Gå til innhold

Sv: Positiva, Beredt, Vil ha septemberbarn og Turbotrollets nye babyjakt-tråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Anna Nicole Smith ble funnet død på et hotell rom? Uff, hun fikk jo baby i høst hun..... Skulle jo dna teste barnet nå også. Ikke bra.

 

Stakkar................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh- har du IKM på Valentines, du... For en deilig Valentinesgave å gi mannen i ditt liv:-) Hva synes du om SMS historien min da? Det er vel et tegn?!!!? Tenkte jeg skulle teste den 14, for to dager før IKM må det vel være en svakt positiv strek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man er jo bare mennesker... Tåler ikke all verden heller...

Da hadde vi vel vært født som gladiatorer??

 

 

 

MY NAME IS EARL!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den sms`en må være et tegn!!! Og jepp, to dager før ikm er den nok positiv!!!

 

Husk å holde igjen en plass på 1.tri til meg da!!!! Har jo ikke engang funnet el jeg pga de dumme testene... Hehe, eller så har den bare ikke vært ennå.

 

Har jo hatt litt el-slim i går og idag da, så satser på at den er like rundt hjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMS historie?? Jeg må bla opp o se, fikk ikke det med meg....

 

Jeg tester 5 dager før ikm og tror den er positiv, så din MÅ jo være det:)

 

 

håper vi følger hverandre over til 1 tri neste uke da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære Turbo- kast alle el tester og ha deg så mye du orker og gidder i tiden som kommer! Hvis du hadde el slim i går må du jo bare stå på!!! Lykke til, vennen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alltid det:) Jeg bare er sånn... hehe. Nå skal jeg pakke, har tatt feriedag i morgen, og tjohei!!!!!! Skal på ski, må finne skisko fra ifjor...

 

Litt sent ute, men passer sikkert.....

 

Kos dere i helgen jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEREDT: Fortsatt for tidlig for positiv test siden du ikke har vært inne her og lagt ut gledeshyl?? :)

 

POSITIVA: Tror jeg har kun 2 tester igjen...Brukers vel opp idag siden de ikke funker. Etter det gidder jeg ikke el-teste mer. Satser heller på masse sex :) Det er vel uansett oppskriften på babymaking :) Ingen baby uten sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET MULIG??? Blir sprø av disse testene jeg... DET SKJER JO INGENTING PÅ DEM!!! Svidde nettopp av 2 stk... Da har jeg visst en igjen... Den går nok med i ettermiddag!

 

Er nemlig ganske sikker på at jeg har eggløsning idag eller i alle fall i løpet av helga. Fikk jo en negativ test i går og etter at jeg tok den ut av testpinnen sjekket jeg jo de der strekene, da var den ene streken svakere enn den andre. Sist da jeg fikk positiv test var de strekene like sterke. Lot de to testene jeg tok nå ligge litt til tross for at selve testpinnen ikke funka. Da var de to strekene like sterke!!!

 

Og siden jeg har hatt el-slim de to siste dagene og litt sånn murring der nede, satser jeg på at jeg kan ta det som tegn på at el er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GURIMALLA så kjedelig det er på BIM når dere ikke er her jenter :)

 

Svidde jo av den siste testen også, men fikk feilmelding på den også.

 

Ingen flere tester = ikke mer å tenke på. Bare masse sex den neste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dytter denne jeg jenter, var kommet helt til side 3 denne nå. Men regner med det blir en del aktivitet denne uka da, med alle dere jenter som blir gravide, eller dere er det jo allerede da he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter....................................................

 

 

Status er følgende:

 

1. ikke noe tegn til mensen:)

2. Fikk en svaaaaak positiv test (en sånn blå på apoteket) i går, lørdag. MEN:

 

3. Tok både strek og cb digital nå, begge var negative.

 

Jeg konkluderer derfor med at jeg er gravid (som alltid), men at det bare ikke vil vises enda. Får vente til uka og se.

 

Skal teste i morgen tidlig og OFTE fremover:) Så får vi bare håpe.

 

Kjenner meg ihvertfall gravid...

 

 

TURBO: Hva er det du har gjort med de el testene????

 

 

Jaja, deilig med en dusj, skal se farmen fra lørdag nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg sa BEREDT!!! Du er GRAVID!!! Helt sikkert!!!

 

Og jeg har da vel ikke gjort noe med de el-testene...det er de som har ødelagt hjernen min :)

 

Så nå har det bare vært masse sex...og det har jeg tenkt å fortsette med minst en uke til. Masse stikkinger i magen idag...må være eggløsningen det :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din er HELDIG!!!! Håper han vet det:)

 

Du, vil bare informere om en ting til.

 

Ca tjue min etter testen (strek) så gikk jeg å kikket, og den var svakt positiv!!!!

 

Tok en strek til og den var negativ, men så ble den svakt positiv!!!

 

Jeg tror jammen jeg er gravid (det visste jeg jo for ei uke siden), men jeg vil ikke si det for høyt før den digitale viser det samme, og strekene blir tydligere. Så da venter jeg litt før jeg jubler....

 

kommer til å bli knust om det viser noe annet nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm på onsdag.. Er jo tidlig at jeg fikk svakt positiv i går...

 

kanskje tvillingene jeg har drømt om??

 

Kommer til å teste så det suser. Nå går det i tre tester daglig....

 

men før det står gravid så tror jeg det ikke helt. Selv om jeg er ganske overbevist. Svigermor løp nærmest etter meg med alkohol i helgen...

Var så vidt jeg kom meg unna... Hun hadde kjøp inn spesielt til meg ser du...... Uff...

 

Håper de ikke bet seg for mye merke i det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...3 tester daglig??

 

Fikk det på følelsen at du er gravid da du fortalte om den lille blødningen her i forrige uke. Det må da ha vært en festeblødning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var redd det var supertidlig spotting... takk og lov det ikke var det....

 

Vet du, jeg har å endret i babyverden til gravid, 3+4:)

 

Så satser vi på at dette stemmer:)

 

jeg og min mann har kikket litt nå på dette her, men vi klarer ikke helt ta det inn over oss. Vil vente til den digitale er positiv også.

 

 

Uff, er ikke sikkert det er noen koselige inne på 1 tri.... Nesten som om jeg skal heller henge her og late som om jeg ikke er blitt gravid...

 

Tenk, da blir det lite testing!!

 

OH, no... Babyklar må klare seg uten mine 600 kr i mnd....

Og billigetester uten 400. Men jeg får tusen kr mer å rutte med da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...disse nettbutikkene kommer jo til å gå konkurs om du skal slutte å teste!!! haha... men sikkert greit å ha den 1000-lappen ekstra til å kjøpe barneklær da...du som må kjøpe dobbelt opp av alt :) Haha

 

Har du noen andre symptomer på at tvillingene er underveis da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilke tegn man har på tvillinger... Men, Jeg trodde jeg hadde eggløsning fra venstre eggstokk. Så følte jeg plutselig at jeg fikk eggløsning fra høyre, så det kan jo ha kommet to egg??

 

HAHAHAHA!!! Nei, nå må jeg slappe av her ja....

 

Skiftet nick:) Evt hvis dette viser seg å vre ønsketenkning så får jeg bare skifte tilbake:)

 

Skal teste fremover, og hvis den blir blinkende gravid så skal jeg kontakte min lege og få time. har skiftet til ei som min venninne hadde i fjor når hun var gravid, så da blir nå jeg fornøyd med henne også. Sonja noe på arkaden i sentrum...

 

Hmmm... Gi meg et pip hvis du hører noe om tvillingtegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da...dette er ingen ønsketenkning! Hadde vært utrolig kjipt hvis tanta kom på onsdag da...

 

Vi får snakkes nærmere! Spennende med testing :) Skal se den lyser "GRAVID" på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...