Gå til innhold

*Tråden nr 17* (www.traaden.piczo.com)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen Ama!

Tipper 6630g på E og 6345g på A :o)

Skrevet

God morgen!

Hvorfor skal vi sende påskegodteriet denne uka? Palmesøndag er jo ikke før 1.april, og skjærtorsdag er 5.april, så da vil jo alt være spist opp lenge før påsken får begynt.

Minn meg på at jeg skal komme tilbake til tipping på E&A.

Skrevet

Er ikke folk oppe om morran her eller?? Bortsett fra meg og ama da...

Ser ut til at svømming ryker gr soving i dag... A sover nå og skal sannsynligvis sove igjen ved 13 tiden. Kan ikke vekke han da 1330 for da vil ikke han sove mer i dag og det blir litt lenge frem til 1900. Og i humøret hans om dagen, tyne han til ca 1430 vet jeg ikke om jeg orker begi meg ut på... Skulle det derimot være at det går i boks dukker jeg opp (sender en mld til Tiny, eller gir beskjed her). Men vi vil gjerne bade asså - hva med en dag neste uke også?? Gjerne ved 1130-12 tiden, det passer oss stort sett meget bra i alle fall... ;D

Vi skal på HS i morgen, tenkt 9 mnd kontroll - utrolig som tiden flyr :o) Om noen har lyst å gjette vekt evt lengde var han den 15 feb 72 cm og veide 9275g - tror nok ikke vi blir de første som runder 10 kg...

A er eldst, veier ikke mest, men har minst hår da i alle fall (som om atte det er noe å skryte av) - hihi ;D

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke den der om at simba hadde sagt noe som kunne missforstås. Er det jeg som er treig? Er jo ingen hast med de egga da. Jo senere, jo bedre - eller så spiser jeg jo alt bare opp før påske. Min hemmelig venn burde egentlig sende egget til nordnorge for det er jo der jeg skal være! Tenkte ikke på det jeg...

Tidlig i dag her også. Halv sju og blæ! Natta kunne vært den beste på überlenge, men det var den ikke da. Adrian ville ha pupp pupp og intet annet enn pupp kl 2130, 0130, 02, 04, 05, 06. Men min lille fantastiske Edvin fikk litt pupp kl 20 og sov helt til 0340!!!!!!!!!!!!! Og videre til 0630. Tenk hvor bra natt jeg kunne ha hatt om A ikke hadde insistert på pupp i hytt og gevær.

Ja, gratulerer med fin natt Ama. Deilig å stå opp på morran og ikke på natta tenker jeg. Er det ikke litt lettvindt å bare plusse på nøyaktig 1 kg på hvert barn da? Hihi.

Dere får kose dere på bading da. A har vel mere hår enn mine gutter? Hm.

Skrevet

Joda, er oppe om morran men slår da ikke på pc med en gang.. Det skjer så mye annet nå om morgenen at det har jeg ikke tid til..

Nå kan jeg kanskje slutte å fortelle om nettene?? Var ihvertfall morgen kl 8 idag!! Hørte henne 6.30, men bare to surv og stille igjen :)

Grunnen til at det er sein bading idag er at bassenget blir renset og vannet kjøles ned på morran. Hviss vi skulle badet kl 12 hadde vannet vært noe kaldere enn det pleier..

Eh, lurer på om oppvaskmaskina går bananas jeg? Den lager rare lyder.. Godt vi skal flytte og kjøpe ny!! hehe..

Tipping kommer seinere... Nå skal jeg lage meg en kopp te og kose meg mens vesla sover første lur :)

Pt: MÅ komme å vise sexy-badetøyet ditt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hadde tenkt til å sende ut eggene før Herk dro til spania.. Ellers blir jo hennes liggende i postkassa en liten evighet..

Skrevet

Vennen til Herk kan jo sende ut egget litt tidligere - kanskje det er meg... Hvem vet... Annet enn meg... Kanskje den andre... Om det er noen andre... Hmmmm, ikke godt å si... (ja også kanskje Cat da, får vel kommentere det selv ellers kommer det vel tørt fra Molle, hihi) :o))

Ok, nå tror jeg kanskje vi legger litt vel mye i denna badedrakta... Må jo nesten kjøpe ny jeg nå med detta forventningspresset - hihi ;D

Kan fortelle at den er ur gammal, mørkeblå, med ultra sexy lav skjæring - ehe not (men det er vel kanskje ut med sånn skjæring som går opp til midja oxo, hihi)... Får ta bilde å legge ut på msn da vætt, eller kanskje not... Skal nok få sett´n en gang ;O)

Skrevet

Kan ikke herk sin venn sende litt før bare da? Og resten sende innen fredag 30 mars eller noe. Eller si tirsdag 27 da, så rekker det komme frem før noen evt. drar bort.

Nå ligger alle "handlelistene" på den andre tråden. *huskeåkopiere*

Ikke fått med meg den greia jeg heller. Det på dib.

Assa nå venter alle spent på å se deg i sexy beidings pt! Du får prøve å få til da:)

Tippe ja..kommer tilbake til det.

ang vektskjema, er det ikke lettere å lage slik at alle bare kan plotte inn sitt eget? Og et lite forslag dersom det endres, hva med litt større rute også legge inn dato og? For vi spør jo til stadighet her hvilken dato ble h*n veid sist. Og siden siden (haha) er til for oss, er det greit å ha der kanskje? Bare en tanke.

Natten var fra helvete! Sov 19.30. Våken: 21, 22, 23(mat), 24, 01.30(mat)-4!!! (altså lys våken fra halv to til fire), 6.30-7.30 og så tror jeg han sov en time til 8.30. Hallo????? Heldigvis statra ikke M før kl 10, så jeg fikk da sove fra 7.30-9.30. Uten det hadde jeg ikke overlevd tror jeg.

Kan være den tanna som kom opp i går, men han var jo lite sur da han var våken da. Men kan jo hende det ikke err lett å sove om det verker.

Skrevet

litt press har no du bare gått av:)

Svanine: tok den lettvinte løsninga jeg- har prøvd de kompliserte-men vant ikke-så nå prøver jeg lettvint;)

Næææ-skal jeg barbere litt legger kanskje?? siden jeg skal svømme med fintfolk;)

Skrevet

skjønt'n ikke jeg pt...

Og ser jeg skrev noe samme som deg. Brukte litt lang tid på å poste for dytta smokk også.

ea har mer hår enn a! (dog bare noen strå)

Skrevet

Hva skjønte du ikke??

Der hvor jeg skrev at du ville komme med en tørr kommentar??

Skrevet

Ja, selvfølgelig - om du legger sammen stråene til E og A så blir det jo litt.

Men assa... de er ikke én person assa... de er to gutter med forskjellig identitet... herregud menneske....

*kniseglise*

Sovet 2t15 nå! Hva skjer???!!!! Ny rekord!

Kos dere i vannet :-D

Skrevet

pt: ja

sv: djjiii. e har mer hår enn aleks. a har mer hår en aleks. Ingen av dem vinner med mer enn et par stå.

....herregud menneske....

Jeg prøver å få gjort mye her, men er kje og bare suller. blæ!

Skrevet

Trodde moll av alle skjønte en liten teskje ironi? Hihi. Eller kanskje det var nettopp det hun gjorde.

Vil også se badedrakten! Legg ut på nett!

Skrevet

Haha, ingen badedrakt på nett - får holde med at jeg har utlevert puppene mine og et morratryne som ikke ligner grisen med et like jævelig øye - hihihi ;D

Molle: Det jeg mente var bare at jeg sa: at kun jeg eller kanskje en annen som var hemmelige vennen til Herk visste om vi var det. Men så tenkte jeg at jeg måtte nevne at Cat visste det jo oxo (i og med at hun var administrator). Eller hadde du helt sikkert sagt det for meg i neste innlegg (noe som: ehe nei for Cat vet jo ikke det...), hehe - ikke værre enn det ;o))

Næsj, hadde jeg ikke tenker vel du nå... Men jo, det hadde du... hihi ;P

Skrevet

Glemte forresten å skrive at A sin morrableie veide intet mindre enn 432 gram! Sånn går det når man eter og tisser hele natta!

Skrevet

pt: nei faktisk ikke, for jeg skjønte havlparten av hva du skrev;) Des. har cat sagt hu har glemt det og for det andre kan det være Mr.T trakk til herk. Og dersom cat er vennen er det jo også da bare hu som veit det. Så...

HAHAHAHA!!

Ironi?

Skrevet

OK nå har dere hatt skrivediare igjen jeg var i ferd med å svare på forrige tråd men har nå ved en tilfeldighet funnet denne så jeg starter her:

Påskevenn: Ha ha for noen lister folket har hehe Tør å påstå at jeg kan konkurrere med Simba i om å være enkleste venn.

Om jeg ikke tar helt feil så var det vel jeg som nevnte at man ikke behøver å bruke porto på nøtter ellers så tør jeg nesten ikke ikke si at jeg ikke liker Lilla egg??????????

har ikke hørt om alt det dere ikke liker jeg så jeg får bare si t jeg tror ikke jeg tør smake lilla egg etter slaktingen her inne.

Jeg er glad i Freia melkesjokolade mmmmmmm

ja ja og antonbergs harde masjipanegg med sjokolade er nam

Marsipan er best med sjokolade

Hehe Leo har skjønt at å tryne ikke er såå kult ja:)

1D husker ikke helt hva du skrev om sutringen, men det eneste rådet jeg har ang søvn er gjør alt for å få nok søvn (babyen altså vi mammaer kan vel ikke alltid få det som vi vil)

Vet alt er forskjellig fra baby til baby, men overtrøtt baby er og blir det værste i allefall her - tror Svanine har litt samme oppfatning om overtrøtthet:)

Vi fikk en sur baby som ikke sppiste ikke sov ol - alle hadde så fokus på at han må kunne sovne av seg selv. Til slutt dreit jge i alle og bare bar ham i søvn bysset ham i søvn og trillet ham i søvn

Jeg er overbevist om at det måtte til Søvn avler søvn og en utvilt gutt som spiser er lettere å få til å sove spise osv

Vææææ som du baker fikk ikke lyst på kanelboller nå vet jeg

Mannfolk er duste noen ganger!!

Jeg orker ikke engang å legge ut om min nå blir bare irritert kjenner jeg!!

(Kan bare si at hunden min støttet meg )

Cat kan du uttype det litt ?? eggstokker altså.

Ama jeg har skrekkelig lyst på en til

vi må nok ha litt freddan her også om det skal la seg gjøre og en tur til legen må også til for å plukke ut spiralen.

Har jo så mye avveininger ang dette tema sukk

Fikk aldri brun strek - men hadde jo sjokoladebrun mage da he he Alle jm spurte gubben om hva han hadde gjort med meg i sommer Han svarte at han hadde lagt meg på brygga og snudd meg en gang i timen.

Tanta kom etter 4,5 mnd her og er regelmesig som bare det.

Grattis med gårsdagens 5 mnd EA og G.

Må tippe senere:)

Haha tyggis i påakeegget "for tennenes skyld" ha ha det må jeg si omtenksom dame:)

Grattis med navnedagen sorry seit ute

nå må jeg poste dette så jeg kan lese videre på tråd 17

Skrevet

uh tror ikke jeg kommeterer noe mer jeg Litt saklig jabbing over her ser jeg

Nå ang min draing: Jeg drar 26. mars

hyggelig dere tenker på meg og vil sende meg tidlig

"Problemet" er vel heller at jeg røper meg som hemmelig venn om jeg sender tidlig til min venn da blir det kanskje litt mindre morsomt for den da.

Dumt jeg skrev det her for at kanskje vedkommende ikke hadde tenkt så langt og ikke lagt sammen to og to når egget kom tidlig?

Ja ja mitt egg blir sendt før 26. og det som skal hit kan godt komme før 26. dvs at det bør komme 24. siden det er lørdag og følyet går 07 på mandag.

Ja til bilde av badedrakt hehe

Skrevet

Alle sender egg 25 mars. Ferdig!

Tiny, ta med kamera og be pappan din ta noen bilder da vel. Litt artig å ha sånt treff på siden og:)

Skrevet

Guuuuuuuuuuuu det er bra dere drar på svømming nå altså! Blir jo helt svett av all skrivinga jeg altså......... Og jeg måtte leseog svare på noen pm`r før jeg kunne svare på innlegget, så da rakk du rette deg selv Mo:) Jeg lagrer forresten alle trådene på favoritter jeg da.........

Jeg er i utgangspunktet enig med Herk om dette med søvn avler søvn og at et barn ikke kan skjemmes bort da, men noen ganger er det litt slitsomt når barnet gråter hele kvelden, man har vondt i ryggen og armene etter en hel dag med bæring og man ikke har fått gjort halvparten av det man helst ville den dagen.......... Derfor blir man litt desperat. Vi kommer til å starte med leggerutiner om ikke annet nå da, også får jeg bare "skjemmebort" ungen med å bære resten av dagen;) Fant dette på om amming om kvelden da:

Når barna ønsker hyppigere morsmelksmåltid om kvelden, skyldes det ikke at mor lager for lite melk. Hun lager mindre melk. Og det er helt vanlig.

Om morgenen, dagen og tidlig ettermiddag lager vi ”fet melk” og ”tynn melk”. Den tynne melken er en ”tørsteslukkermelk” og kommer først. Etterpå kommer den fetende melken som barnet skal vokse på. Når vi produserer mindre melk om kvelden, får barnet i seg mindre av den tynne melken og tilsvarende mer melkefett fordi melken da er mer konsentrert. Når barna stadig vekk gråter og maser om mat om kvelden, får de hyppigere måltid og så får de i seg den nærende kveldsmelken i mange små porsjoner.

(jeg er mest overrasket over at jeg ladri har sprenge lenger jeg da.....

Skal kommentere senere, må kle på meg før dattera kommer hjem nå kl1 og Lillingen våkna nettopp:)

Skrevet

Da har jeg sendt mail og spurt om vi kan få beg på babysvømming onsdager sammen med deg Tiny (og Ama??), så får jeg vel svar i løpet av morgendagen. Hadde vært moro da, tror i alle fall A vil kose seg disse onsdagene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...