Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Háper det er greit at jeg slenger meg pá skravletráden deres-og babyjakten! Har IKM i dag- ingen TR enda... Men jeg har egentlig liten tro pá at hun ikke kommer... Skal teste i kveld...! sá da fár jeg vel et salg i trynet tenker jeg.

 

klemmer til alle-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei spaniacalling :) Klart du skal få være med på babyjakten :)

 

Er vel i grunn bare jeg og Positiva som ikke har fått tanta av oss 4 på denne tråden. Jeg har ikm på lørdag tror jeg. Tok en el-test for moroskyld idag, men den var jo som forventet negativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ja, slå deg ned hos oss du!

 

Spennende, håper den blir positiv da, hold oss oppdaterte.

 

jeg syntes personlig at verden er et udugelig sted å være nå, jeg vil hjem og under dyna og ikke stå opp før el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh...disse smertene er utrolig kjipe! Har også hatt mensmurringer til og fra den siste uka... Og ømme pupper som jeg stort sett aldri pleier å ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men turbo, det er jo graviditetstegn!!!!

 

Rart dette med puppene før mensen, da blir de så store og runde rett før, men så punkterer de når mensen kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen selvlysende symtom altsá...? hehehe- Man blir helt gal av dette. jeg har jo värt gravid för, men klarer ikke á huske hvordan symtomene var!! og det irriterer meg til de grader! -Var pá do ná- og jeg trur det er tanta mi som kommer jeg...

Jeg sluttet med pillen ca den 17 des. Men har hoppet over/glemt mange piller pá veien... Fikk TR den 22/12. Hvis det er tanta som kommer ná- sá er det vel förste "skikkelige" mens..? Vil det ikke da väre letter á blir gravid neste máned... med tanke pá syklusen...?

 

Synes det er sá merkelig for jeg hadde skikkelig vondt i nedre del av magen (til venstre) i 4-5 dager pluss stikninger - Men sá ble det borte! Og jeg pleier ikke á ha sánne smerter...

Greit nok at man kan finne opp mange symptomer selv- Men man kan jo ikke finne opp vondt i magen vel..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke bare graviditetstegn...er jo også "nå-kommer-tanta-tegn"... :) Skulle vært noe mer spesielt som var tegn på at man var gravid...som f.eks at man ble selvlysende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... jeg har mensen, da går jeg alltid i sort bukse (noe jeg lærte the hard way) og nå falt det meg inn at dette gjør jeg fordi jeg sørger denne gangen. Jeg sørger over egget som ble bortkastet (stakkars høner, håper jeg ikke blir det i mitt neste liv)....og vår lusne befruktningsevne denne mnd. Og håper på bedre tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det Positiva, turbo og Spaniacalling som ikke har fått tr enda... Dette er spennende... Håper iallefall en av oss tester positivt. Hadde jo vært helt knall om dere alle tre gjorde det da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg er gravid nei... äsj!! har ikke fátt TR enda, men jeg föler at hun er der... sniker seg innpá... og angriper nár en minst venter det!!!

I tilleg sá har jeg värt sá IDIOT at jeg har spurt flere ganger inne pá spá forumet og der har de sagt to ganger (to forskjellige) at det ikke blir för i JUni!!!!!! og det er jo sáááá lenge til! Jeg trur jo egentlig ikke sá mye pá sánne ting da- Men sá slár tanken meg- TENK OM DE HAR RETT??

Ganske utrolig hvor lei seg man blir nár man har hápet i to LANGE uker og begynner á kjönne at det ikke gár riktig vei...

 

Men, men... ny máned ny sjanse!! Nemlig!!

 

lykke til til resten...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter!! Her er endelig jeg også. Går glipp av så mye bra skravling i løpet av dagen (OG morsomme vitser beredt:-))

 

Hei til deg også spaniacalling- vet du hva?? Jeg har også blitt spådd (på spåsiden) å bli gravid i juni!!! Ble skikkelig deppa jeg da!! Men vet du hva? Vi må med sikkerhet ta det som et tegn på at det bare er tull!!! Vi skal bli gravide snarest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Joda- jeg tok en test til i dag tidlig, og den var også SUPREDUPERNEGATIV. F(/=#"@ i h"#¤(/)=/!!! Jeg har vært DRITSUR mot den stakkars snille mannen min og de skjønne snille barna mine i hele dag. Har mensmurringer og hodepine og bare venter på TR. Kjennes ut som om den dritten er rett rundt hjørnet for meg også. Skal vel egentlig ikke komme før lør/søn, men tipper den er her i morgen:-(

 

Er jeg gal jenter?? Jeg er ikke veldig inn i stjernetegn, men har ikke gode inntrykk av SKORPION... Og hvis vi blir gravide neste måned, blir det akkurat det... Noen av dere som har peiling på astrologi? ....Og feel free til å fortell meg at jeg er hysterisk (bare trå litt varsomt, jeg er litt deppa og har SUPER PMS)!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Negativa!!! Hahahahahah!!!

 

jeg har og pms big time!! Igår slo jeg med en pute i sofaen og lå å tuta og grein og var så skuffa over forbannahoretanta..... Så vi er to, bare jeg er verst.....:)

 

Ja, vi må holde motet og humøret oppe med noen vitser, det blir bra.

 

jeg har ikke noe peilig på horoskop men tror at barna blir bra hvis de har de rette foreldrene (og DET kommer jo alle våre til å ha):) så ikke bekymre deg, samme når de kommer så blir de akkurat de vi ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FESTLIG!! :-) Beredt- du er kul (og har akkurat passe dårlig humor;-)) Joa- jeg er nok negativa når jeg ikke er positiva! Litt enten eller kan du si. Takk for at du fikk meg i litt bedre humør:-) Skal se kodenavn Hunter (eller hva det heter), så vi tastes i morgen- da har jeg fri og kan bimme hele dagen:-) (kommer sikkert til å være like sur i morgen, for da har jeg vel fått TR, så vær klar med en morgenvits- eller halvspydig slengkommentar:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du får tr skal jeg dele min opplevelse om hvorfor jeg alltid går i sort bukse når jeg har mensen. lett å tenke seg til....

 

Er klar i morgen, jeg sitter på jobb og bimmer hele dagen:)

 

hmmm... ingen vits i å ta graviditetstest når man har mensen er det????????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nei, tenkte meg jo egentlig det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

TR har enda ikke vist seg her... Og siden jeg var sá sikker pá at hun ná var pá vei sá kjöpte jeg ikke GRtest i gár... sá ná sitter jeg pá do omtrent hvert kvarter for á se om det kommer noe...!!

Har mensmerter som plutselig gár rett igjennom ogsá er det vondt i korsryggen... . Jeg pleier ikke ha mensmerter, men siden jeg sluttet med pilla sá kan det jo väre det? Huff- i dag skal jeg HELT SIKKERT teste, hvis ikke Tanta kommer da... Greit á vite om det er neg. og- sá vet jeg at det bare er tanta som er sent ute.

 

Turbotrollet, positiva...?? hvordan gár det? er det fler som venter?

 

ha en fin dag:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Er i samme dumme båt. TR kommer nok i dag. Kjennes som om den er rett rundt hjørnet. Er så sur så sur. Skal i butikken etterpå. Får skrive

#&¤TAMPONGER/&¤%

på handlelisten også. Trodde jeg skulle slippe å kjøpe det på en stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr.....er det mulig??? Den ENE testen jeg hadde liggende måtte så klart være defekt... Skjer ingenting på den gitt...

 

Apoteket neste og kjøpe nye tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, hva skal man si da??? kom visst fram kontrollstreken til slutt da... Etter ca 20 min. Men da er vel uansett ikke testen gyldig? Og dessuten...ser man en svaaaaaaaak skyggestrek i tillegg!!! Hmmm... må nok på apoteket og kjøpe en ny test ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha septemberbarn:

har ikke sett deg på msn på et par dager. Men jeg fikk TR på besøk i går jeg. Jakten forsetter ny IKM i uke 7....jeg er ved godt mot. Sparte 150 kr på å ikke teste. (Heheheh til dere sniktestere) Også blir det en god fest i kveld på byen.

Grøss Grass.

 

Lykke til videre til dere som ikke har fått TR enda. Jeg krysser fingrene.

Aurora:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TURBO???? Hva skjer'a??? Du vet du skal TISSE på testen...ikke ........ ;-)

 

Veldig spent nå, assa!! Tenk om du er gravid. Hadde vært helt topp siden JEG FIKK TR I DAG TIDLIG!!! !"#¤%&/()!!!!! Går det an??????? Trodde VIRKELIG alt satt som det skulle denne pp. Jeg er dritsur og furter for meg selv. GRRRRRRR!!!!! Hva med deg spaniacalling?

 

Da har jeg forventet EL rundt 2/2, og IKM rundt 16/2 uke 7. Er dere klare for en ny runde, jenter??? Dere som får TR, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tissa jo som bare det :) Typisk at akkurat den testen ikke skulle funke skikkelig :) Kjøpte en 3 pkn fra babyornot og brukte de to første forrige pp... de funka som de skulle, så hvorfor ikke denne også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! testet neg. i gár jeg...! Ingen TR enda heller! sá ná fár hun jaggu komme sá jeg fár begynne pá nytt!

 

du da turbotrollet??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...