Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Haha Positiva!!!

Jeg har nemlig enda en helg hvor jeg kan drikke!!! Æddabædda :) I følge el-kalenderen på babyverden har jeg fruktbar periode fra 6.feb. Får vel begynne å el-teste da så får vi krysse beina for at det klaffer denne gangen!!!

 

6pp er NOK!!! :) :) :)

 

Når er neste ikm da jenter?? Min er vel rundt 22.feb. Kommer litt an på hvor lang syklusen har lyst å være neste gang...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

 

Vet ikke hva som skjer med kroppen for tiden. Føles nesen som el, men fikk negativ test. Skal fortsette å teste, just in case:)

 

Ja, nå er jeg tilbake etter mitt utbrudd her, og like blid som før:)

 

uff, av og til blir det litt mye ja...

 

IKM er egentlig den 16, men hvis jeg har el nå?? Hmm...

 

kan da ikke ha en syklus på 21 dager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 dager hadde vært genialt!! Da hadde man kanskje hatt 2 muligheter pr mnd til å bli gravid :) Hehe...

 

Jeg med mine 32 +++ dagers syklus blir jo snart gal :) Utrolig kjipt å vente såååå lenge mellom hver gang!

 

Men nå har jeg fått 3 stk graviditetstester i posten, og de SKAL bli positive rundt 22.feb!!! Har jeg nemlig bestemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kun tre tester?????

 

Det var da lite, du må ha minst 8! stk strek og 3 dugitale:) hehe, der har du meg!!!!

 

Snart helg nå, om 20 min.. Gleder meg, trenger fri nå....

 

Kos dere i helgen alle sammen, ikke tenk el eller sex eller baby, bare kos dere med sambo og ektemenn, og tenk hvor heldige vi er som ihvertfall har DEM:)

 

(men ikke si det til dem, for de blir så lett innbilske- hehehehe!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kun tre tester?????

 

Det var da lite, du må ha minst 8! stk strek og 3 digitale:) hehe, der har du meg!!!!

 

Snart helg nå, om 20 min.. Gleder meg, trenger fri nå....

 

Kos dere i helgen alle sammen, ikke tenk el eller sex eller baby, bare kos dere med sambo og ektemenn, og tenk hvor heldige vi er som ihvertfall har DEM:)

 

(men ikke si det til dem, for de blir så lett innbilske- hehehehe!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye sex her nei...må i så fall "kjøre brannbil" og det er bare gris :)

 

Sulten jeg gitt... Hmm... Lage meg litt mat før middag er nok en god ide :)

 

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære søte beredt, det er helt greit å føle det du føler en gang i blandt. Det er sårt å se alle rundt seg få det til - og spesielt de som egentlig ikke ville det engang. Godt du har kommet over utbruddet - frykt ikke - snart er det deg som sitter der med dirrende hender og en positiv graviditetstest i hånden!

 

Jeg skal på stor fest i morgen, og da skal jeg feste som jeg ikke har gjort på lenge! Håper det blir siste helg med drikking i 2007...... Du får kose deg i to helger du da Turbo.....men etter det du skriver om el og sykluser som ikke er helt stabile vet vi jo aldri når du plutselig får en positiv el test, da? Så jeg hadde ikke tatt noen sjanser- denne helgen må du ta deg ett glass vin eller to...eller tre....

 

Jeg har IKM 16/2, og da skal jeg virkelig ikke ha M heller, nemlig!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg jenter. Har lovet sambo at jeg ikke skal være så mye inne på sidene her før el iallefall. he he, han syntes jeg blir så stresset av det, men jeg skal nok være her masse jeg ja... til neste helg blir det masse sex, gleder meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fikk den du og ja Vilhaoktoberbarn? Jeg og....men jeg sniker meg inn når han er på trening osv...du får finne meg på msn da vet du og si at du chatter med familien..hehheh...

God helg og klem til alle Aurora:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

logget meg på her i dag og det virket som om alle var gravide her. Får håpe den positive trenden fortsetter i noen uker til da jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag jenter. Sitter her i joggingsen og er skikkelig forkjøla jeg,utrolig kjipt... Skal til A hus på tirsdag for vevsprøve av livmortappen Har hørt at det er skikkelig vondt, så det hjelper ikke det heller. Til helgen er det el, men har jeg en viss type celleforandringer så må jeg fjerne en liten bit av livmortappen og da må jeg vente i ca 3mnd før jeg kan prøve igjen.. faen skikkelig kjedelig.. sorry for syte innlegg jenter, men måtte bare få det ut jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha oktoberbarn 4 pp: Det er lov å deppe litt for de celleforandringsgreiene. Men det er ikke sikkert du må videre til konisering. Kanskje er det så lite endringer nå at de lar det passere. Mest sannsynlig det. Jeg vet jo av erfaring siden jeg har vært inn og ut av sykehus på grunn av dette.

 

Ellers har vi startet på innkjøring til EL:-) Jeg og min kjære er motiverte. Han reiser bort onsdag til søndag. Men vi ble enige om at jeg kommer etter fredag :-)

Dette til tross for at jeg egentlig heller ikke ønsker meg barn født sent på året. Men er forferdelig konkurransemenneske og føler at nå må det snart klaffe.....

Søndagsklem til alle andre:- )

Aurora

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hepp... da er vel el-uka deres i gang jenter :) Mens jeg derimot må vente heeeelt til neste uke gitt... Je, je....

 

Nyter fridag idag etter jobbehelg. Mannen er syk og hjemme fra jobb, så vi bare koser oss. Sov lenge idag. Deilig :)

 

Må vel ut og gå en liten tur i det deilige vinterværet idag også. Ser ganske lyst på ting idag... Har det kjempebra. Tanta forsvant etter knapt 5 dager denne gangen i motsetning til normalt 7 dager. Så nå er vi igang igjen...

 

Og satser på at spiren sitter neste uke :) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

 

I dag skjedde en underlig ting. jeg var tett i nesen på vei til jobb..

var i god form ved ankomst, pratet litt med de andre og satt i gang med arbeidet.

 

Etter en time ble jeg skikklig svimmel og kvalm. jeg klarte ikke å jobbe, la hodet på pulten og tenkte jeg kom til å spy.

 

Sa til min kollega som sitter her i nærheten av meg at han måtte ta tlf for jeg måtte ut og ha luft.

 

kom meg ned 3 trapper og ut. Der ble jeg sittende på huk svimlende.

 

Det ble litt bedre da, men da jeg sjulle gå opp trappene igjen måtte jeg ta flere pauser da jeg var skjelven og kvalm.

 

Satt meg på kontoret igjen, og en time senere er det borte.

 

Har nå vært og spist masse lunch, helt fin i magen, er ikke dårlig overhodet!!

 

 

OK, så er det jo teoretisk sett særdeles liten sjanse for at det er noe der (jeg har jo hatt tr etter sist eggløsning!!), men jeg er jo dum og tenker baby med en gang.

 

Vet jo innerst inne at det bare er tull, men det hadde jo vært så fint.....

 

 

Er så forbanna på den dumme tanta, hun ødelegger alltid!!!!!!!!!!!!!!!

 

El skal være på fredag, men jeg er litt usikker da syklusen min forskyver seg for tiden....

Jeg tok en strek el test som var sterk, men ikke positiv tror jeg på fredag om var, så nå er det jo blitt reine lottoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å kjøre på i dag da Beredt.. he he.. Er skikkelig forkjøla jeg, sitter her hjemme og snufser og hoster. Har som sagt el på fredag jeg, så håper at jeg får svar fra sykehuset i morgen at vi kan fortsette og prøve.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått påvist celleforandringer av gynekologen, så i morgen skal jeg til sykehuset A hus for å ta en vevsprøve. Er ikke den bra skal jeg vel " skjære" av en bit av livmortappen.. men håper jeg slipper det da. Har hørt at man ikke skal bli gravid til etter at man har tatt en etterkontroll som er ca etter 3mnd, men håper i det lengste at vevsprøven er fin. Litt usikker på hva jeg skal gjøre til helgen, for har jo el da... Kanskje jeg får beskjed i morgen om å vente... men håper og håper at det ikke skjer da... sitter her med litt kjip følelse om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha... Krysser fingrene for at ting går bra da!!!

 

Du får bare spørre hva du skal gjøre til helgen da... Litt kjipt å gå glipp av el hvis du ikke MÅ!

 

Det tar jo tross alt litt tid å få svar på den vevsprøven, og da er jo el overstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, men frykter vel at de kommer til å si at jeg skal vente til test resultatet er klart.. Har hørt den vevsprøven er helt sinnsykt vond, så tenkte å ta et par paracet jeg før jeg drar i morgen...Som jeg har skjønt kan man i helt ekstreme tilfeller måtte avbryte et svangerskap om celleforandringene er grove.. men får spørre litt i morgen, skal uansett bli eilig å bli ferdig med dette.. håper bare prøven er ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes forferdelig kjipt ut...

 

Jeg har en venninne og et søskenbarn som har gjort det samme, det gjor ikke noe vondt ifølge de da.... Ingen av dem var prøvere, hun ene har to barn og er "ferdig med det", mens hun andre var singel da....

 

Hun ene single var med i et forskningsprogram om det på haukeland, hun så reklame for det på bussen og meldte seg på (får litt penger også). Tilfeldigvis viste det seg at hun hadde celleforandringer og har vært til undersøkelse nesten annen hver uke en stund. Hele grupper har kommet for å studere henne stakkar....Nå er det mindre, men hun følges tett opp da, i og med at hun er med i denne gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok lurt å melde seg på sånt. Sånn som jeg forstår det da, så er alt avhengig av den vevspørven jeg skal ta i morgen. ER den ok, skal de ikke gjøre noe mer, men er den ikke det blir det " konisering" vet ikke helt hvordan det staves jeg. Men da skal de fjerne en liten bit av livmortappen. Skal visst ikke gjøre noe med det å bli gravid i ettertid. Bare så kjipt hvis jeg må utsette prøvinga i noen mnd..

 

Hadde du sjekka om du hadde el allerede eller Beredt??? Jeg måtte sjekke nå jeg også, og det kom opp en svak strek fra billigtester, så det er nok ikke mange dagene til jeg får el heller... Håper spiren sitter for alle dere denne gangen assa, hadde vært så utrolig hyggelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...