Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Huff ja. kan vel bare sikre meg jeg også og gå til innkjøp av et lass med Libresse til helga :) Hehe...

 

Er jo greit at syklusene blir kortere da og ikke lengre og lengre :) Se det positive i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan vel jeg offisielt bytte nick atter en gang. Da blir jeg vil ha oktoberbarn 4pp da :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg det til. Ja er rimelig sikker på at tanta er rett rundt hjørnet her nå. Fått litt friskt blod også, så da er det bare å gå inn i 4pp med mot og viljestyrke... blæ blæ blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, jenter- dette var ikke lystig lesing! Triste greier, Vil ha Oktoberbarn....(?). Føler meg ikke så positiv selv heller. Alle symptomene er borte, og billigtesten jeg tok i dag tidlig (ja- jeg klarte ikke vente...) var SUPERNEGATIV!! JA jeg vet det er fire dager før TR, men føler på en måte at alt håp er ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

 

I dag var det kaldt ute ja!!!

 

Regner nesten med at mensen fryser til nedi der!!! Uff....

 

I går begynte jeg å grine når min mann snakket med en kompis som matet sønnene sin samtidig. Jeg gikk inn på soverommet og lå der og hulket. Herligheten.

 

Men følte meg MYE bedre etterpå.

 

Jeg var så sinna på mensen, jeg kjente det bare bobla inni meg, orket ikke akkurat da å høre om spedbarn....

Det virker som om det kun er vi i vår vennekrets (ok, pluss ett par til) som ikke har barn eller skal ha barn....

 

 

Jaja, vil ha oktoberbarn, det får du vettu!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Klarte ikke å la være jeg heller...tok en el-test jeg da. Har jo sagt jeg skal spare g-testen til lørdag. Men er vel sikkert ingen vits å teste på lørdag. El-testen var suuupernegativ! Da blir vel g-testen det også... Er vel bare å putte oppi et par tamponger for tanta kommer vel når som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe skit jenter!! Ingen med positiv test???

 

Her er en vits til oss:

 

Jenter er mer kompliserte enn gutter, hevdes det. Særlig i denne listen.

 

HVORDAN IMPONERE EI JENTE:

 

Gi henne kompliment

Kos med henne

Kyss henne

Elsk henne

Stryk henne

Ert henne

Flørt med henne

Vær øm mot henne

Beskytt henne

Klem henne

Omfavn henne

Bruk penger på henne

Ta henne med på en flott restaurant

Lytt til henne

Kjøp dyre gaver til henne

Bry deg om henne

Støtt henne

Gå til verdens ende for henne

Dø for henne

 

HVORDAN IMPONERE EN MANN:

 

Sitt naken når han kommer hjem fra jobb, husk øl.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen mellom en småbarnsmor og en terrorist?

.

.

.

.

- Du kan forhandle med en terrorist

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL MIN KJÆRE KONE,

 

I løpet av det siste året har jeg prøvd å elske med deg 365 ganger. Jeg har bare klart det 36 ganger, noe som tilsier ca hver 10 dag eller noe slikt. Det som følger er en liste over grunnene jeg ikke klarte det oftere:

 

54 ganger var lakenet rent

17 ganger var det for sent

49 ganger var du trøtt

20 ganger var det for varmt

15 lot du som du sov

22 ganger hadde du hodepine

17 ganger var du redd for å vekk babyen

16 ganger sa du at du var sår

12 ganger var det feil tid i måneden

19 ganger måtte du opp tidlig

9 var du ikke i humør

7 var du solbrent

6 så du på "the late show"

5 ville du ikke ødelegge din nye frisyre

3 sa du at naboene kunne høre oss

9 sa du at din mor kunne høre oss

 

TIL MIN KJÆRE MANN,

 

 

Jeg tror du har tingene litt ute av stilling her, her er hvorfor du ikke fikk mer enn du gjorde:

 

5 ganger kom du altfor sent hjem fra pub-besøk

36 ganger kom du ikke hjem i hele tatt

21 ganger fikk du ikke utløsning

33 ganger kom du for fort

19 ganger mistet du ereksjonen før du fikk utløsning

38 ganger arbeidet du sent

10 ganger fikk du krampe i tærne

29 ganger måtte du opp tidlig for å spille golf

2 ganger hadde du fått juling og fått har medfart i skrittet

3 ganger var du forkjøla og snørret rant

2 ganger hadde du flis i fingeren

20 ganger mistet du lysten etter å ha tenkt på det en hel dag

18 ganger var du for opptatt med å se på fotball, ski, osv

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar?

 

Vil du ha barn? Utfør da først følgende test !

 

Kvinner: For å forberede deg for moderskapet - ta på deg en morgenkåpe, og knyt fast en sekk med bønner på magen. La den sitte fast i 9 måneder.Etter 9 måneder tar du ut 10% av bønnene.

 

Menn: For å forberede deg til farsrollen - gå til apoteket, tøm innholdet i din lommebok på disken og oppfordre personen i kassa til å forsyne seg. Fortsett så til Rema 1000, og ordne det slik at din lønn kan utbetales direkte til Deres hovedkontor.

 

OPPGAVE 1

Finn ut hvordan nettene kommer til å bli. Mellom klokken 1700 og 2200 går du rundt i stuen med en bløt pose som veier mellom 4 og 6 kilo. Klokken 2200 legger du ned posen, venter i 30 minutter, tar opp posen, og går rundt i stuen til klokken er 0100. Still vekkerklokken på 0300. Siden du ikke sovner, står du opp klokken 0200 og tar deg litt å drikke. Gå å legg deg 0245. Stå opp igjen når vekkerklokken ringer kl 0300. Gå omkring å syng i mørket, til klokken er 0400 om morgenen. Still klokken på 0500. Stå opp, lag frokost og hold på med

dette i 5 år. Se glad ut !

 

OPPGAVE 2

Hul ut en melon, og lag et lite hull i siden på den. Ca. størrelsen på en golfball. Heng melonen i en snor fra taket, og la den svinge fra side til side. Ta så en skje med frokostblanding, og forsøk å mate den svingende melonen, samtidig som du forsøker å etterligne et fly ! Forsett til halvparten av frokostblandingen er igjen. Hell resten i ditt eget fang. Du er nå klar til å mate en 1-åring. Som forberedelse til et litt større barn, spruter du kaviar i sofaen, og syltetøy på gardinene. Gjem en fiskepinne bak stereoanlegget og la den ligge der et par mnd.

 

OPPGAVE 3

Å kle på et småbarn er ikke så lett som det kan virke. Start med å kjøpe en blekksprut og en liten kasse med sprinkler. Forsøk å legge blekkspruten nedi kassen, slik at ingen armer stikker utenfor. Tillatt tid: Hele morgenen.

 

OPPGAVE 4

Glem sportsbilen og kjøp en Volvo. Tro ikke at du kan stille den opp flekkfri og glinsende i oppkjøringen. Familiebiler ser helt enkelt ikke slik ut! Kjøp en stor sjokoladeis, og legg den i

hanskerommet. La den ligge! Trykk inn smågodt i kassettspilleren. Knus en stor pakke med sjokoladekjeks i baksetet. Dra over bilens utsider med et nøkleknippe eller en skrutrekker.

 

OPPGAVE 5

Tren på å gå ut. Vent utenfor toalettet i 30 minutter. Gå ut gjennom ytterdøren. Gå inn igjen. Gå ut. Gå inn igjen. Gå ut. Ta noen steg ut mot parkeringsplassen. Gå tilbake. Gå mot parkeringsplassen igjen, og gå veldig, veldig langsomt langs gaten i 5 minutter. Stopp for å

inspisere nøye hver eneste sigarettsneip, tyggegummi, papir og dødt insekt langs vegen. Gå samme veg tilbake. Skrik at du ikke vil vente lengre. Fortsett å skrike dette helt til naboene kommer for å se på deg.

 

Hvis du klarte testen er du nå klar, gratulerer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnbare forskjeller på mann og kvinne

 

OM KALLENAVN

Dersom Hilde, Petra, Anne og Frida spiser lunch sammen, vil de kalle hverandre for Hilde, Petra, Anne og Frida.

 

Dersom Petter, Jørgen, Magne og John tar en øl etter jobben vil de kalle hverandre Killer, Grevlingen, Paven og Feiten.

 

OM Å SPISE UTE

Når regningen kommer på bordet vil Petter, Jørgen, Magne og John hver for seg slenge en hundrelapp på bordet - selv om regningen bare er på 216 kroner. Ingen av dem har noe mindre enn en hundrelapp, og ingen av dem vil kreve vekselpenger.

 

Når jentene får sin regning - kommer kalkulatoren frem.

 

OM PENGER

En mann vil betale 100 kroner for en 50 kroners vare han vil ha.

 

En kvinne vil betale 50 kroner for en 100 kroners vare hun ikke vil ha.

 

OM BADEROM

En mann har fem ting på badet; en tannbørste, barberskum, en barberhøvel, et såpestykke og et håndkle fra et Best Western hotell.

 

Gjennomsnittlig antall ting en kvinne har på badet er 337. En mann kan kun identifisere et fåtall av disse.

 

OM ARGUMENTER

En kvinne har det siste ordet i enhver diskusjon / krangel.

 

Samme hva mannen sier etter dette, så betraktes dette som starten på en ny.

 

OM KATTER

Kvinner elsker katter.

 

Menn sier de elsker katter, men når kvinnene ikke ser det - tupper de katten bak.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå blir det mange her, men kommer med en til:

 

Åpnbare forskjeller på mann og kvinne

 

OM FREMTIDEN

En kvinne bekymrer seg for fremtiden inntil hun blir gift.

 

En mann bekymrer seg ikke for fremtiden før han blir gift.

 

OM SUKSESS

En suksessrik mann er en som tjener mer penger enn kona kan bruke.

 

En suksessrik kvinne er en som finner en slik mann.

 

OM EKTESKAP

En kvinne gifter seg med en mann og venter at han skal forandre seg, men det gjør han ikke.

 

En mann gifter seg med en kvinne og venter at hun ikke skal forandre seg, men det gjør hun.

 

OM Å KLE SEG PENT

En kvinne kler seg pent for å shoppe, vanne i hagen, tømme søppel, svare i telefonen, lese en bok samt når hun åpner døren for gjester.

 

En mann vil kle seg pent for å delta i bryllup og i begravelser.

 

OM DET NATURLIGE

Menn våkner opp med samme utseende som da de la seg.

 

Kvinner har en egen evne til å bli forverret i løpet av natten.

 

OM BARN

En kvinne vet alt om sine barn. Hun vet om tannlegetimer, romanser, bestevenner, favorittmat, gjemt frykt, håp og drømmer.

 

En mann er oppmerksom på at det bor noen unge, korte mennesker i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del bra vitser, noen slår de som er inni smell bonbonen på krasekaka også!!!

 

 

 

På vei til puben

 

Han går inn til konen som sitter i stua og sier,

- Jeg tar en tur ned på puben. Ta på deg en jakke. Kona blir svært begeistret over at mannen tilsynelatende vil ha henne med, og spør,

- Betyr det at jeg skal være med, kjære?

- Nei, nei, svarer mannen. - Jeg skal slå av varmen i huset.

 

Hvit for lykke

 

Lille Lise er med moren i et bryllup for aller første gang. Litt ute i seremonien lener hun seg mot moren og hvisker henne i øret,

- Hvorfor er bruden kledd i hvitt?

- Det er fordi hvit er fargen for lykke, og i dag er den lykkeligste dagen i hennes liv, svarte moren.

Lise tenker seg om før hun sier,

- Men hvorfor er brudgommen kledd i sort?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... For han sørger??

 

Uff, jeg har så sterke menssmerter at jeg lurer på å måtte gå hjem.....

 

Min mannlige sjef har sikker full forståelse for dette....

 

jeg har tatt brexidol før jeg begynte på pillen (jeg ble hentet på skolen for jeg klarte ikke engang å sitte) og etter at jeg sluttet er det like ille igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff...stakkars deg! Jeg er heldigvis ikke plaget med så sterke smerter når jeg har mensen. Stort sett bare litt murringer før og de to første dagene.

 

Idag skal jeg forresten hente dvd med første sesong av Grey`s anatomy :) Håper den er så bra som de sier da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Står over jeg. Må nok rett i seng i kveld jeg, har så vondt....

 

Tror du kommer til å like den serien, den er ikke akkurat hotel cæsar for å si det sånn - haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...