Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal teste når jeg kommer hjem. jeg pleier alltid å ha en gravid test og en el test i vesken, sånn i tilfelle jeg føler noe på meg så kan jeg sjekke, men i dag er selvsagt vesken tom....

 

Har ikke mulighet til å gå fra jobb heller, kun 2,5 timer igjen uansett:)

 

Holder dere oppdaterte, men det er nok ikke enda, men never knows....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter:-)

 

Lykke til i morgen Vil ha oktoberbarn; krysser fingrene for at alt går bra med deg og at du bare kan 'kline til' med babylagingen!!

 

Skal begynne med babylaging i dag, jeg, men har mannen litt opp i halsen i dag- synes han er skikkelig teit og irriterende. Vet ikke om jeg er så keen på å ha sex når jeg egentlig ikke har lyst... Tror jeg skal prøve å ikke tenke så på babylaging denne pp'n og heller ha sex når jeg har lyst....så får vi se hvordan det går. Sikkert større sjanse hvis jeg klarer å slappe av litt uansett....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gilrs!!!

 

Ramla inn døra og rett på sofaen. Sov i 1,5 time og var helt kake. Våknet med feber og skikkelig dårlig.

 

Men tok test ja, negativ grav og negativ el. Tok el dag og, negativ. Men håper på positiv i morgen eller ihverfall fredag.

 

Men det er ikke så godt med sex da... Feber og sex... Jaja, jeg får ligge der og la han gjøre jobben.

 

Og positiva, du får si det til mannen din, at hvis han ikke er litt romantisk så kan han glemme sex!!! DA kommer han hjem med blomster og konfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, ville bare ønske dere en god dag jeg, kommer tilbake hit etterhvert i dag og forteller om jeg får være så heldig å følge dere videre eller ikke :o( Snakkes etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh, ugh... kjedelig!!! Har IKKE lyst på jobb i ettermiddag!!!! Vil heller være hjemme med mannen og bare koooooose...til tross for at el ikke er før neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter da er jeg tilbake fra sykehuset. Fy F det var vondt. Trodde det skulle gå bra når de sa jeg skulle få lokalbedøvelse, men den nåla gjorde så vondt at jeg nesten besvimte. KOmisk at det skal gjøre så vondt, satt til slutt å bare lo :o) Men nå er det en uke til jeg får svar på om jeg må fjerne en liten bit av livmortappen da, så venter i spenning. Får uansett ikke fulgt dere denne el desverre buhu.. Blør som en gris her nå. Men GY sa at det så ut som det var beskjedne celleforandringer om det var noe i det hele tatt, så håper på det beste om at jeg bare går glipp av en el... Men skal nok følge dere fordet ja .. KLems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, no, det hørtes helt JÆVLIG ut.... Jeg håper virkelig at testen er negativ og at du blir fort gravid, for det fortjener du så absolutt!!!!!!!!

 

Jeg har sovet noen timer nå og føler meg bedre, har tatt noen paracetter og har tenkt og bare campe i sofaen til i kveld.

 

 

Du får be din mann gjøre alt mulig for deg så du kan slappe av og bare ta det med ro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg oktoberbarn!! Krysser fingrene for at alt er i orden! Jammen var det mye sykdom her i dag, da? Og du Turbo- har jo el neste uke.... Err'e bare meg igjen denne pp'n eller?? Beredt- du har å bli frisk!! MÅ jo lage noen barn denne pp'n!!! :-) Takk for tipset forresten, Beredt- skal gi mannen beskjed... Prøvde å gi litt F i går, men det var vanskelig å ikke ha sex når jeg vet jeg er i en fruktbar periode... Ble jo noe på meg da:-/... Tør liksom ikke la sjansen gå fra meg... Er på dag 10 og har vanligvis EL på dag 14/15....

 

God bedring Beredt og Oktoberbarn- og du Turbo må jo bare ha deg i massevis- plutselig sitter'n:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff Beredt, du er forkjøla du også he he, for en uke dette er.. men denne pp skal alle dere 3 bli gravide for det hadde vært så utrolig koselig............ Krysser fingeren for dere alle sammen . Vil nok være her inne en del i kveld, for får ikke lov å trene, så da Bimmer jeg nok en del :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla jenter!!!

 

Trøtt og vondt i hodet hele dagen..Og slett ikke bra å sende meg på butikken for å kjøpe middag! Kom hjem med mer godis enn mat...jaja, middag skal det bli likevel :) Og etter litt sjokolade og pepsi max har hodepinen blitt borte også.... SÅ nå er ting nesten bare velstand :)

 

Jepp, skal ha meg masse neste uke...hehe. Starter nok el-testing på tirsdag tror jeg (hvis jeg ikke har regnet helt feil...kanskje jeg må dobbeltsjekke :) ) og satser på å finne el like lett som sist. Kanskje vil storken lande her denne gangen??

 

Huff...ikke alt bare velstand likevel oppdaget jeg... Må ha meg nye sokker!!! Hull jo...Hahahahaha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse Turbo :o) he he bare blør her jeg, kjipt, men men overlever dette også.. håper det klaffer for dere denne mnd assa :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at du går glipp av denne pp da... Men kommer vel veeeldig sterkt tilbake neste mnd?? :)

 

Skjønner meg ikke på denne kroppen jeg... Best å ikke tolke den for mye. Stikker litt i magen innimellom, men det er jo ALTFOR tidlig for el ennå!!! Ja, ja... Den forbereder seg sikkert bare til å bli superfruktbar til neste uke!!! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke en pøkk jeg heller---kroppen kjører sitt eget løp, vi sitter bare på sidelinjen og følger med- mer kan vi ikke gjøre.. Derfor har jeg bestemt meg denne pp å PRØVE å ikke tenke så mye på det. Klarer det selvfølgelig ikke, men føler kroppen er litt roligere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

 

I går fikk jeg positiv el test, både strek og digital (jeg liker jo å kontrollteste - you know!

 

SÅ da ble det humping da.

 

i morges stod jeg opp en time før jeg pleier, dusjet og tok på meg blonder, og forsøkte å lure meg til noe på morran, men han bare kom med dårlige unnskyldninger som at han var trøtt og sulten og hadde vondt i magen. (Tror nå heller det var det at han ikke hadde noe mer etter i går - men ville ikke innrømme det!)

 

jaja, det blir vel noe i kveld da. Jeg tok en test i morges, den var og positiv. Så det holder vel:)

 

Da er jeg nede i 26 dager syklus... Men har jo spotte problemer...

Håper den snart sitter....

 

Skal møte ei venninne neste onsdag. Hun kommer rett fra babysvømming med sin lille på 4 mnd... Født 11 oktober:)

 

Misunnelig? JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, oi, oi... Er bare å humoe i vei da når du har fått positiv el-test :) STÅ PÅ!!!!! Hehe...

 

Blir jo en del kosing her også til tross for at el ikke ventes før neste uke. Men må jo ha litt pleasure innimellom og ikke bare business vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har EL i morgen. Har holdt meg unna tester så langt så jeg aner ikke om det stemmer. Men følte meg litt oppblåst og syntes det dirra i en eggstokk i morrest så det kan vel stemme. Jeg er på krigsstien på hjemmebane så det blir lite på meg om dagen. Min kjære dro bort i dag, og jeg skal følge etter i morgen etter jobb. Må vel ta med noen blonder jeg og. Og smøre på med god-.humøret for å ta igjen det tapte. Har ikke blitt mye på meg denne pp....nei nei.....Håper dere andre har bedre lykke.

Klem Aurora:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rart jenter.

 

I dag tok jeg 5 el tester for morro skyld. Her er listen:

 

1. kl. 07.00 hjemme: CBD (cb digital) - POSITIV

 

2. kl. 12.00 jobb: 1 strek test: POSITIV og en CBD: NEGATIV

 

3. kl.17.30 hjemme: 1 strek test: POSITIV og en CBD: NEGATIV

 

Noen som skjønner dette??? Jeg fikk meg noe i stad sånn i tilfelle da:)

 

 

Har en god følelse denne gangen....

 

Men hvorfor er strek tester lettere positiv enn clear blue digitàl???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anelse, men kanskje det er med de digitale el-testene som med de digitale g-testene at det må høyere konsentrasjon av hormon for å slå ut positivt??

 

Men ingen tvil at du har fått positiv el-test da! Bare å rulle i sengehalmen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk jo også positiv CBD i går ettermiddag, og jegkjenner på hele meg at dette var venstre eggstokk ja!!!!

 

Mindre sex denne gangen enn forrige pp (men jeg har vært febersyk i begynnelsen av uka), men håper likevel at denne er den rette pp:)

 

Hehehe!!!

 

 

Nå skal jeg sjekke beholdningen av grav tester. Den må fylles opp.....

 

Jeg skal nemlig gi uke 6 og 7 tilnavnet "testefest" uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...ja, sånn testoman som du er må vel lageret fylles grundig opp :) Når starter den tidlige testingen da?? På lørdag?? Haha...

 

Noen gang hatt "symptomer" mellom ikm og el?? Tanta forsvant jo her på fredag/lørdag og nå har jeg plutselig murringer. Men det er jo altfor tidlig for el!!! Hmmm... Skjønner ingenting lengre. Er vel best å ikke tolke denne kroppen noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no......

 

Kun 3 digitale og 3 strektester.

 

6 tester er for lite!

 

Denne el kjøpte jeg inn 17 tester, men hvis jeg kjøper 5 grav til så føler jeg det skal holde. Da kan jeg teste i 11 dager.....

 

Hmmm..... Og nå som jeg har litt kortere syklus, så skal vel det holde ja....

 

Da begynner testingen på lørdag?+ (det blir elleve dager til ikm den 14??)

 

Jeg har alltid symptomer jeg, det er testene det er noe galt med.....

For jeg er alltid gravid jeg (haha!!)

 

Nei, et du, jeg har ingen symptomer jeg. Har aldri hatt det heller.

 

Håper jo at det snart komer noen da...

 

Kan du ikke ta en el test?? Det kan jo hende det murrer noen dager først før el kommer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...