Gå til innhold

.,.:":.,.TRÅDEN 18 .,.:":.,. (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt mer enn morgen nå, men god morgen til dere alle :)

Nå har tanna kommet seg mer ut og natten soves mer eller mindre uavbrutt. Kun 1 hylings inatt (i 3 tiden), pappa trøstet og det tok litt tid før hun roet seg.. Drømmer??

Masse lykke til med dåpen til G idag!! Husk å spare kake til alle kakemonstrene som kommer imorgen da :)

Ikke så lurt å lure seg unna piller da 1D, da må du kanskje på en ny kur og det er ikke sååå moro er det vel?? Nå er det snart mai *glederosstildukommer* Også må du bli bra igjen, så ammingen går på skinner igjen!!

Tiril har noen saftige morgenbleier som kan smøres på dumme tyver.. Forresten er det bare å ta med seg bleiebøtta og tømme den i veska/sekken til vedkommende :) Hahahaha......

Den bittelille snøen som hadde lagt seg her inatt er nå smeltet bort av sola!! Våren kommer!!!!!!!!!!

Uff, snart male mer, men nå er det ikke så fryktelig mye igjen!! Etter påske kan jeg ha treff også :)

Imorgen må jeg handle til hemmelig påskevenn!!!SKulle sendes iløpet av uka ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Mamma er ute og går tur med vesla-digg å ha litt "aleinetid". Ble sur når jeg stod opp i dag og det var snø på veien! Men den er heldigvis borte nå:)

Vesla sitt rom er bare hvitt det-med brune bjelker da. Men hun har jo barnegardiner (likedan som A til Petro har faktisk) og noen rosa effekter rundt omkring:) Men vi eier jo ikke leiligheten-så kan ikke ta heilt av. Men noen selvlysende stjerner i taket skal det nok bli:)

1D- nei det er flere av oss som nærmer oss ho slitne blonde:) 29 år ja-hmm-teit tall. Ikke hopp over noen piller! Gærn kondom film:)

Tiny>: maling er superkjedelig-men sååååå deilig når man er ferdig!

Simbam: vanskelig å gi grøt-veit hva du snakker om. Vi har gitt op grøten(tar med grøtpakker på treff mandag for de som vil ha) og moser brødskiver med fruktmos. Funker bedre. Skal kjøpe sånn gul leverpostei boks i morgen så får ho bare maule det for å få i seg jern.

Mol: så bra han liker vellingen! Ta deg en tur til sverige- der får du også sånn ferdigblandet velling på kartong:) Så de hadde maisvelling på coop-og fullkornsvelling (8 mnd).

MTG: høres ut som dere har hatt henden fulle med å ordne til dåp-men håper dagen i dag blir fin! Og at G ikke har E-dritt i dag:)

Petro: er ikke så nøye med selve egget for min del-kanskje pynte konvolutten/esken med gul pynt eller no?

Ja-må handle påskegodterier. Sambo gav meg 3000 kr så jeg er heldigvis ikke blakk:)

Skrevet

Litt førstehjelp trenger denne tråden nå... Ikke likt denne tråden å ligge så langt bak nei.. Ser Liv har en travel dag idag!!

Endelig ferdig å male!!!!!!!!!! Og det ble ganske mye finere enn det var ja :) Skal henge opp lister igjen imorgen på rommet til Tiril så er det ferdig der inne! Stua skal vi slipe gulvet på, så det tar noen dager til ja. Har også fått tømt noen esker på kjøkkenet så det ikke blir så himla mye å pakke opp der seinere...

Sjokolade smakte nam :)

Skrevet

Hei tråden!

Jeg er trøtt!

Har fått gode kaker i dag *mums* Var på besøk hos Liv. Det var veldig koselig :-D

Litt vondt i hodet nå... (men det har ikke noe med besøket å gjøre, var vel heller noen timer med våken A på natta)

Barna sovna med én gang. Delte 1.5 posjon grøt og spiste godt med pupp før de la seg. Håper på mange timers kveldsro!

Skrevet

Husk å sende adresse til i morgen MTG - håper dere har hatt en fin dag ;o)

*blåsepåhodevondtendinsvana*

Male kjedelig - ferdig deilig - I agreeeee!!!

Nei, ikke sluntre unna pillekur 1D!

Må også handle inn påskegodter i løpet av de nærmeste dagene!

Til min påskevenn: Er ikke så nøye med påskeegg til meg heller, heller bruke penga på godterier, hihi ;o)

Til helgen skal jeg forresten på jentetur til Beitostølen, blir moro!

Var det noe mer? Hmmm, husker ikke jeg...

Skrevet

Hei på dere.

Dåp er pyton... Bare stress jo!!! endelig ferdig ihvertfall. Og G fikk masse fine pakker:D Så det var jo godt for noe.

Jeg har masse mat og kaker i kylen så håper dere er litt sultne i morgen også?? Har til og med Cabaret, eller hvordan det skrives;) (til gamla)

Når vil dere komme da?

Skrevet

Så fint at dåpen har gått bra da mtg :)) Jeg rekker nok ikke å komme i morgen, skal på legesenteret for ny sjekk.

Ang påskeegg så er det absolutt det samme :)) Det er nammenammen som teller!! Og Tiny, egget skulle sendes den 22. (evt. postlegges kvelden den 21. mars)

Aaaaaaaaaner ikke hvem fler som blir 29 i år altså.. Jaffal ikke meg!!!

Skulle kommentere noe mer men husker ikke..

Ble forresten skjenket på barseltreff på fredag da! Tror du ikke dama dro frem rødvinen halv ett på formiddagen da?? Hehe... ble ganske artig etterhvert :P

Skrevet

Kan vi ikke si ved 11-12 tiden i morgen a MTG, det har jo vært ganske greit de siste gangene?? Da slipper det bli så tett oppi middag og ny kakeorige for mitt vedkommende i alle fall, har tross alt planer om å gjøre dypt innhogg og trenger god tid - hihi... ;o)

Hihi, kult barseltreff da ;o) Hadde sikkert tatt et glass eller 10 selv jeg Cat, ække vond å be vøtt ;P

Skrevet

Vi kommer etter første soving vi Mtg. Dvs avreise hjemmefra ca 11-11.30 en gang og da er vi hos deg ca 12..

Får ta et kveldstreff snart vi også!

Skrevet

haha for en barselgruppe. Artig:)

Æsj jeg hadde jo laget et slikt fint innlegg i går som ble borte. Husker ikke alt jeg sa, men sa en hel del nyttig. blæ!

Digg med ferdig maling Tiny! Skal bli gøy å komme å se.

Jo ønsket deg vel lyjkke til mtg, samt husk å slappe av å kose deg og ikke stresse. Litt sent det nå. Nå er det ferdig da vaffal:) Ja G var supersøt i lua si:) Skal droppe å spise jeg vett.

Jo og si 11-12 tiden du. Da folk pleier å komme. Litt avhengig av når unga sover. Som jeg og sa i det som ble borte..jeg kommer når jeg kommer jeg og har du ikke stått opp så setter jeg bare på kaffen. Jeg drar når jeg vil og jeg da. Jeg er kjekk slik. Total mangle på folkeskikk..hehe.

smiba, mulig det. Men tror ikke det er vellingen. Han spiste jo den flere dager før dette startet. Holdt på i dag og. Ksiftet bæsj kl 6, 8, 10, 1, 4. Han er blitt superrød i stompen (over hele liksom) og hyler om jeg vasker der eller tar på. Vifte med bleia, blåse på, fønern på kaldt er derimot godt. Stakkars gutten min! Ene gangen var det neongrønt, og meste hadde trukket inn i bleie som om det bare var tiss. Ikke noe feber og grei form, men litt survete. Noe magevondt til og fra og svir nok på pompen. Mulig jeg stikker innom hs i morgen. Passer på å amme en del, så jeg vet han får i seg veske.

Jeg vil gjerne ha egg jeg da. Synes liksom det hører med. Koster jo ikke mer enn 10-20,- da. Og det som skiller påskeegg fra lørdagsgodt..egget:)

Hvem kommer i morgen da? svanine og cat kommer ikke. Herk? ellers kommer ama, pt, tiny, jeg og da mtg. Ja da er det bare herk man ikke vet om kommer da:)

Regner med jeg ikke er der før 11 altså;)

Takker for koselig besøk av Liv i dag;)

Skrevet

Fint folkens!

Da skal jeg være våken og påkledt til 11 da:)

Om noen fler kommer er det bare hyggelig.

Orker ikke skrive mer i kveld. Ser James Bond.

Natta dere!

Skrevet

PHU sånn nå har jeg lest gitt

En TANN en TANN en TANN he he hoi O har fått en tann hehe

15. mars kom O sin første tann Litt treig ja :)

jeg må jo bare starte med det jeg husket først og det var: 1D ikke hopp over pille(hm hadde dette vært på en annen tråd på dib hadde noen halshugd meg for å si det samme som noen andre på samme tråd!)

MTG hadde vært superyggelig å komme i morgen, men jeg må vente på håndtverkerne i morgen og aner ikke helt når de er der så det er vanskelig å planlegge dagen.

Har jeg fått adressen din???

Jeg kan jo ta det på sparket men har ikke ditt tlf nr Har Molait sitt da

Syns den snøggelbøggelen med båt var fin.

Fy ffff hgjkldsfgj+!"#¤%&/()fjdgk!"#¤%&/() for noen drittsekker AMA )(/&%¤# ble sint her altså!!!

Ellers så stiller jeg gladelig opp for å banke dem har god erfaring med å håndtere kjeltringer - lommeboktyver altså.

Så får jeg fortelle om min handletur på fredag da:)

Jeg parkerte på storsenteret og blinka meg ut den fin p-plass hvor det var ledig på høyre siden slik at det skulle gå kjapt å få ut O.

I det jeg går for å åpne døren hans så smetter det en bil inn på den ledige plassen Greit nok jeg eier ikke den plassen (selv om hun godt kunne ha parkert på neste ledige siden hun ser jeg er på vei inn i bilen på den siden da)

Vel hun parkerer så skeivt og så tett oppi min bil at jeg ikke hadde sjans til å åpne noen dør

(jeg hadde til og med parkert godt til venstre nettopp denne gangen)

Jeg anser meg egentlig ikke som en sær småbarnsmor, men med et smil glapp det ut av meg "Oi jeg har egentlig en liten gutt som jeg ikke får ut av bilen nå jeg siden du har parkert så skeivt:)"

Da kom det hysteriske festelige svaret: " ja men jeg skal ikke bli så lenge"

Hæ hva sier dere?????

Jeg svarte at " jeg får vel rygge ut bilen å ta ham ut jeg da"

og hun svarte "Ja jeg står jo innen for den hvite streken"

Hø jeg måtte jo bare rygge jeg da DUST

I følge pappa kvalifiserer dette til brukne vindusviskere!!

Sier natt jeg så får jeg komme tilbake ved en senere anledning

Skrevet

Det kvalifiserer til brukne vindusviskere og loff i eksosrøret!!!! Jævla skrævkjerring!!

Skrevet

jeg hadde blitt sååååååååå sinna på ho dama- sikkert slektning av lommeboktyven!

sliten i hue... (alt er blæ)

Snakkes seinere:)

Skrevet

Halloan damer!!

A har fått for vane å våkne kl 5 og da vil han ha flaske - yeah right... Begynte på lør morgen, men da ga vi han det fordi vi tenkte kanskje han var sulten i og med at han hadde kastet opp og ikke spist hele ettermiddagen på fredag. Var ikke særlig matlysten lørdag ettermiddag heller, så under tvil fikk han flaske når han våknet 5 natt til søndag også. I går spiste han normalt til kvelden, men tror dere ikke ungen våknet 5 i natt også og ville ha mat?? Var så trøtt at jeg gjorde en kjapp vurdering fant ut at 5 min med flaske i motsetning til 1 time med skrik var rått parti, han fikk flaske...

Men akk, har da ikke tenkt å begynne sånn... What to do??

Kanskje det blir bedre i helgen når mor ikke er hjemme... Tar litt lenger tid før far reagerer, så kanskje han sovner igjen. Akk håper det går over av seg selv i løpet av et par netter.

Jeg tar med meg C i dag om det er greit for dere?? Hvis ikke får jeg komme sterkere tilbake en annen gang. Hun er litt slapp for mattinntaket har ikke vært helt på topp i helgen, så jeg synes ikke det er riktig å sende henne avgårde bare fordi jeg har lyst å dra på matorige, hihi ;o)

Hva sier damene?? Deal or no Deal??

;o)

Skrevet

Litt treg med å skrive her for jeg har oppdatert på traaden! Inn å se på kulen til Tiril da :) hehe.. Bilde ligger nederst på bilder av meg! Den er forresten ikke synelig lenger så det er godt jeg tok bilde!!!

Jeg sier: hmmmmm... Deal!

Var morgen 6.30 med en skikkelig drittbleie her idag, men når man får sove hele natten er det kanskje greit?!

Tiril sover og vi kommer etter at hun har våknet...

5 er litt tidlig for frokost altså.. Men hadde nok ikke vært altfor sterk på den tiden av morgenen jeg heller.. uff, kjipe greier..

Men som du sier så kanskje det blir borte når far er alene hjemme, om du orker å stå opp 5 for å gi han flaske hver dag da?

Jeg vil ha oppvaskmaskin nåååååååååååå!!!!! Men den vi har bestemt oss for kommer ikke på lager før 4 april..... Møkk!!

Skrevet

Jeg sier "deal":)

Det er ikke lenge til 04.04 da tiny:)

Skrevet

Måååårnings!

Tror jeg sier "deal" jeg også, selv om jeg ikke skal dit selv.

Kjerringer bak rattet assa! Veit at det er ris til egen bak, men herregud da. Folkeskikk kan man jo ha selv om er en rævva bilist.

Grattis med O-tann!

Tennene kommer nok aldri her. Skal slutte å tro det forresten. Ikke at det gjør noe, strengt tatt.

Nå tror jeg sutre-E har sovna, ville kjempe litt mot søvnen må vite.

Er det ikke noen andre som kan skaffe den maskina før da Tiny?

Natta var egentlig finfin. Mata de bare to ganger! 01ish og 04ish! Så sov de til halv åtte og åtte. Det må jeg si er bra. Vanligvis må jeg amme de til stillhet rundt 06, men ikke i dag! Sikkert bare flaks, men uansett veldig digg. Nettene våre har iaf blitt bedre etter at vi begynte med litt grøt. I går kveld var E så sulten at han ikke brydde seg om å spise med hendene i munnen samtidig en gang :-)

Håper dere koser dere i dag, og at mtg ikke er alt for sliten etter gårsdagens strabaser.

Heltemodig innsats av G da, være oppe i 6 timer!

Håper CE er bedre i stompogogmage nå. A hadde heeeelt tynn slimegul b som hadde trekt inn i bleien nå på morran. Men tipper det er heeelt tilfeldig, og han ikke har havna på kjøret etter nærkontakt med CE igjen.

Skrevet

god morgen

Natten her var i grunn ikke natt. Mat 01 og sovnet ikke. Sovnet 2 og opp fra 3-6, sov 15 min nå og da. Far og E i stua fra 5.30-6 E sov til 7.30 M begynte 10 på jobb og jeg fikk sove til 9. Snille mannen!!(og han skal jo på jobb) Fikk etterpå vite at han la seg 2.30!!Stakkars. Han hadde sitti å fiksa greier. Faktisk, den siste uka har han forandra seg veldig. Gjør ting som må gjøres og sånn. Flinke sambo min:)

E bæsja 4-8-9. Siste var bare grønt vann. Snakker sjøgrønt/spinat. Bedre i rompa. Masse zink og hauger potetmel over der. Fortsatt rød, men mer tørrrød liksom. Hørt noe om at man ikke skal blande zink og talk. E ble jo bedre. Hva tror dere?

Mtg: E sovnet 10. Enten våkner han straks eller sover 1 time til. Drar når han våkner. Gidder ikke vekke. Tar med matta:) Men trenger nok litt bære hjelp. Parkerer på gjesteparken jeg. Er det plass til alle der da? Noen parkere på apoteket kanskje?

Gå å pakke ferdig før han våkner jeg da.

Jo...desl. Men blir kanskje litt kjedelig for hu da. Husk tegnesaker;)

Skrevet

Takk for oppdatering svana, det var kjappe jenta si det :))

Man skal vel helst ikke blande zink og talk pga at det blir klumpete sier dem, men det er vel eneste grunnen jeg vet om. Så lenge han blir bedre i stompen så er det bare å kjøre på. Jeg smurte aloe vera på stompen til lilleL en gang hun begynte å bli litt rød og da var det borte til neste bleieskift faktisk. Men som sagt, hun begynte bare å bli rød da så tenkte å være litt føre var.

Grattis med ferdig maling Tiny!!

Får tusle meg bort på legesenteret jeg da, skulle gjerne hatt enda litt mer sol, men skal ikke klage :))

Prekas :))

Skrevet

Vi kjører på:)

Driiit med det der tb greiene da cat!! Siste gangen nå eller?

Da tusler jeg meg straks ut til bilen.

Ses:)

Skrevet

Heisann.

Var skikkelig dritt i går......... (og jeg har ikke tatt flere tabletter, skal snakke med legekontoret etterpå og høre hva legen min vil at jeg skal gjøre, men jeg ble så dårlig av de tablettene at jeg kommer IKKE til å spise 1 eneste til av de altså!!!!! Da får jeg heller få tilbake bihulebetennelsen!)

Gratulerer så mye med tenner og ferdigmaling osv..... :)

Har tantegutten min her i dag, søs er inne på dagkirurgisk.... Spent ja.

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTA, jeg og vil ha!

Skrevet

Nesten nede på side 3 nå jo!!!!

Tusen takk for god mat og kake Mtg, og unnskyld for kaos og grisingen altså!!! Nå får vi vel aldri komme tilbake tenker jeg... Skal hilse og si takk for kakene fra mann og svigerfar også :) Også håper jeg vi ikke skremte V så veldig :) hehe..

Du skal få masse tråta når du kommer deg nedover 1D :) skal bake kake jeg vettu!!!

Vesla var dritsliten når vi kom ned til ls, så måtte ha litt mat også sovna hun på vei hjem igjen! Tar på å være på treff altså!

Nå skal jeg spise litt mat, endelig ikke veldig mett.....

Skrevet

Takk for treff i dag MTG-veldig god mat og kaker!

I dag har vesla flytta inn på eiga rom. Hun har våkna 2 ganger siden jeg la henne kl 19-håpe ikke dette er sånn det blir i natt!! Og soverommet mitt er så stort og tomt!

Må henge opp noen klær:)

Skrevet

Ser ut til at det ikke bare er jeg som ikke har kommet inn på dib siden i går kveld..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...