Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #101 Skrevet 21. mars 2007 Har ikke handlet til min pv. Vil bli utført i morgen. Min pv vil få egg.
Petronella♡mor til to Skrevet 21. mars 2007 #102 Skrevet 21. mars 2007 Haha, back from the store... Ække bra å handle når man er sulten, kjøpte to kilo godterier ;o) Alt går ikke til min PV asså (klar melding fra G) ;D
Molait Skrevet 21. mars 2007 #103 Skrevet 21. mars 2007 haha se folk tar av som anonyme a. Stakkars Leo! Ikke vekk hver andre time a du. Tviler jeg på at trengs ved så lav feber. Kan evt. stille kl og stå opp å sjekke henne et par ganger i løpet av natten. Sleng ut på skravle da vel. Se hva flertallet pleier gjøre. Jeg ville selv latt a sove. Trenger søvn. Tror aldri jeg har vekt opp William noen gang. Ikke så ille her, bare 7 bleier i dag. Og 4 av dem var ganske fortløpende. Stakkars deg svanine, med dobbelt opp. Blitt noen bleier? Så bra kremen hjelper da. En ting er bajs, men når det svir-auau og huff. Hva skal folket i morgen da? Og på fredag?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. mars 2007 #105 Skrevet 21. mars 2007 Skal på barseltreff på fredag og drikke vin i hvertfall )
Petronella♡mor til to Skrevet 21. mars 2007 #106 Skrevet 21. mars 2007 Blir nok påskepakke til min pv også (kanskje jeg slenger oppi et hardkokt egg, haha)...
Petronella♡mor til to Skrevet 21. mars 2007 #107 Skrevet 21. mars 2007 Oj, glemte å være anonym over jeg da, hihi - er det her i stedet (lat som om dere ikke ser nicket i innlegget ovenfor)... *fnis* ;P
Petronella♡mor til to Skrevet 21. mars 2007 #108 Skrevet 21. mars 2007 Hmmm, nehei klarer visst ikke være anonym jeg ;P Ække vits å lage no hint fra meg vøtt... Kommer kun til å være fakta allikevel... Ærre mulig... Nå skal vi snik se Prison Break episoden som kommer i morgen, jummi, gutta mine are back ;D (og nei - ikke T-Bag, haha)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #109 Skrevet 21. mars 2007 Hvis dere slenger oppi eggene, så pass på så det ikke blir eggerøre da..!!! Hihihihi
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #110 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ikke postet enda, så jeg vet ikke hva som får plass i det jeg sender.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #111 Skrevet 21. mars 2007 Min pv får et egg i en eske som skal sendes imorgen Den ligger her på bordet og bare venter den.. Og jeg klarte å forsegle driten før jeg la oppi et kort, så en lapp er stukket inn i esken..
*1D* Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #112 Skrevet 21. mars 2007 Jeg er driiiiiiiitalei av å være så sjaber altså. Håper legen min er frisk i morra. Vet ikke hva jeg skal si nå jeg..... Gleder meg til å få egg i posten jeg:) Bare det ikke er speilegg. Kanksje jeg kan legge meg snart.... Er bare syt her, bortsett fra at gutten min er fantastisk til å sove om natta nå igjen. Typisk det når jeg ikke får sove da.... Han sov fra ca 23 til ca 5 (må skrive ca siden jeg ikke aaaaaaaaner, bare vet at det var etter 4 og før 6.....)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #113 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har sendt påske"pose" til min hemmelige venn i sånn eske. Det ble ikke plass i konvolutt. Det er jo positivt! Jeg håper anonym knappen virker nå da....
Petronella♡mor til to Skrevet 21. mars 2007 #114 Skrevet 21. mars 2007 I just løvv PB asså, sukk... Får vel bli en episode i morgen også da, åh sukk igjen... ;D Same shit hva det handler om... Synd jeg ikke er 16 år, da hadde jeg hatt plakater av de over hele rommet. G er ikke spesielt hissig på det shø... Wonder why... ;P
♥Tiny Skrevet 21. mars 2007 #115 Skrevet 21. mars 2007 Her har anonyme gått bananas ser jeg... FY skamme seg, også på vår tråd da *fnis* Imorgen skal jeg lakke 2 strøk på gulvet til (jeg har tatt et ikveld og tar et strøk formiddag og et på ettermiddagen) Ellers blir det endel pakking imorgen. Fredag kan jeg jo sette T til pakkingen også kan jeg jo være med på eventuelt det som skjer noen timer... Nå gleder jeg meg til vi er ferdig med denne flyttingen altså... Ikke moro å pusse opp, pakke og flytte når jeg har Tiril og T er på jobb.. Jammen godt at svigermor har stilt opp masse og svigerfar har hjulpet til med malingen.. Mamma og pappa har også hjulpet til endel og skal hjelpe til enda mer nå.. God bedring til lille Leo som er febersyk!! Når det gjelder soving og mat som du spurte om svanine: Tiril har sovet ganske mye frem til 7 mnd. Sov da 3 lurer og spiste da etter hver lur. Eks: våknet 7.30 - mme, sov 9-10.30. ca 11 brødskive/frukt, sove igjen 12-1.30 (mme før sove), middag 14.30, sove 15/15.30-16/17, grøt ca 18 og mme før senga kl 19 Nå har vi kutta ut en lur så hun sover ca 1-2 timer i 9 tiden og ikke sover igjen før 14-15 tiden (ca 1 time da) Nei, nå skal jeg legge meg, er supersliten..
Petronella♡mor til to Skrevet 21. mars 2007 #116 Skrevet 21. mars 2007 God natt damer!! I morgen sendes påske et eller annet - får se hva det blir ;o)
Molait Skrevet 21. mars 2007 #117 Skrevet 21. mars 2007 haha pt, kjenner igjen det der med anonymknapp som ikke virker. Noen av de som var med fra bligravid tiden husker også kanskje den der. Vaffal cat. Veldig greit å si man skal være anonym om man ikke er det da. Så har man iaf poengetert at folk helst ikke skulle vite hvem som skrev det du akkurat skrev. (sukk) Regner med jeg stikker ne tur til ls i morgen. Noen andre som skal? Blir etter 1 lur og aner ike når den blir. E har våknet 06.30 *bip* 2 dager på rad nå. håper ikke det er den nye trenden. Er jo ingen som fører hokuspokus stolen lenger jo:( Er å få bestilt på nett eller i Sverige, men rart den ikke er på bs, bh eller rudo. Sete ser ut til å bli enten akta cosmic (tror det var det den het) eller besafe hmm ja eteller annet. Den både fram og bakovervendt. Må prøve i bil og først. Hva var prob med besafen for dere Tiny? Og hvilket merke hadde dere igjen ama? Nei trøtt jeg og. Ta kvelden tidlig i dag kanskje. Håper E ikke bæsjer i natt!
Molait Skrevet 21. mars 2007 #118 Skrevet 21. mars 2007 hvor blir det av siste treffs bilder da dere?
Amabolla Skrevet 21. mars 2007 #119 Skrevet 21. mars 2007 Va da fole kor mange anonyme som har forlysta seg her da! Vi må passe oss Cat-vi e jo på dårlig fot med de anonyme! Var inne å sjekka på Leo og det virker som at feberen har roa seg- ho fikk en pille til rett før ho la seg-så den har kanskje gjort nytta si? Litt rart å ha en baby som har sovet så mye på dagtid-trodde ho sov mye når ho hadde spysjuka-men det var jo ingenting i forhold til i dag! 07.30-våken 08.00-09.00-sov. 10.15-11.30-sov 12.30-13.00-sov 14.30-16.00-sov 17.00-18.30-sov 19.30- pysj og sov. Innimellom der så har det kun vært vræl,sutre,og kun MAMMA! Håper på en ny dag i morgen med fargestefter tel...
Molait Skrevet 21. mars 2007 #120 Skrevet 21. mars 2007 jøss, ja det var en del soving. Tok 1 time her da. Nekta alt annet enn pupp. Spiste og sovnet. Rapa og ble lagt. Klarte ikke å sovne igjen. Sprraak! Skifte bleie, mer rap, legge-hyyyl! Prøvde alt men ingenting funka. Mer pupp. Etter mengder med kaving og og vriing sovnet han endelig!! Ja og vrei seg på magen. Han skjønner bare ikke det der. Blir liggende med nesa rett ned i madrassen. Også irritert fordi han ikke får puste. E klarer ikke sove på magen enda, men det er kanskje like greit. Og ama..den siste der..på msn, mente du det var meg eller deg? For var ikke meg;)
Herkules Skrevet 22. mars 2007 #121 Skrevet 22. mars 2007 Hei jenter ser dere har vært så flinke tiø å oppsummere likerliker ikke men jeg har jo sagt jeg liker det meste så det går vel bra Herkules særlig Freia melkesjokolade Herkules syns nøtter er bortkasta Jeje sovet hjemme i natt vi da deilig men huset er fult av håndtverkere her i dag også MEN nå sier de at det er siste dagen Bada i nytt boblebadekar i går og spiste pizza ikke samtidig Stakars syke barn Leo og gutta både E og EA mm Der kommer rørleggeren skal vi se O sover ikke på mage han heller feber: vi vekket ikke under feber Det ble sovet masse under feber han ville bare sitte på mamman og ellers sove Ya right Der fant elektrikkeren ut at snekkern har borra i ledningen til strømmen til badekaret FLOTT Jeg er glad vi har hele badet gjennom ETT firma for da har de bare å fikse. He he der kom det lyd fra oven dvs O er våken: jabb jabb bababa ja hvin
♥Tiny Skrevet 22. mars 2007 #122 Skrevet 22. mars 2007 God morgen Her har natten vært ok, hørte henne en gang i 1 tiden, men bare å snu henne riktig vei og dytte inn smokken. Men derimot morgen 6.15 er ikke å trakte etter.. Klarte å drøye den til nesten 19 da.. Molle: jeg er nok i ls, men opptatt med å lakke gulvet tenker jeg... Når det gjelder det sete vi så på (hts besafe izi combi), så tok det så innmari stor plass at vi ikke kunne ha noen sittende foran. Det bygger sinnsykt, men har man en stor og romslig bil er det ikke noe problem. Vi skal ha izi comfort som er kun det fremovervendte (dm) Jeg har ingen bilder fra treff, tok bare bilder med en annens kamera jeg. Teite håndværkere da Herk :/ Får dra de litt i øra sånn at de gjør noe fornuftig.. Jeg vil og ha boblebadekar... Sjekke prisen på det og om vi får plass *glis* Da blir vel gubben paranoid om jeg sier vi skal ha det Får ta på meg arbeidstøyet og komme meg ned til ls jeg da... Ta med pc jeg, så har jeg noe å gjøre mens jeg har pauser Skal innom postkontoret og sende pv pakke på vei ned
Molait Skrevet 22. mars 2007 #123 Skrevet 22. mars 2007 bajs 4, 6,7. Hadde vært ok om han gjorde dette på dagtid. Men fått sovet litt da. Ikke godt og stiv som fy for har hatt klininntilnatt. Tydlig at han ikke er i toppform. Herk: Hvor lenge varte den bysse/amme si søvn perioden til O? E gir seg stort sett ikke før han får slumre på puppen. Da kan jeg legge han med smokk i halvsøvne. Slitsomt, og litt vanskelig for M å legge. Sovner på tur da. E har blitt mammadalt! Da er jeg alene. M kommer tilbake fredag ettermiddag. Kurs. Lesevake for guttungen i dag. (overnatting på skolen) Blir nok å finne på nett i kveld. (as always?)
_svana_ Skrevet 22. mars 2007 #124 Skrevet 22. mars 2007 Begynte på et innlegg i sta med klarte å ta pil tilbake og da ble det jo borte må vite. Litt av en natt i natt også. A vekte E kl 23 og jeg db-ammet de. Så fikk jeg noen velsignede timers søvn fram til 02 da omtrent det samme skjedde. E hadde bæsja, skifta på han, amma og la han. Det gikk veldig bra. A hadde også bæsja, mannen skifta på han, så fikk han pupp, og bæsja selvfølgelig igjen. Resultat: A våken. La han i senga si, fikk lagt hodet på puta, og hva skjer. Joda, braaak braaak i sprinkelsenga og han bæsjer igjen Så da ligger jeg litt sånn at han får gjort seg ferdig, og går og skifter på han. Vil selvfølgelig ikke roe seg etterpå. Ligger og roper og sutrer, tar han over i senga, tilbyr pupp, nei det vil han ikke ha. Men blir litt roligere og sovner litt senere i senga si. Men ikke lenge, så historia gjentar seg - rope - sutre - prøve pupp som han ikke vil ha - dytte smokk - dytte smokk osv osv. 0650 var det i alle fall rise and shine and morning. Mellom 09 og 0930 skiftet jeg intet mindre enn 3 bleier, sa jeg at jeg var lei? Greit nok at A sliter litt med magen, men det ser jo ikke ut til å plage han nevneverdig. Og E sover jo greit om natta, han får pupp og sovner igjen. Si gjerne at dette er en fase, men disse fasene avløser hverandre som perler på snor... Om dere lurer på hvorfor jeg skriver om disse nettene. Så her kommer forklaringen: a) De som har bedre netter enn meg kan si: "Å, jammen bra det ikke er meg. Jeg er så heldig!" De som har omtrent like dårlige netter som meg kan si: "Å, jammen godt det ikke bare er meg. Vi er flere i samme båt, og felles skjebne er felles trøst og det var jammen bra" c) De som har verre netter enn meg kan si: "Det var jo ikke så ille, jeg har det enda verre. Jeg graver meg ned i selvmedlidenheten og blir der en stund. Så kan hun bare ha det så godt med sytinga si (som om hun har noen grunn til å syte ... blæh!)" I går fikk jeg brev om at søknadene til bhg-plass var mottat. Det er da noe. Mammadalt er jo litt slitsomt. Håndtverkere like så. Det samme med oppussing. Og bæsjebleier. Og våkne barn om natta. Og syke barn. Friske og glade barn I like!
-MtG- Skrevet 22. mars 2007 #125 Skrevet 22. mars 2007 Så lenge denne dritten til E varer da? Han begynte jo før G. G fikk det på fredag ettermiddag. Er en del bedre nå. Har ikke bæsja i dag ennå, og bare 4 ganger i går. Begynner snart å bli ferdig til innflytting eller, Tiny? G har blitt snill om natten. Vanskelig å legge, men pupper han i søvn i sengen vår og bærer han over i sin egen seng uten at han våkner når vi legger oss. Også sover han til morgenen. I dag våknet han og kom over til meg klokken 04.30, men ellers pleier han å sove til 7 før pupp:) Deilig. Og jeg har blitt flink til å legge meg om kvelden så nå har jeg sovet litt de siste dagene. Driver og legger inn bilder på traaden. Regner med at min pv har klart å finne fram inlegget mitt om hva jeg liker og ikke. Liker det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå