Gå til innhold

*Tråden nr 17* (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på igjen i slutten av juni-begynner deltid da-begynner fulltid i august/september regner jeg med. Har ikke noe lyst å begynne å jobbe igjen-trives med å gå hjemme og sparke småstein jeg:)

Gleder og gruer meg til sommeren ja... Og så blir vi 29 år Cat-tenk det da! Siste året der vi kan si at vi "noe å 20 år"-eller "i slutten av 20`åra".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeje, skulle jo kommentere noe der da shø, men så glemte jeg det. Jeg skal ikke i bursdag på mandag, ellers er jeg enig;)

Informer meg gjerne cat. Aaaner ikke hvordan livet blir jeg. Nå har jo ikke M den jobben han hadde da han søkte perm heller. Og har ikke fast. Og jeg går jo ut i sendemeldekort-jobb jeg. Avslutta vikariat 2 uker før termin. Jeg blir vel diltende rundt med cat i sommer tenker jeg..tenker du?

moahahaha jeg kan si noe med 20 i laaange tider enda, blir bare 27 jeg:D (men synes det er mye jeg da. Blir liksom i slutten av 20åra da, ikke i midten)

Handla no el ama?

Skrevet

Broren min skryter fælt av ei kebab-sjappe på Flisa.

Det går veldig sakte med grøt her da. LH har smakt såvidt to ganger før for moro skyld, men denne uka har vi startet på "ordentlig". Fikk litt tynn grøt i går, ca halv dl mm og litt pulver. Smakte godt, så det ut til. I dag blandet vi bittelitt tjukkere, men da spiste han en god del mindre. Ble mye hender i munnen, og ikke så mye ivrig gaping.

Så det kommer til å ta tid dette, men han viser tydelig interesse for mat nå, ser lengselsfullt på oss når vi spiser eller drikker noe. I dag satt han og kava verre i stolen sin da vi spiste middag, så han fikk prøve feederen for første gang. Pære er godt!

Har prøvd litt fruktmos fra Nestlé (den fra 4 mnd.) tidligere, men han virket ikke helt overbevist. Men da jeg prøvde mos fra Hipp, ble det stort glis. Merkebevisst allerede, tro?

Skrevet

Men hvorfor la disse små putte hendene i munn og grise sånn da?? Er det bare jeg som fôrer snuppa i vippestolen med hendene innunder den selen man fester dem med?? Det er jo en sånn trekant-stoffbit som holder ungen på plass i stolen, og jeg putter hendene hennes under den. Hun får jo hendene løs etterhvert da, men da putter jeg de bare innunder igjen.. dm?? ja helt sikkert..

Skrevet

Prøv å mate to stykker da Cat. Hvordan holde hendene til den ene mens du mater den andre? Go figure...

Skrevet

Tihii.. jeg får så hatten passer i innlegget "jeg føler alle sliter med noe psykisk... " eller noe i den duren!!

Haha..

Måtte jo kommentere at ikke ALLE sliter psykisk, men jeg misforsto visst, var visst ikke alle, selv om det sto i overskriften..

Ikke bare er jeg en dm, jeg er en dum dm :P

Skrevet

Ja men svana, er jo ikke alle her som har 2 små da :))

Gutta dine som er så glad i å ligge på magen skulle bare fått en skål foran seg. Så kunne de bare ha dykka ned i skålen :)) Hehe.. Da hadde de nok vært søte da :D

Skrevet

haha nei vet du, tror ikke det er vanlig å binde fast barna under mating;) Men jeg har det mer som deg. Er 0 leker 0 hender i munn under spising. Men bindern ikke fast da. Stort sett sitter han med armene ned og gaper,. Synger litt mens jeg mater, da er han roligere. Mater og i vippestolen. Virker det som han klør veldig så tørker jeg bare med kluten (dom ligger klar) så blir det ikke så gris. Hender det kommer en hånd i munn, men da bare tørker jeg av hånda før han rekker kline overalt.

men i dag vøtt.. vet du hva han gjorde i dag?? Plutselig føk det ut et bein og skåla med grøt havnet opp ned i fanget mitt før jeg trakk få med meg hva som skjedde:) Men den grøten er seig ass! For sukket og snudde den men ikke en flekk!! Nå var den ikke helt full, men var da en del igjen.

Skrevet

Huff og huff, skikkelig dm du Cat... Ugg... ;P

A tygger på kanten av stolen mens han spiser (ja noen har jo sett han i stolen mens han spiser, litt av et syn kan man si...) Kanskje sette opp en pinne bak stolen og binde hodet hans fast i den - huff, det hørtest grotesk ut - hihi ;P

Vel, blir en ny som får cd denna gangen (hmmm, må kjøpe inn flere cd´er vi) - men det skal sies at Molle var nest nærmest med 135g unna (og det ække værst asså)

Men vinneren er dmdrdmdrdmdm.......... MTG grattis!!

A veier 9630g og er 73cm lang ;D

Mtg – 9700 +70

Molle – 9765 +135

Tiny – 9480 -150

Svana – 9870 +240

Cat – 9880 +250

Ama – 9905 +275

Simba – 9920 +290

Ser nok ut til at det blir O som tipper 10 kg først her gitt... Men A har bursdag først da i vaffal - hihi ;o)

Fyller en eller annen inn vekt og lengde på traaden så er det fint (9 mnd)

Skrevet

Litt frekk :D

Men binder ikke fast hendene da, bare dytter de innunder den "stroppen".

Skrevet

Du- oktoberjente- ikke gidd å svar en gang da!! hihihi- du må passe deg når du svarer på tråder som handler om psykiske problemer vett... "fniiiis"

Mol: shoppa en kjole til vesla faktisk! Kan ha den på når vi skal til MTG så får du se vesla i kjole:)

Dæggers- jeg er dåååååårlig på sånne gjettekonk. da!

Skrevet

Lite ikke! Sikker på du teiper fast hele ungen! Bare innrøm det di spykiske skrulle av et kvinnemenneske!

Har du noen gang vunnet ama??

Kjole:D

svanine: Lengde ja..herre..nå glemte jeg å skjekke hva de var igjen! Tar det i morgen tidlig da..hehe. Eller ikke annonser før jeg har tippet tror jeg vi sier:)

Skrevet

Jammen faen da!! Dama skrive jo i overskriften at hun "Føler ALLE sliter med noe psykisk. Stemmer?"

Da må jeg da få lov å svare at nei, jeg SLITER ikke med noe psykisk!

Herre..

1. har da ikke sagt at jeg ikke sliter, sliter bare ikke med psyken!!

2. Selv om man har dager man føler seg bedre enn andre så betyr vel ikke det at man SLITER med psyken??

For meg betyr å slite at man strever, har problemer.. Men men, nå fikk vi jo bekreftet at dama sliter med både det ene og det andre!!

Djeeeeeeeeez...... snakk om å være prem a!!

Forresten, det sto at hun i innlegget var en ivrig bruker her og ville være anonym, det er vel ikke en av dere vel ??

:P

Er rævva på tippung jeg også ama!! Og snart så er jeg ikke bare et psyko kvinnfolk, jeg er et GAMMALT psyko kvinnfolk!!

Skrevet

Tippung!! LOL!! Hva er det a?? En pung til å ha tip'en i ??

Skrevet

Det var jo det hun skrev i overskriften-at alle sliter med noe psykisk- og så sier hun at det var ikke det hun meinte. Er ikke lett vett. Det er sikkert Molait-men ikke si det til henne at jeg tror det....

Jeg har vunnet en gang:) Kjolen har en bondegård på-sååååå søøøøt og såååå dyyyyyyr- 245 kr. jaja....

svømme i morgen:) jippi.

Går i køyanatta

Skrevet

hoho.

Ja holdt på å støtte deg der inne, dama er jo loco. Snakk om å ta av når noen svarer på hva det spørres om! men gadd ikke bruke tiden min på det.

Det er ikke meg. Jeg hadde ikke husket å trykke på anonym...

FERDIG med treff!! Ikke med kommentarer men alle bildene er lagt opputbort. Fyff for en jobb! Senere treff må jeg finne en lur greie så det ikke blir så mye jobb. Dere får hjelpe til litt:) Har allerede brukt maaaange timer der inne.

Du kan legge ut fra bading nederst mtg. Og minimer dem er du snill. eller lag dem litt mindre.

Skrevet

Kjolen er sikkert kjempesøt!! Natta!!!

Hahaha!!! Les setningen under punkt 2 en gang til (i innlegget jeg skrev over her) Den setningen kan misforstås :)) Hihi..

Nå sitter jeg og promper i sofaen så til og med katten flytta seg... Digg ass!!

Skrevet

Haha, jo man sliter nok med psyken dersom man har en bra dag innimellom ;P

Måtte inn å lese om ALLE som sliter med psyken jeg også... Kanskje vi ALLE skal gå inn å si at vi ikke har noen psykiske problemer fordi vi er medlem av en sånn fin tråd som gir oss den støtten vi trenger om det skulle være noe, hehe ;D

Skrevet

Har sett på bildene fra treff og må bare kommentere (no hard feelings leo...)

Men vi har en Dumbo og en Dumboline i denna gjengen ;D ;D

Skrevet

God morgen:)

Leo har alveører TENK! hihih-de er så skjønne de ørene, men jeg håper for hennes del at de tilpasser seg hodet hennes etterhvert-eller så kommer jeg til å få høre det fra ho når ho begynner å bli opptatt av sitt eiga utseende. Mamma hadde også sånne ører når ho var lita. Men må inn å se hvem som har tittelen Dumbo-siden jeg regner med Leo er Dumboline:)

Men uansett- kl 06.00 er alt for tidlig- og jeg er A-menneske....

Skrevet

Hihi, var vel ikke så vanskelig å finne Dumbo nei ;o)

De er så søte så, uansett ører *fnis*!!

Vi begynner på svømming først neste onsdag... A hoster som en bryggesjauer og begynte dagen med å kaste opp i halve senga vår, jippi. Kom faktisk så mye at jeg vurderer å se om jeg finner ny overmadrass i dag (stinker høgg)... :{

Skulle jo møte mamma på strømmen også etter svømming, men hun blir vel bare glad for å kunne møtes litt tidligere. A vet jo heldigvis ikke hva han går glipp av. Men neste onsdag kommer "splasjejens" sterker tilbake ;o)

Kakelysten har forresten ikke blitt noe mindre siden i går nei... ;P

Skrevet

Ånei-må jeg være den einaste nye i klassen? offa...

Jeg spiste forresten ett stort gulrotkakestykke i går-men maaaaaaasse glasur-jummi.

Skrevet

Hmmm, ja det er sant... Stakkars... Men stakkars oss neste gang da, for da er jo dere hardbarka svømmere, mens vi bare er ferskinger... ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...