Molait Skrevet 9. juli 2007 #126 Skrevet 9. juli 2007 Ok..side 5?? På tide molleboll kommer seg hjem kanskje? Drar hjem i morgen tidlig. Så mandag ble til tirsdag ang mollefam-besøk på hamar. Ikke lest nøye. Bare litt førstehjelp til flygelederen;) GOD TUR SVANINE, og løkke til:) Litt leit du drar når jeg kommer hjem da. ellers grattiser og løkketiler og godturer til alle man skulle ha glemt. Jeg har hatt besøk av kattefamilien da:) Borte bra men digg hjemme! Grue seg litt til biltur. Ene ungen griner og andre spyr. "hjelp vi er på ferie" eller noe i den dur..urk. Glede seg til pitstop på hamar da:)) Sitter å laster ned bilder..nei mailer meg bilder fra mors kamera. TTT (som står for Ting Tar Tid ama-djii) E har stort sett sovnet og sovet som en drøm hele ferien. Ja ikke dagtid da. Men ok i grunn. Sov 3 timer i dag da!! Ble bare med 1 lur og laang tyning og sovne på pupp. Våken 1 gang siste to nettene. Fått pupp for vil ikke vekke hele huset. Sovnet greit igjen og sovet lenger om morran så helt greit. Sov døtte meg til 8:30 i dag!! kanke huske det har skjedd.. Spist flesk og duppe i dag. Masse melk og masse salt, var så godt atte:) Også står han nå ganske lenge selv. Kommer til å savne badekar! Badet hver kveld-superkult. Kastegrønnkloss på gulvet-morputteoppi-omigjenogomigjen! Kaste bøtte full av vann ut-mor hoppe rundt-le masse! Kuleste som finnes er ledning og spes. enden med to pinner på. TIl bursdagen ønskes skjøteledninger?! Vel, det var ukas lille oppdatering på han:) Bøfn
Amabolla Skrevet 10. juli 2007 #128 Skrevet 10. juli 2007 Heisann og god morgen. Prøver å få vesla til å sove slik at jeg kan gå og legge meg. Trøtt ja... Tror jeg skal lage ei Molle´s og Svanine\s forkortelse ordbok slik at jeg får hengt på greip her... Gleder meg til Tirill´s bursdag-lenge siden vi har sett hverandre (ikke alle som kommer da, men gleder meg lell) Så jo Tirill søndag som var-så søt når ho tusler rundt:) Var i Sverige i går. Leonora ble heilt lamslått av alle dukkene-sambo prøvde å få ho inntresert i ett sverd-men akk nei.... Jobb om noen timer-skal jobbe seint.
simbamamma Skrevet 10. juli 2007 #129 Skrevet 10. juli 2007 Hvorfor må det høljregne hele tida da? LH får jo ikke prøvd det nye huskestativet sitt engang... I dag har han forresten kastet opp, for første gang i sitt liv. Urk! I går var jeg på barselvisitt, så koselig å holde en liten baby igjen. Jenta var bare to og en halv uke, og så bittelita da. Kan da ikke stemme at LH har vært så liten...? Ama: Vi kan ikke komme på festen deres, for vi har ikke barnevakt, også skal vi dra gørtidlig til Trondheim på mandag, så da er det så mye å ordne først. Men vi gleder oss til å se dere i bursdagen til Tiril!
Molait Skrevet 10. juli 2007 #130 Skrevet 10. juli 2007 sinnsykt til aktivitet... HJEMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk for super bevertning Simba. Var gøttere enn Prim;) Sliten. Trøtt. Bøfn.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #131 Skrevet 11. juli 2007 Denne Simba må da være en helt fantastisk person...?
Molait Skrevet 11. juli 2007 #132 Skrevet 11. juli 2007 Joa, hu duger hu;) Altså greit det er ferie, men vet mange er hjemme og hva med en liten "mornings" eller "bøfn" bare så man slipper lete i hjel seg etter tråd?? Kom hjem i går ja. Kattepasserne (svigers) har ikke tatt seg bryet med å tømme kattekassa på 1,5 uke. 2-3 katter på 1 kasse... (når vi er hjemme er de mest ute, men de har sikkert vært en del inne siden det har regnet og vet jo ikke hvor ofte passerne har vært her heller) Vel, det hadde da resultert i nedpissa gang både oppe og nede!! Og det ene oppe hadde ligget så lenge at laminaten har krølla seg!!! Altså hallo??!! Fy fan så irritert vi ble. Da er det bedre å si man ikke gidder da, så hadde man hørt med noen andre. Og en ting er å glemme kassa, men de kan ikke ha ungått å se alt pisset. Stinket gammeldamemed47katter i hele kåken. Joggeskoa til W må kastes. Strandteltet til E må kastes. Plata under svartovnen er (halve) irra og lysegrønn. Mest sans sivet under. Koster noen hundringser det ja + all jobben da! Nytt gulv har vi vaffal ikke råd til å legge! MÅ jo ikke legge nytt, er ikke stort område, men lukta sitter nedi nå vøtt. Og er bulker!! Hva giru meg???? Sånn. Da fikk man ut det. Hva tilta _du_ på da 1d? hehe Pene? Jo takker. Var nå ment å se harry ut, der vi satt i gigatresofa dekket av kuskinn..hehe..men pene er bra det og;) (ama) Jeg har halve pakka til Tiril:D Men du Tiny..jeg driver å ordner noe greier vett, men så vet jeg ikke om jeg rekker bli ferdig! Også jeg hadde ratt snylta på 1d, frekk som jeg er;) jo grattis med jobb mtg!! Har visst ikke sagt det. Har tenkt det da, om det hjelper:) Helt grei jobb det da. Jeg hadde ikke hæla, men det er nå meg:) (er mer backoffice og ikke selgertype) Egentlig synes jeg ikke grattis i det hele tatt for Edvard skal jo liuksom være hos deg da! 1d, når kommer du nedover igjen?? Miss you!! ama, en gang til...det er TO av dere, og nei han får ikke telt og kanskje det er han som ønsker seg vannmoker så kan du ønske deg noe heeelt til bare deg selv:D Og siden M ikke skal jobbe før lørran så blir det ratt ikke vannkoker på noen av dere... og da er det greit med mer enn 1 ønske! Hvem kommer på lørdag (kveld) egentlig? pt, TA MED SOLHATT:) Herk, er du i live? Fikk du fine av L&E (LE-HAHAHA) i fine tskjortene sine? jabbjabb. Ja NOEN må jo jabbe her. bøfn da. Ikke at jeg legger meg enda, men da er det sagt:) Jo og E var kje å legge:( Men veeeldig overtrøtt. Han sovnet på armen min i dusjen! Måtte puppes og busses masse. Se i morgen, er det mas da, så setter vi opp reisesenga der inne.
simbamamma Skrevet 12. juli 2007 #133 Skrevet 12. juli 2007 God morgen! Det var da virkelig et slett kattevakt-arbeid, er lov å bli hissig da gitt. Synes jammen de bør betale!
Amabolla Skrevet 12. juli 2007 #134 Skrevet 12. juli 2007 Møkka kattepassere! Jeg veit ikke hva jeg eller sambo,2 av oss,ønsker oss,meg,han. Jeg ønsker meg ett nytt kamera, men den prisklassen er nok feil;) Hvis ikke du vinner i lotto da:) Noe til heimen kanskje? Både indiska og kremmerhuset er finfine butikker:) Synd det ikke blir noe simbamamma på festen...... Det plask regner ute. Og de dustemurerne har bare satt opp stilaset- banka bort litt murpuss (ca en halv meter) på en måned. Men så plutselig så var de her nå-banka og styra-og det er jo bra, men etter 15 min så var de borte igjen-blir vel en måned igjen til vi ser de tenker jeg.....Men,men vesla sover og hun hadde kanskje ikke klart å sove med bankende murere rett utenfor vinduet? I dag skal jeg få besøk og så skal jeg på jobb kl 14. I morgen har jeg fri-skal kanskje få besøk,men skal uansett besøke farmor og så skal vi til tanta til andré- ho skal jo passe leo på lørdag så greit å slå av en prat:) Lørdag er det bursdag for både liten og stor, søndag-pust i bakken, mandag reiser vi på hytta til søskebarnet mitt og kommer hjem onsdag-torsdag jobb... Så da veit dere det. Det skal åpnes en midlertidig barnehage på strømmen, men er litt usikker på om jeg skal søke. Veit noen av dere om man kan være i en bhg og likevel stå på venteliste på en annen? Vil no helst ha plass på Lillestrøm bhg! Var det noe mer da? hmmm....nope- jo,Leo klare å klatre opp i sofaen heilt aleine-både morsomt og dumt, enda en ting å måtte passe på...
Molait Skrevet 12. juli 2007 #135 Skrevet 12. juli 2007 men argh da, eller vent..enkli heeelt greit at E ikke klarer sofa før Leo;) Kattepasserne er svigers og de har hjulpet oss med masse alltid. Skylder dem nok en haug penger om man skal ta med siste 10 år. Kan liksom ikke be om penger. Var ute å handla masse klær til will for litt siden og sjkal hjelpe til med tann til M. Kan liksom ikke komme å si "hør nå her" føler jeg. Men skal tas opp ja! Men det får gubben gjøre, hans foreldre. E sover ute nå..eh..noen som har tittet ut av vinduet? Har forresten gave til deg cat:) Kan stå på vent i annen barnehage. (om ikke, så søk overflytting og vent på det:) ) Vitsen med å komme hjem når alle andre drar bort?........ E sov til 6 uten våkning. Sovnet i senga vår 6:30 til 7:30:) Så duste dustemurere da.
-MtG- Skrevet 12. juli 2007 #136 Skrevet 12. juli 2007 Men alle har da ikke reist bort!!! Kom hit!!!! Jeg er ensom!!! Skikkelig gjipt med alt det pisset da, men skjønner jo at du ikke akkurat kan få dem til å erstatte... Det øsepøseregner!!! Gabriel er sulten men jeg har ikke lyst til å lage mat til han. Er jeg en dårlig mor da? Hehe... får vel lage ei skiv vel...
Petronella♡mor til to Skrevet 12. juli 2007 #137 Skrevet 12. juli 2007 God formiddag!! ;O) Vi kommer ikke til å søke plass på Strømmen. Blir håpløst med henting og levering for G som tar bussen. Ikke at han må hente til daglig, men det må han innimellom og det blir for mye pes... Litt klaging... Hadde vært superforbanna om disse kattepasserne hadde vært hos meg for å si det sånn og de hadde ikke unngått å få høre hva jeg mente (ofte til G´s store fortvilelse)... ;-P I alle fall jeg, A og C kommer på lørdag til Tiril. G vet jeg ikke enda - er det bra vær skal han male, er det dårlig vær tror jeg han bare vil være hjemme og kule´n litt alene. Men men, kanskje jeg kan lokke han med kaker, hehe. Hvem andre menn kommer?? På kvelden har vi ikke barnepike så vi får ikke kommet til deg Ama, men vi tar det igjen en annen gang! Jeg, A og C har forresten passet Tiril et par dager (man og ons), vi har kosa oss kjempe masse. C er helt forelsket i Tiril og vært kjempe flink med å hjelpe til. Ellers er det jo ikke noe prob å passe Tiril da, så det har gått veldig bra. Ungene var IKKE synkroniserte på soving og overlappet hverandre, men men greit nok - da fikk de litt fred fra hverandre også for de var ganske intense på hverandre til tider ;O) Så må du bare overbære med dattera mi Tiny, hun var temmelig oppspilt og hadde litt vanskelig å hente seg inn igjen... Hmmm, mer sku´n si a?? Husker ikke jeg, men dere må ha en finfin dag i alle fall. Nå skal jeg se litt sykkel, mens A skal spise før vi tar en tur ut om det ikke begynner å bøtte... Deilig vær forresten, er så godt at vi kan være sikre når man ser ut om morgenen på om det blir sol eller regn, ehe NOT... Kjenner jeg begynner å bli litt værsyk, men takk og lov har jeg hatt litt sol og varme i sommer - allikevel må vi håpe det kommer noe mer ordentlig sommer i år!!!!!!!!!!!!!!!
Petronella♡mor til to Skrevet 12. juli 2007 #138 Skrevet 12. juli 2007 Molle - lua til E ligger i bilen, så den skal vi få med. Bare minn meg på det når vi er hos Tiny... Alzheimer light sjø...
simbamamma Skrevet 12. juli 2007 #139 Skrevet 12. juli 2007 Pt: A skal være med i bursdagen til Tiril. Nå sover LH i den nye reisesenga si for første gang. Greit å ha prøvd den før vi drar på ferie, så får vi se da om han sover godt i senga som molle synes er alt for dyr! ;-)
♥Tiny Skrevet 12. juli 2007 #140 Skrevet 12. juli 2007 Lurer også på hvem mannfolk som kommer.. Hvor mye kake må jeg bake da liksom hehe.. Tusen takk for pass av Tiril til pt!!!!Det hjalp masse!!! Og hun har jo selvfølgelig storkosa seg når hun har vært borte! Nå er jeg sliten jeg... Tar på å jobbe begge to, hente/bringe barn, lage middag, rydde hus og tenke bursdag. Fått en liten forsmak på hvordan høsten blir for oss nå ja... Har egentlig ikke så mye mer fornuftig å skrive......
Molait Skrevet 12. juli 2007 #141 Skrevet 12. juli 2007 Tenkte meg ned i går men så kom det besøk. Og ja du er dm. Stadig vekk faktisk. Utenom mating kan man jo nevne dørkarmer... PT!!! Assa herregud å gammal er du a? Klarer du ikke dra på fest uten gubben? Er vel hovedsakelig DU som er inv. ikke gubben:) (de får bare være med de) Se der, da har du barnevakt og:D Da ses vi over en pils snart;) Nei men seriøst, om barnevakt her ikke går i orden får da M være hjemme. Den ER dyr! Men veldig fin! Så om man er en del på farten så..men om man skal bruke den bare 2-3 ganger så er den veeldig dyr. På annen side så er det jo ikke snakk om mange hundrelappene, men er nå dobbelt så dyr som vår og vår gjorde da fint nytta si:) Men altså stilig med slik utgang da! Kjekt når han er litt større. Dere må gjerne bruke den her av og til assa;) Vet ikke om M skal til Tiril. Mulig han kommer for å redde A. Stikke til LS for en pils i solen (haha as if) kanskje? Tror gubbene koser glugg ihjel seg i vaffal 10 min i barnebursdag... og tviler ikke på at StoreT henger seg på. Forresten sett lite til nicket StoreT her inne?! Dagens soving gikk litt på trynet. Så E sov ikke fra 12:30. Det er leeenge det. Begynte legging 18:30 (bad+flaske) Sovnet 19 på arm i stua. Våknet og nekta å legge seg. (teite unge, er man trøtt er sove digg!) Sovnet på pupp. Hadde ikke hjerte til å trøkke igjenom da han var så overtrøtt. Jeje SM. (haha-altså svak mor-lol) Og Ama...TTT er ikke noe svanine og jeg har kommet opp med. Det er en VELDIG VANLIG forkortelse. Bare du som er litt slow... Ferdig med handle gave til Tiril:) Men var dette andre da..tar tid altså! Ja ferdig med Leo sin gave og forresten:) Hva ønsker Oskar seg da tro? Leker kanskje? hehe. HERK: PELL DEG TILBAKE TIL TRÅD! (du er savnet) Ja også har jeg nytt ukens bilde assa. Ser ingen har kommentert. La ut i går..
simbamamma Skrevet 12. juli 2007 #142 Skrevet 12. juli 2007 Jeg synes ærlig talt det var litt skremmende å se at sju av ti testede reisesenger ikke tilfredstiller sikkerhetskravene, så da valgte vi å kjøre "safe". Gjorde jo ikke noe at den var kul heller da :-)) Liker E å bli båret i sjal forresten? Har tenkt å prøve 1D sitt når vi allikevel skal treffes, jeg... ;-) Tiny: du trenger ikke bake så mye for A sin del, han gikk nemlig på vekta nå og ble møkksur, hehe. (Skal vel ikke snakke så høyt selv heller... )
♥Tiny Skrevet 12. juli 2007 #143 Skrevet 12. juli 2007 Jeg kom jo på en liten ting jeg glemte å nevne istad... Idag er det 1 år siden jeg satt å lakk vann med trønder'n og mo på besøk!! 1 år siden jeg var innom sykehuset og sjekket, tok ul og ventet på au'er. Skulle egentlig dra til Oslo og spise go'is med mo og 1D, mo skulle hente meg... Men neida, jeg måtte jo spolere en slik dag med å lekke Bare 3 dager til snupp fyller hele 1 år!!!!!!!!!
Molait Skrevet 13. juli 2007 #144 Skrevet 13. juli 2007 Jaaaaaaaaaa! Var jo DET jeg skulle si i stad jo. hehe, men du spiste jo gois og bruninger da:) Tenkte og å si at nå er det et år siden man først tittet på trønderdama:D Nå har du vært offline-vennen min i et heeelt år:D *smask* E kje. Våknet ørten ganger i kveld. promp og magevondt. (derfor jeg er oppe enda) Simba: aner ikke hvilke krav vår innfrir el ei. Sikker tingen:)) Er fra 1998. Har ikke merket noe galt men... Bøfn jenter og ønsker om sol for morgendagen. (trenger seriøst å få tatt inn vaska mi snart!)
Amabolla Skrevet 13. juli 2007 #145 Skrevet 13. juli 2007 Heisann:) Da var Leo i seng:) I dag var vi først hos farmor og farfaren min på besøk. Leo fikk ikke sove hjemme pga av borring og banking fra murerne-så vi dro på besøk kl 10:) Farmor var fortsatt i morgenkåpen. Leo fikk badekåpe med initialene sine på av farmor. Så møtte jeg ei venninne som jeg tusla litt rundt med-hun dro rundt kl 15.00. Etter det sykla jeg og leo bort til oldemoren til Leo og venta på sambo der-så sykla vi sammen bort til tanta til sambo som skal passe Leo i morgen. Og nå er jeg hjemme, må rydde litt,pakke ned saker til Leo,og finne noe mat. Hva har dere gjort på i dag? Må henge opp klær. I morgen kommer bror min:) Og Petro-molle har rett-du kan jo komme-det er deg jeg vil ha;)
Store T Skrevet 15. juli 2007 #146 Skrevet 15. juli 2007 Yo ! Her var dere ja.. ikke lett å lete seg frem blandt alle sutre-innleggene til hormonsyke kvinnfolk. Etter å ha vært på bursdagsfest hos... det var vel hos Amadama.. Ama78 hmm tror faktisk det ble riktig... Jo.. etter å ha vært på denne festen. Det ble snakket og drukket. Etter som timen gikk og det ikke ble ammet, var det tydelig at pattene til enkelte ble en størrelse større. Dette måtte jo vises frem. Både Ama og Molait var ivrige der.. Kløfter ble disponert til kamera, det ble snakket om swingers club blandt "tråd gjengen", klemmer ble delt ut og det ene og det andre... Vi skulle ha oss hele gjengen, og så gjette på hvem som ble far til hvem... Men hva skjer... Jo da.. Jeg havner i samme seng, med samme dame som jeg alltid gjør. Hva skjedde? Hvor ble det av moroa? Bare lureri hele greia.. Hmmm.. Jaja.. Kanskje like greit ;o) Med dette som en sen deby på tråden, og som representant for vår del av familien (ettersom jeg er hjemme med lille t og Tiny tilbake i jobb). Sier jeg takk for en hyggelig fest og så sees vi vel om ikke lenge.
simbamamma Skrevet 15. juli 2007 #147 Skrevet 15. juli 2007 Hei Store T, så fint å se deg her! (Litt av en fest du har vært på gitt..) Stor gratulasjon til Tiril på hennes første bursdag!
Amabolla Skrevet 15. juli 2007 #148 Skrevet 15. juli 2007 Heisann;) Ho med puppa her...ganske redusert og sliten-men får jeg sove? Nope. Barnefri og greier. Tusla i seng kl 05 og våkna igjen kl 07.30, Da fikk gjennværende festdeltakere beskjed om at nok var nok. Så nå har de fleste dratt hjem om vi ser bortifra en kompis som sover på verandaen. Jeg har rydda og støvsugd. Må vaske litt gulv og så er det bare en gjørmete festivalhage igjen:) Det var morro i går da! En vellykka fest og jeg ble bare vakrere og vakrere utover kvelden- med sterk konkuranse fra "all naturale" Tiny,MTG og Molle. Molle-du har forresten glemt igjen den rare koffert lignende småputteputte væska di-så veit du det. Og onkel politi kom jo en tur innom etterhvert-de ville merkelig nok ikke delta på festen! Hihi-trodde Molle kødda jeg når ho sa at politiet hadde kommet. Men,men-blir ikke fest uten uniform gett. Og fine presanger fikk vi! Må feire bursdag litt oftere:) Nei,no får det være nok skriving-føler trøttheten siger innpå her.....
-MtG- Skrevet 15. juli 2007 #150 Skrevet 15. juli 2007 Hei og hopp fra ei overraskende opplagt festival-fest-jente. Gratulerer med dagen Tiril!!! Det var så gøy og koselig i går. Kjempefin barnebursdag(unnskyld smuler og diverse...) og kjempeartig fest. Jeg var hjemme hos mor rett før halv fem, la meg på sofaen og sov søtt. Halv 8 sto mormor opp som også sov her. Hun var veldig interessert i å høre hvorfor jeg lå der og hvem gabriel var sammen med og hun hadde sikkert 50 spørsmål til. Jeg sa: Jeg SOVER!!! Også tok jeg med meg puta og teppet mitt og strena ned i kjelleren i stedet.. Stakkars mormor, ikke meningen å være så sinna da.. Våknet 11.15 og kjenner nesten ikke at jeg var på fest i går:D Må forresten si velkommen til StoreT og gratulerer med tråd-debut! Skjønner du var litt skuffa når du kom hjem, men du overlever vel det også Nå blir jeg snart henta av V og lilleG. G hadde måttet sove sammen med V i natt. Våknet hvert 10. min. Han sover så dårlig når det har vært mye inntrykk hele dagen. Tjallabais!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå