Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PUL MED GLEDE Det er mitt motto:)

 

pleier å si det til min mann jeg. Og Tiss med glede når han går på do... Og spis med glede når han spiser....

 

jaja, lag en trollunge NÅ!!!!!!!!!!!!!!! For du skal være med meg til 1 tri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir gjerne med over på 1.tri jeg vettu... men begynner å tvile på at denne kroppen er riktig skrudd sammen da... Blir vel gjenganger på "BliGravid" jeg sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Gå og få deg noe nå, så ordner dere biffen:)

 

Snakkes i morra, nå skal vi se litt på tv (var ikke tv på hytta, så for oss er tv blitt luksus....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UUUUÆÆÆÆÆÆ Beredt- hva er det jeg leser??? Er det mulig at en av oss endelig har fått det til????? Nå er jeg superspent på hvordan du har testet i dag, altså----- FORTELL, DA!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snupper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tok en test i morges, veldig svak positiv den også:)

 

Jeg har våknet de siste nettene og må på do...

 

Mine symptomer:

1. Jeg bare visste at jeg var gravid

2. spenn i magen (nederst - i livmoren) dette er det tydligste tegnet. Veldig annerledes følelse enn mensen tegn.

3. Jeg har ikke spesielt harde brystvorter, men i det siste har disse blitt harde veldig ofte.

4 stikking i livmoren en gang 6 dager etter el...

5. og ja, glemte festeblødningen (som jeg trodde var tidlig spotting før mensen)

 

 

Og det er det tror jeg.

 

oppskrift:

 

El 2 dager før tiden:) Sex dagen før, på el dagen og 2 dager etter.

Jeg tok hostesaft før, men denne gangen har jeg ikke tatt noe annet enn folat og møllers total.

 

Jo, jeg sov med svømmerne inni meg dagen før og på el dagen....:=)

 

MEN: Jeg er enda ikke helt sikker på at jeg er gravid... Så jeg henger her litt til.

Var innom 1 trim i går, de er jo helt på styr der inne. Legger du ut et innlegg så angriper de deg nærmest. Tror ikke jeg kommer til å bruke bim lenger da... kanskje senere evt... Den anonymknappen er ikke bra... Folk skjuler seg bak den og legger ut masse dritt til hverandre.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære Beredt- DU ER GRAVID!!!!!!! Skrev et inlegg til deg på din og Lenekatts tråd også- klarte ikke holde meg unna. Dette er jo bare helt fantastisk!!! Send oss noe babystøv da vel!!!! Gratiss x 1000!!!!!!!!!!! Kjempeglad på dine vegne, og håper dette setter standaren for hvordan det skal gå med resten av oss veldig snart!!!!!

 

Ang 1. tri (visste ikke det hadde blitt så trist der inne), har jeg løsningen: Vi fortsetter tråden vår der inne: Inviterer eventuelt andre søte jenter herfra som vi VET ikke skaper sur stemning- så kan vi holde oss unna andre tråder. Vi er jo mange smarte jenter her, og kan sikkert hjelpe hverandre m mange spørsmål.

 

Grattis klem til deg fra meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

 

Ja, tusen takk for koselig innlegg på lenekatt-tråden:)

 

Jeg er som sagt fremdeles litt i tvil, eller kanskje ikke??:) men kommer ikke til å fortelle det til familie enda før jeg får en sterkere positiv test...................................................................

 

Har blitt helt suges på sjokolade, så bra for spiren at den ikke deler blodomløp med meg enda...

 

Håper dette skal gå bra ihvertfall....

 

Ja, kom etter alle sammen!!!! Jeg syntes ideen om ny tråd på 1 tri er helt fenomenal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logget meg på her i dag morges, uten å ha vært her inne på noen dager, og hva er det som lyser i mot meg her??? Jo Beredt er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er jo bare helt fantastisk snuppa. Å nå ble jeg så glad på dine vegne, og lommeboka di he he... Dette var utrolig gode nyheter. Håper at dere andre jentene følger etter om noen dager her assa,, å så utrolig artig - klarer nesten ikke å stoppe å si det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sjefen min sa akkurat tilmeg: " Kristine, jeg syntes du har blitt slankere! Ikke at du har vært tjukk altså!!".

 

men dette er jo feil. Jeg har lagt på meg en kilo...

 

MANNFOLK!!!!

 

Men, han ville bare være hyggelig så jeg smilte, takket og bukket!

 

Lenekatt: Selvsagt kan du være med på tråden her også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ja, bra for lommeboka... Jeg har jo kjøpt alt mulig til en baby allerede jeg da...

 

Skal i møte om et kvarter, em nkomemr tilbake etter det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med spire BEREDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke meningen å innvadere tråden deres, men måtte jo bare gratulere deg når jeg så dette! Veldig koselig iallefall. Jeg venter fortsatt på TR, men venter noen dager med å teste igjen. Testet på dag 30, er nå på 32... på det meste har TR kommet på dag 34... så den hersens tanta dukker nok opp når jeg minst venter det. dryss massevis av babystøv på oss som venter! jeg suuuuger til meg alt jeg kan få....

Og lykke til videre i sv.skapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...