Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Huffameg... Kun 6 tester???? Nei, DET går vel ikke :) Logg deg på en eller annen side og få kjøpt de testene fort som fy slik at du får dem til testefesten!!!

 

Nei, gidder ikke el-teste ennå jeg... Får heller bare satse på et par runder i senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har faktisk tenkt tanken:

 

"man blir ikke gravid av å teste! Det er sex en må ha!!"

 

Men så har jeg begynt å klø i fingrene etter den testen igjen...

 

 

 

Jeg må innrømme at jeg går rundt med en ikea plastboks i vesken slik at jeg kan teste hvor som helst...

 

 

Finnes det behandling for dette??? Jeg har blitt oppslukt av dette babyprosjektet!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandling?? Tja...kom hit så skal jeg kakke deg i hodet med noe hardt...kanskje det hjelper? Hehe...

 

Er ikke helt bitt av den der testebasillen jeg da... Tester aldri før ikm. Og ikke har de jo blitt positive heller, så bare bortkastet penger.

 

Men har jo runt 9-10 digitale el-tester til neste uke og 4 g-tester til uke 8 da :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kjenner jeg på kroppen at jeg er gravid ja:) 0dpo

 

De sier det at noen vet det med en gang (jeg er selvsag en av dem - denne mnd også!!)

 

 

 

Turbo, du er skaptester, mon tro jeg vet....

 

By the way, når du blir gravid må du skifte nick til "turbotrollet med trollunge" - du vet, som i barnesangen, når trollmor har lagt sine elleve små troll (hmmm - må se litt sliten ut etter 11 fødsler)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun Trollmor der har adoptert jeg...det er jo så i vinden for tiden :) Hehe...

 

Er nok fint lite skaptester også dessverre... Kanskje jeg burde starte g-testingen allerede nå før el??? Hahahahaha...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er skikkelig kjipt, må nok vente med prøvinga litt jeg nå da... men men, skal følge dere jeg uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

 

Husker dere min drøm og håp om tvillinger????

 

Vel, jeg tror jeg hadde el fra venstre stokk onsdag torsdag. Til og med i går kveld fikk jeg posittiv el test (strek). Hadde ikke flere digitale å kontrollteste med...

 

Jeg fikk også el smerter på høyre side i går. Så jeg håper derfor at jeg får 2eggede tvillinger denne pp:)

 

 

Hahahahahaha!!!

 

Ellers lurer jeg jammen på snart å teste.... :) Orker ikke å vente til neste uke... eller uka etter der (ikm). Jaj, må vel holde ut....

 

Noe som skjer hos dere i helga da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Beredt, du er en testoman du... Håper det klaffer denne pp da :o) Hadde vært skikkelig kult.. Skal inn til ny operasjon om litt jeg, så mulig jeg må ta en pause på ca 3 mnd før jeg kan begynne prøvinga igjen, men men, skal følge dere da. Sitter hjemme i kveld vi. Nettopp kjøpt nye gardiner, teppe og får ny sofa til neste helg. Gleder meg til det he he, små gleder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI, JENTER!!!!!

Har vært uten pc noen dager- har vært noe virusdritt her, og den måtte inn til 'fiksing'. Men her er jeg igjen!

 

Hadde positiv el test i går morges og negativ i dag, så vi får håpe den sitter denne gangen. Har hatt oss annenhver dag denne uken, og sist i går kveld, så vi får håpe den sitter. Får se om det blir noe i dag eller i morgen.... Har jo sagt at jeg skal prøve å slappe av litt mer denne pp'n, men det er VANSKELIG! Hver gang jeg tenker på det bruker jeg like mye energi på å IKKE tenke på det, så jeg tenker jo på det HELE TIDEN!!!! Ærre mulig å være så sjuk. Trenger å bli slått i hodet med noe hardt jeg også visst!

 

Klarer vel ikke la være å ha sex i kveld.... Eller skal jeg være 'tøff' og *slappe av' og prøve å la være? Hmmmm.

 

Uansett jenter- nå er det på tide ------ det er vel vår tur snart er det ikke??!!!

 

Ha en god lørdagskveld. Prates veldig snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag til deg også Positiva, kos deg du og om du vil ha sex, så ha det he he :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

 

Ble Sverige-tur på meg idag... Var og besøkte farmora til mannen min. Og endte jo opp med litt handlig også da :)

 

Hatt en kjempebra dag!

 

Ser dere alle har ikm på fredag 16.feb?? Spennende... Når starter testingen deres da??? Beredt starter vel nå førstkommende fredag?? Eller er det også for seint?? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere fantastiske damer!!!!

 

Ja, da tok jeg min første graviditetstest for morro skyld. Er hjemme alene i kveld, mannen er på døgnvakt, og jeg kjedet meg rett og slett.

 

Det tok ca 2 sekunder før den skinte klar negativ. Menmen, kunne jo være????

 

Men da tenkte jeg: Nå MÅ jeg slutte å teste hele tiden, da blir det jo ikke spennende lenger (ikke helt sant, jeg er like spent hver gang jeg...)

 

Sittet å tutet etter å ha sett grey`s i kveld. Gørra rant og jeg satt og tenkte på gud, meningen med livet, døden, de store tingene, at jeg er så helding som er frisk og alle mine nærmeste er friske, osv...

 

Litt godt å gråte ordentlig innimellom. Jaja, siste gang jeg ser det, tåler tydligvis ikke slike sterke scener jeg nei...

 

Jeg må heller se komedier jeg, passer meg litt bedre.

 

Bestilte 5 nye grav tester nå. Må jo det, har kun 5 igjen nå....

 

Var på tur til lutvann i dag. Vannet lå nydelig i sola, gikk litt på isen (den er trygg mot land nå).

 

Satt der i sola og tenkte det var som påske!!!!

 

Driver å tegner hus tegninger.... Planlegger 3 år frem i tid, det er morro det!!! Ikeakjøkken skal jeg kikke på nå. Håper det ikke går ut av produksjon innen den tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en helt nydelig dag i dag. Gikk lang tur med sambo jeg, Får ikke lov å trene av legen , så måtte heller gå en tur. Helt supert med 4 pluss garder og super sol- Pass deg for vannet. Fått helt noia av folk som går på vannet jeg, etter de ulykkene som har skjedd i det siste.!!!!!

 

Skulle egentlig jobbet i natt, hadde gledet meg til det, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er skummelt... Min mann er jo brannmann så det er jo de som henter dem opp....

 

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååå, masse pene love sanger på klem fm her nå!!!!!

 

Ser du jeg har endret nicket mitt???

 

Du må slappe HELT av nå, ikke noe trening nei.....

 

Lurer på om jeg er gravid. For ellers har jeg lagt på meg litt rundt magen, og det er IKKE ok..... Skjønner ikke det. Beveger meg lite mye (eller lite) som før, har sluttet med cola og går OPP i vekt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nicket ditt er endret ja... Kanskje det er det som er til... håper og håper for deg assa, Ikke glem at det er oss som også er tilstede hvis noen går igjennom da... Vær forsiktig iallefall. lov meg det... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er forsiktig, gikk bare inne med land, sånn i tilfelle. Det var nå to der og sjekket isen, og de sa den var fin:) Inne med land vel og merke, så den var litt åpen langt ute.

 

Ja, du jobbet i politiet du??

 

Uff, husker for ett par år siden (eller i fjor...???) Jaja, samma det, men de måtte nå ihvertfall dra opp en hest som gikk gjennom. Tenk å gå på tynn is med HEST???? Jaja, folk finner på mye rart...

 

tror ikke du skal savne kveldsjobben din så mye på lørdager. Da er det bare rot og fyll.....

 

Uff, har jo vært så mye voldtekter her også nå i byen. jeg tør jo ikke gå utenfor døra når jeg har eggløsning!!!

Mamma ringer "flytt heller hjem til vestlandet, det er så utrygt der i oslo".... Alt er visst farlig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være forsiktig på isen Beredt! Kan ikke gå gjennom isen og pådra deg lungebetennelse eller verre i disse testedager! Tenk så kjpt da om du skulle havne på sykehuset og IKKE fått testet deg!!! Hahaha...

 

Godt du har gått til innkjøp av flere tester ja skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye som skjer i denne byen, men det er egentlig ganske lite mtp hvor mange innbyggere som bor i Oslo. Er ikke mye nede i sentrum jeg heller, bortsett fra når jeg er på jobb. Trenger gudsjelov ikke å bry meg med fylla.. går som regel uten uniform, så det er deilig det.. Ellers så får dere ha en knall søndag jenter.. Jeg begynner å få skikkelig lopper i blodet. Må holde meg i ro hele neste uke også, men fy pokker det er vanskelig. Kjenner jeg blir helt gal her he he. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah...kjeder meg!!! Fantasien til å finne på noe er dessverre ganske så dårlig idag...

 

Har jo egentli gmasse jeg kunne gjort, men det er IKKE gøy med husarbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Turbo. HUsarbeid er skikkelig dritt. Skulle egentli ha gjort masse i huset i dag, men gidder rett og slett ikke. Samo skal på foretningsreise til uka, og jeg er sykemeldt, då får vel gjøre litt husarbeid da arg. kjedlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUSARBEID????? Jeg spyr av ordet! Skulle ønske jeg var en av dem som koste meg mens jeg 'tutlet' rundt i hjemmet og vasket og ryddet og tørket støv............men ikke denne jente, nei. JEG HATER DET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER husarbeid. Det er så givende og gir meg slik en god følelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Ok, den der var ikke helt sann nei.... Det er noe dritt, men må jo gjøres. Skulle tatt leiligheten i helga, men kom aldri så langt.

 

Vi har en deal her hos oss om at han tar gulvene og jeg tørker støv. Så da går det jo fort uansett.

 

 

Turbo: Jeg hadde bedt dem tste på sykehuset jeg da. Eller ringt folk jeg kjente og bedt dem komme med noen tester:) HAHAHA!!!

 

Sitter og spiser saltsild, fy søren så det henger seg i tenna....

 

Gikk Jenny Jensen videre i grand prix delfinalen i går???

 

 

OH NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beredt!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Vi har bursdag samme dag he he.... HVilket år er du født???? ARTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...