Gå til innhold

*Tråden nr 17* (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet du skrev 1D, skulle bare være spydig jeg;)

Tørr jo ikke sarte ny tråd uten tillatels her.. får jo hue og andre kroppsdeler bitt av!! Vi har en tiger i bur på tråden. Tror det er tiger, er i alf i cat.te-familien.

Nå har jeg gått ny tur:) Med bb. Eneste stedet han holder fred er ute jo!! Ligger i grinda nå da. Liten stund vaffal.

Kose deg ute svana:)

dere andre da?

Og dette var virkelig død-fredag på tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil skryte av den superlangeogslitsomme turen til Molle i går. Jeg gikk og gikk og gikk og gikk. I oppoverbakke. På snirklete vei uten fortau men med masse trailere. Brukte vel et par timer opp der. Kunne brukt 1,5 om jeg ikke hadde rota med bort. Jeg spurte postmannen hvor jeg skulle gå for å komme til den veien hun bodde i og han pekte til venstre. Sa ingen ting om at den veien jeg leita etter var den veien jeg sto på!!! Arg. Også skulle jeg gått til høyre...

Jeg har også fått tr på besøk i dag. For noe dritt. Håper det bare varer i en dag sånn som det ar gjort de siste gangene.

Nå er V på trening, G hos tante og jeg skal rydde og ordne litt her.

Og dibbe litt;)

Husker ikke hva noen av dere har skrevet så jeg får ikke svart/kommentert noe.

Skrevet

Jo, også har jeg fått verdens beste nyhet i dag!!!!

Gabriel får plass i familiebarnehage om han ikke får barnehageplass.

Kona til han V er sjef for har familiebarnehage og har en ledig plass. Hun er kjempekoselig og ei jeg kan stole 100% på. Er vel ca. 40 år tror jeg. Jeg er så glaaaaad!!

Skrevet

Jeg har nå lagt den lille solstrålen med kul i panna :) hehe.. Som den dårlige mamman jeg er så har min datter prøvd å fly idag.. Å fly over sofaen og lande trygt nede på gulvet er en umulig ting, derfor et lite minne i pannen ala et blåmerke..

Har fått malt hyllene på rommet til Tiril idag og fargen har det kledelige navnet Barbie :) Og den er ROOOOOOSA :) hehe.. Har også malt taket og listene i taket i stua, så nå er vi igang med oppussingen! Tiril har sitti å underholdt oss en liten stund før svigermor kom å tok henne med på en lite sovetur..

Helgen min: maling, maling, maling og pakking. Kanskje en øl på kvelden?? Hvem vet..

Møkk ass, jeg glemte mobilen min i Ls og kom på det når jeg var hjemme alt. Orket ikke pakket survete barn inn i bilen en gang til og dra att og fram.. Får hente den etterpå når T kommer seg hjem fra jobben (22 ca)

Jeje, skulle sikkert kommentert mer, men nå skal jeg spise potetgull og se om jeg kanskje finner noe sjokkis i skapet :)

Skrevet

Heisann

Jeg har 10 kr på kontoen min-og det er ikke fordi jeg har tatt av på shopping-nei-jeg har 10 kr fordi at det beløpet er umulig å ta ut av minibanken.... hæ-lurer dere på-men nå skal dere få høre hva dagens høydepunkt har vært.

Jeg tok med vogn med vesla inn på senteret-titte litt. Dro ned på Lindex og fant en søt kjole m/bukse og tenkte DEN kjøper jeg. Går bort til kassa og der står det noe som ser ut som ei mor og datter (voksne) og diller. Jeg betaler for varen min med kort og legger lommeboken i stellevesken. Vesla våkner og jeg bøyer meg ned i vogna for å reise opp ryggen så hun kan sitte. Jeg går ut av butikken og videre til Exit-ser en søt tunika (litt på shoppern) og den vil jeg også ha. Åpner stelleveska for å ta frem lommebok............(dere aner kanskje tegninga?) INGEN lommebok! Skjønner ingenting-går ned på Lindex-nei de har ikke sett noe lommebok. Leiter gjennom alt i vogn og stellebag-nope-nada lommebok. Ringer banken for å sperre visakort og mastercard- mobilen går tom for batteri-går ned i banken får å sjekke om kortene ble sperret-jepp-det var de. Jeg må jo ta ut noen penger i kontant og spør om å få ta ut 500 kr-bankdamen spør følgende: "hvor mye penger tror du at du har på kontoen din-skal det være penger der?" rundt 4000 kr skal der være-kanskje 5000. Men neida-tyvene hadde tatt med lommeboka mi en tur til minibanken og faktisk brukt koden min?????? til å tømme kontoen! Så da må de faktisk ha stått bak meg eller foran meg i køa på Lindex og sett hilken kode jeg har brukt- stjåle lommeboken mens jeg heiste opp vesla og sprunge for å tømme kontoen!!! hrmf. Så må annmelde tyveri og best. nye kort og de 5000 kr vil ikke komme tilbake på ei god stund....men jeg får de tilbake heldigvis. Dumme,dumme tyver- de tok ut penger i en minibank med videoovervåking-en mager trøst.

Så det var min dag-har vært en tur innom svigers også da.

Blir nok en "jeg er sinna" øl seinere i kveld.

Skrevet

Fy faen, så sleipe folk er Ama!!! Snakk om å rane en småbarnsmor a!!

Skulle gitt dem en omgang jeg assa!!! *knurrrrrrrrrrrrrrr*

Drikker øl vi :))

Skrevet

Grattis med barnehage mtg:) Slutt å syt, trim er bra:P Ja du, jeg gikk jo den veien i dag. du ser faktisk huset mitt da! Så hadde du løfta på hodet hadde du ikke trengt å spørre postmannen..hihi

Har Tiril så godt av å sitte i malingsgasser da dm???

"Og den er ROOOOOOSA :) hehe.. Har også malt taket og listene i taket i stua"....jeg går utfra at listene i stua ikke er rosa?? men hadde jo vært kult da. Orginalt liksom. Back to the 80'

Ringte M i 30 min uten at han tok den. Svarte 19.57. "å, ja nå rekker jeg ikke handle øl" no shit:( Fant en liten Tuborg da. Sånn for å erte alkonerva liksom.

Kjedeligg med mobben da Tiny, men har du SÅ mange venner fredag kveld da? Kan du ikke bare hente den i morgen? Mor di kan jo ringe deg om noen ringer eller melder?

Fyttifan ama!!! Hadde jeg sett dem igjen hadde jeg fan meg ikke klart å la være å fly på dem! Jepp, aldri lommebok i stelleveska mer. Skønt "proffer" får vel tak i den uansett. Nei fra nå av får lommeboka oppbevares i dåsa!

Skrevet

Hadde vært ganske fint med rosa lister i stua da :) Men de er hvite dessverre..

Mobben ligger helt alene i nye leiligheten den... Og T skulle ringe ikveld.. jaja, han skjønner vel ingenting når ingen tar den.

Skal vi finne dumme tyven å banke h*n??? Får sikkert sett tryne på det minibankkamera? Kjipt er det alikevel :/

Tiril overlever nok litt takmalingsgasser. Luftet henne godt etterpå :) hehe

Skrevet

I dåsa-hahahahahahaha

Ja-ser jeg dem så pusser jeg cat og mol på dem!

Skrevet

AMADRITT er no DRITT!!

Har selv vært uggis i magen i hele dag og lurt på om jeg brygger på noe. Skulle ha folk på besøk i dag, men avlyste tilfelle jeg brygget på noe. Men så på ettermiddagen har vi plutselig to unger som spyr... Jeg er fortsatt på stedet hvil (egentlig gått litt bort fra kvalmen og over til influensa symptomer).

C spyr og spyr, og hun er så tapper stakkars. Har ikke kommet så mye som en tåre *stolt* (absolutt ikke at det er viktig å ikke gråte, men synes hun er tapper) ;D

Har ikke orket å lese, men måtte bare kommentere og sier det igjen... AMADRITT er no DRITT og jeg vet at så godt som hele bunsjen her vet hva jeg snakker om og er veldig så enige ;o)

Ha en fin helg jenter!

PS! Vi har fått buggysnuggle ;o)

Skrevet

Frekkere enn flatlusa! Det var min umiddelbare reaksjon, Amalie, kan jo bli så sint at en sprekker av slikt.

God bedring til Petronella-familien!

Alt i rute til dåpen, mtg?

Bra med dere andre? Både de som drikker øl, og de som ikke gjør det?

LH sovnet halv ni i kveld, halleluja! Det gjorde han i går også, og da våknet han ikke før halv fem i dag tidlig. I like!

Venter på at A skal komme hjem, han har en gjesteopptreden på en konsert i kveld.

;-)

Skrevet

Dåsa er stedet for plastikk skjønner jeg:)

Grisebankedemdere!

God bedring til alla som trenger det:)

Roooosataklister er sikkert lekkert! Får limegrønnebordbrikker til mamman min jeg snart:)

Må amme igjen jeg.... har flere forkortelser jeg:

spk=sov på kropp.

bp=begge pupper. (skriver huskeliste hver dag over hva som skjer, har jo gullfiskminne. Men bader ikke med klær da....)

Skrevet

Fytti fa** sier jeg bare om de frekkassene i butikken ama - ser vi dem når vi er på "treff" på LS en dag, bør de ikke føle seg trygge for å si det mildt... grrrrr...

Har skummet litt og vil si velkommen i gjengen til Tiril *flyve ned fra sofa gjengen* - de andre kommer vel etter når de blir litt eldre ;D

Grattis med bhg MTG, jeg er sååå missunnelig og bare håper håper håper det drypper en bhg plass på A også i rimelig nærhet.

Lykke til med dåp i helgen!

Må bare skryte litt av G mannen... Jeg la meg i ettermiddag, var jo helt aspeløv. Han tok ungene (som da enda ikke hadde spydd noe særlig), visste ikke at C var syk, men ha hadde kastet opp litt under middagen. Nåvel, snakker med han etter 1,5 time, da får jeg vite at A har spydd to ganger til og C har spydd en gang. Kommer å hjelper deg jeg, sier jeg og skal til å karre meg ut av senga. Men nei, får streng beskjed om å bli liggende - alt går så bra så... Det er mannen sin det!!! ;D ;D

Hadde jeg ikke vært så skrall skulle det vanka en freddan eller to for den innsatsen der.

Huff må løpe opp - C spyr igjen

Skrevet

C har jo helt rosa rom (hvitt tak da) og alle små barn som kommer inn dit vil ha sånt rom - jenter og gutter, hihi ;o)

Skrevet

Synes jeg ser det "bare vent litt da" mens man drar frem svett lommebok fra klamt hakk;) for så å se en gjeng med barnevogner løpe etter to damer gjennom LS.

Tiny er riktignok ikke gamle dokka, men trooor ikkehun vil ha rosa rom altså (stue) men for all del, hva vet jeg.

Dritkvalm selv!! Men fant ut for 5 min siden at jeg ikke har spist siden 12.30. 9 timer er litt lenge. Spes en dag sonm denne hvor jeg har gått tur meste av dagen og sitti lite. Jo har spist et sjokkiskakestykke da, men tror ikke det hjalp i grunn.

GB til PT

Fler fork. til deg 1D. Disse ble meg servert av min bror på msn i går. MB BRB= Må Bæsje (brb kjenner vi jo) (kan jo nevnes at Mr.M sine initialer er MB...) En god stund senere tikket FB inn Ferdig Bæsja. Tenkte det kunne være kjekke forkortelser å kunne bare.

Skal spise middag nå. 2 stk superslitne foreldre på en gang er bad combi.

Ta bilde av tiril da..hehe Om du lefter henne godt skal det nok gå bra;)

Hvilken spisestol skal jeg kjøpe??? Og hvilket bilsete???

Skrevet

L har også helt rosa rom, med lilla hjerter. Og det har vært det fiiiiiiineste rommet i verden for fler enn henne ja. Men hun HAAAAAAAAAAAAAAtEr det nå, 4 år etter. Hun vil ha BLÅTT rom nå hun:)

Er det mulig å miste melka når man går på penicilin?

Skrevet

Litt kommentering:

Petro: har halveis rydda bort vinterposen jeg og. Var så greit med dyne og ullunderlag så gadd ikke skifte den over fra trilla til storvogna. uffda- har du og fått utrivelig besøk-om enn av en anne type enn den som er innom MTG. GOD BEDRING! Gleder meg til jeg får min buggysn.Flinke petromannen! #ikkedunkehuehansiveggenbareklappepå# Ja C sitt rom tror jeg vesla mi ble misunnelig på også-og ho har jo ikke aning på hva rom er fornoe!

Tiny: både morro og pes med oppussing. Og pes for Tirill med aua i tann! Mi si har jo fallt ut av senga-men fikk ingen blåveis- men det kvalifiseres vel ikke til å være med i "ut av sofa" gjengen?

Cat: tror kanskje at hvis du skal få dine kriterier oppfyllt så må dere bygge selv!

Svanine: urk-morgen kl 05 og 2 barn-mnja-litt tidlig for de store ambisiøse underholdningsforslagene!

Simbam: alltid en anonym- nå er både cat og jeg uvenn med en anonym-så du kan jo kjøre på med meiningers mot! Høres ut som kidden din er på riktig vei vedr. natta:)

Molait: alle avlyste?? Hva er det forslags oppførsel da? da hadde jeg blitt litt nedfor hvis jeg ar vertinna! Denne tråden når jo snart 250-lenge siden den har vært så lang!

Til meg selv-amadama: MØKKA TYVER! vi sporer dem opp og kjører over dem med barnevognene og lar unga våres gulpe dem ned med både vanlig gulp og amadritt!

1D: du har PM:) Start tråd du da- lover å skrive mange innlegg:)

MTG: hei på deg:) skryteskryte- kjipt med besøk... Grattis med barneh. plass!!

Er klokken sååå mye allerede? Snart gå og piss og legg deg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...