Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Du får gi dem inn!!! Folk kan jo ikke oppføre seg sånn :) Spesielt ikke med en hormonell bombe som du (gravid eller pms vet vi ikke helt ennå...hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skikkelig hormonell i dag ja. Jeg har akkurat sagt til min dumme kollega at nå er jeg pisst på han.

 

Min teori om den skrotten der:

 

En jævla kvinnefiendtlig drittsekk som egentlig begrunnes i at han aldri får seg noe. Så det så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars gubben... kanskje han har for liten tissefant til å få seg dame??

 

Er det samme fyr som hadde tatt sjokolade fra kontorskuffa di??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er en annen. En skikkelig nerd ja...

 

Er en del ufordragelige duster her....

 

Skuffen min låses om natten nå....

 

Snakk om tissefant så fikk jeg bildene av kjetil kefte (eller hva han nå heter) på epost nå , han som ledet dansefeber med henriette lien i fjor. Og han har den største jeg har sett så langt i min karriere... Herligheten... Noen av dere som har sett de?? "hjelpedåmeg" for noen naken bilder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha bilde, bilde, bilde, bbbbilde,bbbilde :o)

 

Sånn som han Kenneth på reklamen for Byggmakker he he,, han blå dokka. Bare at han vil ha båt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, send meg epostadressa di... Du kan legge den i min postkasse:) Gå på min profil og trykk på melding til beredt:)

 

Jeg får ikke disse VOLDSOMME bildene ut av hodet... Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jentene mine:)

Positiva, Vil ha septemberbarn og Turbotrollet:)

 

Jeg har en bestemt følelse av å være gravdid. Bare vet det.....

Jeg hadde stikkinger der nede i går, hadde litt blod en gang jeg var på do. Nå er det ingenting. Kjenner meg litt annerledes enn før, vet ikke hva... Det er en uke til ikm... Tok en test i dag, negativ. Men det er jo tidlig uansett da.. Jeg bare vet...........................................

 

 

Venter på 5 nye grav tester i posten. jeg reiser til rjukan i morgen, har tatt en feriedag ekstra:) Det er det ikke tv, ikke internett.... Men kommer innom på søndag:)

 

Tenk om testene ikke kommer i dag??? OH NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Reiser tidlig i morgen, så da er det for sent....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er GRAVID!!!!!! Lykke til med testingen din :)

 

Håper nesten for lommeboka di sin del at du er gravid nå...blir dyrt for deg om du skal teste like mye hver gang :) Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å beredt!!!!! HÅPER HÅPER HÅPER at du er gravid!!!! dette hadde vært helt utrolig...

 

 

Gleder meg til søndagen, kanskje testen er positiv da :o)

 

 

 

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk svar fra babyklar.no nå, hun hadde glemt å sende meg testene, sendte dem i dag.

 

Var innom apoteket på vei hjem. Kjøpte QR og en babystart (blå pakke) noen som har hørt om den siste der????

 

Samma for meg, så lenge de er positive:)

 

PS: JA, håper å slippe mer tester nå, for jeg må snart finne meg en ekstrajobb for å finansiere dette:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av positiva???

 

Jenter, nå er det vel stille på tråden vår!!!!!

 

Har fått så sinnsykt vondt i høyre storetå. Er det et tegn også???

 

lurer på om det kan være en forstrekkelse eller noe...

 

Har gjort vondt siden jeg gikk fra jobb.

 

 

Dere: Hvis jeg blir gravid, da skal jeg fortsette å teste i svangerskapet, ihvertfall før jeg kjenner liv slik at jeg kan slappe mer av i viten om at det er noe der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du din testoman :) Kommer vel til å teste fram til ungen kommer ut du :) haha...

 

Ja, jeg tror nok det med tåa er et kjempepositivt tegn!!! Du bare MÅ være gravid!!!

 

Og jeg kjenner at jeg ble befrukta akkurat nå :) Haha... etter den rundtn i senga bare MÅ det klaffe denne gangen :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

urettferdig, noen som får seg ja!!!!!

 

sitter her alene jeg da...

 

Dessuten er jeg så redd for en evt spire, at nnen min bare får nei frem til ikm... Men siden svigers er med på helgetur, så er kanskje det like greit???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de der teite el-testene ikke funker som de skal, er det jo best å ha seg litt i tilfelle. Kan jo ikke risikere å gå glipp av el vettu!!!

 

Hvor skal dere på helgetur da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle stått mannen min i innlegget over...

 

Vi reiser til rjukan i morgen tidlig på hytte. Skal kose oss og gå på skiturer:) Og se på krigsmuseet.

 

Du det er lenge siden positiva var her nå???? Har du fått med deg noe?

 

Ja, blir pulingshelg på deg ja, mannen din går vel og gliser for tiden:) THIHI!!

 

 

har badet hunden min nå, lillejenta ble litt furten, men men. Hun lider under min barnløshet.... HEHE!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter! HER er jeg, Beredt (*snufs* - savnet du meg, eller?:-)) Har hatt det så veldig hektisk denne uken- mannen er ute og reiser og jeg er alene med ungene. Koselig men slitsomt. Har også vært uten PC et par dager denne uken. Har også bevisst prøvd å holde meg unna rundt pp for å minske presset. Håper det funket og at jeg er gravid... Har rare følelser i underlivet, men fikk urinveisinfeksjon på søndag, så det er vanskelig å skille hva som er hva. Prøver å slappe litt av....også m testingen (vet det er skikkelig kjedelig og asosialt jenter, men jeg må bare prøve en annen taktikk- takler ikke mange flere negative tester...)

SÅ UTROLIG SPENNENDE AT DU TROR DU ER GRAVID, BEREDT!!! Jeg tror på deg!!!! Da jeg var gravid før MA VISSTE jeg at jeg var det LEEEENGE før testene var positive. Jeg krysser fingre og tær for deg!

Jeg er innom så ofte jeg kan, jenter- ikke gi meg opp!

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lenge siden jeg har sett henne her. Dukker vel opp neste uke med innlegg om at hun er GRAVID hun også :) For det gjør du vettu :)

 

Jepp, her skal det koses til langt uti neste uke. Hvis jeg ikke får skikk på de der testene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du forresten IKM, Beredt?

 

Glemte å fortelle dere en ting, jenter: Jeg fikk et sånt 'kjedebrev'SMS i dag hvir det sto:

 

8 engler er sendt til vakre deg,

som du må sendte til 8 personer, inkludert meg.

Om 8 dager vil du motta noe du har ønsket.

ha troen, dette funker!

 

Jeg hater sånne meldinger, og oftest tør jeg ikke la være å sende dem videre..... Men det som var ekstra rart denne gangen, er at jeg har IKM om NØYAKTIG 8 dager..... Tror dere jeg sendte meldingen videre med en gang, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her jeg vettu...

 

tok nettopp en ny el-test. OG DEN FUNKA!!!! Ble overraska jeg... Men den var negativ da...

 

så enten har jeg gått glipp av den på testene eller så kommer den. Bare å rulle videre i sengehalmen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello girly!!!!!!!

 

Der var du ja!!! Begynte å lure på deg nå:)

 

Krysser fingrene og bena her, ingenting får komme ut eller inn (sorry for min mann det ja...)

 

Skjønner det med testene, men du må tenke: " jeg er jo gravid, men har ikke nok hcg enda. I morgen er den positiv!"

 

 

Jeg tror jeg tester i morgen. hvis den er positiv logger jeg meg inn og fører det på her. Men det er jo tross alt ikke ikm før 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Så den er nok negativ. Men hvis det er tvillinger vil vel en test slå ut tidligere? HAHAHAHA!! Jeg gir meg ikke på den.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...