Herkules Skrevet 23. mars 2007 #176 Skrevet 23. mars 2007 hei Hvordan går det med E??? stakar ikke godt med dårlig mage:( Litt rar lege? Jeg har jo glemt å kåre en vinner av gjettingen på vekt for to uker siden!!! Jaja skal vi se VINNEREN ER SIMBA!!! 1d tippet muntlig men traff ikke helt mtg tippet muntlig men traff ikke helt pt 9695 -255 svanine 9830 -120 tiny 9845 -105 ama 9850 -100 molle 9875 -75 simba 9920 -30 cat 10000 50 Det er bare de som ikke har sett han som tipper riktigst he he Og jeg merker meg at samtilige uten om cat tippa forlite Er det noen som mener han bør stoppe å gro snart???? Ja ja har veid i gjen jeg og det er vel ingen bombe at han har tippa 10? Om dere vil ta en kjapp tippings så gjør det veide 9950 8.mars veide i går 22.mars tipp på lengde også!! Går det bedre med de syke små? Jeg må legge meg Jeg har heller ikke fått noe PV så de så he he må kanskje legge meg jeg
Molait Skrevet 23. mars 2007 #177 Skrevet 23. mars 2007 9175g og lengde må du si hva han var sist:) lite oppdatert på vekst-siden på traaden. du bør legge deg og det bør jeg og. E har det greit han. Litt småsår i rompa, skiter hele tiden og verandaleppe, men ellers helt fin. (huff) Grattis med første trådbaby over 10! Synes nå ikke 75 gram kvalifiser haha kvali-fiser til vekststopp da du. 75 gram klarer de nesten svinge bare ved et sprell på vekta. nei bøfn dere.
Herkules Skrevet 23. mars 2007 #178 Skrevet 23. mars 2007 DU har får mye bajs i hus molle he he Kvali -FISER haha 75 er ikke mye enig i det da:) Noe må je gjo skrive håper jeg ikke fornærmer noen altså Legge seg ja Godbedring til gutten din da
Herkules Skrevet 24. mars 2007 #179 Skrevet 24. mars 2007 Ja o g feil må jo påpekes molle har du krympa gutten min????.) med nærmere 8oo g er jo værre feil enn Halvorsen det!! Han var 67 cm på 6mndersen mener jeg og huske og det var 30 janua
*1D* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #181 Skrevet 24. mars 2007 Jeg er på msn, med sånn .nett greier..... men hvem er der ikke da?????? Hæ? hæ? blhæææ prøve se om ejg gidder fikse i morra. Skriver bare feil jeg, tror fingra min er lenger blitt siden jeg treffer mange taster som ikke skal treffes.... elelr så er jeg bare trøtt. tror O er 10310 jeg også er han strekt seg: 70.5 cm (skulle skrive 70 blank men så kom MO forran her og skrev det og da kan ejg ikke skrive det da.....forresten tror han er krympa jeg...hihi ikke på ordentlig,men av hs denne gangen også, så han er egentlig blitt 65 cm:) hehe. ) Skukke vært dum jeg:)
Amabolla Skrevet 24. mars 2007 #182 Skrevet 24. mars 2007 god morgen:) Har nesten ikke sovet i natt da både jeg og vesla har hostet om kapp! Skal til Trysil snart for kanskje å bli kvitt flyskrekken min..... Tipper 10290 jeg og 71 cm:)
♥Tiny Skrevet 24. mars 2007 #183 Skrevet 24. mars 2007 God morgen alle sammen Grattis med pv-egg/pakker til de som har fått, jeg har ikke mottatt noen hentelapp enda, men det kan jo ligge i postkassa idag??!! Dumme,teite dib som var nede i hele går da... Ikke det at jeg hadde tid til noe mer enn å titte innom på ettermiddagen, men da hadde det jo ikke skjedd en dritt siden 13.30 eller noe.. Også når jeg tittet innom på kvelden hadde det enda ikke skjedd noenting.. Jeg skulle skryte litt av den lille snella mi igår også jeg da Hun har endelig skjønt at man kan komme seg frem over!!!!! Men hun verken krabber/kryper eller åler, det må sees for å kunne skjønne hvordan hun gjør det!! (kan jo si at hun skal liksom ha beina først og rompa opp og greier hehe. Hun stod forresten uten å holde seg i 5 sek igår også Tror hun glemte at hun skulle holde seg fast, men kom fort på det igjen da!! Flinke jenta mi det Gårsdagen dm gjerninger: Ga mariekjeks for at hun skulle sitte litt mer alene på gulvet, sov ute uten votter, men pakket henne inn da... Nå skal jeg ned å henge opp noen småting og flytte lasset går kl 12 idag, så det var det jeg rakk nå... Men skal nok få lest litt ikveld innimellom alt kaoset tenker jeg.. (Ta med pc ned jeg, er jo nett der) Tipper på O seinere jeg
Molait Skrevet 24. mars 2007 #184 Skrevet 24. mars 2007 Edvard er 7 mnd i dag *flyerikkefarlig* *flyeterdinvenn* *omfavnflyet* Ja er du helt ferdig nå Tiny?? Helt tomt der i kveld?? Flytta helt?? Ojojoj. Komme innom på en snartitt snart:) Flinke Tiril!! Filme da. At hun marker seg fremover. Er nok ikke mange dagene før hun får farta opp tenker jeg:) ..hører ikke på henne...har vel ikke peil...har ikke peil på noe...(MEN søt?)..søt og litt dum?...og DET høres ut som Mo?...er let å fornærme-er ikke lett å fornærme? (bestemme seg?)... Det var min lesing til frokosten!
*1D* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #185 Skrevet 24. mars 2007 Kjære Mo: Vi er veldig glad i deg akkurat som du er, men noen feil har du som alle andre. Neida, Noe måtte vi gi deg som lesing til frokost:) Men det med at du er søt ar sant da, spesielt når du er forrvirra:) Grattis med 7 mnd! E begynner å bli stor gutt da, er ikke lenge til han også kryler rundt som T:) Jeg og vil ha lapp i posten altså! Ikke det at jeg klarte å stappe i meg nesten en halv pose nidar sjokolade før jeg la meg i går..... Men var flink da, spiste ikke opp posen med cheesdoodles..... Lykke til med siste innspurt kl 12 i dag da Tiny! Var på treff i går da, vi var 19 stykker på det meste!!! Var 2 som ikke hadde med vogn da, og et par var der bare 5 min samtidig, men 19 stk er mange altså. Har blitt en stor "fast" gjeng som møtes hver uke.
Molait Skrevet 24. mars 2007 #186 Skrevet 24. mars 2007 hehe ja sist vi var på J&H måtte vi dele oss opp på mange bord, og enda satt det stor ring rundt bordet. Nesten for mange vøtt. Vanskelig å få snakket med alle, eller noen. Veeeldig digg med hjemmtreff altså! Ja hvornår er neste? Altså jeg ved ikke om formiddagskaffen-lesinga var stort bedre! Feil? Forvira?..gleder meg til middagen jeg nå... Flinke 1D. Nå går vel resten av den påsan ned i dag da men..hehe. Ingen som er vennen min eller??? Hvem har ikke fått påskeegg? *rekkerhåndiværet* I dag skal vi på storsenteret. På en lørdag. Vi skal til helvete! W skal i bursdag på Strømmen fra 14-16.30 så da gidder man ikke dra hjem igjen. Skal innom Rudo da. Også skal gubben CO. Bombe..hehe. CO er jo babymammars BS
simbamamma Skrevet 24. mars 2007 #188 Skrevet 24. mars 2007 *rekkerhåndiværet* Grattis til E! Håper han blir frisk i magen snart også. Skal i 13 årsdag i dag, vi. Tenk at lillebroren min har blitt så stor ;-) Han skal feire i kveld, så da får vi prøve å legge LH der og få ham med oss sovende i setet hjem. Det kan jo bli spennende.... Notat til meg selv: Maisgrøt med pære-/mangomos, er bedre enn uten.
Herkules Skrevet 24. mars 2007 #189 Skrevet 24. mars 2007 *rekkerhåndeniværet* Ja og gutten min digget vist "grønsaker med kalkun " fra Nestle Men mors hjemmelagede middag med kylling var også en høydare grattis med lillebror Er du ikke glad for å ha vunnet forrige tippings somba hohihi
simbamamma Skrevet 24. mars 2007 #190 Skrevet 24. mars 2007 Jo, selvfølgelig ble jeg glad for å vinne tippinga!! Hadde bare glemt det da jeg skulle kommentere....(sløv ja!) Håper dere får det fint i bursdag også!
Molait Skrevet 24. mars 2007 #191 Skrevet 24. mars 2007 Heihopp, jeg har vært i helvete jeg:) e sov fra 14.15-14.45. Nektet å sove da vi prøvde med tur i stad. Tåelig blid da. Var supergrinete etter 2,5 time oppe, men nå etter snart 4 timer er han så blid at. Sov jo 3 timer på formiddagen da!! DET er lenge siden sist. Fått kjøpte fine smekka da, sånn ganske tykk med *pip* på magen:) også sånn kjekk reiseskål med lokk og skje. 32,- på Rudo. Kjekk å ha i stellebagen. Og tror vi går for brevi jupiter stol. Er jo kun nett eller i Bergen dem har hokuspokusen jo. Så lenge siden så ville nå prøve før kjøpe jeg da. Sett etter litt tynnere jakke til E og, men fant ingen. En ok på kaphal, men får se. Haster jo ikke enda. Greit å ha en plan for de neste to ukene og. FIkse jakke. Tørr du fly nå ama? Og svigermor skal såklart i begravelse den dagen da! Hvor ofte er det noen man kjenner dør liksom?! Men jeg kan evt. bytte timen da. Hvor lenge er dere på hs da? Hos oss tar det gjerne en time og mer. Er jo ikke noe prob å ta en time senere heller da. Ellers tror jeg da A skulle klare seg fint:) Eller så kan jeg jo høre med Tiny, hu bor jo rett ved hu og:) M tar seg sans. en tur på byn i kveld. Så da sitt eg her å glor. msn fest anyone?
Amabolla Skrevet 24. mars 2007 #192 Skrevet 24. mars 2007 heihei orker ikke skrive så mye-er så syk-stakkars meg! 39 i feber og greier... Har fortsatt flyskrekk-men med håp for at den en dag kan kureres;) Tusen takk til min hemmelige påskevenn-har gumla littegranne-siden jeg er syk og sånn- har ikke anelse foreløpig hvem det er fra-men har noen teorier;) Det var jo såååå mye godterier! Veit ikke hvor lenge seks mnd kontroll varer jeg-sikkert en time-kan du få flyttet tannlegetimen til rundt 14 00 kanskje?
Amabolla Skrevet 24. mars 2007 #193 Skrevet 24. mars 2007 hadde ikke klart å skjære i denne kaka-litt morbid egentlig
♥Tiny Skrevet 24. mars 2007 #194 Skrevet 24. mars 2007 TUSEN TAKK TIL MIN HEMMELIGE PV Men sparsommelig med hint da... Har ingen ide om hvem det kan være jeg... Give me some hints!!!! Masse godt i egget da! Jepp, da er jeg på nett i den nye leiligheten med rompa i den nye sofaen SLITEN!!!!!! Blia-leiligheten er helt tom, vel noen småting er det jo igjen, men det kan tas seinere... Nå skal vi bare komme oss i orden her iløpet av noen dager før vi vasker oss ut der oppe.. Tiril har bare kosa seg med masse oppmerksomhet, nye leker på rommet sitt (ikke så nye, men vært nedpakket en stund) og masse ting hun kan få tak i på gulvet. Vaffel er nam og pizza er nam. Hun sov forresten 2,5 timer på formiddagen (9-11.40) og var våken helt til kl 5. Bare blid da så ikke noe stress å ha med å gjøre. Gikk en tur bort i butikken kl 5 og hun slokna på et blunk og sov 45 min. Hun la seg ikke før nesten 20, så spent på hvor lenge hun sover imorgen! Grattis med 7 mnd CE!!!!!!!! *hipphurraviftemedflagg* Husk å stille klokka da dere! Tipping på O nå: 10230 og 70 cm
Molait Skrevet 24. mars 2007 #195 Skrevet 24. mars 2007 Det er meg!! hahahaah sier det til alle jeg. og går ut fra at alle er min. Før eller senere sprekker en. Men nå har jeg ikke fått noe jeg da, så kanskje jeg ikke har noen venn?? Lite til liv på msn i kveld da. Sitter her alene med kb'n min jeg da. Eller er nå folk i huset men ingen over 12 år. Grattis med nytt hus sånn helt på ordentlig:) Tenke seg til, for 7 mnd siden ganske så nøyaktig så "datt han ned". 10 min til så begynte pressveene. 7 mnd er egentlig ganske lenge siden... Stakkars lita! Hun skjønner jo ikke hva som skjer jo. Litt ekkel kake. Den av baby.
*1D* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #197 Skrevet 24. mars 2007 Er her jeg, skulle legge meg da.....men hva gjør man ikke for venner..... har sitti opp før vi 2:) Blikke freddan av sånt da men...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #198 Skrevet 24. mars 2007 Så fint at noe falt i smak Mener det ligger et par hint i posen jeg altså men er mulig de er vanskelig å tyde? 1 LigGer inne i selVe egget! 1 inne i kortet og 1 dire kte i posen.
*1D* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #200 Skrevet 24. mars 2007 joda, men h*n gidder ikke sende deg egg med godterier.....hihi (slemme slemme 1D.... klemmer Mo og sier: Neida, du får største egget av alle da vennen!) Jeg har heller ikke fått egg.....ikke hentelappe eller? Kanskje det er stoppet/stjelt eller bare spist opp av noen andre? Burde legge meg nå.... Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå