ikke så mye dekning og den kommer og går men jeg elsker deg og savner deg og sånn også ses vi i morra, nå skal jeg fiske og det står en rein 20 meter fra meg!" (og sånn??, men ellers søtt da..hehe) Er det veldig uansvarlig å la sinn sønn på 9,5 se jackass? Jaaaa! Lo vi begge to? Jaaaa *flau* Nei er det natten tro? Hvorfor må jeg bli så jælma våken på natten og uansett når man legger seg-bøttetrøtt om morran. Moem som vil med på danskebåten 31 august? (mtg dere har sånn gratisbil. vet du, ama du glemte stemple din:P) jeje jabbjabb Shiiiiit kom på nå. Glemt å bestille til E i dag 1D! Og nå er kl iaf over 23... *måhuskeimorra* Kan man ta med baby som håndbagasje tro?
Amabolla Skrevet 21. juli 2007 #196 Skrevet 21. juli 2007 Nei,da slo spådommen min feil...hmmm. Jaja-alle får vel bare sette i gang med neste da;)
Molait Skrevet 21. juli 2007 #197 Skrevet 21. juli 2007 Nei pft! Er ikke pån, bare litt sen. Er jo det jeg sier, jeg er sen, ikke at det er noe mer enn det (vilikkevilikke) Bøfn allihopa!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. juli 2007 #198 Skrevet 22. juli 2007 Synd jeg hadde brukt for min egen test Mol, ellers skulle du fått min Godt at jentungen er tilbake igjen da!! Er hun like hel? Eller må jeg ut å lete etter bibelhalliken hennes og whop some ass?? Velkommen hjem svana ) Det derre HP hysteriet tar jo helt av!! Bestevenninna mi hører på HP på ipoden sin hver kveld før hun skal sove og har vel hørt på hver lydbok hundre ganger tror jeg!! Var boka bra Ama? Skal jobbe 4 nattevakter jeg nå. Helt greit og tjener jo penger der jeg ligger og sover eller spiser snop og leser bok Ja uff, dette arbeidslivet er så hardt!!!
♥Tiny Skrevet 22. juli 2007 #199 Skrevet 22. juli 2007 Hjemme igjen Her har det ikke skjedd så veldig mye ser jeg.. Synd jeg ikke fikk holdt deg med selskap i helgen da Mo, vi tar det igjen Danskebåten med dere?! hmmm... Drekka masse da... Vi har vært på hytta vi da, dro rett etter kontrollen på helsestasjon (se resultat lenger ned). På fredag tok vi snarveien til norge/sverige båten (strømstad-sandefjord) og var på besøk hos Tiril sin tippoldefar! Han er oppegående og kosa seg masse med besøk av alle barnebarn med mer. Koselig, men sinnsyk slitsom tur! Taxfreen var vi innom også Tiril har vokst hele 2 cm og lagt på seg *tamtamtara* hele 70 gram!!! Dvs at hun nå er: 73,5 cm og veier 8380 gram. Legen mente vi kanskje skulle feite henne opp litt og da StoreT spurte hvor mye hun burde veie, så mente hun at hun burde veie 2-300 gram mer.. Da vi var inne hos hs og tok sprøyte mente hun at hun var sunn og frisk og trengte ikke feite henne opp, men bare bytte til lett-melk og ha smør på brødskiva så ville det synes på vekta nesten med en gang... *ristepåhodetavlege* Ingen reksjoner av vaksine og en liten jente som bare gliser og går hele dagen!
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. juli 2007 #200 Skrevet 22. juli 2007 Hva slags jobb har du, Cat?? Høres digg ut!! Er god på å sove og god på å spise snop!!!! Kanskje nattevakt er tingen for meg? Vil liksom prøve å jobbe i 6 mnd så opptjent permisjon er klar til nestemann! Men jobben min frister liiiiiite nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå