Molait Skrevet 5. juli 2007 #101 Skrevet 5. juli 2007 1. eehhh..tror nå ikke jeg skylder noen penger nu vel. Eller jo? Uten at man skal legge ut her siden både Tiny og pt er her så la jeg nå ut for hele til aleksander og over halve til TIny. Har fått fra ama og mtg. Også skyldte jeg vel svana noen kronasjer etter at hun skyldte meg og det der.. (og nei du får ikke tilbake hele 200lappen svana-hehe) hmmmm, hvordan var dette igjen da? til A var det svana, mtg og me? Og til Tiny var det svana, ama, pt og me? æsj altså jeg husker ikke lenger jeg! Må se på det når jeg kommer hjem. 2. 50 dager til E har bursdag:) 3. fristil: næ har nå hørt ikke erfart. Men uansett er vel Linea litt litol for å veltevingle vogna? Synes uansett den er fin jeg:) Bispen er fin. Er et stykke til oss da. ca 10 min . Er gangavstand til søss, så da kan vi stikke bort dit alle sammen og ta noen pils, og så kan dere traske bort etterhvert:) BRA PLAN-IKKE MOTSI!!! )) Er 5 min å gå... Regner med vi drar mandag. Ingen av oss som må tilbake til noen jobb så står fritt, men man får jo kvota si etterhvert:) 4. Edvin klart å reise seg ordentlig enda? Hur med legging av Adrian? Hur natt på begge? 5. full forståelse mtg. Måtte vært om V kunne blitt med:) 6. Regner som sagt med vi drar mandag Simba. Ganske tidlig om morgnen. Hvor lang tid man bruker ned er uvisst.... Dere hjemme på mandag truru? 7. PT o 1D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???????????????? !!!!!!!!!!!!! 8. Mor maser, gotta go
♥Tiny Skrevet 5. juli 2007 #102 Skrevet 5. juli 2007 Nå glemte jeg hva jeg egentlig skulle skrive jeg.... *prøveåhuske* Anyway, gubben på mc tur med pappa hele helgen, så jeg er alene hjemme.. Skjer det noe i helgen da? Blir det finevær da mon tro? Har vært på besøk på gamle jobben idag da. Flink å gå helt opp til strømmen. Men fy flate så lummert da (skrives det sånn??), ble jo helt svett av bare å trille vogna ut av huset.. Tiril kosa seg fælt i barnehagen da Fant seg noen lekekompiser og masse leker og da var hun solgt! Trengte ikke være i samme rom en gang jeg Neste uke skal både jeg og gubben jobbe... Noen som vil passe barn? hehe... Har svigers også, men hadde vært fint om hun kunne fått noen å leke med også! Bare å rope!!! SImba: Om dere vil komme alle sammen kan jeg lage storbursdagstreff jeg.. Er jo en racer på kaker, så det blir nok bra!!! Velkommen skal dere være!!!
_svana_ Skrevet 5. juli 2007 #103 Skrevet 5. juli 2007 Slutt å mas på Edvin da. Han er ikke oppe på kne enda, men han prøver, han prøver. Skal si fra jeg. Hvorfor skal alt det gøye skje når jeg er borte? En konspirasjon! Nettene blir bedre og bedre. Legging er pes og A må som regel ammes i søvn (da er han så utmatta av å reise seg x ant. ganger). Ny taktikk er å legge de litt før de må, hehe. Gikk tur i ettmiddag og fikk virkelig testet regntrekket. Det regna noe helt vilt. Søkte ly under et busskur på det verste. Hva i helvete er disse fristilgreiene? Regner med at det ikke er snakk om skigåing nå i juli.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. juli 2007 #104 Skrevet 5. juli 2007 Fristil er Quinny Freestyle 3XL vogna ) Det er den jeg har kjøpt ) Molle: Tusler bort til søss og tar noen pils vi vettu. Drekker det vi rekker før lilleL vil i seng. Hun har vært sutrete og utilpass noen dager nå og bæsjet murstein. Kan ikke si jeg ser noen tenner på vei så vet ikke helt hva som plager henne, men noe er det. Men vi skal vel innom mamma'n din også? Gleder meg så fælt til å se kattunger og gården. Er det fint der flytter vi til bøgda!! Kan jo kjøre følgebil med oss da mtg... da har du selskap på alle stoppepausene og vi kan bistå med barnepass når det er tissepause. Også kan vi vinke til hverandre fra bilene våre Hvis du var ute å gikk i det regnværet som kom forbi her i sta Svana, så synes jeg virkelig synd på deg altså!! Jupp, da er det bare å pakke ferdig, ta kvelden også starter ferien i morgen!!! :D :D GOD SOMMER ALLE SAMMEN!!!!!!
_svana_ Skrevet 5. juli 2007 #105 Skrevet 5. juli 2007 Åh, er det vogna *bonk* God ferie, vi drar på mandag! Hjeeeeelp!
Petronella♡mor til to Skrevet 5. juli 2007 #106 Skrevet 5. juli 2007 Heisann sveisann ;O) Godt å være tilbake hos trygge, gode, hjemmelige Tråden!! Kom hjem fra Køben i dag - har gått i et siden vi reiste til syden. Gjør det fortsatt - skal i bryllup på lør og har en hel del som må fikses på fasaden først for å si det sånn, og DET står på tapetet i morgen. Skjønner at det tar hele dagen vett!! Har ikke fått lest igjennom for det var temmelig mye, men fikk med meg noe med penger... Fikk beskjed av Molle at jeg skulle betale til henne (har klart å slette kto.nr hennes to ganger, urk... Kiping å spleise med jeg gitt - lover å skjerpe meg) Skal jeg fortsatt betale til Molle også gjør hun opp med deg svana eller hvordan gjør vi det?? Og Molle i så fall må jeg, hmmm kremt få kto.nr ditt igjen... Men nå har jeg vært på ferie altså og den mld. boksen ble stadig full og da måtte jeg slette og dermed gikk alt i slengen. *flau* Men nå har jeg kjøpt ny mobil, Sony Ericsson 610i - den rosa, skikkelig jentete. Også kjøpte jeg 2 stk vesker på båten (Friis Company) - en stor brun og en liten hvit, er jo halve prisen av Norge priser... Digg med nytt (ikke så moro når man ikke har lønn, men men den sorgen får vi ta når jeg er blakk...) Ellers er alt bra med hele familien. A går nesten, men han fikk ikke "lov" å gå før ferien (hadde blitt så mye løping på mor og det orker a ikke - hihi), men nå skal han få trene litt mer... Han har vært nesten bare snill og god (ikke alltid like morsom på kveldene i vogna, eller hva 1D?!) Møtte jo 1D på Mallorca etter litt hø om pø, hehe - men det som skjedde var at A som først sov, våknet og var blid 5 min før han sutret og bare ville/ville ikke - djiiizes, måtte løpe gatelangs for å prøve å få ungen til å sove men akk nei. 1D ble sittende med venninna mi og dattera. Har beklaget dette da, og håper vi kan møtes igjen senere... No hard feelings?!?!?!? ) Hadde kanonvær på Alcudia, litt regn første dagen i Køben, så to dager med knall vær - så alt i alt bør jeg være kanske så fornøyd med feriene mine ) Ser nå at dere andre checker ut en etter en her - dere får ha god ferie alle sammen!! Tiny - vi kommer neste lørdag (bare mor og barn, eller er det beregnet hele familien??) Ama - kvelden må jeg ha litt i bakhånd enda, for jeg må få sjekket barnepike i og med at vi har barnepike nå i helgen også gr bryllup (burde jo skippet bryllupet til fordel for å ha pass på festen din, men hmmm) ;O) Nei, må legge meg - har jo mykkji på tapetet i morgen også, ses neste helg da - i alle fall noen av dere. Hvem er ikke på ferie og kommer til Tiny forresten?? Shallabays and good night!!
Amabolla Skrevet 5. juli 2007 #107 Skrevet 5. juli 2007 Ja,svanine-vi konspirer;) Har også hørt at quinny vogna er vinglete- den hadde noen småfeil for noen år tilbake fordi den var så voldsom poppis at fabrikkene ble litt slurvete,tror det har bedret seg nå som det er mer konkuranse på markedet... Men vi kikka også på den,men likte no phil&ted vogna litt bedre-lengre i ryggen:) Har ikke angra ett sekund på det kjøpet:) Pes å være på jobb igjen-ryggen verker,føttene verker-urk. Må begynne og trene... Holder på å lage invitasjoner til Leo´s 1 årsdag. Vi skal jo ha en stoooor feiring-ala dåp/navnefest. Skal leie aktiviteshuset på Frogner. Tenkte å ha barnetreff med trådbebbisene etter det 08.09(somer daton for storfeiringa). Når passer det for dere? Gleder meg til søndag-da har jeg fri. Forresten: leo hoster så mye om natta og morgenen. Var forkjøla for ca 2 uker siden, men hosten henger i fortsatt. Om natta hoster ho så gæli etter pupp at ho gulper opp igjen det ho har spist. Er det bare forkjølelsen?
-MtG- Skrevet 6. juli 2007 #108 Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvem som har fått ny jobb!!!!!! Går det an å ha mere flaks? Eller er jeg bare så fantastisk?
_svana_ Skrevet 6. juli 2007 #109 Skrevet 6. juli 2007 Du må være fantastisk mtg! Hvor hva da? Moll får få alle pengene, så håper jeg at hun ikke lurer meg in the end. Velkommen tilbake fra ferie. I dag regner det ikke! iaf ikke ennå. Sa jeg noe om Edvin og det å sitte på kne i går? Vel, han gjorde det for første gang i dag! *klappe* Og A begynner å bli litt mer stødig på beina, og slår seg ikke fullt så mye. Fortsatt ustødig, å jada, men ikke så ille som de første dagene. Flinke A som snart springer fra mamman sin :-)
_svana_ Skrevet 6. juli 2007 #110 Skrevet 6. juli 2007 Glemte å si at jeg sov fra 0015 til 0630 uten å våkne en enesten gang!!!!!!!!!!!! Kan ikke huske sist jeg sov så mange timer i strekk!
-MtG- Skrevet 6. juli 2007 #111 Skrevet 6. juli 2007 Så flinke gutta dine har blitt svanine! Gleder meg til å se dem igjen nå Har fått jobb som kommunikatør for et sånt firma som markedsfører legemidler. Jeg skal da altså ringe rundt til legekontorer og avtale møter mellom legene og sånne som skal ut på legekontoret og prate om legemidler. Også skal jeg sette opp reiseruter for de som skal ut. tror det var det jeg. Ikke fett betalt, men helt greit og arbeidstid fra 8 til 16 blir digg:D
_svana_ Skrevet 6. juli 2007 #112 Skrevet 6. juli 2007 Høres jo ut som en grei jobb det. Når begynner du? Ser nå at den siste setninga jeg skrev i "hovedinnlegget" mitt kan missforstås, mente ikke min A, men Pt sin. Min A må først lære å gå mens han holder i noe. Ingen hast!
-MtG- Skrevet 6. juli 2007 #113 Skrevet 6. juli 2007 Jeg skjønte at det var pt-A, jeg:) Jeg begynner den 31 juli. Skal jobbe på peppes fra 20. til 30. Sjefen min var grei og ga meg lov til å slutte før oppsigelsestida var over:)
simbamamma Skrevet 6. juli 2007 #114 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer med ny jobb, mtg! Høres jo ålreit ut den jobben der :-) Applaus for alle nye framskritt! Cat: Vi greier oss ikke uten sviskepureen fra Småfolk, funker kjempebra på LHs trege mage. God tur! Tiny: Da kommer vi nok alle tre, tror jeg! Hva ønsker Tiril seg? Molle: På mandag skal jeg bare kjøpe en barselgave, men er hjemme ellers. Eller skal bort i halv sju-tida, men da har dere sikkert dratt videre uansett. Kan du ikke sende ei melding når dere er omtrent to timer unna? LH var snill gutt i Sverige, frister til gjentakelse faktisk! Og den nye vaskemaskina er himmelsk!
Petronella♡mor til to Skrevet 7. juli 2007 #115 Skrevet 7. juli 2007 Tiny - tenkte bare jeg skulle si at Tiril sikkert kan være her et par dager til uka, så får hun litt avveksling fra svigers ;o) Nå skal vi i bryllup! Grattis med ny jobb MTG! God helg!
♥Tiny Skrevet 7. juli 2007 #116 Skrevet 7. juli 2007 Pt: Takk for tilbudet Tiril trenger noen å være hos på mandag og onsdag om det passer. StoreT begynner 10 (kan levere 9) og jeg slutter 15, så blir vel ca 6 timer... Om det ikke passer så si ifra, så blir hun med meg på jobb tenker jeg.. Her er nettene kanonbra!!! Hun sover over 12 timer sammenhengende!! Har begynt å legge henne noe seinere (feriemodus). La henne 19.30 igår, sovnet vel etter en 1/2 time skravling. Sov da til 9 idag Tenker det er den gåingen som tar på jeg Hun sitter jo nesten ikke stille lenger! Da sier vi at alle som vil kan ta med seg mannene sine på lørdagen, så skal jeg sørge for masse pølser og masse kaker (og masse gris). Håper på finevær sånn at vi alle kan være ute Jeg har en 1 åring om 8 dager!!!!!!!!!!!!!! Uæææææhhhh, hvor er babyen min henne da????? (*babysyk*)
simbamamma Skrevet 7. juli 2007 #117 Skrevet 7. juli 2007 Nå har jeg lagt ut fødselshistorien min på traaden... Ja, jeg vet jeg er treg!! ;-)
Amabolla Skrevet 7. juli 2007 #118 Skrevet 7. juli 2007 Heisann! Hva ønsker den vordende 1 åringen seg da? Vi skal til sverige på mandag så kan ikke passe Tirill. Har fri fredag hvis du trenger pass da. Gleder meg til jeg skal se harry potter jeg:) Også har jeg en date med Molle´s W-harry potter date;) I dag er det ringenes herre på tv-gleder meg:) Inn å lese fødselshistorie. Og grattis til MTG!
♥Tiny Skrevet 7. juli 2007 #119 Skrevet 7. juli 2007 Den vordende 1 åringen har skrevet en ønskeliste og den kan sendes på mail Ama: fredag ville gjerne svigermor passe tror jeg, men skal dobbeltsjekke den.. Kommer tilbake med svar jeg.. Harrytur er moro Jeg skal jobbe mandag jeg.. blææh... Vil også se Harry Potter.. Sitter her helt alene og koser meg med et glass vin jeg.. Leiligheten er nesten helt rydda og ingen mann som roter her hehe...
*1D* Skrevet 7. juli 2007 #120 Skrevet 7. juli 2007 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIa:) Hjem kjære hjem! Tuuuuuuuuusen takk for samen Mo:) Setter alltid pris på en same, greit å ha nok samer nå som sommeren er her. GRATULERER MED ALLE SOM HAR HATT NOEN FORM FOR DAG siden sist jeg var her:) gubben ønsket seg service til brylluppet han....men var jeg som fridde til slutt, for gidda ikke vente i 548371598439805 år heller da:) Synd med vaksemaskina simba, kom hit å bo gratis et par dager da vel:) *fløytemanner* for E som sovner av seg selv da! EA har likens bukse som Lillingen:) (usikker på om det er A eller E som er blåveisgutten, har sett de for lite til å huske sånn i farten, uten den andre der...) Flygelderetråden;) Grattis med Jobb MtG!!!! (har sagt det før også, men teller her) MO!!! (jeg er treg, kom 8 dager på overtid!) Regner det søraforr???? Her er det 25-29 varmt og blå himmel det meste av dagen. Hadde vært greit med litt mindre varmt, svatter jo bøtter og spann på jobb..... Kan ikke stille i snauere antrekk for da tror de vi selger annet enn det vi selger:) Vil bare si til PT: NO hard feelings!!!!!! Er ikke alt man har kontroll over da! Og noen ganger klaffer det og andre ikke. Vi fikk god mat og en god spasertur (som jeg helt klart trengte!) og L hadde ei å snakke med og gubben var glad vi fikk gått tur og jeg fikk hilst på og ja, var veldig fornøyd vi altså. Men nå er ikke vi veldig kresne heller da;) Så vi tar i mot et hvert lavterskeltilbud;) Neida! Var synd vi ikke fikk til noe dagen etter, men vi var jo på sykkeltur da (trur B hinter jeg altså..om helsa mener jeg) og det er nesten 1 mil fra hotellet vårt og til gammelbyen og markedet og det var J)/"&%)#()%lig varmt den dagen! Fikk 789437593 bitt til og ble flådd av ei gammel kjerring som solgt duker til trippel pris:) Men var gøy egentlig! Men så jo ikke meldinga di da, og da ble det sent også glemte jeg svare tror jeg..... Så den ikke igjen før forrige dagen da jeg sletta unna over 100 mld på mobilen (da var det 120 meldigner i innboksen og nesten 80 i sendtemeldinger....) men da var det sent å svare deg:) Fikk pm på fjesboka, ikke kommet så langt at jeg har fått svart deg der heller..... Møter deg gjerne igjen altså! Kom innom på besøk du! Kos deg i bryllup:) Har vært helt greit vær for oss også Mallorca var helt perfekt til det den er laget for: turisme og sol:) Litt mye folk og sånt for min smak, men alt var helt greit lissom:) Var sinnsykt mye mygg der og ALLE tok en bit av meg! Ser jo ut som prikkulf jo..... måtte jo klø på ALLE bittene også, til jeg blødde! Dattera har herved bestemt at hun skal feire alle bursdagene sine på sun village på Mallorca:) Vi nevnte at det er mulig å dra andre steder også da, men var vist ikke så aktuelt:) Jeg har jobbet 7 dager i strekk og er ordentlig sliten. Vodnt i føttene, ryggen, nakken, hodet og er skikklig trøtt! Og enda sitter jeg her og skriver på andre timen snart:) Har iskkert glemt å kommentere masse, men Lillingen skal ha pupp om 10 min (hvis han følger timeplanen sin, hihi) og da er det greit om mamma kommer:)
*1D* Skrevet 7. juli 2007 #121 Skrevet 7. juli 2007 HAHA, skulle stå servise;) skikkelig god skrivefeil da! Og Simba: morsom mail i dag:) Lo godt jeg! Og det er masse som har skjedd her da! -3 dje tanna til lillingen kom 3 juli, den andre var her vel ca 24 juni. -han går bortover hvis han holder oss i hendene. -han gidder ikke sitte selv, men det er sikkert siden mamman tvinger han til å bruke baggen i barnevogna enda....... -jeg klikket nesten på svigermor for 3-4 dager siden, er såpass at jeg ikke vil skrive om det her engang. -dattera må på sykehuset neste gang hun blir like dårlig som hun var på tirsdag....jeg mener det er melkeallergi....skal ta blodprøve på mandag..... Hvor lang tid tar det å få svar på sånt???? Glemte å skrive at det var gøy å se Cat her inne da, flott bilde jeg fikk forresten:) Herk: savner deg også ja! Tiny: Tulla er snart året..... what`s up:) Blir det våren08 eller? Hihi Ama: tror ikke neste treff blir på dombås, samma hvor mye baylis du stiller med:) HAHAHHAHAHAHA, enda kulere skrivefeil da: flygelderetråden............ HVem har flygel lissom..... HVA er DET??? hihi Svatter jo tydeligvis også.... Vodnt i føttene...iskkert... Også sa jeg ikke bøfn engang:) BøFn
*1D* Skrevet 7. juli 2007 #122 Skrevet 7. juli 2007 Jeg skal se RETURN 21 juli:) Gubben har også kasset med dem! Men første kasseten jeg fikk var RAMP av Åge! Spilte den faktisk til båndet røyk! T ligger litt etterskjema her nå.....hmmmm lurer på å sløyfe tredje duppen hans om kvelden, legginga blir så sent, men vet ikke om gubben gidder stå opp 7 hver morra mens han er hjemme i perm.... får se i morra:) Nå er det natta!
_svana_ Skrevet 8. juli 2007 #123 Skrevet 8. juli 2007 Masse lesing! Velkommen tilbake 1D! Har ikke tid å skrive så masse, driver og pakker og styrer, og er i tillegg ørlitegranne fyllesyk etter 27-årsbursdag som jeg var på i dag. Artig å bli 27 070707, hehe. Takk for bilde Cat. Den buksa som A hadde på bildet er CE sin :-D Natta i natt var helt obskur. De våkna en time etter at jeg kom hjem, halv tre altså. Og ville ikke roe seg vhja H. Blæ! Svimmel og ikke helt i vater måtte jeg da trøste. Adrian sto i senga og var snytsint. Men alkopupp fikk de da ikke. Typisk at de gjør sånn når jeg har vært på livogrøre. Var jo nesten som første natt med nattavvenning jo. Nå når jeg trodde alt gikk på skinner og kunne ta meg en fest med god samvittighet. Også har vi kjøpt nye bilseter til gutta. Og første lur i dag sovna Adrian sittende(!) Djiiiiises. Sette på en vask og skrive mere pakkeliste.
simbamamma Skrevet 8. juli 2007 #124 Skrevet 8. juli 2007 Det blir tur til Trondheim 16.-20.juli. JIPPI! Trodde ikke det kunne bli noen tur pga. vaskemaskinkjøp, men så fant vi en rimelig B&B på Møllenberg. Fikk stedet anbefalt av ei vi kjenner som driver B&B i Elverum, men hadde ikke drømt om at det skulle være noe ledig der. Kunne jo ikke snylte på 1D heller, i hvert fall ikke så lenge ;-) I morgen kommer mollefamilien innom på tur hjem fra Skjåk :-) Har dere familie på Island, svanine? Håper dere får en fin tur! Ser ut som LHs tann nr.2 blir høyre hjørnetann i overkjeven, det ser litt komisk ut egentlig. LH klarer nå å krabbe skikkelig, men siden det går fortere med åling, sverger han til det når han har det travelt. Ellers klarer han å sette seg opp, reise seg opp på strake bein og strekke armene over hodet. Ja, ikke samtidig da...
*1D* Skrevet 9. juli 2007 #125 Skrevet 9. juli 2007 SIDE 5!!!!! HVA skjer damer??? HEr trengs det seriøs HLR:) Vi har begynt å glede oss til Simbafamilien kommer vi! Var å så Transeformers i går jeg! Den var gøy den! Og spennende og alt sånn som når jeg var 7 og jeg eide Bumbelbee og søs hadde Optimus og vi var litt guttete som hadde bilder, men det var psse kult for det:) (hvor mange miliarder penger tjener de på all denne mimringen til denne generasjonen???? Barbapappa er jo kult igjen, Joppe er ikke død og jeg går på smell etter smell:)...hjhihi) Skal jobbe seinvakt i morra også stikker vi til mormor en tur på onsdag til torsdag. Har ikke vært der siden begravelsen for 4 år siden:) Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå