Gå til innhold

*Tråden nr 17* (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

morro ja, men måtte svare anonym som tok heilt av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj hump

jeg sskjønnte ikke at jeg hadde så feil på gutta for jeg mente jeg hadde tippa 6290 også ser jeg at jeg hadde skrevet 6390 blææ ja ja

hadde vel ikke vunnet lell kanskje jo tror faktisk det

Det viktigste er vel at jeg selv vet at je ikke er på jordet

så hei på godtfolket nå skal det stelles her

preikes

Skrevet

De kattefolka får seile sin egen pus.

Ja, du hadde vært ganske nær om du hadde tippa det du hadde tenkt, Herk, men Tiny ville nok vunnet likevel. Tiny - er du ike glad???!! Det ville jeg vært om jeg hadde vunnet... *mumle* Du tenker vel bare på hus og sånn du da :-D Grattis med månedsdag forresten.

Fin dag med fin trilletur. Vi var litt av en attraksjon for folk, der vi kom med 3+2. Hehe.

Standardspørsmålet når jeg møter barnehager på tur er forøvrig "hvorfor har du/hun to vogner?". Tror ikke det har skjedd at jeg ikke har fått/hørt det spørsmålet.

Går det noe med tv i kveld? H er av alle ting ute og jogger. Det er ikke noe han bruker å gjøre, får se hvor lenge det varer.

I ettermiddag delte gutta grøt av 135 ml. Begynner å komme seg nå. Det meste havna i magen, og litt i halsen, og litt på hendene. Greit med en tubbings ja.

Skrevet

ååå-de får ikke den buggysnuggleposetingen inn før om 4 uker! Kanskje bestille fra england istedet? hmm-er det trygt mon tro-er så pysete på utenlandske nettsider. Hva er moms,toll og sånn regler da?

Skrevet

Heisann på dere!

Da har vi fått nøkkel, tuslet rundt i leiligheten, sett på hva vi skal pusse opp og hatt både foreldre og svigerforeldre på besøk :)

Snakket litt med den nye naboen også. Vi ønsker jo å flytte inngangsdøra 1 meter sånn at vi får nedgangen til kjelleren inne i leiligheten. Men ble enige om å vente til de har flytta inn ellers får de ikke opp møblene sine :)

Joho!!! Jeg vant!! Har bare glemt å skrive at jeg ble glad :)

Ama: kan jo prøve den genseren og se på den vi!

Skrevet

Var ikke så ille gæli unna på tippinga jeg da ;o)

Nå skal vi spise litt ost og kjeks. Skal egentlig ha i morgen da vi får besøk, men har kjøpt inn to oster og en pakke kjeks for å smugsmake i dag - hihi, karakter - who, what??

Når jeg skal ha sånne ting som feks buggysnugglepose skulle jeg jo helst hatt det for en uke siden. Dette resulterte i at jeg kun kikket på de som var på lager (endte på den blå med båten) den var søt og kunne brukes på begge sider (lyseblå på en side og mørkeblå på den andre). Også ikke nok med det, men jeg fikk ordnet så mamma og gubben skal svippe innom å hente den i morgen, så da har jeg den i morgen kveld (de bor på jessheim) Er ultradårlig på sånn venting jeg asså... ;P

Vedr handle i England, holdt på å gjøre det selv jeg da, når jeg missforsto forskjellen på buggy- og babysnugglepose. Har heller ikke gjort det før, men forstår det sånn at mange rundt om på dib bestiller fra utlandet i alle fall... Du får legge ut et innlegg, dersom ingen her inne vet...

Grattis med nøkkel, 8 mnd og vektkonk på twinsa Tiny!

Grattis med delseier på twinsa Simba!

Så fint du er blitt bedre 1D, etter runden du har hatt kan det jo bare gå en vei - til himmels (eller ikke bokstavligtalt da...) ;o))

Husker ikke no mer å kommentere, er det mer jeg burde nevnt??

Skrevet

Så gøy med hus! Synes dere skal flytte den døra i kveld! (tenk så mye fine gratis møbler)

Grattis Tiril med 8 mnd. Lille tutta blir så stor!

Karakter, det er sånn man får på skolen det. Ikke noe å tenke på pt.

skulle si deg noe cat men det husker jeg ikke lenger.

og skal alle traske rundt med sånn pose nå:) Også har vi sånn kjjedelig svart! (vil ha ku!) Men var ikke stort å velge i da jeg kjøpte da. De har ikke på barnetrend a? det er jo i Strømmen. (på?)

Skrevet

haha! Det er jo første tråd-flytting:)) (trodde den skulle gå til cat men..)

Jeg skal på barseltreff i morgen da. Skal GÅ dit. Er nå bare 5min. å gå da. 10 kanskje. Om jeg pakker folie rundt kake så holder den seg sikker lunken til fremme? Kan liksom ikke insistere på å steke den der synes jeg. Er mitt første treff da:) Er nå liksom bare to av oss. Hu ene har flytta og hu andre er i Kongo eller noe + at hun bor et godt stykke unna. Inn Mysenveien der.

Hun jeg skal til skal ha barseltreff med gamle barselgruppa si. (har ei jente på 3 år også) Blir mye store barn der. Men hun har jo Madeleine da, som er jevngammel med Edvard. Blir sikkert koselig:) Også digg å kunne gå da.

Mangler 1/2 dl hvetemel da!! fyff! Potetmel?

Skrevet

Fant denne også jeg ama: http://www.ammetaka.no/Baby/snoggelboggel.php

Oppskrift på snøggelbøggel!!! Har sendt deg PM forresten og sms...... Sovna eller er det freddan?

Tror jeg skal finne meg fine/billige flecepledd på ikea eller kid jeg..... Må låne symaskin av søs da og finne tid til å faktisk gjøre dette da...... blir vel til gutten begynner i barnehagen eller 1ste klasse....

Skrevet

freddan-hmmmm-hadde vært usannsynlig...nei-får nok skjerpe meg litt der snart:)

Har fått post-sendt deg post og fått sms-men har ikke svart deg der da...

sy selv-har en kiste full av "prosjekt sy"-tror jeg må få gjort de ferdige før jeg begynner med noe nytt ja!

Natta no..

Skrevet

fredag, hva er det?

Er flere lag og sånn bra flis. Og snorer og selehøl og glidlås og lomme. Trukke jeg hadde spart så mye assa. Nå betalte jeg bare 300, men 400 er ikke mye da. Koster for stoff og. Og koster å komme seg til og fra butikken. Glidlås koster også litt. (sånn stor lang gjør det) Og arbeidet..nei vet du hva 1D..om det ikke er for at du gjerne vil ha noe hjemmelaget så unn deg en påsa! :)

Good to have you back forresten.

Da er jeg straks klar for sengen selv. Har ak. mata E. Greit å få mest mulig sammenhengende søvn.

Skrevet

Jeg har fortsatt en sånn uddewallapose på hold jeg altså, men den er vel for varm til våren........... ??????????? Jeg har faktisk mer lyst på en sånn Quinny-vogn jeg tror jeg....... eller noe like bra/bedre....... Vil ha noe som ikke veier tusenmilionerkilo... Skulle lagt meg for lenge sia, er lenge sien det nå:) hihi, morsom igjen..hihi, de gale har det godt:)

Skrevet

212................

Også mååååå jeg si at jeg tippa rett lengde på feil unge da, på tv tippinga mener jeg. Også hadde jeg bare vært lur og holdt meg til første skrivefeil så hadde jeg vært knappe 130 g unna på vekta også, rett tv:) OG var vel nærmest på ho da, men ikke sånn ho som dere, for da er Mo nærmest, for jeg er lenger enn alle dere andre så det så.....

Fikk jeg forresten mange tippinger på hvor høy Prince er?????? NEI, ikke mange..... Jeg sier nå bare hvor lang han er jeg da også får den som var nærmest melde seg:) Han er hele 158 cm lang:) (da var den katta ut av sekken, jeg legger meg forresten ikke borti cat-fights på skravle)

Skrevet

kl 06.00 er no litt for tidlig å starte dagen syns jeg...

MEN ho sov fra kl 19.00 til kl 06.00 uten å våkne:)

Så god morgen lell.

Skrevet

0630 er også tidlig... snork... Men gudd mårning tu ju åll!

Sambo fulgte C i bhg i dag da, deilig å slippe tenke på det i alle fall. Vi avtalte det i går og han prøvde seg i morges på tror du kanskje du... Men jeg rynka litt på øyebryna så han ombestemte seg - hihi. Men jeg hjalp han da så de var ferdige på 15 min så det var ikke værst ;o)

Jeg skal til Storo i dag, på lunsj også skal vi gå tur. Håper det blir deilig vær utover dagen.

Noen som følger med på Farmen her forresten?

Skrevet

Ær folk helt daue her i dag eller?? Kl er snart 930 og ingen innlegg siden 0730 - makan... ;P

Typisk, i går slang jeg ut voksiposen av vogna og inn på boden. Fikset til med lammeull, 5 pkt sele og dyne, så i dag er det bare 3 grader... Men men, blir nok ikke kald allikevel, gidder liksom ikke hente ned voksien før det evt er minusgrader igjen. Og i løpet helgen har jeg jo buggysluggy så han overlever nok, hehe :o)

Nå skal jeg hoppe i dusjen, så setter vi turen inn mot storbyen - snakkes ;o)

Skrevet

Har nå vært innom og ikke skrevet enda da pt... Sorry :) hehe

Natta her var værre enn på lenge... Tanna presser seg ut og det er ikke noe gøy å sove med ævva i munne.. Så vi har vært oppe 3-4 ganger mellom 22 og 1 og den siste gangen ville hun ikke sove... Brukte over en 1/2 time på å få henne til å sove igjen.. Slitsomt ja.. Sov da ihvertfall fra 1.30-7 da, men jeg er trøtt fordet...

Idag er det shopping av maling og utstyr vi trenger til det.. Så blir det vel et hengerlass med esker.. T jobber kvelden idag så det er ikke så mye vi får gjort idag..

Formen bedre 1D??

Skrevet

Våknet ikke før 9.30 i dag vi da og lilleL tok kvelden rundt 19 i går. Deilig det!! Så film da, The guardian. Var bra den, selv om den har fått dårlig kritikk.

Har tenkt meg opp på lagersalget på jessheim til uken jeg også, petra :)) Nå fikk jo du "hjemmelevering" men jeg skal opp å se om det kan være noe annet fint å shoppe også! De hadde mye fint på nettsiden sin som jeg kunne tenke meg :))

Skulle nesten trodd jeg skulle være den første til å flytte siden vi har vært på boligjakt over et år, men jeg er nok litt kresen når det skal brukes så mye penger. Ikke skal jeg bo i leilighet, ikke firemannsbolig og ikke skal jeg bo i noen som helst form for by (oslo, lillestrøm, strømmen, lørenskog, jessheim) også må vi ha garasje til motorsykkelen til Mr T. Og jeg vil gjerne ha muligheten til å få meg hund etterhvert (fine turmuligheter) også bygge meg et lite uthus slik at jeg kan ha høner (ikke le, men det har jeg alltid drømt om!) Vil heller ikke betale 2 mill siden jeg skal være litt hjemmeværende husmor etterhvert og heller jobbe et par netter i uken eller være dagmamma og da trenger jeg også bolig med litt plass. Hmf... kommer jo aldri til å finne noe som oppfyller kravene..

Skal på barseltreff i dag jeg også. Vi har jo egentlig fast treff på torsdager, men siden vi skal hjem til ei på lunsj, så ble det i dag :))

Snakkes.. så plutselig at jeg hadde litt dårlig tid!!

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle si mårn jeg!

Kjipt med sånn tannnatt Tiny. Her mente A at det var morra kl fem - prøvde å tyne han sånn at han ikke skulle få pupp, men han ble jo bare lyyyys våken i stedet. 05 er ihvertfall tidlig! Sukk. Også fikk han pupp til slutt uansett. Så jeg tapte, kan man si. Sovna vel etter nesten to timer... Og da gikk det jo ikke så lang tid før Edvin våkna. Hehe.

Artig med hus! Lykke til med alt dere skal gjøre.

Nå er det visst en våken E her. Får komme tilbake med mer. Bra du er bedre 1D og jeg skal trille med venninne i dag.

Skrevet

Fredag er ikke den beste dagen for denne tråden, ser det ut til... ;-)

I dag har LH bæsja for første gang denne uka, og det var jammen på tide, for han begynte å plages litt av det. Og nå som han hadde fått både grøt, gulrotmos og pære siden forrige bæsj (ja, vet det er altfor mye å introdusere på én gang, men ble så ivrig...), må jeg si at lukta var ILLE!

Er klaging på skravletråder igjen, vedder på det er den samme anonyme hver gang. Går det ikke an å bare hoppe over de trådene som ikke er interessante for en da? Jeg leser f.eks. ikke tråder om hvor mye mme ungene skal ha i døgnet, hemorider eller gulping. Det er fordi det ikke angår meg i særlig grad, og er da selvfølgelig ikke så interessant for meg. Men jeg lager da ikke klagetråder over at folk bør slutte å skrive om slike ting som ikke interesserer meg!

Alle kan ikke være interessert i alt, og da går det vel for faen an å være litt selektiv!!

Skrevet

mye haha.

Drev å skulle skrive før i dag, men E sov 40 min i stedenfor 2 timerr. Skulle bake, egenpleie og pakke sammenmens han sov. jadda! Så ble litt mye styr på morran i dag. Også var han da bøttetrøtt før kaka var ferdig. La han i vogna ute nede og tenkte at jeg får vel bare løpe opp og ned en del ganger. Jaggu sovna han ikke av seg selv! Så'n fra kjøkkenvinduet og lå lenge å pludra og lekte med posen. Sov hele veien bort og en time utenfor.

Ja alle avlyste da! Bare jeg som kom. Hu ringte å sa jeg ikke trengte å komme da. Stakkars. Hu hadde jo kjøpt inn masse mat og satt bolledeig så stor som så. Tok bare med halve kaka bort jeg da. Var vel rundt 6-7 som var inv. Det er dårlig ass. Fikk jo inv. 1 mnd før.

freddan ja..hadde det enda vært så vel. Tr kom på besøk her i dag. Mens jeg var borte. (typisk) Sist jeg fikk a var 1/1. Og før det var 8/11 (tror jeg) Jaggu bra man ikke er for to supertette, for det hadde vært kjipe PP. (haha pp har jeg ikke skrevet på leeenge)

Forresten..E har bæsjet 4 ganger nå. Siden 6.30. Skal jeg liksom få igjen for alle mnd. med ukesbæsj nå eller?? Nei men tenker på diare og sånn. Hvor lenge man skal gå før man hører med lege. Er helt flytende da. Og ikke så mye om gangen.

haha simba. Selektiv ja..hmm.. "Kan dere slutte å skrive om he-moro-ider for det synes jeg er kjedelig" Er ikke hemorider privat så vet ikke jeg!!! Det var vel det ene vi ikke var innom noen av oss?

Gått ganske langt i dag da. GIkk dit og tilbake og gikk tur der og. Var et støkke da! bodde helt i enden jo.

Igjen har jeg glemt hva jeg skulle si til cat...

Skal godtfolket i helgen da? Blir det no fyll?

Skrevet

Jeg håper jeg sto for noe av haha...

(liker å tro at ihvertfall du syns min dølle/burleske/ironiske observasjoner er i nærheten av morsomt....)

Jeg har vært inne her og lest flere ganger siden kl 9 da, men er skikkelig treg i dag. Litt tregere enn vanlig i dag tror jeg, selv om det kanskje ikke skulle vært mulig.

Er fredag og taco her i huset, tviler på at det blir freddan. Gubben skal til svigersen i morra, jeg melder pass. Har lyst til å ha en dag fri jeg, men gubben må gjøre de ved greiene i skogen før all snøen forsvinner og de ikke får traktor inn i skauen der hvor veden er. Må jo jobbe litt, for den gratise veden. Er jo ikke bare litt penger den har spart oss i år heller da!

En kompis dukker opp i byen i morra, blir gøy å se han igjen da. Lenge siden sist. Han er oppover for å få sykkelen sin reparert og klar til ny sesong med løp. Tror vi skal lage pizza og bare kose oss, mulig søs kommer en tur hun også. Tror ikke det blir noe fyll da, siden gubben er borte hele dagen og jeg tviler på at han kommer hjem i anstendig tid så mor kan ta seg en liten en......... Vi har jo forresten ikke fått øvd en eneste gagn på at han har gutten alene enda da, og jeg skal en tur på jobben på mandag for oppgjørsrutinegreier.....og forrhåpentligvis jobbe noen timer før påske. Kjenner jeg er litt irrritert jeg egentlig, men var ikke det før jeg begynte skrive da....rare greier. Jeg stemmer for 7 dagers uke innføres igjen jeg altså!

Skal hilse fra mamma`n min jeg da, hun har vært inne å skrevet og sett litt da. Nytt ukebilde har vi også, eller skal jeg kalle det 14dagersbilde?

Hva annet var det jeg skulle si da?

Kommer ikke over den kroppen til naboen jeg altså.....er den fin? For hadde det vært en fin/sunn kropp så er det mulig jeg ville lånt den......

Simba: jeg har sluttet å gå på limpinnen på skravle/krangle..... where ever. Er nesten ikke å leser noe sted lenger, for er så mye vissvass som skrives også er det bare dumt å bli sinna lissom....... Skjønn det den som vil.

Vil forresten spørre et inntimt spørsmål: Rent hypotetisk seff!

Har man hemorider hvis man ikke merker dem?????? Mener spørsmålet blir litt som det treet i skogen......

Skrevet

hadde du skrevet innlegg over 1D? (ref. haha)

Hvem tar neste tråd da tro?

Skrevet

Jeg skrev i natt jeg da....ingen som gidder bry seg..........

Er det ikke Herk sin tur eller kanskje svana? DU og Tiny er jo langt forran resten på å starte tråder:) Er ikke så nøye for meg, blir så få inlegg på mine tråder.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...