Amabolla Skrevet 26. juli 2007 #226 Skrevet 26. juli 2007 Hihi- tirill har spist Leo;) Så fint dere har kosa dere i dag Mol:) Selvom dere ble slitne. Sambo er sliten han og-ligger og snorker på sofaen.... Ikke så mye fornuftig å komme med jeg. Bare innom og sier heihei:)
♥Tiny Skrevet 26. juli 2007 #227 Skrevet 26. juli 2007 Hihi, synes jeg ser deg litt streassa rundt i huset, med unger på alle kanter ja Fint at dere hadde det kos da! Og Tiril var strålende fornøyd over å finne en mamma hjemme og har nok kosa seg masse med barna! Jeg kommer som sagt til Mo imorgen, men ikke 15/15.30. Har litt "sommertid" på jobb når det er så få unger så da går jeg hjem 13.30. Dvs at mann henter meg og kjører meg til deg og drar på trening.. Så da er du forberedt på det Har nesten ikke lest de siste dagene jeg *fyskammeseg*... Har blitt endel husarbeid og lek med Tiril når man først kommer hjem fra jobb! Og nyte de fineværet som var igår! Og dessuten en tur i stallen Støøl ja... Nå er det pils, dib og beina på bordet!!! Forresten: Jeg er med på dansketur jeg Og kan dessuten reklamere med en hytte tur for de som har anledning 24-26 august.
-MtG- Skrevet 26. juli 2007 #228 Skrevet 26. juli 2007 Hei på dere. Jeg er sliten etter dag med masse barn. Var kjempekoselig da. Både jeg og G kosa oss masse og var begge dødslitne når vi kom hjem. Fikk i G litt mat og litt mme og i seng 18.45. Brukte 3 min på å sovne! Når han var i seng spurte V meg om ikke vi skulle ha noe middag. Det hadde ikke jeg tenkt på. Tenkte det var kvelden jeg og hadde egentlig planer om å gå å legge meg, men kanskje litt tidlig å legge seg 19.00?? Det blei ihvertfall toast. God kake ble det servert også. Både store og små kosa seg med sjokoladekake overalt. Hmmm... Husker ikke hva mer jeg skulle skrive... Jo, hvor er den hytta hen og hvor mye folk er det plass til? Jeg og G skal til Svana og gutta en tur i morgen vi:D
Molait Skrevet 26. juli 2007 #229 Skrevet 26. juli 2007 Men TIny da...kan jo ikke legge hyttetur på bursdagen til Edvard:( Var faktisk mest stressa da det ikke var barn der. Undre den tragiske matgreia. 19 er litt tidlig vel;) Mat ja.. spiste ei skive rundt 8, par blingser grandiosa rundt 15 og et kakestykke rundt 17. Tok ei skive nå...man har jo brukt litt energi i dag også! Lever PT? Herk, forsvant du igjen? Hytta går jeg utfra er ved Svinesund mtg:) Ja du må smaske på mannen din å si tuuusen takk for hjelpen ama:) Får natte vel. Bøfn!
Molait Skrevet 27. juli 2007 #230 Skrevet 27. juli 2007 Ny tråd snart? Noen som føler kallet? Hur er statsa 1D? Du kanskje? Eller Tiny? Er ikke mye liv her. Og ama, hva driver du med? Greit å vite hva som skjer snart. Burde vært nede i Fet en tur og. tar ikke lange stunda det da. Hente et brev og innom posten. Hentelapp ligger inne hos E så vil ikke dra nå. Tilfelle han våkner.
Amabolla Skrevet 27. juli 2007 #231 Skrevet 27. juli 2007 Mol- glemte å si hade når jeg gikk og rydda no ikke no heller...jaja-alt er som det bruker å være;) Håper du fikk friska deg opp og ble klar for besøk igjen (selvom besøket allerede hadde kommet;)) Skal best. pizza snart-er sulten!! Leo sovna på ett blunk. Jobb i morgen-blærk. Tror jeg beg. å bli forkjølet jeg...
♥Tiny Skrevet 27. juli 2007 #232 Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk for litt sosial omgang idag jenter Det trengte jeg nå etter en kjedelig uke på jobb... Unnskyld for ikke-rydding og at vi ble så lenge (skyld på M hehe) Jeg trekker tilbake invitasjonen om hyttetur og kommer med et senere tidspunkt etterhvert (sånn når ingen har bursdag vet dere). At jeg kunne glemme at den datoen er hellig *dummemeg* Får jo heller ikke vært med på noe dansketur da det er midt i uka og jeg har jo selvfølgelig masse å gjøre (2 tilvenninger av nye barn).. jeje, har fri høstferien da om noen kunne tenke seg å finne på noe da Nå skal jeg spise littegranne jeg også (tomatsuppe om noen skulle undre seg over hva man putter i etahølet).. Erre min tur å starte tråd da mon tro? Da tar jeg meg den frihet og gjør det jeg Så kan dere bli så sinna dere bare vil!! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå