Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er så pliktoppfyllende, assa Turbo:-)

 

Men du- har du fått med deg at Beredt har fått TR??? Jeg håper på festeblødning.... Blir skikkelig lei meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart hun kan bli med!!!!!! Jeg stemmer for at vi fortsetter denne tråden uansett hvem som får TR og hvem som får positive tester! Vet at jeg gjerne fortsatt vil ha dere å støtte meg til ihvertfall...uansett hvilken vei det går:-) Og vi ligger jo omtrent likt i syklus så.....

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! ja, tanta er her for fullt. dette ble en litt lei kveld, særlig siden jeg trodde det kaaaanskje skulle gå vår vei. Men men. Da er jeg nede i 26 dager syklus, så jeg trenger vel ikke å vente så lenge denne gangen (akkurat som om to dager har noe å si - men jeg trøster meg med det jeg kan).

 

har spist sjokolade, chips og brus, alle mine nei ting. Noe må jeg jo ha.

 

jeg skal bestille unge fra kina eller kidnappe en. Det siste blir vel vanskelig å forklare for våre nærmeste (jeg var gravid uten å vite om det i ni mnd....???), nei får vel prøve neste mnd:)

 

Spennende å følge dere, jeg håper ihvertfall en av oss klarer det (ellers ligger det en forbannelse over firkløveret vårt!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye koster det å adoptere??

 

(da slipper jeg jo fødsel - jeg er sikker på jeg kommer til å sprekke HELE veien rundt.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ringe Angelina og Madonna og høre hva de betalte... Der gikk det jo tydeligvis ganske fort, slapp å stå i kø og alle greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ordner det seg vel... Jeg er tross alt ganske kjent, ihvertfall i nærområdet der jeg bor.....

og nok penger har jeg ihvertfall for de låner jeg bare av banken.

 

 

Supre greier!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...adoptere ja :) Jeg pleier alltid å si at dersom babyen ikke kommer skal vi kjøpe en :) Får ta en prat med Angelina ja tror jeg... Hun har jo litt mer erfaring på det området enn Madonna. Og tror kanskje hun har gjort ting litt mer riktig enn Madonna også...

 

Prøver alt jeg kan å ikke tenke på at jeg kan teste om 3 dager :)

 

Noen som vet om rare drømmer er et symptom?? Haha... Drømmer så utrolig mye rart! I natt var jeg i Trondheim på besøk hos noen. Hadde DET råflotte huset nede ved elva og hadde piknik utenfor der. Plutselig kom det en båt og kræsjet inn i det og alt ble ødelagt og alle drept... Huff! :) En natt tidligere drømte jeg om masse stakkars utsultede og døde kaniner :( Stakkars kaninene... Ser jo ut som drømmene mine bare handler om død da :) MEN...her for et par netter siden testet jeg jo superpositivt på testen i drømmen min :) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg stemmer på at vi holder på denne tråden selv om noen får tr og andre blir gravide, er veldig hyggelig syntes jeg. Føler på meg at mensen er rett rundt hjørnet, skikkelig murringer i magen og den " tr" følelsen. Vanskelig å forklare.. Tror jeg spottet litt i sted også. FAEN :o) Men men fremdeles veldig spent på dere to Positiva og Turbo. Dere får se å være gravide, så dere kan gi meg og beredt et lysglimt og noe koselig å tenke på :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh...ble skikkelig trøtt her jeg sitter :) Er bare stress på jobb. Heldigvis skal jeg jobbe seinvakt i morgen og kan sove litt lengre.

 

Er så irriterende å ha så mye mensmurringer. Føler at tanta kan komme når som helst :) Og lite kult om den skulle komme plutselig mens jeg er på jobb :) Hehe...hvit uniform og blod passer ikke helt bra sammen :) Men er vel ingen fare...har ALDRI skjedd at den er kommet FØR tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha med deg noen tamponger i drakten da vet du he he. Men håper og håper og håper ¨på at det sitter en spire her hos deg jeg nå. Blir skikkelig spennende å følge dere denne helgen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...blir nok veldig overrasket om testen skulle være positiv! Har nemlig ikke tro på det...

 

Og så mye snø det er blitt her i Oslo i ettermidag da! Bor ganske høyt oppe og her er det kommet ganske mye snø... Liker ikk snø og har vært kjempeglad over at det har vært så lite snø i år :) Sist vinter var jo et mareritt! Brukt flere timer på å grave frem bilen og like etter kommer brøytebilen og dekker den til igjen med nesten like mye snø... HEIA GLOBAL OPPVARMING!!! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig masse snø i Oslo nå, skal visst bare bli mer og mer.. Jeg bor ganske Nord i Oslo, så her også ligger det hvit på hvit allerede. Ser ikke ut som om det skal gi seg heller... huff huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt. Trøtt og samtidig må man måke snø i kulda. huff... Tar bussen til jobb jeg, men det blir vel fullt kaos i morgen,or så får kanksje vurdere T banen. Hater den får det er så sinnsykt masse folk på den og de lukter og stinker. æsj he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier alltid ta bussen til jobb når jeg jobber dagvakt, men når jeg jobber kveld kjører jeg. Sporveiene er jo umulige når det gjelder kveldsruter! Før vi kjøpte bil var jeg aldri hjemme fra kveldsvakt før kl 23.30. Når jeg kjører er jeg hjemme litt over kl 22.30. Er nesten en times forskjell det :) Klart jeg kjører da :) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg godt. >Hadde jeg hatt tilgang til parkeringsplass på arbeidet hadde jeg ikke vært i tvil gitt. Men kjører til nattevaktene da, da får sambo ta bussen eller sykle til jobb... Så digg med bil.. Hater offentlig transport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner ikke at Oslo Sporveier ikke klarer å korrespondere rutene sine litt bedre. Pleier alltid å bytte buss på Helsfyr om morgenen. Busse til Helsfyr kommer akkurat når bussen videre skal gå, og oftest rekker jeg aldri den bussen jeg helst vil ta. Hva med å la bussene INN til Helsfyr kanskje gå et par minutter før fra utg.punktet slik at de rekker å komme seg inn dit før bussene UT igjen går?? HVOR VANSKELIG KAN DET EGENTLIG VÆRE?????

 

Skulle være transportsjef der jeg... Da skulle alle fått reist gratis også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å ta BUss 301 jeg men den er fra SL bussene så den er mye bedre. Bruker vel ca 20 min til sentrum, men slipper å bytte da, og det er enda godt.. Vel vel får ta meg en treningsøkt og bli i lett bedre humør, Kommet litt blod også nå, så da var jeg igang med tr igjen gitt, blir kortere og kortere sykluser for hver pp dette etter pilleslutt er på 29 / 30 dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...