Molait Skrevet 14. mars 2007 #126 Skrevet 14. mars 2007 har poengtert ørene til A før. Med de glisa han pleier å servere er han nødt til å ha slike ører! Halooen! Tiny er jo der. Er ikke så anderledes å være ny. Man tasser rundt oppi der med baby på armen:) Noen er litt kritiske til det, så kanskje ikke neve at du dykket henne selv på mandeg? Dem (de fleste svømmeinstr.) er veeldig nøye på det med selvdykk og iaf første gangen. Ellers har det jo ikke stor betydning da (synes jeg)anbefaler deg å kjøpe sånn badebukse med striper. De er billige (billigere vaffal) og tilfelle det firma ogh bestemmer seg for å kun godta den typen. Hva brukte du på mandag forresten ama? Så ikke på pompen til Leo:) Natten var rar. Spiste 240ml velling!!! (gulpa opp en god del-skifte pysj) Sovna ikke før 20.30 men sov fint til 2. Men etter det var det bare klin inntil som hjalp. Skikkelig pupp-i-munn-natt. Prøvde å legge over men det var bare å glemme. Pleier alltid gå knirkefritt første mating det. Prøvde å lirke inn smokk som og pleier gå bra, men det gikk kun til nød litt av natten. Men han sov da. Selv om han våknet 2,4,6. Morgen 7.30:)) Da M gikk å la seg lå han med ansiktet innunder puppen. Da m sto opp lå han med ansiktet trøkt inn i armhulen min. (be my guest sier ejg abre ass) Litt stiv i ryggen i dag, men alt i alt sovet mer enn på lenge. Jo og han dreit i natt?! OG hadde full bleie kl 7.30. OG skifta en i går ettermiddag. Kanskje derfor han var så klin-inntil. Sleit litt med magen kanskje? Spørsmål: Hyler deres små når/da de ble skiftet på om natten?? Med Will var det slik: Knyff-opp skift gutten i halvsøvne og stille-mate-sove. Slik er det IKKE nå. E hyyyler så man skulle tro man brakk hvert bein i kroppen på ham. Og gir seg ikke. Blir helt svett jeg ass. Alltid vært sånn og.
-MtG- Skrevet 14. mars 2007 #127 Skrevet 14. mars 2007 God morgen alle sammen. Må bare skryte litt av lillegutt og meg selv før jeg går og leser om ALLE som har psykiske problemer: G sovnet 20.30 i går og sov søtt til klokken 06.30:) Skravla og slumra litt sammen med meg til jeg gadd å stå opp halv ti. Og jeg la meg 11 i går!!! Har ikke lagt meg før midt på natta på flere uker. Så da rakk vi litt "freddan" også før det var sovetid;) hihi.
Molait Skrevet 14. mars 2007 #128 Skrevet 14. mars 2007 hahahahahhaahahahah Nå vet jeg det ama. grunnen til at leo så så ukjent ut på msn-bildet ditt (har nå sett det i større versjon på traaden) er jo at øra blir holdt inntil hodet:D hoho
_svana_ Skrevet 14. mars 2007 #129 Skrevet 14. mars 2007 Nå drar vi snart til hs. Og det beste av alt er at de dupper litt av nå, sånn at de kan være frisk og opplagt der borte. Smarte barn assa. Lagde nok litt for mye grøt til de, ville ikke ha alt. Kanskje metter det mer når det er laget av mme enn mm? Prøvde dm-versjonen og tydde til mme siden jeg ikke orka å pumpe. Blir jo litt å pumpe til to stykker. Natta var litt bedre, tror jeg. Eller -- husker ikke, men E spiste mer enn A, og det betyr kanskje at A er ferdig med økinga for denne gang? Han spiste vel sikkert 4 ganger fra han la seg til vi sto opp, E kanskje 5-6? Husker ikke. Men A ble vekt av E og da var han ikke sulten, bare jodla i senga. Jaja, godt at nettene blir bedre i allefall! Tror jeg sove to timer i strekk en gang i natt *klappe* Er nå noen dumbos her også
Molait Skrevet 14. mars 2007 #130 Skrevet 14. mars 2007 minidumbos. Disse andre to er i en helt annenliga enn dine;) Herreguud, at du ikke har lagt inn årene (les puppene) for lenge siden.Dra på hotell en natt! H klarer 1 natt. Sov en hel natt. Kos deg i senga når du våkner med tv eller bok. Ta en lang dusj. Spis god ferdig pådekt frokost som du og slipper rydde av. Dette utføres før bursdagen din. Da har du litt tid på å få ut fingern og utføre min ordre! A= 63,5cm E=62cm Sånn. TTT E sover enda. 2 timer nå. Det er bare såå digg ass! Har spist og rydda masse, støvsugd halve huset, satt på 2 vask, oppvask, redd opp, sortert babyklær, til og med skrubba vasken med Jif, surfa nett. Og der var han våken:)
-MtG- Skrevet 14. mars 2007 #131 Skrevet 14. mars 2007 Jeg vant tipping! Jippi!!!! Er det CD som står på premielista eller? Fine dumbo og dumboline:) Jeg har lagt inn badebilder. Fint vær i dag. Du bil molle? Tur??
Molait Skrevet 14. mars 2007 #132 Skrevet 14. mars 2007 nei det spurte du om i går, lille gullfisk..hehe. Tror ikke jeg går tur i dag jeg. Kanskje en liten flør han legger seg etterpå. Skulle du sitte på i dag?
-MtG- Skrevet 14. mars 2007 #133 Skrevet 14. mars 2007 Jeg tror V kommer og henter oss jeg. Spurte jeg om det i går? Husker fortsatt ikke jeg. Vet du ikke hadde i går altså. Har alle dere som ikke er gift samboerkontrakt? Vi fikk vite av dåpsdama i går at hvis jeg skulle finne på å dø så kan min familie kunne kreve å få Gabriel selv om V har erkjent farskapet. Er man gift er det faren som får ungen. Er ikke det litt molbo? Er så lei av at alt dette likestillingstullet bare skal være om det er til fordel for damene. Synes ikke menn har noen rettigheter jeg. Blir så arg!!! Så nå må vi enten skrive samboerkontrakt eller gifte oss. Jeg vil gifte meg, men tror ikke V er helt klar for det ennå. Han har jo gjort det en gang før;)
Molait Skrevet 14. mars 2007 #134 Skrevet 14. mars 2007 nei har ikke det. Burde hatt det. Litt mongo ja. Mener du spurte i går og men kansjke jeg er gullfiskart selv. Somhusker ting i for flere dager enn den gjeldene, sånn for sikkerhetsskyld;) Ok, ellers skulle jeg henta en pakke på posten såda hadde det jo passe bra:)
Molait Skrevet 14. mars 2007 #135 Skrevet 14. mars 2007 Pt og Tiny, se på bildene nederst på treff. De som ligger i klynge. Kan de av deres brukes? Vil spørre først. Nå ligger de under andre bilder. (de uten klær) Gått tur i hagen vår vi. Med bb. I en halvtime. Så digg:)
Amabolla Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #136 Skrevet 14. mars 2007 Heisann:) Da er vi kommet tilbake fra svømming og Leo kosa seg masse! Tirill var ikke heilt i slaget og var mer kosete med mamman sin enn jeg noen gang har sett Tirill har vært:) Hun ligger og sover enda-har vel sovet i en time nå. Sambo holder på å klippe grener av epletreet og Leo sover. Under dyne faktisk siden jeg ikke klarte å knyte opp vognposen av den andre vogna. MTG: supert med sånn fin natt da! Aaaaah-det var de dager det-da vesla mi sov heile natta...sukk. Ho har tilbragt litt for mye tid i lag med E (og store A også når det gjelder det å ville opp tidlig) Molait: sa til dama at Leo hadde dukka jeg:) Leo har den lekre rød badebuksa fra babyshop-funka fint den:) Men den begynner å bli for liten-eller begynner å bli-den er for liten. Leo hyler hvis jeg skifter bleie på henne før 06 om morgenen. Skulle tro jeg dreiv å mishandla henne:)Ja-det er nok pga det Leo ser så annerledes ut på bildet:) De er så søte de øra:D Leo har våkna og bleia lukter....
Molait Skrevet 14. mars 2007 #137 Skrevet 14. mars 2007 missa det om natten jeg mtg. Også freddag da! Midt i uka! Når dagen har begynt er det ok å skifte bleie. men på natten er det helt psyko! E hadde bæsja igjen etter 1lur. Om han får til en til før kvelden er vi oppe i en mnd.rasjon på 1 døgn! E surva i grinda. gikk inn, tok opp, kledde på, fikk litt pupp, over i vogn, trille ut, tilbake hit=10min! Det kaller jeg behagelig legging! Og e stortrives ute nå. Survern er det bare å kle på å ta ut. Så fort vi er ute av døra er det tyst. Eller ikke grin. han prater og synger da:) Når skal dere ta bilder da tiny,ama,pt? Ja og er det fler som har bilder fra mandagsbadinga? Legg ut NÅ (kjapt) isåfall a. Kjedelig å fløtte rundt på alt igjen:)
_svana_ Skrevet 14. mars 2007 #139 Skrevet 14. mars 2007 Tiny har du tippa eller er jeg blind? Herk - vil du tippe? Ja, vi har altså vært på hs og det gikk veldig bra. E gråt ingenting da han fikk stikkene, bare pusta litt tung - sånn som han gjør når han synker nedi tuben, hehe. A måtte gråte pittelitt da. Flinke gutter! Men ble veldig slapp, og har fått pupp og sover søtt. Så nå sitter jeg og H med hver vår pese. Hs foreslo at vi skulle ha 3 fastfødemåltider i løpet av en måned, og etterhvert nekte pupping på natta. Eh, ja. Grattis med fin natt og freddan da mtg.
-MtG- Skrevet 14. mars 2007 #140 Skrevet 14. mars 2007 Tre måltider allerede? er ikke det litt ye litt fort? Når er det de liksom skal ha melk bare ved siden av resten da? Vi er oppe i to måltider vi. Grønnsaker på formiddagen og grøt på kvelden. Så flinke de var til å ta sprøyte da! Jeg blir litt sliten av G altså. Hver gang jeg snur ryggen til så begynner han enten å sutre, eller så snur han seg over på magen og sutrer fordi han ikke vil ligge sånn... Hva gjøre? Går det an å bruke sånn babysafe på dagen også? Prøvde å legge han på magen rett på gulvet i stam for på teppet og sånn så er det jo så vanskelig å bevege seg noe sted. Og gjett hvem som skubba seg bakover a! Jo det var G det. Prøvde framover også, men det gikk dårlig. Ble stående på tåspissene og albuene og grynte. Bade med klær ja, gullfisken;)
_svana_ Skrevet 14. mars 2007 #142 Skrevet 14. mars 2007 Synes også det var litt vel kjapt. Vi er vel oppe i en halv porsjon grøt nå, og tar jo det sånn litt etter litt. Tenkte å se hvordan det funka, og ta litt frukt grønnsaker i tillegg etterhvert. Men tre på så kort tid? Skjer nok ikke... hun var i alle fall ikke noen fullammsålengedukandame, nei. Flink G er da! Fest babysafen fast i lekematta, går så bra så ;-D
Herkules Skrevet 14. mars 2007 #143 Skrevet 14. mars 2007 Hei svanine jeg vil tippe gi meg noen strakser Du jeg er ikke oppe i full posjon på 2 mndr jeg da Vel de er egentlig ikke for unge til 3 måltider innen de er 6 mndr Hun mener det vel bare godt siden du har 2? Drit i å bry deg on full nattammestans på 6mndrs dagen Fikk beskjed om det jeg også- det skjer/skjedde ikke
♥Tiny Skrevet 14. mars 2007 #144 Skrevet 14. mars 2007 Da var vi endelig hjemme også Inatt hørte vi et hyl i tolv tiden og gjett hvem som satt i senga si og ikke ville det lenger da.. Joda, det var jo Tiril det.. Hehe.. Sovna med en gang igjen og morgen kl 7. Babysvømming idag var ikke like moro som det pleier å være... Hun var survete, klengete og kosete. Sånn som hun egentlig veldig sjelden er.. Var innom senteret på ls og tittet og møtte mamma til lunsj etter babysvømminga. Tiril holdt det gående i 4 timer!! Nå sover hun i vogna i gangen og har sovet 1 time allerede (fra ls og hjem) Svanine: jeg har ikke tippet enda jeg... Skal tippe etter jeg har skrevet ferdig innlegget for må tilbake å sjekke forrige vekt først! Molle: 2 nye kafe/iskafeer inne på ls nå Teste en da??? hihi.. Haha, babysafe på matta... Cat: åssen var det huset (?) dere så på igår??? Imorgen får vi nøkkel Sliten jeg.............
Herkules Skrevet 14. mars 2007 #145 Skrevet 14. mars 2007 tippe tippe Ble litt forvirret her jeg men her tippes det 6760 og 6390 63,5 og 64 cm
♥Tiny Skrevet 14. mars 2007 #146 Skrevet 14. mars 2007 5775 - 6580 5370 - 6250 Nå har jeg tippet vekt, men aner jo ikke på hvem da Håper du holder styr på det svanine!!
Herkules Skrevet 14. mars 2007 #147 Skrevet 14. mars 2007 Så spennende med overtakelse!!! Ja pusse opp på en uke hehe det er så mye her at jeg ikke får komentert Vi har hatt en dårlig natt trur jeg for oss å være i seng ca 19.30 påfyll kl 20.10 pupp kl 01.30, 03.30, 06.30 og våken på og av fra 08.10 til 09.30 Lite sammenhengende søvn for meg Vi har gått tur i det fine været med hunden (og baby) Flott innsats på traaden Molle og du er flink
simbamamma Skrevet 14. mars 2007 #148 Skrevet 14. mars 2007 Nå har vekstskjemaet blitt fint! Hvem har ansvar for å plotte inn nye tall? 5 mnd mangler på LH; 8330 g og 67 cm. På forhånd takk! Kommer sterkere tilbake.
_svana_ Skrevet 14. mars 2007 #149 Skrevet 14. mars 2007 Ja, jeg har sulla dritmye med den sida i dag. For et pes! Ser ikke helt pent ut, men talla er der. Kan ikke alle se gjennom på sitt barn at det er riktig? Tall som mangler sendes på mail til meg så kan jeg oppdatere. Siden jeg gjør dere den lille tjenesten kan dere vel sende meg mail Resultater av tippinga kommer snart! Ser ut til at det blir en vinner på hvert barn, og en annen som får sammenlagtseier. 3 vinnere altså - kan det bli bedre???!
Amabolla Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #150 Skrevet 14. mars 2007 Nå bor vi ikke i ett nedgrodd villvinn hus lenger:) sambo har vært ute med hagesaksa. Tror kanskje at når murpussen falt av så var det ett hint på at det var en lur ide å få den bort. Det er litt feil på veksttabellen når det gjelder Leo-skal få sendt deg en mail i løpet av kvelden svanine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå