*1D* Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #151 Skrevet 23. mars 2007 Heisann. Jeg har vært oppe lenge altså Gutten ville ikke at mamma skulle sove lenger når kl var 8:) Han maste litt før det, men jeg pakka bare pupp i munn jeg da.... Så kl 8.20 gulpa han opp alt jeg tvang i ham 1 t før..... jeje. Han er våken enda, sitter i vippissen og fekter med armene nå da:) Men jeg kan ikke klage: Han spiste jevnt fra halv 9 og 3 ganger til kl 22. Da sovnet han og sov til 4!!! 6 timer er bra altså. Og siden mamma faktisk la seg kl 22 sjøl også for en gang skyld, fikk jeg meg mer enn 5 t sammenhengende!! Denne uka her er han blitt så mye mer våken, flere timer flere ganger om dagen:) Spent på 4 mnd kontrollen neste uke da, tror det er 28..... Hva skal jeg gjøre med påska da? Skal jeg være med gjengen oppover og sitte innelåst med (skravlerdøgnetrundtutenstoppomaltsomikkeinteresserermeg)svigermor mens resten flyr rundt og går på ski? Jeg liker påske og jeg liker hytta, men har lyst til å slippe å være 3 dager innestengt da..... kan jo egentlig ikke ikke være med heller, siden han døpes 1.påskedag
Molait Skrevet 23. mars 2007 #152 Skrevet 23. mars 2007 <--vil ha hytte! SNØ!! Ikke litt heller da!! Nå er hele bakkenhvit her og man må havindusviskere på brilla for å se hvor man går. Drit og assa. Ja snakker om drit..nok en bajs kl 9. Sov nesten, på vei nei i senga og buldrebuldre. Han driter grønt skum!! Bobla enda i bleia når jeg skifta. ååå, vil bli med. Har desverre ikkenoe rent undertøy så det får bli neste gang. Kjøp deg en ikeamann. Lei gubben min til å montere. Han får det faktisk stort sett til og myself trenger penga..hehe. Pt, Pt, hvor er du? (her er jeg her er jeg goddag goddag goddag skal du svare da) hvorfor var du på hs i går mtg? Dropper tur jeg ass!! Men tror jeg skal dra innom hs. Veie også. Gutten kan jo ikke legge på seg med slik tømming. Får man snakke med noen der tro? Får høre. Om det er ventetid kan jeg jo vente hos deg. Nei vet du cat, nå savner jeg deg og meg og pils og kb! (ja også litt mr.t da, men ikke si det til ham)
*1D* Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #153 Skrevet 23. mars 2007 Ååååå, slutt å syt! Her kom det 15 cm de 3 siste dagene, men hører du meg syte av den grunn da????? hæ? Jeg har rent undertøy. Og menn kan være noen duster altså, ikke min akkurat nå, men han har vært dust før da:) Da sover lillingen etter litt påfyll av pupp (gulpa jo opp den jeg tvang i ham kl 7...)
Molait Skrevet 23. mars 2007 #154 Skrevet 23. mars 2007 Pffffffffffffffttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! shø bareliten.no har gått konk så er noen ok tilbud der. Blir vel fler etterhvert tenker jeg.
_svana_ Skrevet 23. mars 2007 #155 Skrevet 23. mars 2007 Herregud for en aktivitet på morrakvisten!!!
-MtG- Skrevet 23. mars 2007 #156 Skrevet 23. mars 2007 God morgen!(hvis man kan kalle det det...) Jeg har sovet 3 timer i natt:) Sammenhengende. Jeg var på HS i går og veide G. Han hadde bare gått opp 140 g på 17 dager så jeg fikk beskjed om å gi han mere mat. Det jeg ikke tenkte på var at det kanskje var litt dumt å gi han to fulle posjoner med grøt på en dag når han ikke har fått annet enn melk den siste uka:) Resultatet var ihvertfall at når jeg skulle legge med kl. 24 så hørte jeg masse host og hark og et lite klag. Kommer inn på soverommet der G ligger i senga vår med spy overalt. Hele ansiktet, hodet, pysjen og senga vår var full... ÆSJ!! Måtte vekke V som lå og sov på sofaen. Han tok av sengetøyet og la på nytt laken mens jeg vaska og skifta på G. Så måtte jeg legge på dynetrekk og putetrekk(flinkere enn V;)). La et håndkle i senga til G og la han der mens jeg pussa tenner. V kommer inn på badet og kan fortelle om mer spy og bæsj. Jeg skifter bleie(heldigvis ikke spydd på seg selv denne gangen). Legger et håndkle i mellom oss i sengen og lar G ligge der. Henger i puppen til den store gullmedaljen og jeg får ikkesove. 02.30: SPY!!!!! Liger mot V i sengen og det velter ut av munnen hans. V sover like godt mens jeg skifter pysk og vasker lillegutt igjen... Så sov vi til 06.00.... Heldigvis ikke kommet mere nå. Tror ikke det er ama-dritt. Var nok bare litt overfora:) Det var det jeg hadde på hjertet akkurat nå.. Jo, vi var på Hs for å veie, molle. Siden han hadde ganske liten vektøkning forrige gang og nå har han jo hatt rennaræv en stund.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. mars 2007 #157 Skrevet 23. mars 2007 Men atte molle... Skal dere være hjemme i påsken eller?? Kanskje jeg kunne tatt med meg mann og barn og kommet på overnatting? Så kunne vi pilset og drikki kb og kåret et vinnerpar i TP??? Dere har jo lovet å knuse oss vøtt )
*1D* Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #158 Skrevet 23. mars 2007 Skal ut en tur på treff i dag, også er det litt sol da:) Blakkere enn en hest.... så jeg får smile søtt og snakke masse så ingen merker at jeg ikke kjøper noe..... eller så får jeg dra msatercard igjen. Klem fra trønderdama
_svana_ Skrevet 23. mars 2007 #159 Skrevet 23. mars 2007 Heeeei! Begge barn har sovet i 1t15! Tenkte kanskje dere ville høre en gladmelding fra meg :-D (vel, våken nå da hører jeg) Æsj, med spy og bajs da mtg! Vi skal på hs på mandag (4-mndkontroll, ha ha ha). Veie da tenker jeg pga. dritten.
Molait Skrevet 23. mars 2007 #160 Skrevet 23. mars 2007 Søstern kommer og skal bli en del av pasken. På slutten skal vi en tur til bror. M jobber mest sans. man, tir, ons. Kan vi ikke se på det nærmere da? Men hvor skulle vi sove?? I midten?? 1D, kjøp en kaffe/kakkao e.l. si du har spist hjemme;) Om du ikke har råd til det heller, så si "skulle man tatt en kaffe kanskje?" La det gå litt tid. "nei jeg tor jaggu ikke jeg orker noenting jeg" Ellers tror jeg du fint klarer å skravle så mye at ingen legger merke til at det ikke blir puttet noe inn i pratehullet;) Kose deg da. (de fleste hester er brune eller sorte..må si blakkere enn en fjording da) Jaggu godt dere øver på geni sidendet er tp vi skal slå dere i. vil å legge til at det er M som skal slå dere. Jeg er bare med som dekorativ pynt;) Kanskje jeg skal ringe ned på hs først? hmmmm
Petronella♡mor til to Skrevet 23. mars 2007 #161 Skrevet 23. mars 2007 Goddag heihei her er jeg "pt" heter jeg, goddag heihei her er jeg "pt" heter jeg ;D Jeg driver med husmorsgreier?!?!?!? Klær å sånt?!?!? Skjønner ikke no jeg... ;P Det kipeste som finnes av sånne husmorgreier, er å brette og legge bort tøy. Spesielt når du har en haug på et halvt tonn... Hmmm, kanskje gidde å vaske litt oftere, ikke vente til du ikke har ei rein truse, eller et par reine sokker igjen... Tror detta bæsjegreiene er et datavirus. Nå har A også fått det. Han kommer med DE ladningene... To ganger hittil i dag og to ganger i går ettermiddag (den ene gangen hadde han bæsj fra knærne og opp over bleia) jøkk... Slipper heldigvis om natten da, for da sover´n jo... Er detta for no VÆR a?? Ville ha sol, sol og atter sol jeg (kresen??) Jeg skal jo også på fjellet og ser for meg sitte i sol veggen med en pils og en sigg - åååå deilig. Kan jo seff fortsatt bli sol i morgen da (sjekke storm.no) Huff, hvor enkelt det er å ty til en kjeks når man vil ha litt ro. Feks nå som jeg skal prøve å spise... Også har jeg brukt halvannen time snart på dette innlegget... Men men, han blir vel ikke feit eller får dårlige matvaner av den grunn?? Han lever jo ikke på mariekjeks akkurat... Får jo kornmo innimellom, hehe ;D Oj, der stappa´n forresten nesten halve kjeksen i munn... Hmmm, men det ser ut til at det går bra... Nei, får få i meg maten og fortsette husmorspliktene mine (skal jo bort i helgen, så da bør det se "disent" ut når jeg drar, for det ser nok bomba ut når jeg kommer hjem....)
Petronella♡mor til to Skrevet 23. mars 2007 #162 Skrevet 23. mars 2007 Gode gud A blir sååååå forbanna når jeg spiser og han ikke får smake... Har ikke sett makan til raserianfall jeg... Krepsehaler er kanskje ikke greia for han... Vel vel, en liten bit da...
Molait Skrevet 23. mars 2007 #163 Skrevet 23. mars 2007 hihi;) Ny trend, svar og spør med sang. Krespehaler? joa. Tips? ha en sitronbåt på tallerken når du spiser. Maser hanså la han få en sutt. Da får du kanskje fred det måltidet. Og nei er ikke slemt for sitron er sunt tenk! hehe Ringte hs nå. Bør virkelig komme meg til legen med ham! (huff da-dm) Og ta med bæsjebleie-jammyyy! Om han ikke har driti nå etterpå så skal jeg ta opp en fra søpla. virkelig jammy. Jada, også kunne jeg komme oppom å veie og få ut kurven hans. Men skulle ringe lege og få time. Ringer 11.10. "åpningstider er 9-11 og 13-15." djiii, talentløst. Burde kunne ha en som tok tlf da. Ikke bli syk i lunchen liksom. Argh. Hva gjøre? Bare dra ned på hs og veie og evt. stikke innom lege og få time? Kan jo sikkert få en i ettermiddag/kveld. Men håpløst med time kl 21 på E da. Humf. Skal hente Will på skole 12.30 så drar ned i forbindelse med det. etter veiing er vel klokka blitt 13. men hu sa jeg skulletil legen før hs, men hvordan få til det da liksom?! Irriterende.
Molait Skrevet 23. mars 2007 #164 Skrevet 23. mars 2007 Gjør som pt og tar en etterslep.. vi har jo egentlig barnevakt i dag vi. Skulle på fest, men den er avlyst. Hva gjøre tro? M snakket om kino, men synes det er litt kjipt jeg. Film der man jo masse på kvelden når man er hjemme med barn lell. Egentlig sliten og Will har vært borte. Tenkte lage noe kos hjemme. Kanskje ta en tur på pub eller noe. Ingen av dere som skal ut el?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. mars 2007 #165 Skrevet 23. mars 2007 Yes yes jenter, da sier jeg god helg!! Vi drar om ikke så lenge, så får skru av pc og litt sånt før vi vender snuten mot Geilo )) Klemmer til alle sammen!!!! )))
Molait Skrevet 23. mars 2007 #166 Skrevet 23. mars 2007 God tur! (uten meg? mulig det a? ja prøv da!) Jepp. DM!! Dro så jeg fikk henta bagasjen til will. Han ville ta buss hjem i stedenfor å bli med. Gikk innom legesenteret først, for er jo oppe i skranken bare ikke tlf. Fikk faktisk tinme emd en gang. eller måtte vel vente en 10 min da. Inn og dro opp bleia. Tok noe prøver. spor av blod i bajs. Tyder på infeskjon i tarm. Vet ei om av virus eller bakterier, men prøve er sent til lab. To stk. rør med bajs..haha. Siden det er helg og han har holdt på så lenge så skal han da på antibiotika. 3 dagers. Får svar ang. prøvene til uka. Risgrøt er bra. Mye veske. gjerne sånn fruktboks. Da sa jeg at det virker jo løsende på magen, det så lurt a? Nei kanskje ikke sa han. (djjiii) Men frukt da. Viktig han får i seg næringstoffer og sånn. Pære var greit. Kanskje ikke eple. Ikke noe surt. Blir mer magesyre og ja. (egentlig litt rar lege) Ja og DET må jeg si. Ja vor gammle var han? Se her ja han være 1,5 ja. Eeehhh, 7 mnd sier jeg. Åj ja det er en halv ja. Nei da ikke jågort. (cat hvor er du når jeg trenger noen druable gloser om helsenorge??) Følte det blinka i neonlys "DM" rundt hele meg somhadde latt han gå med det så lenge. HS: Inn veide. 1 mars var sist og 23 i dag. opp 190gram. Men det var helt fint sa dama. Samme dama sa til mtg at da G hadde gått opp 140 g på 17 dager var det ikke det a?) at gutten må ha mer mat. Jaja E er ljo litt eldre da men. Er visst akseptabelt om dem har vært syke. Da er alt opp bra. Fikk noen tips og råd på salver og div. Inn på apo. Lev. resept. Koster litt under 200 sa dama da jeg spurte. Jepp, henter etterpå jeg da. Jeg hadde da ikke penger til det! Hat på slutten av mnd.!! Igjen blinket "DM" rundt meg. Ikke peng til medisin til babyn sin. M har da, så han skal stikke ned etterpå. Hente M på jobb og det førte til at E var sykt på overtid med søvn. Gikk rundt ute med bb, snartur innom mtg, traske opp og ned i gangen på skolen, hilste på folk, Underholde! Nå begynte det å bli trangt rundt meg, men fikk presset seg inn et par "dm" til. jepp, dagen min da.
Petronella♡mor til to Skrevet 23. mars 2007 #167 Skrevet 23. mars 2007 Da drar jeg, god helg alle sammen ;o) Jeg har fått påskepakke, tjoho!!
Petronella♡mor til to Skrevet 23. mars 2007 #168 Skrevet 23. mars 2007 Da drar jeg til fjells jenter, ha en fin helg! Jeg har forresten fått påskepakke ;D
Amabolla Skrevet 23. mars 2007 #169 Skrevet 23. mars 2007 syk-og har en hemmelig påskepakke ventende på posten:) Skal jeg stavre meg bort å hente? JA-det skal jeg:) God tur til alle som skal på tur:)
Molait Skrevet 23. mars 2007 #172 Skrevet 23. mars 2007 God tur PT:) God tur Cat:) God bedring Ama:) Møkkadib!! Joda, det var plass til mere blink gitt. så på hopp i stad. E satt på gulvet mellom bena mine og gnagde på vippestolen. Han var så mark at orka ikke ha ham på fanget. Ene hoppern tryna. Jeg så på reprisen og ikke på E. *dunk* VRÆL! Med nesa først rett i gulvet. Gutten har verandaleppe! Så det på stellebordet i stad. Stakkars!! (buhu) Prøvde å ta bilde av den, men synes ikke så godt på bilde. Var skikkelig vondt for var smertegråt. guuhh så fæl man føler seg! Også bare fordi jeg skulle se på sport som interesserer meg midt i ****. Jaja. Nå er det vel bra med DM for i dag håper jeg. Kommer jo en dag i morgen med kvote å fylle opp og. Vanskelig å legge i dag. Ble overtrøtt og da han hadde runda 4 timer våken var det bare pupp som funka. Halvgråt i søvne på puppen til og med. Tok medisinen sin fint da:) Smakte litt høgg tror jeg, men han digger jo sånn sprøyte. Kjekt vi har vent ham til det da..eh..ja;) Hadde egentlig barnevakt i dag. Begge var så sliten så ble hjemme. Spist middag av en annen verden! Handle biffer på Rosenberg (lokale slaktern) Ig bakt potet og wokede grønsaker (egenkutta ikke pose) og stekte miskolber. Bakt potet og bacon til will. Er ubehagelig mett!!
Molait Skrevet 23. mars 2007 #173 Skrevet 23. mars 2007 Ja og JEG har ikke fått påskeegg! hvem har vært treig?? Og hilsen fra cat på geilo: Tusen takk minhemmelige PV!! Rakk å hente egget før vi dro. Masse digg. Ikke fått sett på rebusen enda.
*1D* Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #174 Skrevet 23. mars 2007 NÅ kom jeg meg inn å fikk lest innlegg da..... fikk jo opp bare innleggene fra før kl 12 i dag frem til nå da:( Jeg har ikke fått noe p-vegg:( (ble skrivefeil der å gitt....gidder ikke gjøre noe med) SPISE GODTERI!
Molait Skrevet 23. mars 2007 #175 Skrevet 23. mars 2007 Fikd msn 1D!!! Jeg som tenkte prate med deg og:( Aldri på joooo. (ja vet det er noe galt men fiks da!) trøtt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå