Gå til innhold

.,.:":.,.TRÅDEN 18 .,.:":.,. (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jadda! holdt jo ikke med en runde. Nekta å sovne og måtte ha en runde til med pupp. Sovne ikke etter det heller. Lå i senga vår med ham og kloregrafse mor i ansiktet. Er helt oppklora/klypi på aarmen og.

Sovna nesten og da gikk jeg. Sovnet helt nå. Typisk det vett, ikke roe seg som vanlig når mor er opptatt. men kanskje like greit. Natten er godt i gang så man burde vel køye.

Bøn jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pffft! Sover a liksom. jodle sutre. Hva gjøre?? sukk altså! får ham jo ikke til å sove!!!

Skrevet

God morgen

Vesla sovna kl 19.00-våkna 02.00 og neste gang 06.30 (som da egentlig var 07.30 siden klokka skal skrues en time fram). Fant frem noen leker og puttet oppi senga og ga henne hostesaft-og nå har ho sovna igjen. Men det kjedelige er at jeg hoster så fælt at jeg vekker henne hvis jeg også ligger i senga.....Så derfor sitter jeg her:)

Lurer på om vi skal ta en tur til den dyregården i dag jeg. Leo er jo stor nok til at ho sikkert vil synes at det er spennende.

Grattis med 7 mnd E-håper han sovnet tilslutt:)

Skrevet

haha joda, han sovnet jo. til slutt. Vet man liksom ikke skal ta opp på natten men hva gjør man da, når ungen er smørblid og lys våken og ikke vil ligge alene i mørten?

Hadde bajsa så skifta. Han var helt med han så la ham i lekegrinda. gikk å stelte meg. Satt i vippestolen mens jeg tok oppvaska. Kl 2.30 på natten!! M kom hjem. E storkosa seg oppe..hehe. Satt å preika litt og plutselig var kl 3.30. (klokken hoppet jo en time frem) Gikk å la oss og E sovnet til slutt på pupp i vår seng. Sov til rundt 7.30 og dro mor i håret til 8.

Er som M sier. Samma om han da er oppe en natt i ny og ne. Er jo så kort periode dem er så små lell. Og det har han jo rett i. Lenge siden vi var oppe med Will for å si det sånn:)

Hvilken dyregård? Lurer på hva vi skal og. M er hjemme rundt 14. Må jo finne på noe i finværet.

Formen bedre ama? Feber er pyton altså!

Hvordan var det å våkne oppi nytt hus Tiny? :)

Driver dere med om dagen a mtg??

Og kom vi noen vei med treff? Få til et før påske vel?!

Skrevet

Hei..

Jeg har ikke fått pv-egg jeg heller, men det er kanskje like greit. Både jeg og gubben har fått amadritt eller noe. Jeg var kvalm og hadde magekramper og søy og dreit i hele gårkveld. Dro tilslutt på legevakta og fikk smertestillende og kvalmedempende tabletter.. Sovna til slutt og våkna i dag morgen av at V spøy på badet.. Han er fortsatt kvalm. Jeg er bare litt kvalm, men begge to har feber og er ikke i form. Ikke spist noe siden i går formiddag heller... Putter jeg inn noe nå så kommer det nok opp igjen..

Mamma kommer snart og henter G da. Skal passe han noen timer sånn at vi får slappa av. Han har forresten vært en engel i dag. Liggi mellom oss i senga og skravla med seg selv nesten hele dagen mens vi har spydd/sovet:)

Det var alt for denne gang. Nå skal jeg bli frisk..

Skrevet

Vi passa gutten til søs i natt. Gikk som en drøm det. Har hatt de her til middag også, så nå har de dratt hjem:)

Jeg skal på quiz i kveld, gledere meg altså! Er første gang på snart 2 mnd at jeg skal bort på noe mer enn 60 min.....(har vært på jobbgreier 3 ganger på 1 t hver gang siden han ble født også var det julebordet i januar) Har jo med meg ungen på alt jeg gjør og når gubben har jobbet ekstra i det siste også, blir det lissom litt godt med litt fri en kveld:)

Spent på om jeg får egg i posten i morra da...... Også er jeg spent på om herk har fått....hun reiser vel i morra.....??? Håper alle blir bedre av vonter og at de som har vært borte i helga har hatt det fint!

Ble en KB i går da, med Mo på msn.... kom meg i seng litt etter 1 engang. Da hadde jeg akkurat putta smukk på JE. Lillingen sov til nærmere 4 igjen tror jeg, så nesten 7 t i natt..... I like! Og bare en pupp til i 7 tia og da sto pappa opp (men var jo blitt 8 pga klokkestilling da, men teller ikke) for da våkna JE. Jeg lå til lillingen skulle ha mat igjen i 11 tia:) DIGG

Har gått tur i dag også da: 1 time i fantastisk flott vær! Nesten vår jo:)

Spiste wok til middag og lå litt middag etterpå:) Så nå skal jeg bare gjøre meg klar til å være borte en hel kveld..... Gleder meg:)

Skrevet

Så kjedelig da MTG-håper dere blir fort friske!

Vi har vært ute i vårværet i mange timer. Var på den gården og vesla fikk hilse på geiter,esler,høner,griser,hester og kaniner. Var nok litt skummelt med en gang-men så ble det morro:)

Har sjekka gjennom påskegodtet mitt etter mer hint-men finner no ikke noe som sier meg sikker på at det er ett hint!

Mol-fant du ut mer ang. babyproffsen?

Skrevet

Hjemme igjen, men sliten. Er et stykke å kjøre med en liten en..

Men har hatt det kjempekoselig!! Skriver mer i morgen, må pakke ut litt og sånt.

Men vil bare si til min hemmelig: Tusen takk :))

Skrevet

Tusen takk hemmelige venn! Jeg vet hvem du er :-P

Så digg godis da! Blir vanskelig å spare det til påske...

Har vært på besøk hos svigers, der har også begge søstrene til H m/ fam. vært. Så dere kan tro det har vært folksomt. Selv om disse utallige bajsebleiene ble min business. Jeg lanserte bæsjostrofe-ordet overfor 8-åringen da E bæsja i veggen under bleieskift. Han syntes det var et kjempeartig ord og sa det til alle sammen ganske lenge, hihi.

Ellers har gutta vært i godt humør og jeg har ikke fortalt de at klokka har blitt stilt. Satser derfor på at de sover litt lengre i morra siden de ble lagt litt senere. Dvs. 19-1930 i stedet for 1830-19.

Gutta synes forøvrig at banan er litt ekkelt og litt godt.

Uff, høres skikkelig kjipt ut med sånn sykdom ama og mtg! Kanskje det var det G hadde, og ikke bare overforing?

Takk for at jeg ble bedt på msn-fest selv om jeg ikke var der. Men det så ut som en kort fest, forøvrig.

Litt trøtt og vondt i hodet jeg.

Skal på hs i morra forresten. Har vel sagt det. Det er 4-månederskontroll. Tror kanskje jeg vil veie de pga dritten. Dere kan jo tippe om dere vil. Men synes fortsatt det er teit med 4-månedersgruppe når de er 5.5 mnd. I dag faktisk :D

Ja, grattis til CE med gårsdagen.

Skrevet

Herregud for et styr!!!!!!!!! Esker overalt og ingenting å sette alt i enda... Fått opp seksjonen etter mye om og men (måtte dele den og bygge den om..) Begynt å putte ting inn i den og da ble det endel esker borte :)

Rommet til Tiril er nesten helt ferdig da, mangler bare å henge opp bilder og få den lekekassa vi har bestilt.. Stua er det kaos, soverommet vårt er enda mer kaos og kjøkkenet går det an å lage mat på (har tømt alle unntatt en eske der) Kjelleren tør jeg ikke tenke på å begynne på engang.. huff...

Har fått vasket noen maskiner med tøy da :) endelig!!!

Tiril har blitt vekket utallige ganger idag av den dumme naboen som borrer i veggen.. Bli jo livredd jo..

Hun sov forresten hele natten uten et pip!!!! Sov fra 20-8 (sommertid) så sov 11 timer og var superblid når hun stod opp! Værre var det med humøret når hun ble vekket ja...

Hun kommer seg nå stadig kjappere fremover og det hender jeg blir dratt i buksebeinet med mamamama :) *smelt* Reist seg opp masse idag noe som har resultert i en verandaleppe! Skulle ta mobilen min på bordet med begge hender og går rett på nesa.. Stakkars, men ble nok mest skremt for det gikk fort over!

Jeg har ingen ide om hvem hemmelig pv er jeg... Kanskje 1D???

Kjiper med sykdom da, god bedring til alle sammen :)

1D: Setter du inn 7480 og 69,5 i skjemaet??

Imorgen kommer svigermor og tar med seg Tiril en tur imorgen så jeg kan rydde litt og pakke ut mer alene mens T er på jobb! Kanskje jeg skal handle litt også mens jeg har "fri"...

Skrevet

Gått tur i 3 timer i dag vi! Fra begynnelsen av lensne og til enden av båthavna. Satt på benken helt ytterst der med Øyern som utsikt. Drakk medbrakt kaffe + sjokkis. M, E, meg og svigers. Stoppet innom fethallen og kjøpte vaffel der. E har fått vaffel! Det var nammenam altså. Koslig. Dro etterpå opp til svigers på middag og E badet i badekaret. Var helt rabiat under middagen så han fikk først kornmo->bare søl og store biter og smuler i halsen hosthark. Fikk så knekkebrød, og det var toppers. Men fikk av store biter vi måtte grave ut av munn da. Var ganske mye å plukke opp fra gulvet etterpå..hehe. Sovnet nå 21.30 etter å ha vært oppe i 4 timer.

Kjipern da mtg!! Da blir vel kanskje V hjemme i morgen? Greit å være to om formen ikke er på topp.

Rakk du få egget fra meg herk?

Kult du tippa meg så kjapt da svanine:)

Tiny, har jeg vært såå vag på hinta altså??

Cat, har du tatt rebusen min enda?

Ellers må vi ikke svare da, for da blir det jo eliminert noen så de siste får en lettere jobb.

Velkommen i verandaleppeklubben.

E bæsja noe sinnsykt mye i tub'n i forigårs. DET var ekkelt det! Bæsjotrofe? hehe Hvorfor bel det din jobb? Var ikke H der? *mumle*

Tiny, sett inn selv da vel! Ellers kan det være en ide å be svanine for hu som har tatt over..tror jeg da. Jeg satte inn selv til E.

Hva var vekta sist a sv? A har vel gått opp 100 han da. Stakkarn!

Jeg har fått hentelapp lell da. Hadde bare oversett den. Lå inni noe reklame. Men er litt kjipern å ha avslørt pv FØR man får egget. Men var kanskje et hint i seg selv..hehe. Om jeg har rett da. Har ikke bestilt noe kart liksom. Lurer nå litt på om det er fler i samme familie som jobber på samme sted?? Om jeg har rett er det litt kjipern og for jeg gledet meg til å lete etter hint i egget. Men det er kanskje bare jeg som er for smart? hihi;)

Skrevet

;D svanine ;D

Er uggabugga dårlig på sånne hint og visste ikke hvor lett/vanskelig det skulle være. Men tenkte kanskje innholdet ville veie opp for dårlige hint ;P

Skulle egentlig kjøpt kort også, men så glemte jeg det i farten, tiden ble knapp for å rekke fristen og ei noe brevpapir var for hånden (derfor så personlig og påskete, men var gul da og i stedet utførte jeg etter beste evne kunst utenpå, hehe) ;)

Skrevet

Vi passa gutten til søs i natt. Gikk som en drøm det. Har hatt de her til middag også, så nå har de dratt hjem:)

Jeg skal på quiz i kveld, gledere meg altså! Er første gang på snart 2 mnd at jeg skal bort på noe mer enn 60 min.....(har vært på jobbgreier 3 ganger på 1 t hver gang siden han ble født også var det julebordet i januar) Har jo med meg ungen på alt jeg gjør og når gubben har jobbet ekstra i det siste også, blir det lissom litt godt med litt fri en kveld:)

Spent på om jeg får egg i posten i morra da...... Også er jeg spent på om herk har fått....hun reiser vel i morra.....??? Håper alle blir bedre av vonter og at de som har vært borte i helga har hatt det fint!

Ble en KB i går da, med Mo på msn.... kom meg i seng litt etter 1 engang. Da hadde jeg akkurat putta smukk på JE. Lillingen sov til nærmere 4 igjen tror jeg, så nesten 7 t i natt..... I like! Og bare en pupp til i 7 tia og da sto pappa opp (men var jo blitt 8 pga klokkestilling da, men teller ikke) for da våkna JE. Jeg lå til lillingen skulle ha mat igjen i 11 tia:) DIGG

Har gått tur i dag også da: 1 time i fantastisk flott vær! Nesten vår jo:)

Spiste wok til middag og lå litt middag etterpå:) Så nå skal jeg bare gjøre meg klar til å være borte en hel kveld..... Gleder meg:)

Skrevet

Faaaaaaaaaaaaaan.

Skulle koppiere innlegget..........trykket paste og da ble det det gamle innlegget i stede for! Gidder ikke alt på nytt, kortversjon:

Har vært på quiz:

-hvilken farve hadde Cola til å begynne med?

-nevn 3 av båtene til Cooks oppdagelsesreiser?

-hva består karbohydrater av?

-hvilken edelgass er alfabetisk først?

-hva heter fulgeskremselet i B.Bob?

-hvilken sang og året den toppet listene: she leeds a lonely life.....

(mye rart man skal kunne. Og det er ikke lov å google nå altså!)

Skal på 4 mnd i morra, tipp vekt!

(tipper de andre ungene i morra, husker ikke hvem som skal veie i morra. Men det blir etter hs og babysvømming)

Skrevet

Pokker hadde skrevet langt innlegg... Skal ut nå, rekker ikke skrive nytt - tar det etterpå...

Men tusen takk til pv-en min, skal hente pakken nå - ikke fritt for at jeg er ganske så nysgjerrig nei... ;o)

Skrevet

Ser ut til at det kan være greit å lagre før man lagrer...

-Var den ikke gul?

-Kan en del av historien, men husker ikke hva skipa het.

-Karbon og hydrogen og oksygen. eller mener man sukker, altså glykose og glyserin eller noe sånt a?

-Aner ikke.

-Strå? (skuff, max og svimle..tralalala)

-All that she want (is another baby..tralalala) med ace of base i 92 mulig også 93. Hallo!!! Da var jo du virkelig i rette tiden 1D:)

Vet nå ikke om jeg har rett, men dersom, kanskje inv. med meg neste gang? :D nei jeg er desv. ikke så smart gitt. Kan en del se&hør spm. typer da. eller kon jo en del, men aldri de spm. jeg får!!

E oppe halve natta:( Tror han våkna rundt 3 og sov vel noe men mest våken frem til 6. Sovnet på far i stua. 6. Våkna 6.50!!! Men sovnet utrolig nok igjen på 2 min på pupp. Klarte å sove igjennom kl til M og. 8.30 drev han å sprella rundt i senga. Aner ikke hvor lenge han har vært våken jeg:)

Brukt en time med hyl og tull på legging nå. driitlei! Prøve å få gjort litt her vel. TRaske tur etterpå. Lurer på barnehagesvar jeg ass. Tippe T etterpå. og EA.

Skrevet

Har ikke fått pakke ennå, jeg....

Nå skal jeg trille en tur i sola!

Skrevet

Tuuusen takk til min hemmelige pv, jummi masse namnam ;o)

Jeg har sniktittet og ehe kremt, snik smakt på et par småting - måtte bare, men skal prøve å beherske meg asså... ;P

Derimot lurer jeg på om jeg er blind eller om det ikke er noen hint i denne pakka (skal seff ikke se bort i fra at det er det første, hehe)... :o)

Skrevet

Ah! SLiteN!

Tipp EA avlyst, gidda ikke veie. De var så sutrete og trøtte så vi bare dro etter fysio.

Litt artig at vi er på 4-mndskontroll samme dag 1D.

Spurte om denne all denne bajsen på Hs, men så lenge de spiste og var fornøyde så kunne det gå både to og tre uker. Jaja. Gi biola? Hallo - de er bare fem og en halv mnd. Ja, kanskje litt små til det ja *skeivt glis på dame*

EA er de flinkeste mageliggerne på gruppa! Men så er de eldst også. Men mange av de yngre som kunne rulle da *mumle* A roterer i alle fall og kan ligge med strake armer, og E kan si brsssshhhhhzzz og ligge på magen ever så lenge *stolt*

Skrevet

Petronella-du er blind;) Tenk gjennom nå.....se GODT etter......

Skrevet

Åh, huffs assa... Blir så opptatt av å spise når jeg skal kikke så godt, da bare må jeg ta en til hele tiden :o)

Har det noe med mengden av en type "innhold" å gjøre, hihi?? ;P

Skrevet

Heisann:)

Det er så fint vær!!

Har kjøpt billeke til leo i dag-så hun har litt underholdning på lange kjøreturer. Også har jeg shoppa meg en "kjoletopp"-omslagstunika lignende sak- kvalifiserer sikkert til stygg kjole det og:)

Sambo har dreve med hagearbeid og jeg har tatt bilde av han. Svigermors revisor må ha bevis for at sambo er "vaktmester" og fortjener lav husleie.... Og så fikk vi en svippinnom besøk av tiny og småttingen;) Tirill skal leies inn til sommeren som gressklipper:)

Petro: du er ikke den eineste som sliter med å finne hint! Nå har jeg leita så grundig at nå synes jeg alt er hint. Kan det være påskeegget med leke i f.eks-det er jo svensk innholdsdek. og tiny har jo vært på harrytur for ikke så lenge siden, eller er det de 2 kvikklunsjene som har en betydning-at det da betyr at det er svanine (siden ho har tvillinger). Har saumfart alt tror jeg- litt morsomt med den kulidrikken-snudde den opp ned og der står det "hvorfor ser du her". hihi

nå er det dags for middag. Snakkes

Skrevet

Ama: Ikke noe av det over her er hintet... Fokuser på et bilde...

Skrevet

Jeg har fått pv-egg:)

Lurer på hvem det kan være fra? hehe... Der var det masse hint ihvertfall! den posen var vel litt avslørende?

Tusen Takk!!!!! Masse godt oppi der, også var det to kjempefine sølvfarga ting og noen gullpenger:D

Du er super altså!

Skrevet

Tja, er usikker på om jeg er på bærtur når det gjelder denna hintinga, men dersom jeg har rett tror jeg Tiny har vært borti min pakke også...?!?!?!

Noen som kan hviske meg i øret om jeg er på bærtur eller ikke, hihi - jeg som bare er kjent for å være meeeeega nysgjerrig, det tærer skikkelig på altså å ikke vite, hehe... ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...