_svana_ Skrevet 15. mars 2007 #176 Skrevet 15. mars 2007 Resultater av 5 måneders tvillingtipp: ------------------- RESULTATER ------------------- Edvin: 6680 41,6 64(!) - tror ikke helt på den Adrian: 6260 41 62,5 ------------------- VINNERE ------------------- Adrian: 6280 og 20 feil - tippet av TINY! Edvin: 6640 og 40 feil - tippet av SIMBAMAMMA! Sammenlagtvinner: Nærmest på begge og 120 feil - tippet av TINY! (Sa at det var tre vinnere, men det var feil) Den aller verste tipperen med 970 feil var (igjen) MTG! SAMMENLAGTRESULTATER: Tiny 120 Petronella 135 Simbamamma 190 Amalie 205 Herkules 210 1D 320 Molait 365 Cat78 390 MTG 970 På lengde så vant MOLAIT på Adrian og HERKULES på Edvin. Gjennomsnittsfeilen var på 257,14 gram. Standardavviket var 101,24 gram. De har nå lagt på seg 3610 og 4370 siden fødselen. Gjennomsnittlig vektoppgang per uke siste to måneder er 111,25 og 113,13. Gratulerer til alle vinnere! Nå må jeg skifte bleie!
Petronella♡mor til to Skrevet 15. mars 2007 #177 Skrevet 15. mars 2007 Søte, men jeg vil ikke ha sånn "dress" type... Vil ha mer pose... Googla buggysnuggle og fant denne linken, de likte jeg... http://www.buggysnuggle.com/product_select.asp?prtID=4&usrID=8C739187-BC2D-44B6-84DF-BF5A464D8AB0 Men vet ikke hvordan det er å bestille sånn på nett fra utlandet jeg??
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #178 Skrevet 15. mars 2007 den er ikke dresstype-det er buggysnugglen for baby-du må se på de andre. Det er vanlig pose. Denne har jeg bestilt: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=765_768&products_id=2613
Petronella♡mor til to Skrevet 15. mars 2007 #179 Skrevet 15. mars 2007 Ah, så akkurat at de hadde de andre... Skulle forte meg inn å skrive at jeg hadde funnet de, men du var kjappere enn meg gitt. Var jo akkurat de jeg hadde sett på på den engelske siden ;o)) Sånn vil jeg ha også!!
Petronella♡mor til to Skrevet 15. mars 2007 #180 Skrevet 15. mars 2007 Jepp, så at den posen var deg ama ;o) Hvem har du da Molle? Om jeg skulle gjette hadde jeg tippet den med kumønster ) Har lyst på en av disse jeg tror jeg... Mest fordi de er på lager og jeg vil jo helst ha i går når jeg først skal ha... ) http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=765_768&products_id=2614 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=765_768&products_id=2611 Ville vel egentlig ha den kaki, men den var leveringsvare og litt dyrere. Hvem synes dere? Vogna mi er jo sort og grønn...
_svana_ Skrevet 15. mars 2007 #181 Skrevet 15. mars 2007 Ser jo på Alexi at posene jeg har er ganske mye dyrere der enn hva jeg betalte. Tror jeg betalte 800 for to og på Alexi koster det jo 699,- for én... http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=765_768&products_id=2193 De snugglene var fine de da
-MtG- Skrevet 15. mars 2007 #182 Skrevet 15. mars 2007 God morgen alle sammen! Jeg har fått en baby som funker. Han sov hele natten i natt også. Fra 20.45 til 06.30 og smurfa sammen med meg til 09.30. Deilig!! Jeg har fått skritttelleren min til å funke. Så nå skal jeg traske til Molle. Tenker jeg går i 11 tida jeg. Hvis det er greit? Bruker nok tre kvarter eller der omkring. Tror du ikke? Vet du hvordan jeg kommer meg fra jernbanebrua og ut på veien der? Har aldri gått der så jeg vet ikke om det går an å gå over/under jernbanelinjen, men det må jo gå påen måte....?
Molait Skrevet 15. mars 2007 #183 Skrevet 15. mars 2007 haha, sa kumønster ville vært ku_lt, men sambo nekta;) Kjøpte på messa i fjor jeg. For 300,-. Hadde ikke all verdens utvalg igjen der(for dro jo på søndag av en eller annen grunn...hmf) så kjøpte sort vi. Tenkte det var greit at fargen passet til alle vogner man evt. anskaffet seg. Den dyre er jo sånn tykk da svanine. Holder med den tynne. iaf her. Bruker den på tur alt vi. når solen er fremme blir det varmt! Han sov i den i går:) skulle gå å gå ja mtg. Ikke gått der før jeg så aner ikke. Men kommer du deg over brua kommer du deg nok videre. Vi er helt på utur med soving og E er survete. Mor hans er full av gulp og gangen er supergjørmete. Du får ta hva du får:) E har bajsa 3 ganger alt i dag! Nå er det mest gult vann liksom. Virker ikke helt på topp heller. Hva gjøre?
_svana_ Skrevet 15. mars 2007 #184 Skrevet 15. mars 2007 Sånn gult vann hadde gutta etter amadritten. AIk. Vet ikke hva gjøre. Mm er sikkert best når det er sånn kanskje? Vet at den er tykk. Men kan jo ta av fleecen, men skjønner at det ikke er aktuelt for dere - men jeg mener at den er fin for meg. Kan brukes når det er litt kaldt også. Uansett ikke så varm som vinterposen - fin på vår/høst. Skulle egentlig trille kl 12, men de sover da enda. Vekker IKKE. Så da kanskje heller sende sms om at det er litt for tidlig for oss...
Molait Skrevet 15. mars 2007 #185 Skrevet 15. mars 2007 Kan enda våkne i tid til trillings. Meld å si hur ståa er da vel. 5 barn på 2 voksne..huhei! "fløtt dere, her kommer vi" Glemte å si det da mtg, men du har kanskje gått nå? Kjøpe med rundstk el no til lunch?
♥Tiny Skrevet 15. mars 2007 #187 Skrevet 15. mars 2007 God formiddag damer Her har jeg fått sove til 10 idag T stod opp med lille T kl 7 og lot meg sove ltit! Så digg da!! Tiril har fått tann nr 3 idag!! Fortann opp til høyre (om noen bryr seg om hvor). Og håper for all del at tenner ikke smitter ja! For jeg har *bankibordet* ingen visdomstenner enda. Ikke rart jeg hadde survete unge i hele går nei.. (tann) Jeg vil også ha babysnuggle... Snakket faktisk om det med ama igår på vei til svømmingen.. Inn på Alexi å titte når jeg er ferdig med å skrive dette innlegget jeg.. (pause og mate - legge trøtt barn) Tiril er 8 måneder idag!!!!!!!!!! Også får vi nøkkelen kl 16 idag, og er offisielt super gjeldsslaver til de nye eierene overtar vår leilighet!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. mars 2007 #188 Skrevet 15. mars 2007 Gratulerer med 8 måneder til Tiril ) Vært en tur innom jobben i dag jeg da. Var hyggelig det så lenge jeg bare kunne gå igjen ) Hehe.. ja du vet hva jeg mener Molle ) Også dro vi rett til Triaden og shoppet enda litt mer med mamma, så nå har lilleL fulle skuffer og skap -igjen!! Rydder jo unna når jeg er lei et plagge eller det begynner å blir lite og da bir jo kommoden litt slunken.. Men nå er den full av masse nye fine og tøffe klær!!!
*1D* Skrevet 15. mars 2007 #189 Skrevet 15. mars 2007 GrAttis med tenner både store og små! Grattis med 8 mnd Tiril! Skulle så gjerne ha kommentert alle som har skrevet da, men da hadde jeg ikke kunnet poste innlegget før tråden var ferdig.... det er jo 186 innlegg allerede da:) Jeg har, som Mo har nevnt, vært litt syk de siste dagene. Bihulebetennelse og amadritt, som venner her ikke viste hva var...så måtte bruke kjedelignorskordfordet:(... Jeg kunne ikke begynne på penicilin før jeg holdt på noe i mer enn 5 sekunder, men det tok heldigvis bare litt over ett døgn da. Så nå er jeg i gang med medisiner da:) Jeg holdt faktisk på å besvime på do forrige natta, 39 i feber og jævlig..... Har heldigvis så lite bad at jeg hadde ikke slått meg hvis jeg falt.... Veldig bra at svana her tatt ansvar! Vi ikkeITnerder trenger jo litt hjelp da vøtt! Jeg har ikke rukket sjekke hvordan tabellen er blitt da..... 2 sek, sjekker nå.... Den ser jo fin ut da! Jeg skulle gjerne sett at den var så liten at man kunen se alle samtidig da.....men man kan ikke få i pose og sekk, så VEL BLÅST svana. Sender deg mail med de siste tallene:) Ser ut som vi endelig har kommet frem til legge "greier"..... Han er klar for senga kl 19!!!!! Syns det er drøyt tidlig jeg altså, men funket som bare det de 2 siste kveldene! Han trenger begge puppene kl 21 ca da, og da er det stille til ca halv 3..... Også dytter jeg bare pupp til jeg kommer meg opp:) I dag var kl 5.30 når jeg våknet av latter!!! Dytta pupp og vi sov godt til 9:) Da var det ny latter og vi mått stå opp;) Våken til litt etter 10, sov til 11, våken til 12.30 sover vel enda.....(14.29..........jada, vet det tar tid å skrive innlegg....) Må bare si: Cat du er morsom! Også Takk til Mo for trøstende smser:)
*1D* Skrevet 15. mars 2007 #190 Skrevet 15. mars 2007 Dritt MSN! Jeg fant en såååååå søt buggysnuggel på siden i england da: http://www.buggysnuggle.com/product_info.asp?event=enlargeimage&img=prd{387BE749-D89B-49E1-AAB8-70D01E39F5AC}.jpg&usrID=C4733A12-57F2-48DC-B2C2-A258B3678E1E&wrapper=hide (uuuuuuuuuuuutrolig lang kode.... jeg kan sende bilde på mail da, er "jentemodell") (jeg mangler jo tlfnr til noen av jentene enda, fy skamme dere:)
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #191 Skrevet 15. mars 2007 Heisann Sambo er i butikken og har med seg vesla. Sjelden han og vesla er aleine ute! Digg å være litt aleine-om så bare for en halvtime:) Petro: morsomt at du gjetta kumønster på Mol-siden det var den ho opprinnelig hadde lyst på! Fikk bare opp den linken med båten på- veldig søt:) Alexi kan være litt treige på å sende ut varer-bare sånn til info:) Kaki blir jo fort skittent. Svanine: fine de posene du har og da! Men de er ganske "lik" når det gjelder hvor varm de som vinter/høst posen-vil ha en som er litt lettere:) Og ja-det er MYE dyrere i Norge! Mol: gi E litt blåbæpure- får orden på magen hans igjen. Mest sannsynlig så er det bare noe opprydding i magen:) Tiny: grattis med ei tulle på 8 mnd! Jeg kjøpte forresten ei t-skjorte til Leo for noen dager siden som er altfor trang over hodet henns- kanskje den passer Tirill? Kostet 70 kr-så hvis den passer Tirill og du liker den så kanskje du vil kjøpe den av meg? Litt teit når klær blir liggende ubrukt. Cat: skjønner greia med at det er fint å besøke jobben-men også fint å bare kunne gå igjen! Har egentlig ikke lyst å fortsette å jobbe der-hyggelige kolleger- men teite sjefer. Shopping er morro! Tror jeg er avhengig av shopping jeg... 1D_ kjipt med amadritt og bihulemøkk da! Det er litt digg når de små legger seg 19-har litt tid på kvelden til tv,rydding,surfing o.l. Linken til den posen du likte kom ikke opp. Skal sende deg tlfnr mitt når jeg ser du er logga på drittMSN;)
simbamamma Skrevet 15. mars 2007 #192 Skrevet 15. mars 2007 Jaaa! Jeg vant tipping!! God bedring, 1D! Hørtes jo ikke godt ut i det hele tatt, det der. Tror jeg er syk, jeg har nemlig trillet to lange turer i dag... Er litt sliten, ja! Litt rart å være hjemme alene med LH i dag, A har jo vært hjemme i over to uker nå. På jobben hans hadde det selvfølgelig hopet seg opp, så han fikk en brå overgang fra bleieskift, ja.
*1D* Skrevet 15. mars 2007 #193 Skrevet 15. mars 2007 Ama: tror den msndritten ikke fikser seg selv.... så jeg aaaaaaanerikke hva jeg skal gjøre..... Men du kan jo PMe meg da, hadde tenkt å PMe deg nr mitt da, men du tar jo ikke imot post............. Kanskje Mo kan gi deg nr mitt i stede? Skal sjekke nå om jeg får til kortere kode..... hvis ikke må jeg vel sende mail da.... kan jo gjøre det såååååå vankselig:) Dattera er hos ei i klassen, heldigvis:) Spiser middag og the hole nine yard:) Gubben er tilbake på jobb i dag,og må derfor jobbe overtid(go figure) og siden jeg er sliten siden jeg har vært oppe siden 9 er det greit å ha litt "hjelp". LT har vært snill da, han var våken i 2 timer etter den lange duppen:) Sover igjen nå, spennt på hvordan det går med legging kl 19..... Kl er 17.41 og jeg har enda på meg morgenkåpe..... tenkte jeg skulle rekke dusj nå som han sover igjen, kom ikke så langt tidligere...... jeje.
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #194 Skrevet 15. mars 2007 en PM til deg er sendt 1D. Hva er i veien med MSN? Simba: ikke bli syk-hold deg frisk og lekkersmekker;)
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #195 Skrevet 15. mars 2007 eller var nå den setninga ironisk simba- leser for fort jeg...hmmm.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. mars 2007 #196 Skrevet 15. mars 2007 Hihi ama ) Nå er det du som får passet påskrevet på den "kattedebatten" Men utolig bra svar altså!!
Amabolla Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #198 Skrevet 15. mars 2007 jaja- måtte jo bli uvenn med en anonym jeg også hihi
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. mars 2007 #199 Skrevet 15. mars 2007 Molle: innlegget heter noe med "æsj, ekle katter" eller noe sånt.. Hehe ama, det er alltid moro å bli uvenn med en anonym
Molait Skrevet 15. mars 2007 #200 Skrevet 15. mars 2007 synes det var litt morsomt jeg da. HI altså. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå