Gå til innhold

.,.:":.,.TRÅDEN 18 .,.:":.,. (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender kanskje den største klemmen ever til Svanine!!

Kom deg på msn Molle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"vekke barnet hver 2. time"-var det noe å lure på-trengte ikke vekke Leo-den biffen klarte ho fint selv-bare at ho våkna hver time....I dag tidlig hadde ho 39,2 i feber-men etter en pille i rompa så er ho nede i 38-så det er jo greit.

Sol ute!

Fole flink til å kommentere jeg-hmm-nei....

Skrevet

FREDDAN:)

Skrevet

freddan på torsdag...hva har 1d bedrevet tiden med tro? ;)

Huff og æsj svanine!!

Men blæ da ama!!

Aner ikke mtg, venter i spenning!!

Drar til ls straks. Cat og ama kommer en tur. Fritt frem for de som måtte kjede seg (eller bare savner en av oss tre) å dukke opp. Mobiler er med, bare å melde:)

Skrevet

Hadde jeg huska hvor uuuuuuuuuuuuuutrolig DIGG den freddan var, så hadde det ikke gått så lang tid. Men nå er det gjort og det kommer aldri til å gå så lang tid i mellom noen gang igjen! hihi...

Gutten sover som bare det her altså, må legge litt senere nå igjen da, men er greit det også. Han ligger gjerne til 9.30 også da.....

Syns det er drøyt å tyne jenta fra 6.15 til 19 jeg altså....... hihi, er sikkert greit at hu får opp en liiiiiiiten tur på dagen også da?

Kose dere masse da jenter:)

Skrevet

Skal ikke kommentere den freddan jeg, for da får jeg bare høre det fra diverse hold.... :P

Er det mulig å gå igjennom et senter uten å bruke penger?? Niks!! Når jeg skulle treffe ama og molle, så gikk jeg igjennom en gang og handlet til lilleL og Mr T. Når jeg skulle dra hjem gikk jeg gjennom senteret med mamma for skulle sitte på med henne og da fant jeg jammen meg noe til meg... Skulle ha kjøpt en veske jeg så, men den kostet 600,- og synes ikke jeg hadde råd til det nå siden jeg hadde shoppet litt fra før. Men når lønna kommer... daaa...

Skrevet

God kveld!

Nå er jeg sliiiiiten.....

Lakket gulvet en gang imorges/formiddag (må pusse det litt med sandpapir før jeg kan lakke og da må det jo støvsuges også, så det tar jo så himla med tid..)

Så var det hjem å hente Tiril og ned til ls igjen for å møte gjenget som skulle spise is på isbabben :) *masseminnerfrasommeren*, mens T satt hjemme og leste på en oppgave han måtte levere utkast til ikveld..

Dro rett bort til leiligheten og fikk hjelp av pappa for å ta det siste strøket etter å ha møtt de andre.. Så er endelig ferdig med det. Da er det bare å skru opp persienner, gardinstenger osv før vi tar flyttesjauen på lørdag!!!!!

Pottis er nam :) Skal jeg hente meg en kald øl og da??

Øh, mente 7 da ikke 19 :) hehe

Skrevet

da er vesla i seng-og formen hennes var mye bedre nå-fortsatt feber, men satt og bablet og lo litt.

Det var kos å treffe folk i sola! Fikk jo ordna meg ei lommebok også!

Enig med du Cat-det er altfor lett å bruke opp penger!

Begynner å bli groggy i halsen-håper jeg ikke skal bli syk også!

Digg-tiny-da er du snart flytta inn:)

Skrevet

haha-han sovnet av seg selv. Ikke en eneste gråt. Bare blæbbblabbblaa. Tok 10 min. Hurra! (så digg når man er alenemor)

Skrevet

Tiny, ta en pils du. Skal jeg og tro?

Er noe i det du sier 1D, tenkt det flere ganger gjennom de siste 11 åra jeg. (ja ikke de 2-3 første da, for da er man jo kaniner) Må se å få til en fredda i morra. men vent..det er jo fredag i morgen. Så praktisk!

Og du 1D..hehe..E var nybada og lå naken på stellebordet:) Også du 1D? Når drar du? Kanskje greit å få komme før jeg spør når du skal dra, men lurer da vett. Drar du til mor di 19 mai eller? Blir du her til sommern?

Cat, jeg ville jo titte i h&m posen din! Det glemte jeg. Også fikk jeg ikke kosa på L heller:( Men hun smilte masse til meg:D Klarte å bruke en pen sum selv, men så er jeg ferdig med påskeegg til will og da.

Bra vesla føler seg bedre ama. Håpe det henger igjen noe av søvnraidet fremover da. Trenger ikke sove hele dagen men greit med 2-3 dupper på over timen:) Og ny amadritt??

Tror ikke svanine er så dum. Kanskje man skulle være kun nettvenner. ene sykdommen avløser jo den andre her.

Sliten jeg. Mye gjort i dag. Opp og unger og mjælk, kjøre M til tog, innom skolen med matpakka W glemte, hjem, legge (masse jobb), rydde hus og pakke til ls, inn til ls, handle, spise, trakse, ise (isbabben:)) ) hjem, mate, trille så sovne, pakke til Will, pakker unger i bil, ned på skolen, fullt kaos og STØYnivå, rulle ut underlag og sovepose og finne penn skrive på navn (glemt-argh!) sjekke lister (alt med E i BB), hjem, 10 min for meg selv, tub, mat, legg.

Ikke spist siden bigbite kl 12.30 jeg.

I morgen da? Skal jeg bare site her med bil tro?

Spennende å se hva neste perle blir...

Skrevet

Ja og E har jo bodd på puppen i dag da! Trenger ikke spise, men ligge der med den i munn bare. sutt sutt kooose seg. Greit nok det, men på torvet i ls da..hehe. Og hjemme her og. Vil ha pupp hele tiden. Åffer det a?? Får jo grøt så skulle tro de ikke trengte øke. Kan jo bare være formen, men han har aldri vært sånn ligge-sykt-lenge-på-puppen-unge

Skrevet

Blir perler for svin tror jeg.......

Og du Mo, kle på ungene dine før du begynner å fly huset rundt da;)

Skrevet

Tiny, ama, pt, tok noen av dere bilder på mandag? (hos mtg) Legg ut isåfall a.

Og nå er det 22 mars simba..hehe..hvor lenge skal du ha oppdatert 18 mars? ;)

Skrevet

Ja jeg prøvde jo på det da!! men nei da, løpe rundt i huset med naken baby... svare på det andre og da:)

Noen som skal på msn i kveld eller? Noen som skal ta med seg flaska dit?

Tenkte jeg skulle se nanny 911 og nyte hvor bra barn jeg har ift dem, men ellers sitt eg her å glor.

Skrevet

Jeg er da alltid på msn. Tenk å spørre sånn... *mumle*

Skrevet

jeg er aldri på msn lenger............. Dritt msn!!!

Husker bare du spurte om når jeg skal dra igjen...... er meninga jeg skal tilbake til mamma 19 ja, men mulig jeg blir til sommeren hvis vertskapet er hyggelig nok;)

Ser penger for livet jeg............ hadde faan meg syntes det var digg med 9000 i mnd altså! Hadde nøyd meg med halvparten nå for tia jeg! (sier ikke det litt om hvordan det står til så vet ikke jeg altså)

Skrevet

Drar visst på hyttetur til Geilo i morgen vi!! Jobben til svigerfar har en kjempefin firmahytte der oppe. De har egentlig ikke fått hytte i år, men så var det noen som ikke kunne og da fikk han den denne helgen. Ble bråbestemt nå i sta, så surrer bare rundt her jeg da og får liksom ikke pakket noe.. Ikke det at man trenger all verden, men blir alikevel litt når man skal ha med seg en baby!

Problemet er jo bare at hvis jeg får en hentelapp i posten fra min hemmelig pv i morgen eller på lørdag, så får jeg ikke hentet på postet før på mandag :((

Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :((

Skrevet

Sitt her og glor med en kald pils jeg også :)

Ser på Nanny 911 nå jeg også, og nyter også det at jeg enda ikke har en sånn unge og at jeg har "kompetanse" for å unngå slike unger også!

Nå har jeg pakket ned noen flere esker, men det er enda endel igjen før det er helt tomt her... Må vel ha noe her for at man skal kunne leve... Men ser da ganske stusselig ut her når man plukker ned gardiner og fjerner alt som står rundt omkring..

Gleder meg til 18 mai jeg nå :) Men mulig jeg jobber da?? Sjekke det ganske fort. Men det er også en stor mulighet for at jeg har fri for det er en inneklemt dag som man pleier å jobbe inn og ha planleggingsdag på..

Vil også vinne masse penger, men jo mer man har jo mer bruker man vel bare.. Så skulle man ønske at man hadde mer..

pv-pakken er på vei til min hemmelige venn :) *tihi*

Skrevet

Prøvd å slette hele msn fra maskina og legge inn på nytt 1d? Ble inv. på bursdag 19 serru. Så tenkte omjeg visst du ble lenger så hadde jeg sagt ifra at jeg ikke kom. Men er du hos mor di kan jeg jo like gjerne dra:)

Tok en pils jeg og. Ble bare med en da. Lette som en gal etter pilsen. Trodde M hadde tatt den med seg. Ga opp og gikk inn fra verandaen (der de sto) og fant dem! Hadde jo vært frost så M hadde tatt dem inn. Flinke mannen. Han hadde satt dem innafor og ikke i kylen så de var varme. Dumme mannen. Slang en i frysern. Ble fort kald. Lurer på hvor mange øl jeg har mista i frysern de siste 10 åra jeg...

Tror ikke du kommer itl å få slike barn Tiny...

Du sier noe. Har man mer så bruker man mer. Men det er jo det som er gøy. Skal man med rispapir a?? Nei men ofte har man ikke bedre råd, for man har dyrere hus og bil og sitter ikke alltid igjen med så mye mer. Men vil heller ha fint hus og fin bil og sitte igjen med like mye i mnd. enn motsatt;)

Skal jeg finnepå i morgen da?

Skrevet

Er egentlig ikke påskeaften før til lørran cat, så slutt å syt! Og jeg blir med. Hva trengs pakkes?

Skrevet

Det var da så filosofisk det var her:)

jeg kan jo da informere om at min mastercard regning på 35000 har forfalt brrrrr ja

Svanine du har noen tøffe tider ser jeg Ikke nok med at det har vært litt i det siste Du har jo to ....

Nå er jeg bare lei mannfolk

Pappa og gubben er enige i at jeg er rotete og det må de fortelle meg hele tiden nå går gubbedusten rundt her og maser og mener at hvis jeg har tid til å sitte her så har jeg god tid bla bla blæ.....

Orker ikke forklare mer er bare sliten

Hvis dere tenker dere at det er bomba her og ganger det med 100 så får dere hvor bomba det er her.

Syte syteklage syte :)

Får skryte av Oskar da han har bare vært blid gliser og ler!

Etter leggetid så skulle jeg opp å se om han hadde sparket av seg dynen Der fant jeg ham liggende på magen oppned i sengen tyggende på sengebeskytteren Like blid da

God tur til Geilo cat

Nå tror jeg dusten vekket O også :(

Skrevet

Ja jøss for halv tolv på natten orker man å rydde og vaske-noot! Du får ta et raid mens O sover. Jeg får gjort mye da. Blir liksom tidspress på å rekke mest mulig før han våkner. Men det er faktisk ganske vanlig at huset ser litt mer bomba ut med små i hus.

da har jeg vært alene i natt. egentlig litt digg will sov på skolen for da slappp jeg jo opp med han og matpakke og rekke buss++ Natten kunne vært super den. E sov til 2!! Våknet igjen 4. Bæsj. Amma først så merka det ikke før etterpå. Ut på bad-skifte. Ikke så lett å få ham til å sove da. Fikk det til. 4.30-bæsj! Blææ altså. Opp å skifte igjen. Nå var han jo ihvertfall våken og ikke sulten mer. Var vel oppe en times tid.. Våknet 6-bæsj. skifte, sovnet igjen på pup etter litt. 6.30-spraaak!! Var så trøtt at jeg lot ham ligge på puppen. tenkte det kanskje kom mer så da fikk han heller gjøre seg ferdig. 15 min senere-buldre-sprak! Skifta 7. Inn i senga og han pludra mens jeg slumra til 7.30. Opp og tror u ikke gutten hadde bæsj i bleia a??!! Hvoror kan han ikke ta dette på dagtid??!! Sov nå greit nok til 4 da. Bare lite avbrudd.

Men det skal han ha, sovnet uten grin kl 20 og sov til 2. Flinke gutten min. skulle vært mat da og nye 6 timer til kl 8 så hadde det vært supert..jeje.

Været er faretruende grått i dag:( Kjipern ass!! Se etter sovinga mtg. Om det regnerr dropper jeg tur. Gidder ikke:) Men mulig jeg tikker innom. Vi får se. Plutselig står jeg der:)

Burde jeg stikke innom hs og høre ang bæsj? Holdt på i over 1 uke nå. Eller sier dem bare, gi bana/blåbær etc. og se an? hvor lenge skal man se an? Kanke være sunt å bæsje ørten ganger i døgnet sånn purrebæsj heller.

God tur Cat:) (vil fortsatt være med!)

Skrevet

Ta og hør med hs du Molle. Nå har han jo holdt på lenge. Kunne jo være greit å få det sjekke opp.

Og hva du må pakke?? Tja.. svigermor bruker å stå for all alkohol, mat og snop og sånn da :))

Så blir vel egentlig bare til at du trenger en tannbørste og rent undertøy :)))

Herk: hvis gubben di har tid til å fly rundt å mase på at du burde gjøre noe, så har han vel tid til å rydde selv!!!! Du er jo ikke akkurat mye på dib for tiden, så å påstå at du kaster bort tiden din her ??? Hmf.... mannfolk!!!

Skrevet

Ja, snø????????? Er vi ikke ferdig med det da??

Og god morgen forresten :) Her kommer det antakeligvis flere tenner for har vært våken et par ganger i natt.. Har sånn tannalarm hun!

Dumme mannfolk! Bare vent til han skal ha perm og du forlanger det samme av han som han forlanger av deg nå *gnisegihendene* hehe

Nå skal det pakkes og pakkes og pakkes. Nevnte jeg pakke? Også skal vi kjøre ned et lass etterpå.. Sofaen min kommer etterpå :) Også et flatpakka garderobeskap (liker ikke flatpakka ting) Tror dere man kan bestille sånn flatpakke-montør noe sted?

Jeg gleder meg til hyttetur i påsken jeg :) Grille og pilse i sola. Lukta av vår og saltvann :) mmmmm, da er det snart sommer!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...