*1D* Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Da starter jeg Tråd nr 18 (et tall jeg liker, siden det slutter på 8.... Får vel bank av Cat nå, men det gleder jeg meg bare til:) Jeg kommert til å klikke uten msn..... jeg skjønner ikke hva jeg må gjøre for å fikse heller....... Link til gamle tråden.... http://www.dinbaby.com/forum/thread/8588026 Husk det er på den og den før at alle hinten ligger om egg osv:)
*1D* Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. mars 2007 Jeg må bare dytte denne helt opp så de som ikke bruker F5 finner den og da:) Jeg sitter med unge i sjal forresten, er maaaaaaaaaange timer siden han spiste, virker ikke helt i form..... Jeg stresser litt med den melka jeg altså
♥Tiny Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Gud mårning! Natten var grei den men tanna plager fortsatt litt. Hyla til en gang på natta, men ellers ganske stille! Bilde av bulken er tatt alt Molle, skal se om jeg kan legge det inn i løpet av dagen! Må jo bare ha et bilde av den aller første blåveiskulen da! Tiril tusler rundt i gåstolen sin og skravler. Titter etter ting hun kan dra ned eller få tak i ser jeg..Også ser hun på Elias på barnetv! Jeg tør heller ikke starte ny tråd på en stund assa... Blir jo nesten halshugd om man "stjeler" nummer hihi... God bedring til hele pt familien!!! Håper den amadritten deres er over! Idag skal jeg male masse mens svigermor passer Tiril. Er vel best å ikke utsette henne for mer malingsgasser vel.. hehe.. Og ja jeg lufta henne veldig godt altså!!!
Amabolla Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Leo også ligger og ser på >Elias:) 1D- det kan jo hende at melka bare er litt nede for telling, men kommer sterkere tilbake? Du kan jo ringe legen på mandag og få sånn nesespray hvis han har probl. med å få ut no fra puppen? Men det er ingen skam å gi tillegg en stund til melka er tilbake (mme er ett fint alternativ) Vesla sovna utslitt kl 19.30 i går,våknet rundt 23.00 og kl 05.00. Morgen kl 07.30. Det går ann. Mamma kommer tilbake til fedrelandet fra Las Vegas i dag. De skal sove hos oss til i morgen-så svigers kommer på middag i dag. hmmm-må finne ut når jeg skal til Ålesund i påska-best. togbillett.
simbamamma Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 God morgen! Prøv å tilby puppen ofte, 1D. Og hvis han ikke vil ha noe særlig, bør du pumpe for ikke å minske produksjonen. Kanskje han bare har litt dårlig matlyst for tida? Hvis du har melk, er det dumt å gi mme, for da vil melkeproduksjonen din gå ned, siden det ikke er noen etterspørsel. (Med mindre du pumper deg i tillegg.) Hvis du mistenker at det er lite melk, så spis og drikk mye. Klart han må få mme hvis det ikke er noe melk å få ut, da kan du jo stimulere til økt produksjon selv, og håpe det tar seg opp snart.
Amabolla Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 ikke noe spes- bare innom og sier heiheiheieheiehei! Er på rydder´n.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Skal ha hundremeterskogenrom til snuppa hvis vi får flyttet før hun er konfirmant da.. Rosa prinsesserom skal hun få når hun fyller 3 tenker jeg. Mamma er jo en habil maler, så hun kommer til å male alle disse ole brumm figurene rett på veggen:)) Må bare få flyttet... Hehe.. skulle tatt en skikkelig drittbleie og trøkka i tryne på de som rana ama, også bare festet fast bleia i bokhodet på dem!! Så kunne de gått rundt og sniffa drittlukt hele dagen!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Bank av meg 1D?? hehe... jeg vil da ikke starte hver tråd selv om det er partall da ) Ville bare starte tråd nummer 14 jeg for det er lykketallet mitt, pluss at jeg faktisk ikke hadde fått starte en eneste tråd på dib.....
Petronella♡mor til to Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 Også er 14 bursdagen din er det ikke?? Jeg vil ha tråd 26 - hihi ;o) C fikk rosa rom når hun var 4. Hun valgte fargen selv og er foreløpig veldig fornøyd med det, men kan nok tenke meg at om et par år er det ikke spesielt tøft lenger ;P C er frisk igjen, A er frisk igjen - men sutrete, G er ikke helt frisk (men er jo mann så det tar nok litt tid) ;D mens jeg er frisk og ble aldri ordentlig syk... I dag krabba A fra 1 etg til 2 etg alene hele veien (mens jeg gikk bak å passet på da...) men er vel DM allikevel som lar han gjøre det... Har grind oppe og nede da og de er hyppig brukt om dagen kan man si ;D Nå skal jeg lage taco til meg og C, ha en fin lørdagskveld!! ;o))
-MtG- Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Bare innom liten tur. Dåp er noe dritt:) Fikser og ordner. Hvem kommer på mandag? Molle, Tiny, Petro... Hvem fler? Og når kommer dere?
_svana_ Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Har vært innom flere ganger i dag, men har aldri fått skrevet. Så nå forteller jeg bare at jada, jeg er live :-D Vet ikke om vi kommer, er egentlig invitert annet sted mandag. Kanskje det kan flyttes på? Får se. Frekke faener disse som snapper opp koder og lommebok. Man må virkelig passe på skjønner jeg. Håper amminga går seg til 1D. Merka at jeg hadde mindre melk etter amadritten, ikke så rart kanskje. Noen reale økenetter og til slutt litt avlastning med mme på natta sånn at jeg fikk sove fikk opp prod. Bra at amadritten begynner å gå tilbake hos deg Pt. Skulle dratt på treff, så hadde dere kanskje vært ferdig for lenge siden ;-) I dag var det morra kl halv seks. Hurra *mumle* Hadde det kjempekoselig i går kveld, var ute og spiste med ei venninne. Skravla og kosa oss! Så digg å komme ut blant folk, hehe :-D Nå skal vi spise nydelig middag!
♥Tiny Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 Guh så sliten jeg er nå............... Tiril har vært hos bestemoren sin mens jeg og svigerfar har malt i leiligheten. Nå er rommet til Tiril malt med 1 strøk + 2 vegger med 2. strøket og stua er malt med et strøk. Det tar vanvittig lang tid å male altså... Tiril har kosa seg hos bestemor og de hadde vært på oppdagelsesferd i huset dems. Men mamma var god å se igjen etter noen timer borte Jeg kommer Mtg Trenger en adresse eller noe sånn at jeg kommer meg bort til deg! Godt at pt familien er på bedringens vei og at amadritten har gått sin vei! Håper den blir borte og aldri kommer tilbake! Taco er nam Lykke til med dåpen imorgen mtg!!!
simbamamma Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Å male er kjedelig altså, men så pleier det å bli fint etterpå da. Håper dere får det slik dere helst vil ha det! Lykke til med dåpen, MTG! Stille fra Molait i dag gitt.... Har det ordna seg med bæsjen til E? Glemte å kommentere stolspørsmålet ditt, men kan jo gjøre det nå. Vi har tripp-trapp, og er veldig godt fornøyd. Har jo ikke brukt den så mye ennå, men både A og jeg har yngre søsken, så vi husker godt hvordan den funka. Et annet pluss er at stolene ser ut til å vare evig omtrent, den jeg brukte som liten, er like god i dag :-) Det eneste som er nytt, er den lille ryggen. (Den passer ikke på gamle stoler, dvs. eldre enn tre år, ifølge babyshop..) Bilstol har jeg ikke tenkt på ennå, men kan ikke utsette det så lenge selv heller. Si ifra hvis du ser lyset! Det er vanskelig å få LH til å spise grøt.... Hei og hopp til dere andre!
Molait Skrevet 17. mars 2007 #16 Skrevet 17. mars 2007 Molle har da et liv! (ingen komentarer her takk) kan jo kopiere fra msn til svana. Kort oppsummert dagen min: evighet på å få E til å sovne første lur, brukte over 1 time. Rydda som en gal under hele duppen. mtg og mor hennes kom for å låne en dåpslue. På butikken med W og E. (handla masse og på lørdag med 2 barn + trille er det jaggu et prosjekt.) Hjem. M og far hans kom tilbake fra magnor med masse ved. (postlastebil, vi har ved 2 vintre vaffal!) Tur med E så han sovna. (hehe er en ny epoke, vi kan trille tur så han sovner, tok bare et halvt år!) Pakke sammen, stelle seg litt. Ut og på barnas hus. rett til svigers. Sette av meg og E der. M hente W, pysj og bag. Ble senere enn planlagt. Spise middag der. Bade E i badekar for første gang. Kjøpte sånn badestol i dag, som leo har. Var bare sååå gøy da! E lå strak over den kanten og plaska og herja. Ble helt gal jo. Dukka ansiktet under vann og. Ble litt overasket, men fortsatte bare å plaske. (er blitt vant fra svømmen vel) Fikk flaske med velling (han digger den assa ama, vi må snart til Sverige å handle mer) på fanget til bestemor. La ham i bag på gulvet i gangen. litt om og men for var sykt overtrøtt. (slumra 15 min på 5 timer) Satte i et megahyl i 21-tiden. Tror han har en del tannvondt. Hyla som en gris på barnas hus i dag og. Og tygde som besatt. Vel, han sovna og sov da han ble bært ut i bil, veien hjem, bært inn hjem opp trapp og inn på rom. Helt utrolig. Må ta før-etter bilder Tiny:) 1D, formen? digg med utavhuset-opplevelse svanine. Håper dere kommer på mandag. simba (og andre som lurer)E har til nå i dag (fra kl 5) bæsjet 6 ganger. meste trekker inn i bleia for det er så tyntflytende. Kutta ut fruktgrei nå. Se om det hjelper. Om ikke får jeg høre med hs på mandag. Mtg, lykke til i morgen:) Husk å kose deg og slappe av!! cat, flytt!!! Tror ikke du kan få alt det du vil på første husbytte. Ta det til neste. Høner-hahahaha (men jeg visste det fra før jeg da) Søstern drømmerr og om det forresten. Jeg tenker bare på hvor dritt det kommer til å lukte jeg da. Men kult med høner:) Kommer du på mandag? Jeg vi lse Linea i kjole! ama, øøøh..hei:) Ja vi har kjøpt sånn stol da. Vi hermer ganske mye etter hverandre vi:) Godt amadritten har forlatt dere! hvem glemte jeg nå? Og joooo fritt for tråd 100!!! og sorry cat, men hadde virkelig ikke fått med meg at du skulle ha 14. Og er jo bare å starte tråd da. Du har jo starta 1 da vaffal:) Hva med tråd 20? Den tror jeg har cat skrevet over hele seg;)
Amabolla Skrevet 17. mars 2007 #17 Skrevet 17. mars 2007 øøøøøøh...hei mol Godt du er frisk petro! lykke til i morgen MTG (kommer på mandag-når går det tog?) hønepønecat, flink og male tiny!, hei 1D,herk,simbam.... Leo har vært skikkelig grinete i dag! håper på en finere dag i morgen-men da er jo besteforeldrene her så de ordner biffen:) Kommer ikke på noe mer å skrive-har ikke blitt rana i dag:)
-MtG- Skrevet 17. mars 2007 #18 Skrevet 17. mars 2007 Hallo. Puste ut etter ordnings. Har bakt marsipankake, stekt kyllingklubber, stekt bacon og shampignoner til leverpostei, spist taco og pynta dåpslokale. Alt med sutrende unge på armen. G har fått Edvard-dritt!!! Etter null driting på tre døgn så kom det faste klumer i går. Ble mer og mer løst. Dreit 3 ganger i går og 5 ganger i dag! Nå er det bare slim med gule lumper i. Håper han er i form i morgen...... Da har han ihvertfall nok av fang å sitte på Så flink du er til å male Tiny! Jeg vil også flytte. Og kjipt med tyver da ama. Jeg skal samle på ekle-bleiene til G!! Toget går forresten 21 over hver time fra spor 6.1 tror jeg. Tog mot Årnes. Tusen takk for lånet av lue, molle! Det blir så bra! Han får hvitt bånd i da.. Håper der kommer på mandag svanine. Hadde vært koselig. Dere må komme med forslag til når dere vil komme da, så skal jeg være klar jeg(hvis jeg ikke forsover meg da, men jeg er ganske rask når jeg må, ikke sant molle?). Tror dåpen i morgen blir bra jeg. Nå går Salto, Salmiakk og Kaffe på nrk1. Spilt inn i Lillestrøm. Morsom film:)
Molait Skrevet 17. mars 2007 #19 Skrevet 17. mars 2007 Skrev masse og alt borte!!! Fyff så jæ"#¤&""#¤% irritert at jeg ikke gidder skive nå. Tar det i morra:( bøfn
*1D* Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 17. mars 2007 Åååååååååååå så kjedelig, jeg som så frem til en cat-fight da i mai.....neivel, får vel klare meg uten jeg da:( Jeg har ikke sagt at det var alle partall du likte, vet det bare er noen få der også, skal jo ikke være enkel:) Si i fra du bare, sånn som Pt (eller var det ama?). Det er 2 til som blir 29 i år ja..... så er jeg ikke helt alene om å være nesten like gammel som "ho gamle blonde"...... Lykke til med navnedag(dåp, ble skrekkelig usikker jeg nå) Mtg! P.S. Det går ikke ann å sende deg pm mtg....... har du sperret meg eller??? Tuuuuusen takk for trøstende ord om amming, jeg gir meg ikke altså. Bare så lett for å tenke at jeg mister den jeg da, litt dumt det. Men det går jo greit, han virker ikke missfornøyd og han sover godt. Har skikkelig vondt i magen jeg, ikke som når man har amadritt, men vondt bare. Kan det være peicilina som gjør det? Er skikkelig sliten i kroppen og øynene svir. Hopper over tabletten i kveld jeg, så ser jeg om jeg blir bedre. Da har det gått så lang tid at jeg har blitt logget av og mannen har kommet hjem og både unger og han har lagt seg............ Tiden flyr når man sitter helt i ro........jeg har sittet i sofan som datan ikke står ved siden av, og siden jeg har vondt når jeg rører meg har det ikke blitt noe innlegg før nå.... Skal legge meg nå jeg, og håpe at det blir bedre i morra.
*1D* Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 18. mars 2007 Innlegget mitt havnet jo langt der oppe da:( Så jeje......les det den som gidder.
*1D* Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 18. mars 2007 http://www.youtube.com/watch?v=BDPOMj0Ps4Q&mode=related&search=
Molait Skrevet 18. mars 2007 #23 Skrevet 18. mars 2007 ja skal jeg ta opp kake sv? 1D!!!! fy!!! du må IKKE droppe en pille i en KUR! e kaver, be back. god morgen:)
simbamamma Skrevet 18. mars 2007 #24 Skrevet 18. mars 2007 God morgen! Hvilken idiot var det som bestilte mer snø?! Argh! Høres ut som bivirkninger, 1D. Er ganske vanlig det :-( Men du må bare pine deg gjennom hele kuren, ellers blir du ikke ordentlig frisk, og så blir det samme runda igjen. Har du introdusert gluten, Molait? Kan være det som plager magen til E, kom jeg til å tenke på. Har du sjekka den svenske vellingen? Ellers får du bare skifte bleier og være obs på dehydrering, og høre med hs i morgen, som du sa. Argh igjen!
Petronella♡mor til to Skrevet 18. mars 2007 #25 Skrevet 18. mars 2007 Kjapt innpå - God Morgen! Vedr påskegodter... Skal alle sende direkte i pose eller skal noen sende egg? Er det noen som absolutt veldig gjerne vil ha egg, eller mer godterier i en pose? Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre og håper min hemmelige venn (den jeg skal sende til) svarer i et innlegg så vet jeg hva jeg skal gjøre ;o) Tror kanskje jeg har et hint, litt teit kanskje men dog et hint, hihi ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå