Molait Skrevet 12. mars 2007 #26 Skrevet 12. mars 2007 Prøvde å få til badedrakt bilde, men det er vissnok IKKE noe morsomt og IKKE noe man tuller med! (hihi) Ho og da: 162,5 (litt høy på pæra for tiden) Adrian: 5990g + 62 Edvin: 6585g + 61,5 Stod ikke navn på hvem som var hvor lang. Samme med vekt men går ut fra at det er Edvin først? Tar kanskje i litt lite her, men kjører svanine-stil;) De er jo så små! ved siden av fleskepølsen min:) Aleksander: 9765g. og 74cm. Hvordan kåres vinner av gutta sv? En vinner på hver eller den som er nærmest sammenlagt? Mye fine utregninger å gjøre der:) Takk pappan til TIny! (også Tiny da, for at hun er dattern hans..hehe) Kjempekos med bading. Blir sliten selv og vøtt, selv om man ikkeholder samme tempo som dem. Iaf ikke som Aleksander:)) *plaske* Vi får gi ham en Jäger en dag:) Skal prøve å få gjort ferdig forrige treff i kveld. Har alle som skal legge ut bilder lagt ut? (utenom meg da) Herk? pt? Og ja 1D, jeg lurer også på hvorfor jeg gidder og ja det tar mange timer:) På onsdag stenges strømmen. Nabon har ikke betalt siden den skulle stenges sist. I dag var dem her. Hang lapp på døra. Skal ta møte i morgen. Med far hans og. Tror sambo skal ta med far sin og. Greit med to utenforstående som er litt innenforstående om det skulle bli hett. Er noe driiit dette her ass!
_svana_ Skrevet 12. mars 2007 #27 Skrevet 12. mars 2007 Æsj, jeg som hadde håpa på badingsuitbilde! Men assa Moll. Vokser de bare 2 cm på to måneder? Trodde det var mer jeg. De bruker jo 68 for det meste nå da. Men du bestemmer :-D Drit det med strømmen da. Huff. Håper det ordner seg på et vis.
simbamamma Skrevet 12. mars 2007 #28 Skrevet 12. mars 2007 Har ikke helt oversikt over hva som har blitt tippet før, så si fra hvis det er flere like. E: 6640, 64 og 43. A: 6410, 63 og 43. A: 9920 og 74. Har kjøpt lekegrind i dag, blir moro å se hvordan den blir mottatt. Kjøpte fin blåstripete pute til den gamle tripp-trappen vi har arvet etter søstrene til A. Prøvd litt tynn maisgrøt igjen i dag, ser ut som han liker det. Hvor ble det av den lille gutten min da? Jaså, det begynner å rasle i eggstokkene rundt omkring? Jeg har en graviditetstest med best før-dato januar '08, har ikke tenkt å bruke den selv, så syng ut hvis den kan komme til nytte andre steder. :-))
Amabolla Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #29 Skrevet 12. mars 2007 Tipper 9905 og 74,5 på A. Det var morro å svømme i dag:) Vesla sov til kl 16.00. Tror ikke jeg får bruk for noe graviditetstest i år- får se neste år. Da står jo nye A-hus ferdig:) Hadde egentlig ikke noe lurt å skrive jeg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #30 Skrevet 12. mars 2007 Tipper Alex er 9880 gram jeg ) Ok, alle sender egget 21. eller 22. mars, alt ettersom hvilken av de 2 dagene som passer best. Husk at disse norgespakkene gjerne tar et par dager før de kommer frem da. Er ikke A post vøtt! Utdype om eggstokkene?? Tja.. hva mer skal jeg si?? Ble ferdig med mensen for en uke siden og jammen fikk jeg den ikke tilbake i går!!! Og har sååååå vondt hele eggerøklet!! Og jeg pleier ikke å ha noe særlige menssmerter.. Shoppet maaaaaaasse til vesla i dag )) Siden ingen ville ta en kaffe med meg, så trøstehandlet jeg i stedet. Ringte mamma som hadde fått lønning, så jammen spanderte ikke hun hele shoppegildet
Molait Skrevet 12. mars 2007 #31 Skrevet 12. mars 2007 utdype ja..hehe. Men soooorryyyy!! Si fra litt før da vett! Også jeg som ville vært med på shoppingrunde og:( Får ta en tur å titte på gildet en dag. Kjekt å ha med mødre altså. Kjøpte du da? Bare klær? Også må du få på litt mer på traaden da cat. Litt mer bilder av L og ukens bilde og dåp kanskje? (mutter vil se mer..hehe) J har takkekort til mor di forresten. Hadde med til pt, hadde med i dag..må snart levere det før det er helt mosa. jeje men atte jeg tenkte 1 mnd jeg da!! Men er jaggu 2 siden januar. tiden flyr ja. Da kommer lengde tipping etter leggetid (e sin leggetid altså) må tenke litt. Ja teit det der med hu prippene dama som ikke ville posere. Hadde tenkt å lage stoooort bilde inne på treff og. Eller kanskje på forsiden;) E sovnet ikke i bilen han. sovnet 15.30 og hadde da vært oppe nesten 4 timer! OSv i 1,5 da. Egenltig enklere med to lange dupper enn 3 på variabel lengde. Lenge sov Leo da? Hun var jo våken da jeg dro:)
Amabolla Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #33 Skrevet 12. mars 2007 Leo sov litt over en time Mol;) Får ikke lasta opp bilder til hjemmesiden vår- kjeeeedelig!
♥Tiny Skrevet 12. mars 2007 #34 Skrevet 12. mars 2007 Så godt at de sov litt etter badinga da Skal huske å hilse til pappa og si takk for at han er så snill med oss Dro rett fra ls til Skeidar og svidde av 10 lapper... hihi, og enda fant vi ikke stuebord vi ville ha.. Moro på shopping da! Mannen min er linselus: http://www.groruddalen.no/rykker-ut-fra-brobekk.442241-17469.html Nå skal jeg gå å pakke noen flere esker, for nå er det bare 4 dager til vi får nøkkelen til den nye leiligheten Noterer: Sende hemmelig-påskeeggvenn-egg 22.... ååå, det var den tippinga å da... Må lese gjennom først da..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #35 Skrevet 12. mars 2007 Kjøpte stort sett bare klær ja. Men hadde så masse fint på lindex da ) Også kom fetteren til Mr T innom på besøk i sta med gave til lilleL som han hadde vært ute og handlet på egen hånd ) Kjempetøff olakjole, var rent imponert over mannfolket jeg altså!! Jada.. skal legge inn flere bilder på tråden jeg.. Men de bildene som er der, er de beskyttet mot kopiering og sånn?? Altså -er det noen som kan stjele bildene og bruke det til noe dritt?? Skal på visning i morgen, på kløfta. Rekkehus med 3 soverom ) Nå kan jeg ha treff også!! Men er sikkert noen andre som kjøper det med masse penger ( Var på visning på en enebolig i nannestad i går, men fy f for et høl det var!!! Hadde ikke flytta inn der om jeg så hadde lånt kroppen til naboen!! Var noe annet jeg skulle kommentere også, men det har jeg glemt..
Amabolla Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #36 Skrevet 12. mars 2007 du kan legge inn høyreklikk sperre på bilda. Håper du får kjøpt det rekkehuset billigbillig:) Tenkte jeg skulle dra til oslo i morgen-noen som vil være med?
_svana_ Skrevet 12. mars 2007 #37 Skrevet 12. mars 2007 Hihi, kult linselusbilde Tiny :-D 10 lapper er jo litt, med mindre du snakker om 50-lapper da *knise* E var litt på tur i kveld også. La og alt var greit litt før 19. Men så begynte han og surve og surve, dytte litt smokk innimellom, men det bare tiltok. Så tok vi han opp og så at ansiktet var fullt av gulp. Litt vanskelig å sove da kanskje, hehe. Fikk litt pupp selv om han ikke var sulten, bare ville jodle. Inn i senga igjen, samme greia, fikk til slutt komme opp igjen (roer seg ikke i senga, blir bare mer krakilsk om vi kommer inn og prøver velkjente triks som strykepåhodesåsåsååådyttesmokksooooovenååååå), litt mere pupp, baaaaajse, H skifter på, E driter mer, tisser på body, far småbanner ved stellebordet, mor er lei og tar en dusj, E hives i seng, og nå (bank bank) tror jeg han sover, 1t og tre kvarter siden han ble lagt. Hvorfor skriver jeg så sjelden ting om legginga til A, ja nå kan dere undres. Men han sovner 99% av gangene med én eneste gang. Den siste prosenten består av 1-3 smokkedytt så er han i drømmeland. To så forskjellige leggebarn... (og mumler litt igjen om de som tror at det er deres gode leggerutiner som ene og alene gjør at barna legger seg uten protester...)
_svana_ Skrevet 12. mars 2007 #38 Skrevet 12. mars 2007 Sperring og sperring fru blom. Jeg har sånn NoScript installert i nettlesern min, så kan jeg slå av den derre høyreklikksperra og laste ned alle bilder jeg vil. Ha Ha <- Evil evil (... men nå har jeg jo passord på traaden så jeg kan jo få tak i bildene uansett...) Jeg er i Oslo i morgen! Som alle andre dager! Hallooooo! Ikke bra nok for deg kanskje Ama... hihi. Forresten, kan ta en titt på det der for***** vektskjemaet. Men da må du love 1D (eller noen andre) at jeg får hjelp til å fylle inn dataene etterpå. For det er steingørr.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #39 Skrevet 12. mars 2007 Høyreklikke på bildet også gjøre hva da?? Kommer det opp noe spennende der jeg skal trykke på?? Og hvorfor kan svana med noscript laste ned mine bilder (les: andre med noscript) ??
_svana_ Skrevet 12. mars 2007 #40 Skrevet 12. mars 2007 Man kan høyreklikke på bildet for å laste det ned på pc'en. Pisso har et script som sier at man må kontakte eieren for å få lov til å laste ned bildet. Men om det er noen som har veldig lyst på bildet, så kan de a) Ha NoScript (el.lign) installert som slår av dette scriptet Se i kildekoden til nettsida å finne filstien og titte på bildet likevel Så personlig synes jeg hele den der greia er skikkelig teit. Dersom noen har lyst på bildet så tar det det, selv om man har satt sånn liten beskyttelse på. You see?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #41 Skrevet 12. mars 2007 Aha.. I see !! Prøvde å høyreklikke på bildet og da kom det opp "Contact site owner if you whant this picture" eller noe sånt. Men med andre ord så kan de bare gjøre A eller B så har de bildet uansett? Synes egentlig at det er litt skummelt å legge ut bilder jeg.. På min private hjemmeside har jeg passord så den kommer jo ingen inn på da med mindre de har passordet, og da er vel bildene ganske trygge siden det bare er familie? Eller kan sånn Noscript snike seg forbi passordet også?? Er litt grønn på akkurat sånn der..
_svana_ Skrevet 12. mars 2007 #42 Skrevet 12. mars 2007 Bildene dine er nok mer trygge bak et passord, ja. Da får du ikke listing på google f.eks, og det er jo greit. Men sånne flinke hackere kommer seg sikkert forbi passordet ditt, om de absolutt vil. Men sjansen er jo ganske liten for at de gidder å bry seg med det
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #43 Skrevet 12. mars 2007 Molle kjefter så fælt ( Men den med trusa var bra da Haha
Amabolla Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #44 Skrevet 12. mars 2007 svanine du er bra nok,du er vakker,du er nydelig,du er alt for meg!! hihi. hvis du vil være med på shopping så er det bare å si i fra. Har fått med meg ei venninne så vi tar turen rundt 11-12 tiden-så vil du være med så heng på Ingenting i dataverden er 100 % sikkert, det er det heller ikke i den virkelige verden for å være litt filosofisk... Det finnes sjuke jævler overalt. Det er jo ei som har brukt bildene av en unge her på dib og lagde ei "minneside"-påstod at det var datteren henns og at hun var død. De virkelige foreldrene fikk ryddet opp og fjernet siden, men nå har den sjuke dama pinade åpna ei ny side- riktinok lever "dattra" hennes nå- men det er jo fortsatt ikke hennes unge! Da er du merkelig skrudd sammen i hue.... Jeg har min familie i Ålesund,Tønsberg og Drammen+ venninner spredd over heile jordkloden- så jeg har en hjemmeside for dem-slik at de kan se den vakre datteren min og ta del i hvor mye hun vokser og forandrer seg. Jeg liker også det at vi,tråden,har en hjemmeside sammen-som en møteplass:) Slik at igjen: våre familier kan se hvem dereog vi er. Jovisst kan noen misbruke bilder-men jeg håper og tror det ikke kommer til å skje med min datter. Men jeg tar mine forhåndsregler: ingen bilder der hun er naken legges ut. Og heller ingen privatopplysninger. Litt "naiv" vil jeg fortsatt være- for de fleste mennesker i verden er ålrighte dyr;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #45 Skrevet 12. mars 2007 Når tok bebisene deres tak i tærne sine??
Amabolla Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #46 Skrevet 12. mars 2007 da var hun vel 5 mnd- husker det var samme dag som 5 mnd kontrollen:) sånn innimellom spyinga;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #47 Skrevet 12. mars 2007 Wohooo!! Da har jeg et begavet barn *herettererjegbareåfinnepåbegavedebarnforumet*
♥Tiny Skrevet 12. mars 2007 #48 Skrevet 12. mars 2007 Cat: 3,5 mnd var Tiril da hun tok tak i tærne og tok ikke lang tid før hun gnagde på de heller hihi Tipping på store A: 9480 (om ingen har tippet det enda)
Molait Skrevet 12. mars 2007 #49 Skrevet 12. mars 2007 Linselus?? haha prøv mer linseelefant:D 4 dager!! Er snart det!! Gleder meg til fæst!! (kan ikke 23/3 så IKKE ta det da) Svart deg på msn cat. Men du... "Hadde ikke flytta inn der om jeg så hadde lånt kroppen til naboen!!" haha for et uttrykk?! Lykke til på Kløfta. Det i nannestad skjønner jeg ikke hvorfor dere gadd se på. Har jo sagt jeg ikke tillater dere å flytte dit. AVONANEN MIN!!!!! Oslo? Not! =pes. Molle->for gammel? E sover enda. 1,45 nå. Ser ut til å bli en bedre kveld natt. Natten i går var den værste jeg har hatt noensinne!! Kopiere litt fra msn her...Litt langt men trenger gulpe! holdt på å tilte i natt. Seriøst. Sykt dårlig samvittighet i dag. Var så sur på ham, men var så trøtt! Etter opp hver time så og si for så å få mat rundt 2-sovne-våkne igjen?? og holde det gående i 2 timer. Hva gjøre?? Seriøst hva gjøre når dem er lysvåkne midt på natten?? Lot E ligge i kurven, han jodla og ordna i 20 min. Så ble han lei. Prøvde alt. vIlle ikke ha pupp. Bare beit og lo. Lot ham ligge å leke, satt ganske lenge med ham på fanget i senga og tittet ut i mørten Ble til slutt dritirritert på M. Trodde han sov på sofaen. La fra meg E og løp rundt i huset for å finne ham(kl 3) borte?! ringte han mekka bil han!!! kl 3??? Sa jeg trengte hjelp NÅ ellers kom jeg til å skade ungen eller meg eller huset eller hva som helst. Men han hadde jo tatt fra hverandre deler og måtte skru de på igjen kl 4 sovna E 5 min før M kom Fyff så irritert jeg var. Sovnet før M la seg. Han la seg ikke da han kom inn. Han la ut annonse på Finn han!!kl 4.30?? SYKE MANNEN! (Skal sies at jeg sa ifra på kvelden at jeg kom til å trenge hjelp hvis det fortsatte slik. E våknte jo hver bidige time.) Sorry langt jenter, men måtte opp og ut ti lfler enn stakkars svanine som til stadighet for gjennomgå mine sprutgulp..hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2007 #50 Skrevet 12. mars 2007 Men hun har gjordt det en liten stund allerede da..!!! (men hun var mer enn 3,5 mnd ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå