Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

vært på apoteket og kjøpt nye tester nå siden den jeg hadde ikke ser ut til å ha funket slik den skulle. Kontrollstreken kom ikke opp før etter 20 min...og på pakka står det at den ikke er gyldig etter 10 min... men så kom det opp en svaaaak strek i tillegg... Derfor må jeg teste på nytt i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke teste nå da Turbo??? Er så spent :o)

 

Aurora: Kjit at tanta kom til deg også, du får være med oss på denne tråden i neste pp også. Alle her er ca like i syklusen :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB`n var som forventet negativ idag. Og ingen tegn til tanta. Skjønner meg ikke på dette jeg... Var jo så sikker på at tanta burde komme denne helga siden jeg fikk positiv el-test for 16 dager siden, men nei da... Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei turbo!!!

 

Du har oddsen på din side nå, vil jo være rart om ingen av oss ble gravide denne pp!!!!!

 

Jeg heier på deg, tegnene på tr kommer jo ofte noen dager i forveien, og når du ikke kjenner noe til det... vel,,,,,,

 

test masse, for nå får du plutselig en positiv tror jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...godt det er noen som er positiv her :)

 

Har jo hørt om de som tester positivt først et par uker etter ikm, men tro ikke helt på at det skjer i dette tilfellet.

 

Men siden det mest sannsynlig ikke er noe, vil jeg heller at tanta skal komme FORT slik at vi kan starte ny periode. UTROLIG kjedelig å gå og vente på at den skal komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du nok dessverre feil snuppa! Her kom tanta da jeg stod opp i morges... og i tillegg måtte jeg ut og måke bil... DÅRLIG dag idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det INGEN av oss som fikk det til denne pp da, FAEN; FAEN; FAEN, men da er vi alle i samme båt og kan holde denne tråden levende til uke 7 da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( For no' dritt, Turbo:-(

 

Men som oktoberbarn sier: da kan vi holde denne tråden levende en måned til (merk dere: EN måned til!!! Etter det skal vi begynne ny tråd på 1. trimester:-))

 

Ok, jenter; da får vi bare glede oss til å ha masse sex mens vi tenker på hverandre...............hmmmmm?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ikke ta det ille, men det blir nok ikke dere jeg tenker på mens jeg får meg noe altså!!!!

 

Stille på jobb i dag. jeg vil ha permisjon....

 

rakk ikke spise frokost, en time til lunch....

 

Nydelig vær. sol men kaldt...

 

Jeg har lyst å kjøpe en minigris (sånn på 15kg som du har i sofaen), men må vente til vi flytter til eidsvoll om ett par år...

Klovene under beina på den vil bråke i blokkleiligheten....

jeg skal kalle den sofie:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

 

Her er jeg :)

 

Jepp, vi skal nok holde den i live en mnd til :) Men jeg er i uke 8, så dere uke 7 jenter må love å holde av en plass til meg på 1.tri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal :o) Dytter denne opp litt jeg. Litt lite her om dagen, men regner med at skravla tar seg opp litt mellom oss når el nærmer seg ja..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er el da jenter??

 

I følge babyverden sin el-kalkulator har jeg fruktbar perode ca fra 6.-11.feb. Men det kommer vel heeeelt an på hvor lang syklus jeg har da.

Tar utg.pkt. i korteste som er på 32 dager. Var det jeg gjorde sist og fikk positiv el-test andre dagen jeg testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan!

 

er ikke sikker pá syklus eller el eller ingenting jeg... :-(

Har aldri skrevet opp, eller värt noe flink til á fölge med- kom nár det kom liksom... Har gjort det ná da, de to siste tantene (hehehe) og det var 22 des. og natt til 21 jan. (regnes det som 20 eller 21...?) trur det var en el kalkulator som det stod fra 30 jan til 4 feb... kan det stemme...? Jeg temper ikke, tar det som det kommer, kosing annen hver dag, sánn har det alltid funket for oss... sá vi fár jo bare hápe...

 

Har begynt á dra frem babytöyet til unga mine... hehe. bare for á titte pá assa :-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det litt over en uke til EL. Min dato for EL er 2/2 og jeg syntes det er lenge til.....min kjære truer med å reise bort neste onsdag også. Så det spørs om denne perioden faller i støvet for min del. Men siden vi drar til syden dagen etter IKM så er det greit. Har lyst på kald hvitvin på terassen. Gleder meg til sandstrender og korte kjoler i vinterferien ja. Spesielt nå om dagen. Det har falt 1 meter snø her hos meg og det er superkaldt ute.

Ellers vurderer jeg hostesaft hver kveld en ukes tid. Har lest et sted at det skulle være bra. Jeg temper heller. Ting tar den tiden det tar. Tenker jeg da:-)

Vi tastes jenter...ciao....Aurora:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syden høres så utrolig deilig ut..åååååå du er heldig du Aurora :o)

 

Tror jeg har el rundt den 2 feb jeg også, tenk å teste positivt på valentine dagen da, det hadde vært noe det jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello folkens!!!!

 

her er jeg, lenge siden sist her nå ja!!!

 

El nærmer seg (om ei uke!!!), det blir morro!!:)

 

Denne gangen må en av oss få spire, ellers er det noe rart med denne tråden....

 

Sitter på jobb og spiser japp:) Livet er godt å leve!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå nei, så er det pån igjen i senga, he he ok det også. Skal på A hus på tirsdag jeg, fårr noe celleforandringer, men er litt usikker på hva de skal gjøre da. Prøvde å ringe dit i går for å høre, men hun som svarte skjønte ikke hva jeg snakket om engang... Gruer meg litt. Det er jo streik nå, og har hørt at det går ut over dagpasienter bla.. håper bare streiken blir avblåst jeg, for hadde vært deilig å blitt ferdig med dette.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!

 

er litt usikker pá el jeg, sá vi kommer til á kose annenhver dag, fra dagen " tr has left the building" - har jeg el, skal vi hvertfall ikke bomme pá den! ogsá er det jo bare á hápe... er av den veeeldig utálmodige sorten jeg da- sá jeg holder pá á bli gal av á VENTE pá el- og sá má man vente pá IKM...!! (ingen klager altsá, er nok av de som minst kan klage her inne... ! Men gal, ja, det trur jeg at jeg kommer til á bli!!! Blir iallefall kjempespennende nár vi närmer oss IKM. spillets regler forandrer jeg i disse öyeblikk: Regel nr 1. Minst en eller fler (helst alle) MÄ teste positivt denne máneden. regel nr to: TR for ikke lov til á väre med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

lykket il jenter! dette klarer vi vettu :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det er jo ikke lov, turbo! Dette er jo listen over alle lister;-) Så utrolig morsomt at Nå erre Faen meg min tur er gravid! Godt å se at de som har slitt lenge får det til til slutt!! Ble så glad, jeg:-)

 

Kan ikke noe for det, men jeg begynner å føle meg veeeeldig positiv til neste pp, jeg..... Gleder meg til masse koslig sex, og tror liksom det skal klaffe for flere av oss.... Har jo mistet litt troen på min egen intiusjon etter forrige måned, da...men kan liksom ikke noe for det.... DENNE GANGEN SKAL DET GÅ!!!!!!!!!!

 

Jeg har forventet EL 2/2- om en uke nøyaktig, så nå er det bare å begynne å PULE (ekkelt ord, I know, men litt morsomt også- spesielt på nordlandsdialekt....)

 

GOD HELG til dere jenter- håper det blir en bra helg- husk; DETTE KAN VÆRE DEN SISTE HELGEN DERE KAN DRIKKE PÅ LANG LANG TID!!! KOS DERE!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.....

 

her kommer ett syte innlegg fra meg....

 

 

Min mann sendte meg akkurat meld. En kompis på jobben hans og dama skal ha barn... De har akkurat blitt sammen!!! (ok, nesten ett år - de flyttet sammen før jul).

 

Jeg syntes det er tidlig, de vet jo ikke engang om de klarer å bo med hverandre???? Men de har nå prøvd med vilje da....

 

Og min respons på dette??

 

JÆVLA TEITE FOLK; JEG HATER ALLE SOM FÅR BARN; FOR INGEN FORTJENER DET FØR MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ok, det var litt ille, er ikke så ille egentlig.....

 

Begynte nesten å gråte.... Og jeg sitter på jobb!!!!

 

DET ER SÅ FORBANNA URETTFERDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Godt å få det litt ut nå.

 

uff, jeg mente ikke at ingen fortjener barn enn meg. Også dere fortjener:) Og lenekatt. men INGEN ANDRE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...