Petronella♡mor til to Skrevet 14. mars 2007 #151 Skrevet 14. mars 2007 Hmmm, svanine - sneik du og søstra di dere inn her på fredag allikevel?? Kanskje A har fått amadritt?? Vel, er ikke sikker da. Men han spydde jo halve senga vår full på morgenen i dag. Så har det gått fint hele dagen, spist og ikke vært noe prob. Inntil kveldsmaten, da fikk han en skje grøt og den kom fortere ut enn den gikk inn. Ga oss med det, han ville ikke ha mer. Kom så til flaska - akk nei. Ville ikke "leke med den" en gang, og det gjør han jo alltid (i munnen om han ikke vil spise). Nåvel, får legge deg da tenkte jeg. Så en time senere gråter han - spy i halve senga, oppå flere bamser og utover hele seg. Tar han opp og *sprutsplætt* utover HELE gulvet, oppover kommoden og nedover meg. G jobber seff overtid... Heldigvis var C veldig hjelpsom og tok seg av gulvtørk, mens jeg skiftet på A og på senga. Han har feber også, hadde barna deres feber når de hadde amadritt (husker ikke jeg)?? G jobber som sagt overtid og skulle vært hjemme før 20 for jeg skulle trene. Det glemte han og er fortsatt ikke hjemme. A spyr og jeg spiste opp ostekakebiten til G på trass... (hørtes kanskje ikke så fristende ut i samme setning som spy, men den smakte faktisk ikke så værst) ;D
Petronella♡mor til to Skrevet 14. mars 2007 #152 Skrevet 14. mars 2007 Har forsøkt å se på bilde av A (butt naked) på tråden, men bildeoppløsningen er blit loco etter at den først er minsket så mye. Men så lenge du ikke ser ser noe, gjør det ikke noe om du legger det ut. Vi slang trusa over de edlere deler gjorde vi ikke - hihi ;D
_svana_ Skrevet 14. mars 2007 #153 Skrevet 14. mars 2007 Huff og huff og huff. Stakkars A og Pt... Min A hadde litt feber under amadritten, han fikk det jo verst stakkars (av oss). God bedring! Legg håndklær overalt, han og seng osv. Jeg hater den tabellen! Prøver å få den til å se pen ut, men er jo kul umulig!!!!! ARhg!
Molait Skrevet 14. mars 2007 #154 Skrevet 14. mars 2007 ikke feber her. Tror ikke det var feber på de andre heller. Håper du koste deg med kaka, er deg vel unt!!! *dunkerhodettilGiveggen* Du må jo forstørre dah..haha. Har jo minimert så mye at andre folk ikke ser. Vi kan jo gå inn via mysite og fikse, og da kan du forstørre opp selv og se:) Synes ingen reke nei, men ville spørre uansett. Husker ikke noe oppover jeg. Tiny, bruke bilde av Tiril? Kult med nøkkel i morgen:D Stakkars 1D er bøttedårlig! Føler med deg! Husker jeg hadde ne runde i november. Trodde jeg skulle dø! Er des. lite annet å gjøre enn å vente til det går over. Vært hos legen? Hva sier han? Fått noe med.? Be om slik liten blå pille. Den gjør deg ikke frisk, men guh å lykkelig du blir:D 1D..har bare en ting å si til deg...WORD! (hihi;)) Jo og oss da. LSiti med nett og pc i kveld, men ser ut til at jeg er online nå. (og i mer enn 2 sek) Bada med klær på i dag. Øvde på å svømme (livredning) med klær og baby med klær. CE vil overleve. G går det nok ikke så bra med. (haha sorry ass, men det var artig å se på!!) Må faktisk skryte litt av meg selv ogg si jeg var riktig så flink. Tok hele dypsiden-snudde-og tilbake, uten at ce fikk noe vann over hodet:) Ja også sov han 2 timer på ettermiddagen og! Måtte vekke ham 15.30. Sovet ikke etterpå, så la en overtrøtt umge kl 19.00. Tok ham borti 30 min å få sove. Stakkars trøtte kroppen. (blir xtra sliten av bading og)
Petronella♡mor til to Skrevet 14. mars 2007 #155 Skrevet 14. mars 2007 Har seff prøvd å forstørre da, døøh... Men det funker ikke... Prøv du da... Så skal jeg gå inn å se...
Molait Skrevet 14. mars 2007 #156 Skrevet 14. mars 2007 Ja teste is:D haha babysafe på matta. Tror man skal oppfordre til utvikling ikke motsatt;) E er også sånn. Snur seg nesten med en gangg og blir sliten og så griner'n. Åffer kan han ikke bare snu seg tilbake da??
Molait Skrevet 14. mars 2007 #158 Skrevet 14. mars 2007 hvordan klarer du å ikke klare å dra bildet større????
Petronella♡mor til to Skrevet 14. mars 2007 #159 Skrevet 14. mars 2007 Nå ser jeg det ;D Hallanutten da )) Klarte å dra det større, men da kunne jeg ikke se noe på bilde for bildeoppløsningen ble helt loco...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. mars 2007 #160 Skrevet 14. mars 2007 Huset på visningen var bare dritt!! Hadde de klart å bygge det nærmere jernbanen, så hadde man daua hver gang toget kjørte forbi!! Har testet den ene iscafen på city (når molle ikke gadd å komme) og isen var vel bare sånn passe. (og de har faktisk vært der gaaaaanske så lenge Tiny, ja den ene i hvertfall..)
Petronella♡mor til to Skrevet 14. mars 2007 #161 Skrevet 14. mars 2007 LOL av avsnittet vedr visningen din Cat - hohohoho ;D
_svana_ Skrevet 14. mars 2007 #162 Skrevet 14. mars 2007 Jess, da har jeg endelig fått til! Dere aner ikke hvor mye jeg har slitt og dere aner ikke hvor lang tid jeg har brukt på det i dag og dere aner ikke hvor teit løsning jeg måtte ty til og dere aner ikke hvor dm jeg har vært i dag siden jeg brukte all tida mi på det! Men send meg oppdateringer så fikser jeg vet dere! Og barna har sovet i hele kveld uten stans! Godt jeg bruker tida mi til fornuftige ting, i stedetfor å sove og sånn *mumle*
Amabolla Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #163 Skrevet 14. mars 2007 HIhihi-hørtes ikke heilt bra ut det huset nei! Skal dere kjøpe en lettere vognpose mot våren/sommeren-eller bruke noe annet?
_svana_ Skrevet 14. mars 2007 #164 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har vannavstøtende fleeceposer fra tfk, begynt å bruke nå og de er kjempefine :-D
-MtG- Skrevet 14. mars 2007 #165 Skrevet 14. mars 2007 Så flink du har vært med vektskjemaet, svana. Skikkelig bra! Har sendt deg siste måla til G. Fint hus dere hadde set på, cat:P Og i morgen får Tiny nøkkel! Jippi!! Gleder meg til å høre om dere klarer å pusse opp på 1 uke:) G kommer til å dø om han detter i vannet og jeg eller V må redde han. Jeg fikk litt teken på det etter hvert, men V svømte under vann. Klarte så vidt å holde ungen over vann, men den ene gangen forsvant hele gubben så jeg måtte nappe baby ut av henda på han. Jeg er så spent på resultatene av tvilling.tipp jeg! Har du planer i morgen molle? Eller skal jeg gå helt til deg for å gå tur også gå hjem igjen? (snakk om å være sprek a, håper nesten du ikke har tid:P) Jeg vet ikke hva jeg skal ha i vogna utover nå. Hvis jeg fikser en tynnere pose så kanskje jeg kan putte baggen oppi vogna igjen. Den ble nemlig veldig liten med stor vinterpose i.
-MtG- Skrevet 14. mars 2007 #166 Skrevet 14. mars 2007 Hvor mye koster de posene? Er det hull til belter?
Molait Skrevet 14. mars 2007 #167 Skrevet 14. mars 2007 Har buggysnuggle jeg. Snart har ama det og:) Vedlig fornøyd med den. Sånn fleecepose. Holder det. Også billig da:) (iaf ift mye annet) Er hull til sele i den. Kan og bruke den i setet for den er såpass tynn. (du har jo sett den mtg) Teit med drittsted! Nei flytt hit cat:D (helst i et av nabohusa da..) For spesielt interesserteså ligger det bilder av pt i badedrakt på treff alikevel..hihi. I vannet da men dog-det er bilder der! Jo mtg..må gjerne komme å gå tur i morgen:) M jobber dobbelt så har ikke bil. (og er alene hele dagen) Også må man oppdatere pt..hehe. Alle får loco oppløsning først serru:P Ja og huff til stakkars A! Får du lære deg å passe på ungen din PT!! dytte ham ned av sofaen på den måten..skamme seg. bøfn da dere:)
-MtG- Skrevet 15. mars 2007 #168 Skrevet 15. mars 2007 Da tusler jeg opp i morgen jeg. Har titta på kartet hvor jeg skal gå. Lønner det seg og gå over jernbanebrua? G har smitta meg. Jeg får tenner!! Den ene visdomstanna min har vært sånn halvveis framme i et par år uten at det har skjedd noe mer. Den er helt skev innover i munnen liksom. Nå er det vondt og ømt og jammen stikker det ikke ut en pigg av tanna midt nedi tannkjøttet. Au!
_svana_ Skrevet 15. mars 2007 #169 Skrevet 15. mars 2007 Mårnings! I natt har jeg sovet! Jeg har virkelig sovet. I mange timer. Man vet at man har krevende netter når man får vannvittig spreng etter 4 timer... Mata bare kl 00, 05 (A) og 07(EA). Riktignok sov de så lenge pga. lett feber etter vaksina, men dm som jeg er så brydde jeg meg ikke noe særlig om det. Jeg SOV uten å amme hele tida, og det var deilig. Hehe. E finner på så mye rart og A blir bare liggende apatisk å stirre på han. Greit med underholdning! Fleeceposene mine har hull til fempunktssele ja. Husker ikke helt hva jeg betalte, men de var ganske billige (bestilte fra Nederland da). Siden de har vannavstøtende trekk (som kan tas av sånn at det bare blir fleece) blir de sikkert fine å ha i sportsvogna. Også kan man dele de i to sånn at de bare kan brukes til å sitte på. Ja, tvilling.tipp ja. Kommer til det nå snart. Håper ikke jeg blir smitta med tannfåing. Skal trille med trillinger i dag :-D
Molait Skrevet 15. mars 2007 #170 Skrevet 15. mars 2007 haha får håpe du ikke får 3 på 10 dager da;) Når tusler du? tja, kan tusle der ja. Da går du vel opp i boligfeltet fra andre siden. Vet ikke hva som er raskest. Jeg hadde nok gåt..vet ikke hvor jeg hadde gått. Jeg hadde nok ikke gått;) God morgen damer. Trøtt og vondt i hue. Tatt 2 stk pill alt. Masse rot fra 4.30. Sto opp 6.30 med far. Håper denne huevondten gir seg snart... Ny bonus å nå. Neste er 1000. Et stykke opp dit, men har et par hundre nye bilder vi kan legge inn:)
_svana_ Skrevet 15. mars 2007 #171 Skrevet 15. mars 2007 Forresten, må bare skryte litt av Adrian. Han ligger ikke stille på gulvet lenger, han pendler rundt i ring. Hihi. Men å rulle og vippe til sida - det har vi ikke hørt om. Flyvestilling derimot er en høydare for begge to :-D
Petronella♡mor til to Skrevet 15. mars 2007 #172 Skrevet 15. mars 2007 God morgen damer! Dagen startet 0715 (myyye bedre enn kl 6 liksom, da er i alle fall GMN godt i gang allerede). Skulle vært på lunsj med et par venninner i dag, men ble nødt til å skippe det i og med at A har litt feber. Han har ikke kastet opp mer da heldigvis. (hmmm, var noe jeg hadde tenkt å kommentere i et avsnitt her, men har glemt det... kommer vel en etterpåslenger - hehe) Kan vel ikke akkurat tittuleres som badedraktbilde da Molls - hihi, er jo bare skuldrene (og det skal dere være glade for) ;D Men nytt spm til deg - Hva er en buggysnuggle, hvor får man kjøpt og hva koster det?? ;o) Åssen erre m tvilling tippinga da svana?? Er jeg close eller oh so far away... ;D
Petronella♡mor til to Skrevet 15. mars 2007 #173 Skrevet 15. mars 2007 Oj, trodde jeg var først på morgenkvisten jeg... Men fra jeg begynte å skrive har det jo nærmest rast inn med innlegg ))
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #175 Skrevet 15. mars 2007 Buggysnuggle har jeg bestilt:) Bestilte den på www.alexi.no. Jeg sov til kl 09.00 i dag. Sambo stod opp med Leo kl 07.00. Og det er nå som du sier Petro-07 er bedre enn 06-og ihvertfall MYE bedre enn 05.30! Savner det å sove natta gjennom jeg.... Det er så superfint vær ute! Å få tenner er ikke digg-verken for barn eller voksne:) At ungen har feber så man ikke får gått ut er også kjipt, men at ungen sover fordi den har feber så både mor og barn får henta seg inn igjen-det er finfint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå