Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så digg megd Kragerø, vil det. Skal på sånn slektstreff på lørdag. (kommer fra fjern og nær og store utland) Litt sånn frivillig tvang. M skal på utdrikningslag på lørdag kveld. Blir veldig gjerne med senere i sommer:D 2,5 time går, men da pes med dagstur tenkte jeg på. Går det og da, men E sovner sjelden i bil og da er det litt pes.

ser dyrlege ja. Nei men var egentlig spøk med i går og i dag. Litt sen varsel. Kom ikke på "planene" våre før i dag:) Men torsdag skal man intet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som vil tippe 'a? Alle har da ikke reist bort...

Selvfølgelig kan dere stikke innom, molle :-) Og lykke til i morgen!

Brød med fruktmos var visst en hit allikevel, svanine!

Har dere familie på Island, eller tenkte dere bare at det kunne være fint å dra dit?

Trøtt jeg...

Skrevet

haha Ama..jo du ser (så først meldinga di nå, da jeg scrolla opp for å finne tipp på LH) det var konsert. Og han derre Ole spilte en sang som handlet om noen engler..som jeg tenkte du kanskje ville høre;)

Simba: Dersom lh følger E veier han nå litt over 8800. Vi går utfra at lh ikke har gått masse ned i vekt..

9340 og 70,5cm.

Beste av alt er at foreløpig leder jeg:D

grøss intervju i morra...og svanine skal få prøve seg som trillingmor:D Må jo skjønne at man første pappapermdag skal jobbe...

Skrevet

jeg må tippe vent litt da.....

Skrevet

Litt sløv med å skrive for tiden...

Alt vel med mann og barn. Mannen fikk seg medisiner mot halsbetennelse og ble veldig mye friskere på veldig kort tid... Ikke typisk mannesyk, om dere skjønner! Så da har jeg jobbet vanlig i går og i dag. Senvakt i dag så jeg var hjemme kl 22. Deilig med en times reisevei!! :(

Er så stolt av mannen min som får gjort masse selv om han er i perm, hadde ikke helt trodd det, men han er på ikea og bohus, kjøper skruer og beslag og ordner og fikser i huset og når jeg kommer hjem er middagen stort sett klar og ikke pizza, men fersk pasta med hvitløks scampi og sånne digge ting!! Flink mann! Bedre husmor enn meg!

Har fri i morgen og må kjøpe lamper og finne kjole til svigerinnes bryllup! CRAAAAAAP!! Kroppen min er jo ikke sånn den skal være! Må jo kjøpe telt! Er ikke noe gøy altså.

Lykke til i massevis i morgen, Molle!!!!! Jeg skjønner at du synes det er dritt å gå tilbake i jobb, jeg skjønner, jeg skjønner!!! Hva slags jobb er det?

Tipp, tipp, tipp... går så i surr så jeg melder meg helt ut av tippen! Men tipper i hvertfall at LH har gått opp i vekt! ;)

Jeg skal på konsert på torsdag! Juhu! Justin Timberlake i spektrum. Det blir nok god stemning, flott show og mye dansbare rytmer. Just the way I like it. Håper litt på at Justin har samme gulldrakt som Tori hadde så får jeg liksom litt Tori feelen, iom at jeg ikke fikk dratt på den konserten! ;)

Skrevet

Jeg har fått 3 barn til å sove i løpet av et kvarter :-D

FlinK!

(den gulldrakten var egentlig ganske grusom, men alt kler den smukke... hehe)

Skrevet

Superflink!

LH sovnet etter 10 min trilletur, og har nå sovet 1 time og 10 min. Tror dere han kan være syk..?

Krysser fingre, molle!!

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeiaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

Da er det sommerferie!!!!! Jeg har fri helt til 1 juli....! Ikke lenge med andre ord, men vi reiser snart bort og det er helt greit.

Tipp: 9470 g og 71 cm.... (han er ikke kortere enn gutten min vel??) Jeg gjetter i blinde akkurat nå... har det travelt!

Skrevet

LH 9275 og 71

Lykke til Molle

Ha en fin dag alle sammen

Skrevet

Hvordan gikk det i dag? *ersåspent*

Er det flere som vil tippe?

Skrevet

Hiv og hoi :)

Dagene bare flyr unna her gitt, men får nå lest... Men ikke alltid jeg skriver noe *dårligsamvittighet*

9650g og 70 <--- tipp på LH fra meg.

Håper jobbintervjuet gikk bra Molle!! Fikk du jobben?

Tiril får nå snart en tann til (nr 6 i rekken), men den ser ut til å drøye lenge og er ubehagelig. Sov ikke godt inatt og var endel "våken". Hørte masse lyder og babbel og småsurv, men ikke mer enn at vi ikke trengte å gå inn. Var morgen 7.45, trøtt og sur etter en dårlig natt.. Herlig!!!! StoreT har hatt litt å henge fingrene i idag ja....

Hun har nesten sluttet med "krabbingen" og går masse! Reiser seg opp midt på gulvet og er så lykkelig over den nye mobiliteten!

Tempramentet blir bare mer og mer synlig for hver dag, da hun kaster seg på gulvet ved nei eller om vi tar bort ting fra henne.. Gleder meg til tenårene ja... huff...

Skrevet

Altså, sitter her og burde lagt meg. Skal opp om litt over 6 timer, men må oppdatere software på telefon og laste over noe musikk før jeg kan køye. Må jo høre på justin hele dagen i morgen og pugge tekst! 'hihi

Bestevenninna mi lurte på om vi skulle ha på oss like klær i morgen så vi virkelig blendet inn med fjortisene! Er spent på å se gjennomsnittsalderen på publikum. Synes nå ha er blitt litt mer voksen på dette albummet så han burde trekke flere på vår alder, eller....

Nuvel!

MOLLE!!! HVORDAN HAR DET GÅTT I DAG??? Har du skrevet noe i tråden om det forresten... har ikke sett det i så fall.

Skrevet

Ja her tar det av for tiden...

Får ikke vite noe mer ang jobb før i beg. av august. Ferietid der nå. Kjedelige greier. Skal man pese på for dagmamma? Skal man selv ta dagbarn? Skal man søke andre jobber, eller være hjemme til jul og så ut i jobb? Hadde vært greit med et ja eller nei NÅ. Grei nok jobb det. Hvordan det gikk? Tja hvem vet:) Sikkert greit nok.

Ja ble det grilldress i kveld Sessa?

Hur er formen svanine?

1D, alt vel?? Hører stemmen din hele tiden (i kveld altså) Skikkelig ekkelt! Nesten så jeg snur meg for å se etter deg. jadajada jeg er smårar..og trives med det:)

svanine, du skrev aldri inn tippen din. Gjør det a for jeg huskern ikke helt. Vet ei om du eller Herk vant.

Dagens skryt:

Edvard klappet i dag!! Endelig. Tok bare 10mnd.... Også stod han lenge selv:D Han må ikke få med seg at vi slipper ham for da blir det skummelt..hehe. Også kan han sauen. "Hva sier sauen?" "BÆ!" Funka mange ganger i dag, men er nok sikkert mest tilfeldig, eller kanskje det at mor ble så glad hver gang han sa det at da er det gøy å si det.

Legging:

Grin til man brekker seg og sovne med puppimunn. Noget lei nu. Og funker sjelden med pim med en gang. Først må man gråte så man er så lei seg at man vil bare ha puppen og trøst og da kan man sovne men våkne når man blir lagt ned og måtte sutte på flaske (vann) men trenger enkli ikke komme noe bare suttte på tuten men kan ikke sutte smokk for _det_ er ekkelt det!

Nei man får vel køye..bøfn alle sammen:)

Skrevet

Flinke Edvard! *klappe* (for det kan jeg også) :-) Stor om dagen, liten om kvelden? Fase? Jaja. *klemtilmor*

Noen som har fått prikker nå da? Edvin har en ekkel i øyekroken og en mellom fingrene :-( Ja, han har flere da, men de er eklest.

Ellers så er formen så dææær, skal til legen om ikke så lenge for å sjekke at det ikke er noe fali. Kan gi oppdatering om det senere.

Tipp? Husker ikke nå, men tror Herk var nærmest. Vi kan si hun vinner, siden jeg vant sist.

Skrevet

Er du syk, svana? *blåsepå*

Dumt du må vente så lenge før du får svar angående den jobben, molle. Blir ikke så lett å planlegge akkurat... Hvilket av alternativene du ramset opp synes du passer best da?

Resultat av tippinga:

Molait: 9340g og 70,5cm ----> -145g og -3cm

1D: 9470g og 71cm ----> -15g og -2,5cm

Herkules: 9275g og 71cm ----> -210g og -2,5cm

Tiny: 9650g og 70cm ----> +165g og -3,5cm

LH er nå 9485g og 73,5cm.

Vinneren ble 1D! Gratulerer!

Har 1D reist?

Skrevet

Heisann sveisann:)

Alt bra her og grattis til de som klappe kan:) Leonora står som en cowboy;)

Har jo ikke lest da jeg ikke får låne datan så lenge om gangen. Har forresten fått solgt trilla (700) og det var bra.

Nydelig vær på sunnmøre!

Snakkes berter.

Klem i vei

Skrevet

har de ikke flere pcr og sitter de på hver sin pc hele tiden??

KOM DEG HJEM! Du trengs her...

Flinke trillingmamman!!!! (glemte å kommentere det)

Vet ei simba.Vil gå hjemme og få masse penger. Det alternativet fant jeg ikke blendt de der oppe.

Legging ganske lik i går. Men blid som ei sol når hanblir lagt. Sitter i senga og pludrer med noe leenge. Og så sutre en stund og så grine og så wræle og så sovne med pim. sovna 21:30!! Tok over 1 time.

I morgen er det slektstreff. Møkkavær! Skal være ute. Er noe overbygg eller noe, men ikke inne. jeg som skulle leke dame med skjørt og greier. Og pes med regn og ute og baby. Sjal og poncho kom jeg frem til i stad.

GB svanine! (du tippa 92ognoe serru)

nei får vel ta natten. Bøfn

Skrevet

De har en hoved pc- eller nei-ikke PC-det er en mac. Og så har de en mac laptop, og så har de den gamle pc og den gamle laptopen..... Men macen er jo veldig god å låne- så det er den jeg sniker meg til på- og de andre er ikke alltid tilkoblet- og de gidder jeg ikke å begynne å styre med.

Det regner og byen er inntatt av vålerenga supportere.....

Håper alle har det fint i dag og gleder meg til å komme tilbake igjen til Lillestrøm!!

Og Leo er sååå mammadalt- holder på å bli gærn.

Skrevet

Unnskyld Tråden, men nå skriver jeg litt.

For en dag... blææææææ. Det var det, neida.

E er prikkulf og mye ulfere enn A. Stakkars liten. Har så utrolig mye prikker og de er mye styggere enn de A hadde. Store væskefylte ekle greier, på hodet, ansiktet, mellom fingre, overkropp, i våtkanten på øyet(!), under beina(!), masse på haka der han sikler og all maten havner, helt fullt i bleieområdet, spesielt der teipen er samt rundt stellet og i sprekken osv osv. Feber og sutring, han har det ikke bra. På toppen av det hele så drittvær at vi bare måtte gå oppå hverandre og ikke ta A en tur ut hver for oss engang. Da jeg ga kveldspupp presterte E å spy over meg og han også, som om ikke dagen var ille nok. Nå er det sagt - jeg slutter å gi karen kveldspupp! Er så lei å få spy over meg. Og han som hadde møysommelig blitt hvitvasket.... Også sover han i tjue minutter (lagt 19) og våkner igjen og vi får han ikke til å sove før kl er halv ti.

Da er det ikke mye voksentid igjen...

Og har jeg sagt at de drev og vekte hverandre i natt? Og bare måtte ha pupp begge to. Så jeg amma vel omtrent hver tredje time. Da hjelper det lite at de sov til halv ni(!!!!!! hva skjer???!), ok det hjelper en god del. Avvenning tar man da heller ikke på koppetidspunkter så da får det bli pupp.

Har jeg øst ut nok eder og galle her nå? Jo, er blitt litt bedre. Så er da lyspunkt.

Skrevet

Men huff og gru da sv. Hvordan går det med DEG oppi det hele da? Med magen tenkte jeg på?

E sluttet jo flere netter med å våkne etter 1 time så er sikkert bare nå som det er kopper. Vi sier det. Hva med mer ettermiddagspupp? Men han vil kanskje ikke ha før kvelden. Skal sies at de fleste slutter nå med nattamming før dagamming:)

Slektstreff i dag. Greit nok men drittvær! Var dekka inne i en form for låvesak. Greit nok for oss, men ikke ok å krabbe. Prøvde litt. Betonggulv og støv og ørten småstein å putte i munn. E våknet 3:30 i natt. Tok laang tid å roe seg. Sovnet til slutt inntil meg. Turte ikke flytte ham for var selv så trøtt. Så han fikk da meste av dyna mi og jeg småfrøys litt men sov:)) En liten atpåtår rundt 6 og sov til 7:30. Opp med far 8 og mor fikk sove til 9. Trengte det etter dårlig natts søvn.

Jo også sovnet han 10:30. Etter en stund våknet han og jeg løp inn og fikk ham til å sovne igjen. Ser etterpå at gutten faktisk hadde sovet en time. Han sov nå over 1 time til så da var det vel greit:) (utrolig jeg fikk han til å sove mer etter 1 time?!) Sov da til 12:45. Ja for da rekker man ikke en lur til og er leeenge til kvelden. Endte med at han sovna i vogna fra 16:30 til 17. (vekte ham)

Hjemme 20:15. E SÅ trøtt. Fikk velling han drakk 30ml av. så var man Våken! Leke og tulle og fjase. GReit nok. Så på tv jeg. E "ryddet" filmer. Fikk pupp og la ham 21:15. Satte seg rett opp som vanlig og begynte å leke med en smokk (ligger alltid i senge tilfelle...)21:30 sov han!

Edvard sovnet av seg selv!!!! Det har han ikke gjort på leeenge. Og ihvertfall ikke på kvelden. Joda riktignok var kl 21:30 men likevel. Legging uten et eneste surv engang. uuuhhhh va digg!

Je pakker og ordner og styrer mens M er på utdrikningslag. Er så digg at han gjorde det i går kveld (som han sa) og i dag tidlig (som han sa etter han ikke orka i går) WOho for late mannfolk! Men drekka, DET orker jah. Humf.

Ble mye dill om soving i dag men ble nå sittende å skrive og så balla det på seg:)

Da sjåast me i Kragerø i morgen:D

Bøfn allihopa

Skrevet

Halla

Vil bare si hei og hopp!!.. lenge siden sist.. BOlla vokser og blir stor og ha lært seg og krabbe.. vi skal flytte til hedmark om to uker og tia flyr gitt.

Jeg har begynt å sy. så må nesten innom å gi litt egenreklame!!!..

Hvis dere trenger litt bæretøy eller barneklær

www.pasilurkenshop.blogspot.com

Håper dere alle har det bra..

Klem fra Barebarnemat

Skrevet

Offda svanine-hørtes ikke særlig morro ut.... Men snart er de bedre og da er du ferdig!!!

God tur til molle:)

Og god tur til meg- i morgen tar vi toget hjem igjen:)

Skrevet

Hmmm-hva skjer? Tråden på side 4! Er alle dratt på ferie? Er det bare meg igjen-mutters aleine?

Er ihvertfall hjemme igjen nå-turen gikk kjempefint:)

Sulten-må finne mat...

Skrevet

Jeg er hjemme...

Hatt en fin tur, ama?

Gratulerer med dagen, Pt! Håper dere har hatt en fin ferie også.

Nå ser vi LHs første tann, høyre fortann i overkjeven! Er store kuler i underkjeven også, ikke rart det klør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...