Gå til innhold

.,.:":.,.TRÅDEN 18 .,.:":.,. (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud evning to ya all :)

Hoho, her tenkes det så det knakes ang hemmelig pv :) Men ingen har gjettet riktig enda... Har alle fått pv pakke nå?

Men hvem er min pv da??? Har en mistanke om at kan være cat pga TP spillet... På bærtur nå???

Har fått tømt enda et par esker, vaska noen maskiner med tøy/gardiner/sengetøy, handlet og trillet tur i det fine været. Phu, det var mye på en dag det...

Trillet forbi ama-familien ute i hagen, så stoppet en liten tur der. Så på flinke ama-mannen som gravde opp røtter og Tiril prøvde å klippe gresset, mens hun prøvde ut hvordan det var å være ku :) hehe..

Mett etter middag jeg, og har lite lyst til å pakke ut mer... Men må vel ta i et tak om det skal bli noe årnings her..

Tiril sovna forresten 18 idag i armene mine... Hun hadde da vært våken fra ca 13.45.. Etter første bad i badekar og en flaske melk var det skikkelig natta..

Første badet i badekar vel vel ikke sånn supervellykket,, Hun vælva oppi der (satt alene med mor på kanten og jeg rakk henne ikke før hun snurra rundt), men fikk bare litt vann i ansiktet for hun snudde seg ganske fort.. Dagens dm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, ingen Tiny på meg heller - nei da er jeg på glattisen igjen - hehe :o) Kanskje det er tyggisen.... Hmmmmmmm *kløsegihodet*

Skrevet

Dødt det er her i kveld a...

Har funnet ut at pv´en min er 1D... Eller???? Hehe ;D

Skrevet

Petronella: tygge,tygge tyggegummi;)

Skrevet

Tyggisen (ja jeg lurte jo litt på det, men hadde helt glemt), vips så dukket det opp at jeg at den skal brukes til å rense tennene med, etter gammel lærdom fra sambo´s bestemor?!?! ;D Stemmer nå??

Skrevet

hehehe

Assa lukter jeg vondt??? Greit jeg har kobla pv'n min men en del av hinta skjønte jeg ikke:) Kanskje det kommer itl meg... Beste hintet var hentelappen-HAHA! Ellers lå det jo en linjal med litt skrift på oppi der. Men den lille såpesaken skjønte jeg ikke. Tusen takk min helt egne private pv:D Kos deg i påsken!

Tenkte på det dere. Skal vi ikke si hvem vi har funnet ut at det er eller svare ja til noen? Litt artig å legge ut de hinta vi har fått også se om vi andre tipper rett og:)

Hvem har ikke fått egg nå da? fikk du før du dro herk? Simba? 1D?

Tror nesten jeg begynner å få litt oversikt over de forskjellige pvne;) Men jeg kan jo være helt på jordet og.

Skrevet

Ja jeg vet. Jeg er suppersuper. Kanskje posen var ment som et hint? Eller kanskje rent tilfeldig. Eller kanskje ment som villedende? For å få deg til å tro det var en annen? Mye moro i egget var det ihvertfall:)

Skrevet

Jeg har ikke fått pakke ennå, så aner jo ikke hvem min pv er. *hmf*

Hvordan går det med magen til E? Så det sto infeksjon, hvordan har han fått det da? Håper det går fort over, nå som han har fått medisin.

Flink du er, Tiny!

Morsomt med hs, svanine. Vi skal ikke på 6 mnd.-kontroll før 12.4, er omtrent ei uke før han blir 7 mnd. det.... Kan jo ha fått infeksjon gutta dine også da kanskje?

Cat: Hvordan var Geilo?

Petro: Hvordan var Beitostølen?

1D: Aldri prøvd slik quiz før, jeg.

Ama: Heldig du er som har vaktmester da!

MTG: Fortsatt syk?

Og jeg mitt komahue, glemte å ønske Herkules god tur. Faen!

Skrevet

rolig simba, du skal se herk kommer på nett fra synden:) Hu pleier å dukke opp fra hotellrommet sitt serru.

Du får nok egg i morgen. kanskje? ja snart vil jeg tro. Kanskje du ikke får en dritt? Vet ikke hvordan han har fått det. Han er mye bedre nå men ikke bra. Kuren er ferdig nå så jeg vet ei.

E har liggi midt på hver gang han. midt mellom mnd sine på hs.

Ja 1D, må svare meg å si at jeg er så smart og sånn snart da.

Skrevet

*rekkerhåndaiværet* jeg har heller ikke fått pv-egg..... Kanskje vi har samme treging simba????

*klapperMopåhodet* du skukke vært dum du:) *Smart og sånn er du*....hihi

Jeg ser at ikke så mange har tippet vekt osv...... Komigjjenda!!!

Kan jo fortelle at han har passert 6 kilo med mer enn 50 g men ikke 500 g:)

Skulle ønkse Herk god tur jeg også, men hun er vel innom og leser en av dagene håper jeg:) Og da skal hun kunne lese at jeg savner henne allerede da:)

Ble ikke babysvømming denne gangen, og nå er det stengt i 2 uker (ikke egentlig, men de jeg skal med svømmer bare på mandager og da kan de ikke dra på ons el fre..... hihi)

I stede ble det sånn *plutseliglunsjtreffhosmeg* med 2 av 3 fra barselgruppa + søs og 1 unge + veninne med 2 unger:) Så vi var 5 damer og 7 unger på det meste. Spiste Ciabatta og drakk te. Var veldig koselig og jeg håper det blir flere treff "hjemmehos" snart igjen.

Gubben jobber masse og jeg er jobbe-enke frem til påske tror jeg...litt kjedelig da men, fyller dagene med med turer og treff med andre jenter som er hjemme med barn da...................(blhæ, høres jo ut som en kontaktanonse jo:( jeje, ta natta snart)

Skrevet

Må bare blande meg inn i tråden deres og skryte av felles piczoen deres....:)

Ser ut til at dere har det supert sammen :D

Skrevet

takktakk:) Har det superkoselig sammen! Blitt så glade i alle atte;)

hahahh var det jeg visste! Jeg ER smart! tippe lilling i morgen, for sliten (og vondt) i hue til tenking. Kos med hjemmetreff. Mye bedre. Mer avslappende. Har stort sett bare det vi nå.

Jeg vil også bo gangavstand til trådmedlemmer! (mtg, jeg tror vi har fått på det rene at vi ikke er i gåavstand..hehe)

Legge seg. Vondt i hue og småkvalm og blæ. Håper så inderlig at E sover i natt. Greit med mat men t han sover etter det. Orker ikke mer tull ala 3-6.

Blir det noe treff før påske?

Skrevet

1D: tipper 6178 gr:)

Mol: funka den salven på E? Lurte på om du kunne ta den med når jeg skal passe E-hvis den ikke er tom;) Leo har ett behov for den:D

Jeg har ikke funnet ut hva min hemmelige venn mener med bilde-kanskje det er bilde på kulien-har jeg en hemmelig venn med sinnsjuk mye appelsinhud som spiller fotball med solbriller kanskje? Mens jeg er avslørt som hemmelig venn-og jeg som hadde flere morsomme ting å komme med-jeje....

Leo sov fra 20.00 til 08.00 uten ett knyst forresten;)

og JA vi har ei fin hjemmeside:)

Skrevet

Tipper 6350.

På tide med en ny tråd snart vel...?

Skrevet

6240 tipper jeg.

Kanskje det er på tide med ny tråd?

Føler meg litt sjaber, var småuggen i går og litt kvalm i dag. H lurte på om jeg var gravid :-P Men ble litt bedre etter frokost så håper det går seg til. Gidder ikke mer sykdom nå.

Har jeg nevnt at jeg er lei å skifte bæsjebleier? Går nesten en pakke active fit på to dager her. Leeeei! Men heldigvis ikke så mye bajs om natta da *bank bank* Nå er det E som er sår. Huff.

I natt hadde E bare 1 nattmåltid! Kl 02, også spiste han kl 07. Hurra! A spiste også 02, og igjen 06 - men var våken mye mellom 05 og 07 så kan ikke klassifisere det som en god natt, likevel. Trodde ikke noen hadde fortalt de om sommertid, men så hadde visst noen det likevel *mumle*

Men det er vel tydelig at det hjelper med litt mer mat på dagen da. I går spiste de både havregrøt og banan og maisgrøt, i tillegg til mm selvfølgelig. Men det er nesten så jeg vurderer å gå tilbake til fullamming igjen - for bleiene og gulpen stinker så jævlig!

Har vel ikke sagt det, men det var veldig fin kunst på "egget" :-D

Skrevet

Tipper 6200 på Lillingen jeg :))

Og takk til min hemmelige venn som jeg vet hvem er, har skrevet en personlig melding.

Skal ut å kjøpe nye puter til hagemøblene etterpå. Fortsetter dette værer her så blir det knall å sitte ute i påsken!!!!

Skrevet

6055? :) Nei si 6320 da.

Mulig det err ny tråd nå. På vei ut døra så rekker ikke se etter.

Da skal jeg gå¨tur langs stasjonstranda:D

Skrevet

Fant ingen ny tråd så jeg fortsetter her...

6235g

Kan være jeg har løsningen på hvorfor noen ikke har fått noe fra sin hemmelige pv... Selv føler jeg meg nemlig ganske så populær, for jeg har fått min andre pv pakke i dag ;P

Så sant min "tyggis" pv (hvilket jeg vet hvem er, hihi) ikke har fått et illebefinnende og sendt meg en til pakke, kan det være jeg kan videresende den jeg har fått i dag til en stakkars ensom sjel som mangler...

Skrevet

Hihi (sorry altså), men her vidresendes itt´no - det er pv´n min som er litt ivrig (har sjekka) - du er god oxo da, hoho ;o))

Skrevet

Jeg har ikke fått pakke *plystremedlyvekors*

Skrevet

Og jeg hakke peiling på hvem som er min pv.... Jeg trener hint!!!!!!!!! *dum*

Idag har enda flere esker havnet tomme på verandaen, jeg har gått en tur i sola (var vel ute nesten 2 timer) og når vi kom tilbake satt vi litt i hagen før Tiril skulle spise litt og sove..

Nå leker Tiril støvsuger etter seg selv (hva skal man med støvsuger når man har krabbende baby???), det ligger nemlig noen brødrester på stolen hennes...

Og hun kommer seg fortere og fortere fram ;) *stoltmamma*

Om noen ikke ønsker å arrangere treff tar jeg gjerne en is i ls jeg altså... Ja, utepils også forresten :)

Jeg kan forresten ha det treffet etter påske men det har vel dere andre fått med dere nå.. hehe...

Imorgen er det vasking av gammel leilighet og besøk av min mormor og mamma. Mormor hadde noe til Tiril og bare måtte komme med et :)

Noen av dere som har begynt å bruke sko på ungene?? Jeg prøvde å ha på Tiril sånne myke sko/sandaler fra hm og hun ble dritsint på de.. Får vel bare prøve sånn innimellom vel for sko må man jo gå med når man går rundt...

Tipping på LT: 6310

Skrevet

Jeg har (veldig passende kommentar jeg kom med til simba i går da....) endelig fått pv-egg da fra Treiga. Syns det var et bittelitehint at den kom så sent da....fra Treiga...... trodde det var jeg som var treig(trønder) da..... Jeg må innrømme at jeg bare kan tenke meg at det er Herk, men hun hadde vel forlatt landet før 26/3....(poststempelets dato). (så lurer jeg på om det er simba, svana, ama og pt.....hihi) Syns det var litt lite hint da..... gi meg 1 til da:)

TUUUUUUUUUUUSEN TAKK min hemmelige venn! BARE sjokolade passer meg ypperlig, spesielt siden jeg liker absolutt alle variantene da!!! Kommer ikke til å vare til påske denne posen altså!

Mangler det noen nå på vekt-tippinga??? ingen som tippe hvor lang han er da???

Skrevet

Til 1D.

Godt pv-pakken kom fram fort når den først ble sendt.

Og bra du likte all sjokoladen. Kom på at jeg tok litt feil da. Du skreiv du likte kollibriegg også kjøpte jeg sånne anton berg-greier. Men men..

Hint ja... kan vel si at jeg også er veeeeeldig glad i godis? Og brødskiver med salami. Gjerne 3-4 stk:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...