Gå til innhold

.,.:":.,.TRÅDEN 18 .,.:":.,. (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med ny jobb, Tiny!

Heia Storhamar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

M har vært tilskuer han:) Hos oss er det stadig en som ser på. Men kan han ikke bare være med uti da? De fleste hos oss er både mor og far.

A, gå å spill PS2 med deg!!!

Skrevet

****'************************************************************************* ***

Cat:

Liker ikke:

-lakris

-marsipan uten sjokolade

-karameller

-alt med krokan

Liker:

Liker det meste, men er veldig fan av sjokolade og søte ting også skumgodis og sånn.

*******************************************************************************'* *

Ama:

Liker ikke:

-sjokkis med appelsin,alkohol,kaffe eller lakris

- sånn lilla egg tingi.

Liker:

sjokkis,marsipan,skumgodterier,sure og salte ting,troika,hobby,stratos osv. Ganske altetende hvis man ser borti fra "liker ikke" lista...

****************************************************************************** ***

Simbamamma

Liker ikke:

- Sjokolade med alkohol eller kaffe

- Cuba

- Helnøtt

- Påskeegg i lilla kartong

Liker:

omtrent alt annet; marsipan m/sjokolade, sjokolade, lakris, smågodt av alle slags, seigmenn.... you name it! Stor favoritt er Opera Mints og harde marsipanegg fra Anthon Berg.

Tiny - er sær :)

Liker.

-sjokolade med lakris og bringebær

-vanlig sjokkis

-marsipan men helst med sjokolade

-lakris

-sure ting

-mintsjokolade

Liker ikke:

-all sjokkis med nøtter og karamelle og daim og sånne ting..

-sjokkis med alkohol og sånne greier

-lilla påskeeggkartong

************************************************************************* ******

svanine liker ikke:

- marsipan

- troika og sjokolade med gele på

- sånne ekle mørke sjokolade med prikker på som Tiny liker

- lakris som ikke er salt

- firkløversjokolade og toffifee og andre måter å ødelegge god sjokolade på (altså med nøtter bortsett fra m for den er god)

- likørsjokkis er også blæ

- de ekle lilla pakkene med egg i (yuck)

- sånn søtt smågodt (liker surt da, se nedenfor)

svanine liker:

- Sure ting! Veldig sure ting! Det liker jeg dritgodt!

- Ren sjokolade

- Sjokolade med karamell (mmm.. center)

- Sjokolade med krokan (mmm... daim)

- Sjokolade med mint (mmm... after eight)

- Hvit sjokolade (mmm)

- Kindersjokkis (mmm!)

- m

Molle liker:

At påskevennen har tatt seg bryderiet med å lagre info da det ble skrevet. vondt i hodet og trøtt. Se om jeg finner gamle innlegget i morgen, men spørs jo når folk handler. Ellers tar Mo imot alt, men ikke nøtter. (resten går til sambo)

Molle liker ikke:

Måtte pese med å rote frem ting fra gammel tråd.

Skrevet

Også kan dere begynne å legge ut bilder fra treff hos mtg. Minsk bildene noe og om dere gidder, smale dem litt sånn av hvert barn. Prøver å spre så det er litt forskjellig unger nedover. Ha gjerne også godt med mellomrom for da slipper jeg å dra alle bildene nedover ørten ganger:)

Ikke supernøye assa, bare litt tidsbesparende.

Skrevet

****'************************************************************************* ***

Cat:

Liker ikke:

-lakris

-marsipan uten sjokolade

-karameller

-alt med krokan

Liker:

Liker det meste, men er veldig fan av sjokolade og søte ting også skumgodis og sånn.

*******************************************************************************'* *

Ama:

Liker ikke:

- sånn lilla egg tingi.

Liker:

sjokkis,marsipan,skumgodterier,sure og salte ting,troika,hobby,stratos osv. Ganske altetende hvis man ser borti fra "liker ikke" lista...

****************************************************************************** ***

Simbamamma

Liker ikke:

- Cuba

- Helnøtt

Liker:

omtrent alt annet; marsipan m/sjokolade, sjokolade, lakris, smågodt av alle slags, seigmenn.... you name it! Stor favoritt er Opera Mints og harde marsipanegg fra Anthon Berg.

Liker.

-vanlig sjokkis

-lakris

-sure ting

-mintsjokolade

Liker ikke:

-lilla påskeeggkartong

************************************************************************* ******

svanine liker ikke:

- marsipan

- firkløversjokolade og toffifee og andre måter å ødelegge god sjokolade på (altså med nøtter bortsett fra m for den er god)

svanine liker:

- Ren sjokolade

- Hvit sjokolade (mmm)

- Kindersjokkis (mmm!)

- m

Molle liker:

At påskevennen har tatt seg bryderiet med å lagre info da det ble skrevet. vondt i hodet og trøtt. Se om jeg finner gamle innlegget i morgen, men spørs jo når folk handler. Ellers tar Mo imot alt, men ikke nøtter. (resten går til sambo)

Molle liker ikke:

Måtte pese med å rote frem ting fra gammel tråd.

1D liker ikke:

"Bare" hvit sjokolade

"Bare" marsipan

"Bare" Rosiner

Sjokkis med appelsin,alkohol,kaffe

1D liker alle på tråden og spess godterier!

Jeg er svak for melkesjokolade og sjokolade med enten lakris, karamel eller marsipan og M! Ellers så får lite ligge i fred veldig lenge:)

Må slenge med GRATULASJONER til LH og TINY i kveld helt på tampen:)

Syk enda og dritt med alt for korte dager:(

Skrevet

Natten var vel ok. Fikk sovet litt. E bajsa 3,5, 6.30, 8.30. M skifta. Hyyla kl 3 og satt klistra til puppen etter det. Lot ham henge der. Morgen 6.30.

Syke møkka dib!

Mer utdypende liker ikke liker-innlegget mitt står: ****TRÅDEN nr.16**** NYTT 11:45 11.03.2007

Korta ned litt og skal kopiere inn.

Solen skinner:D

Kom deg til legen 1D!!

Skrevet

Cat:

Liker ikke:

-lakris

-marsipan uten sjokolade

-karameller

-alt med krokan

Liker:

Ama:

Liker ikke:

- sånn lilla egg tingi.

Liker:

Simbamamma

Liker ikke:

- Cuba

- Helnøtt

Liker:

Liker.

-vanlig sjokkis

-lakris

-sure ting

-mintsjokolade

Liker ikke:

-lilla påskeeggkartong

svanine liker ikke:

- marsipan

svanine liker:

- Ren sjokolade

- Hvit sjokolade (mmm)

- Kindersjokkis (mmm!)

- m

MOLLE:

Liker ikke:

*sjokkis med: lakris, appelsin, alkohol, kaffesmak, hvit sjok.

*alt med nøtter

*Non stop (men de med melkesjokkis i er gode nok, men heller smarties da)

*de ekle lilla pakkene med egg i (yuck)!!!

*vingummi (men mye gummi er bra, men ikke sånn basset's vingummi)

*bridge

*Smash

*seigmenn

* Kina o.l. De er gode de, men føler meg snytt. Bare luft jo. Et sutt og de er borte!

* Karamell (går greit med myk karamell inni sjokkis)

* Bamsemums

*Korkodiller (gode nok, men er så lei dem)

* Tyrkisk pepper/ dundersalt o.l. (dette er digg, men blir bare kliss i egg!)

* Mokkabønner

Liker:

*All annen sjokkis.

-karamell (feks. mars, Lion, smil++), gele, korkan, mint (nam)!!, crisp, punsjknapper, kremtopper...

* Maltees er god (selv om det er luft der og)

* Marsipan i alle former og farger, med og uten sjokkis og strø og hva det måtte være.

*skumgodis

-rosa skumsoper (hehe sopper!ble så kul så måtte la den stå)

-brune skumsoppene er dritgode!! (mer !!!)

-Speilegg

-skum-flipper/nisse (er ikke nisse nå er vel hare eller noe) sånne hvite/rosa med "støv" på er superdigg.

* Lakris er godt, men det ødelegger ofte det andre godte og blir klissete, men i en liten pose holder det seg:)

*Knott

*smågodt, der er det mye bra. Liker også godt sure ting. spes de kinahodene (den gode gamle, nå er det en annen ute og(større hoder) og de er ikke så gode) sol og måne. Samme varianten i lakris(eller de sorte liksom) er og godt. Masse smågodt er digg

1D liker ikke:

"Bare" hvit sjokolade

"Bare" marsipan

"Bare" Rosiner

Sjokkis med appelsin,alkohol,kaffe

1D liker alle på tråden og spess godterier!

Jeg er svak for melkesjokolade og sjokolade med enten lakris, karamel eller marsipan og M! Ellers så får lite ligge i fred veldig lenge:)

Skrevet

Heisann

Vesla sov i strekk fra kl 19 til kl 05.30-fikk pupp og sov til kl. 06.30-kom opp i vår seng-fikk pupp og sov til 07.30. Var sutrete så vi stod opp-fortsatt sutrete og grinete- gikk og la oss igjen kl 08.00-sov til 09.00. Varm og grinete + klengete/kosete-tok tempen og fikk en smertestillende-sovna igjen kl 10.15 og sover fortsatt. Tydelig ei som ikke er frisk her-så blir ikke noe svømming på oss i dag....

Men jeg må ut å kjøpe påskeegg-skal også besøke ei seinere i dag his leo blir friskere.

Skrevet

huff stakkars leo. Håpe hun sover det av seg. Bra hun sover da. Bedre for både mor og barn.

Beskjed fra cat: (kommer ikke på nett)

De som sender pakkerr må fylle ut avsender. Om alle skriver Mr.T som avsender så vet ingen hvem den kommer fra. (brev må man ikke det, men da kommer sted på, men de fleste på romeriket kan jo ha sendt fra f.eks. Lillestrøm, eller man kan dytte den i vennens postkasse selv om man vil det)

Sender info utpå mail.

Skrevet

Kan ikke alle sjekke at de har fått mail (tilfelle jeg har glemt noen)

Skrevet

Bare Cat som ikke har fått mail.......men er mulig ho veit hvor ho bor???

Har snakka med legekontor, ringe igjen i morra....legen min er syk..... hihi

Handla det meste til egget i går jeg da.....flinke meg! Men gjett hvem som klarte å legge igjen pengeboken sin på jobb da????? Så jeg får ikke posta før gubben har henta den og jeg kommer meg på postkontoret.... manjana, Mo, manjana:)

Skal ut å gå tur i finværet jeg, må jo lufte buhulebetennelsen (litt morsom skrivefeil.

Skrevet

Kjipe møkkadib som har vært skikkelig på bærtur idag...

Nå er jeg forresten på nett i ny leilighet :) Og nå er kontrakten til den andre skrevet under!! Så den er vi kvitt 1/4

Babysvømmingen var moro, men hun vil fortsatt ikke sitte på den flytematta alene.. Kanskje no med den derre aleneskrekken...

Man må ikke skrive avsender på pakkene altså.. Har vært med på hemmelig venn på juliklubben og der skrev jeg ikke avsender.. (norgespakke)

Kommer med mere svada seinere, nå skal jeg snart hjem en tur og T skal slipe gulv her..

Skrevet

majana-meg-manjana...

Hva sendte dere i juliklubben a??

Hatt besøk jeg. Gikk en tur for å få E til å sovne. Sengen sin var ikke pop.

Skal ned på bd å se på stol og sete i dag. Er det mye mer/bedre på skårer? Hva anbefales? Har vel kansjke samma på LS?

Hvor treff når med hvem?

Skrevet

Var minimum et brev, men jeg la ved en sjokolade og en body jeg da.. Har hemmelig påskevenn i juliklubben også nå, så jeg har 2 hemmelige påskevenner jeg :)

Nå er jeg endelig hjemme igjen da... Huff, sliten og vondt i hodet.. Tiril sovna på vei hjem like sliten etter bare 2 smådupper og nå sover hun i gangen i bilsete...

Er vel omtrent det samme utvalget på begge bs, men skårer er det bedre å parkere da...

Treff?? Jeg kan ha neste der igjen (som jeg sa hos mtg) for nå må vi nesten komme oss i hus aller først før jeg slipper dere inn :)

Skrevet

Da har jeg vært å handla til påskevennen min:)

Leo er fortsatt dårlig-ble bedre når ho fikk smertestillende på morgenen-men etter 2 timer så ble ho dårligere igjen-feberen har også økt litt. Ga henne en ny tablett-står på pakka at man kan bare gi 3 stk i døgnet så får håpe denne holder til kvelden i hvertfall! Akkurat nå sover hun sin 6. lur i dag-så da skjønner dere ho er sjuk!

pannekaker til middag i dag:)

Skrevet

Dritt nett!! Vært skikkelig kranglete noen dager!!

Grattis til LH med halvt års dag og til Ama med nytt nick og til Tiny med ny jobb!!

Tror jeg skal kjøpe småbruk i Ullensaker med driveplikt og bli bonde jeg..

Var masse annet jeg skulle skrive også, men det får bli litt senere.

Skrevet

Hei tråd!

Stakkars Leo da, huff. Håper hun blir bedre fort!

Stikkordet her er bajs, bajs, bajs. Noe bedre utpå dagen i dag, men da H var og handla tror jeg at jeg skifta 5 bleier! I løpet av én handeltur... A blir sakte, men sikkert bedre med den salven H kjøpte i går. Fin salve!

Og så har jeg ordna til påskevennen! Så da mangler det bare å få det sendt. Hvordan var det vi skulle sende den? Med norgespakke?

Også har de vært knipne på lurene i dag. Også har de forstyrra hverandre. Og A har blitt E og E har blitt A når det gjelder innsovning.

Når er det vanlig å slutte med soving mellom hver mating forresten? Det er vel sikkert individuelt, men jeg spør likevel.

Ellers fikk de en liten smak på banan i dag, som forsøk til å binde magen litt. A syntes det var kjempegodt, og ble litt sur da han ikke fikk mer, E syntes ikke det var så godt. Hehe. Han grøsset.

Skrevet

Petronella:

Liker ikke:

* sjokkis med lakris, alkohol eller kaffesmak

* hvit sjokolade

* lei sånn pose med godt og blandat, spiste alltid det før

* ikke så glad i ren lakris

(men sånne smågodt "rør" med brunt inni er godt)

* ikke sånn vingummi vingummi - sånn vanlig smågodt vingummi er godt, men ikke sånne "harde"

Kan nevne noe av det jeg liker:

* Skumgodterier

* Generelt alt smågodt

* Sjokolade med ris, bringebær, karamell, punsjknapper osv.

* Seigmenn

* Smash

* Kina/popps

* Stratos og crispo

Liker mye mer også, men det er det jeg kom på i farta.

Tiny hadde dicha meg fra lista tidligere i dag, så jeg får legge den her også tilfelle noen skulle ha bruk for den... :o)

Nå skal jeg ut å shoppe til påskevennen min...

Skrevet

Svanine: Mi si sluttet å sove mellom hver mating sånn ca mellom 1-2 mnd:) men da sluttet ho heilt å sove på dagtid da....

Lurer på: i brosjyren jeg fikk på HS ang baby med feber så står det at man skal vekke babyen hver 2. time om natta for å se om jeg får kontakt. Må jeg det? Hun har 38,6 i feber-har ligget der siden rundt kl 13.00 i dag-har ikke hjulpet med smertestillende.

Hva gjør dere når de små har feber-for de som har hatt det. Har gått å bært henne-tilbudt pupp-trøstet-underholdt-gått en tur. Prøvde å legge kald klut på panna-noe som hun ikke likte i det heile tatt. Hun sover nå da-bør jeg har vinduet åpent?

Alle lure råd og forslag mottas med takk:)

Skrevet

Skal man vekke så ofte? Det har ikke jeg gjort. Har hatt på de ull på febernetter, men det bruker kanskje Leo uansett.

38.6 er jo litt, men ikke übermye når det gjelder babyer har jeg skjønt. Rart at ikke smertestillende hjelper...

Nei, jeg vet ikke jeg. Sikkert greit å ha det litt kjølig på soverommet (vi har alltid det). Når mine har hatt feber så har de vært slappe og sovet mye. Amming er jo en bra ting spesielt når de små er syke.

Ikke noen lure råd her, nei. Men en klem skal du få!

Og ang. dagsoving så er vel kanskje Leo et litt sært eksempel... hehe.

Skrevet

Bruker bomull innerst nå pga at ull har en tendens til å gjøre eksemen hennes værre. Men takk for gode råd og klem på toppen:) Tror ikke jeg vekker henne hver 2.time, men legger meg på rommet hennes sånn for å passe på-har gjesteseng stående;)

Nå er det snart ugly betty:)

Skrevet

Til min PV

Blir dessverre ikke påskeegg på deg men påskekonvolutt

Grunn

Har rett og slett ingen mulighet til å få plass i egget.

Overload er mildt sagt

Hvor mange kjører påskeegg og hvor mange kjører påskekonvolutt?

Skrevet

Min PV får påskepakke. Håper det går bra.

Skrevet

Jeg sendte pakken til min PV i sta jeg.... Skulle nesten ønske den var til meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...