*1D* Skrevet 22. november 2006 #151 Skrevet 22. november 2006 Heisann Svana: å få 2 babyer er vel¨den beste løsningen på "sovealeneskrekk"........ eller? (hehe, var veldig morsomt inni hodet mitt altså!) Tusen takk for klemmer Bilstol: Dattera ble for lang til stolen før hun ble for tung.... Men det ser man lissom, og 13 kilo er vel ei stund enda for de fleste...... Må forresten fortelle at jeg mener bilstolen vi kjøpte til dattera for 9 år siden kostet det dobbelte av det den koster nå (kjøpt samme merke), men med voksiposen er det omvendt! Snedige greier dette med etterspørsel osv.... Cat: snedig at du skulle vite hvem Lulu var;) hehe..... jeg kom vel på det litt for fort jeg også Så en doku-greie om henne for ei tid tilbake, hun levde vel et noe spesielt liv vil jeg si..... Håper du koste deg på shopping. Betongpupper: jeg kjenner meg igjen, men mest i det med at mine er bittelitt store fra før og når alt det blir hardt så er det ikke gøy....... Men det gjør noe med selvbildet når de blir flate igjen da:( Er ikke såååå morsomt med 85 F som er som en punktert ballong............. Barnetrygd: betales ut siste virkedag i måneden, ergo 30/11. Men på desember så kommer den vel den 15. Og man får ikke penger den første mnd barnet lever, men den mnd blir etterbetalt på neste mnd. Dette pga av at de skal slippe å betale hvis barnet ikke lever opp (fra gammelt av). Mandelapumpe: LOL! Det værste var at jeg ikke tenkte over det før jeg var ferdig å lese innlegget, også måtte jeg lese engang til før jeg forstod hva som ikke stemte;) Tiny. Jeg har ikke rukket å sjekke linker på hus osv......... Jeg er glad vi kjøpte for snart 4 år siden jeg altså! Hadde vel ikke fått noe hus nå vi, med de prisene som er og den uuuuuuuutrolig vel planlagte og romslige økonomien vi har rotet oss opp i nå Men huset er det siste som ryker her i gården altså! Herk: ikke meninga å glemme hva jeg skulle kommentere......... Mo: Heisann søta;) Hvordan står det til med lugnene? Du ser litt støvete ut............. Kan jeg feie over deg eller? Simba: veldig viktig å gå på konsert! Jeg er veldig glad i det selv og synes det er absolut noen man skal prioritere! LH har det bare bra med mormor(eller var det bestemor...? surrer med det der jeg altså)! Petra: Deilig å få igjen nettene sine! JEg gleder meg til å få igjen bekkenet mitt jeg;) Jeg smiler når jeg skriver dette da, siden han holder på så voldsomt inni der at hele magen bare flytter på seg og det minner meg om Aliens osv. Jeg gruer meg mest til han er ute jeg, for da er`n ikke mulig å "glemme"....hihi. Hvem hadde trodd jeg var andregangs;) Morsomme Nemi: http://www.dagbladet.no/tegneserie/nemi/?1163707075 (kjenner til alle de der jeg! Vet til og med hvilket år alle kom.... skummelt!) Da tror jeg at jeg har skrevet det meste............................ Nei, glemt 2 ting; Julegave til dattera: det er meninga at hun skal få nye ski og skisko (liker lyden i det ordet forresten...shkishko..hehe). Men jeg vet ikke om det blir vi som kjøper det eller om vi kjøper skidrakt til henne.......... Okei, vil på dette tidspunkt pressisere at dette er ting hun gjerne vil ha! Hun har selv sagt at det er det hun ønsker mest (okei, jeg tror ikke hun er i slekt med meg......). Svigerforeldrene vil vel stille med det vi ikke kjøper.......... Hvis ikke blir det en Bablyss *krølle,rette,snurremensdusvirvekkalthåretgreie*. Vi har ikke ubegrenset med penger, så veldig mye blir det ikke. kommer ikke på det siste jeg nå......... Ble vel langt nok alikevel:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. november 2006 #152 Skrevet 22. november 2006 Men ikke sliter jeg med å bli våt og jeg sliter i hvertfall ikke med lysta, men vondt var det alikevel!!! Skylder på kondomen jeg assa, det er en skikkelig teit oppfinnelse!!! (er jo ikke det da, men bare vær enig..) Ser match her også, T har et par kompiser på besøk. Linea sover søtt i vuggen sin hun ) Men det gjør hun alltid på denne tiden, men bare vent til over midnatt da er hun våken og vil ha kos.. Og i morgen får vi ikke sove lenge heller for skal til hs.
*1D* Skrevet 22. november 2006 #153 Skrevet 22. november 2006 Jeg skravler lagnt jeg også.....men bruker så lang tid at jeg havner forran på tråden..... måtte sjekke dattera 2 ganger osv. Var dåpskort jeg skulle kommentere: Jeg gidder ikke sende ut før ungen har kommet ihvertfall:) Men julekort skal jeg lage nå tenkte jeg. Har tatt bilde av dattera og tanteungen sammen og har tenkt å sende ut felles kort med søstra! Vi driter ikke penger noen av oss og sparer dermed på både kort og porto+ at fam slipper 7000 kort i år med bilder av allskens unger...hehe! Jeg skal se House jeg nå!
♥Tiny Skrevet 22. november 2006 Forfatter #154 Skrevet 22. november 2006 Snille trådbabyer som sover sånn at mamma'ne kan dibbe Skulle vi fått til et treff med "allesammen" snart? Om ei uke eller 2 (før jul eller noe?) Hva skjer med Bimbor forresten? "Regnfrakk" er turn-off.... Trøtt jeg... Ikke noe moro på tv og gubben på jobb.. Noe mer å klage på da? nei, tror ikke det (diskuterer med meg selv altså)
Molait Skrevet 22. november 2006 #155 Skrevet 22. november 2006 nei men er noe hormondrit. Regnfrakk er fra helvete. Sikkert den sin skyld!! Har faktisk blitt sår og hatt mindre behagelig sex med slik selv. Hva med pessar a? Er jo noe pes da. Er visst ganske vanlig i us'n. Har ikke noen venninner jeg har hørt brukt det. Ellers har man jo slike kremer som dreper. Og du kan jo leke på andre måter litt til og så begynne på minipille eller få gummipinne i armen eller noe. Men er kanskje for mye forlagt av ei nymfe som deg. Driver selv å planlegger å kanskje leke i kveld. HAr vært syk og da er ikke løsta på topp. Og før det var han syk og da var ikke løsta hans på topp. Kanskje en ide å ta henne opp tidligere for å snu døgnet? Var en som nevnte det her..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. november 2006 #156 Skrevet 22. november 2006 Bruker jo bare gummi fordi jeg ikke er heeeeelt ferdig med denne renselsen da.. blør veldig lite, knapt så det er noe å snakke om, men fikk nå beskjed på sykehuset at man måtte bruke kondom hvis man ikke var _helt_ ferdig. Lurer litt på å drite i det neste gang.... Ellers blir det vel bare til at vi bruker hoppe av i svingen som prevansjon:P Så får det gå som det går:P Hun har ikke sovet så lenge da, i går lot vi henne også sove på den tiden og da sovnet hun igjen med en gang når vi flyttet henne over til soverommet. (Hun var kjempeflink i natt faktisk!!!)
Molait Skrevet 22. november 2006 #157 Skrevet 22. november 2006 Det kjipe er at om du tror du er ferdig nå så kan du brått blø kjempemasse om et par dager. Er vanlig med sånn etterdønning. Men altså du må da klare deg uten penetrering i et par uker til eller lide deg igjennom med kondom? Er da mye annet festlig å finne på og er for dumt om du skulle ende opp med en infeksjon av noe slag. *bryrsegigjenicatsittsexliv* Må få snussebussa litt på a snart!! Hun vokser jo fra meg jo:(
Molait Skrevet 22. november 2006 #158 Skrevet 22. november 2006 Jeg har sett på masse fine skrytebilder av Linea så )
_svana_ Skrevet 22. november 2006 #159 Skrevet 22. november 2006 Er vel sånn etterdønning jeg har nå. DRITKJIPT! Måtte det ikke vare lenge. Har ikke lyst å begynne med frakk. Har tenkt litt på spiral, er en stund til vi planlegger flere for å si det sånn. Skal på kontroll til uka så får se hva det blir til. Artig med sykehusserier. Lever litt for de jeg. ER på mandag, Grace på tirsdag, House på onsdag, også Prison break på torsdag som strengt tatt ikke er noe sykehussserie - men mange kjekke menn!
*1D* Skrevet 22. november 2006 #160 Skrevet 22. november 2006 Svana: My kind a girl!! Følger samme oppskrift for tv uka jeg også! (Men ER er viktigst!!!! Har fulgt den siden første sesong!) Gummi er noe herk!!!! Jeg haaaaaaaaaaaaaaater driten..... hovner opp og greier. Jeg vet farmor var alergisk mot gummi...(hun holdt på å drepe seg når hun fikk beskjed av legen! Da hadde farfar vært død i 4-5 år og det var sikkert 2 år siden hun hadde vært utenfor døra annet enn til legen..... hehe)
_svana_ Skrevet 22. november 2006 #161 Skrevet 22. november 2006 Å... så skjønn lille Linea er! Det må jeg si!
Molait Skrevet 22. november 2006 #162 Skrevet 22. november 2006 Fulgte med en del før jeg fikk baby jeg og. E hadde kveldene sine på den tiden. Altså hyl og vondt. Håpløst å få med seg noe. Og så kommer fotball forran (sukk) Men ser litt på ER da:) Gray har jeg bare sett litt av, Prison har jeg aldri sett faktisk. House er ganske kult. Nå ender vi vel opp gravide med en gang hele gjengen etter alle de pp vi var igjennom. Typisk det:)
Petronella♡mor til to Skrevet 22. november 2006 #163 Skrevet 22. november 2006 Skravlete jeg Molle... Joa, når jeg først setter i gang har jeg vanskelig for å stoppe. Er liksom bare så mye som mååå ut og alt høres like viktig ut "in the heat of the moment..." Å sitte i møte med meg på jobben er jo håpløst, det må jo alltid legges til 30 min ekstra på punktet annet - for da klemmer jeg til... )) Tv uka mi består helst av So you think you can dance, Grays, Prison Break (jummy) og Skal vi danse ) Grrr, prøver å laste inn bilder på Piczo´n min, men den er jo så j....lig træig i dag... Når jeg endelig tar meg i nakken (alt er mest moro i begynnelsen veit dere...) Hallanutten da Cat - Linea er jo bare super nudelig )) "Frakk" er kipt, der er jeg enig. Blødde jo ikke så lenge jeg da, heldigvis. Men tror det er viktig å bruke "frakken" mens renselsen pågår. Ei venninne som fødte en uke etter meg var litt kjapt på´n (men de hoppet av i svingen), alikevel pådro hun seg en eller annen bakterie. Vet ikke om man er mindre følsom for dette ved KS, du kan jo høre på HS i morgen Cat ) Hmmm, noe mer jeg kan få tylla ut av meg a.... *tenkesådetknaker* Nei, kommer visst ikke på noe akkurat nå (merkelig nok) - får vel krype til korset og avslutte da )
*1D* Skrevet 22. november 2006 #164 Skrevet 22. november 2006 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Det er bare 15 min igjen til jeg er HØYGRAVID! HjELp........
_svana_ Skrevet 22. november 2006 #165 Skrevet 22. november 2006 Du vil nok føle deg veldig annerledes 1d. Pass deg så ikke magen blir til et gresskar når klokka slår tolv...
*1D* Skrevet 22. november 2006 #166 Skrevet 22. november 2006 DA var det offisielt! Kjenner at det har skjedd noe med meg ja...........
Herkules Skrevet 22. november 2006 #167 Skrevet 22. november 2006 vi får begynne sist GRATULERER som høygravid da Vi har sendt ut takkekort etter fødselen nå skal det lages takkekort etter dåpen og så blir det julekort Noen som blir lei av baby bilder i år? TV der er jeg kjedelig i følge min mann ja orker overhode IKKE prison break, hotell Cæcar, 24, og de fleste andre serier. Jeg ser på CSI og krim så nå går det endelig krim på mandager og det er Walander:) Kondom gjør vondt får både den ene og den andre. Oskar har sovet masse idag og har vært urolig på kvelden, men det er pga rap og gulp som liksom ikke blir ferdig. Måtte ta han opp nå i 47 sek for en vond rap. BBM da er vi to om boller to gode gutter vi har Min prater også masse ligger hver kveld og prater med seg selv før han sovner, I dag sang han til musikken i bilen og så ble han litt redd når det begynte å regne som besatt. Apropo regn, hver eneste gang jeg har kommet fra Gardermoen. lillestrøm eller de traktene der har det styrtregnet og mandag var ikke noe unntak da. Skrekkelig ufyselig å kjøre egentlig. Har vært lite alene tid jeg har tatt meg, eller jeg går jo tur med hunden alene flere ganger i uken da så jeg er jo borte en time innimmellom. Vi er bedt bort litt her og der i desember så da må han jo passes så vi må ta opp igjen denne flasketreningen. Det er flom nedi gata her da nå så brannbilen var her i sted. Det er morsomt med gamlingene i veien altså de er så nysgjerrige. Flere folk i gata i dag i regnværet enn på 17. mai. bare for å se på at noen fjerner løv fra bekken. Det er ikke første gang det skjer heller:)
Petronella♡mor til to Skrevet 23. november 2006 #168 Skrevet 23. november 2006 Guri asså - kl er 12.27 og tråden var midt nede på side to... Nei, da får jeg ta litt ansvar ) Gratulerer som høygravid 1D!! (Du har jo termin 2 jan, har du noe sånt spes ønske om des eller jan barn eller??) A sov til kl 8 i dag, ikke noe våken etter 19.30 - jippi... Etter å ha levert C i bhg tok jeg en tur på Toys r us, shoppet litt flere julegaver, så nå er jeg så godt som ferdig til ungene. Har kanskje et par igjen (må få oversikt etterpå) I kveld har jeg lovet dattera at jeg og hun skal på kino, så da blir det "Gutta på Skauen" kl 18. Etterpå skal jeg på Triaden med ei venninne - der er det nattåpent i dag. Da forsvinner forhåpentligvis siste rest av julegavene. Jeg blir forresten gjerne med på treff om en uke eller to (som Tiny foreslo), om dere vil ha med denna skravlebøtta da... Noen som titter litt på "såpe" på dagtid når dere er hjemme eller?? ))
♥Tiny Skrevet 23. november 2006 Forfatter #169 Skrevet 23. november 2006 her har natten vært helt grei Natta 19.15. pupp 1.30 og 5.30. morgen kl 7.30. Tror vesla brygger på noe jeg... vil bare sitte på armen og sover bare 1/2 timer når hun først sovner... haha.. nå satte hun "tenna" i brødskiva mi med nugatti!!! hadde nugatti på nesa!!! smatt smatt..
Petronella♡mor til to Skrevet 23. november 2006 #170 Skrevet 23. november 2006 A var også sånn nå når han fikk den bitte lille miniatyr tanna si. (bortsett fra at han ikke ville sove på natta heller da). Kan jo hende det er noe tenner på gang hos Tiril oxo da ))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. november 2006 #171 Skrevet 23. november 2006 Da har vi vært på helsestasjon for første gang da og lillemor var så flink. Ikke noe gråting på vekta eller under sjekk med jordmor. Også fikk jeg fødselattest i posten i dag og brev om barnetrygd. Får ikke for måneden man blir født, så jeg får for november og desember i desember. Skal vanligvis komme siste virkedag i måneden, men vet ikke om det blir noen annet dato pga jula da. Men er egentlig ikke så farlig, de får komme når de kommer. Det eneste jeg følger med på tv er Rome (drrrrrrrrrrribra!!!!) og CSI Miami. Eller henner det jeg ser på i gode og onde dager og glamour på dagtid hvis jeg ikke har noe bedre å finne på.
_svana_ Skrevet 23. november 2006 #172 Skrevet 23. november 2006 Men hva var vekta da Cat? Er jo nysgjerrig må vite! Gutta har på seg fullstendig antrekk i 56 i dag! Litt vemodig at de er blitt så store, nesten... men fint også :-D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. november 2006 #173 Skrevet 23. november 2006 Hehe.. glemte jo å skrive det da. Hun veide 4250 gram og hodeomkretsen var 36,8. Lengden får de ikke måle før etter at hun har vært på 6 ukers kontroll hos lege. Var visst noe om at han måtte sjekke hoftene og "godkjenne" at man kunne strekke ut bena på baby. Bruker fortsatt noe i str 50 jeg, kommer litt an på hvor klærne er kjøpt. Men går stort sett i 56 her også.
Molait Skrevet 23. november 2006 #174 Skrevet 23. november 2006 tja kanskje man skulle ta seg en tur på nattåpent. Synes det var bedre tilbud sist nattåpent men. Og orker man det tro? Orker ingenting for tiden jeg. På omtrent samme tid var E 4710 og 37,6. Men var litt tyngre ved fødsel og. Så da har de ganske lik oppgang:) Har faktisk noe i 56 som passer her enda og, men 50 har vi måttet pakke bort. Men synes det er så forskjell på str. jeg. Lurer på en tur til ls i morgen. M jobber både dag og kveld. Blir lang dag alene hjemme. Og han har bursdag 1/12 så bør begynne å se på det og. Får se an formen. Noen andre som skal til ls i morgen? Natten var blæ. Vært det i det siste. Kveldene er fine, men fra han våkner 2-3 tiden er alt bare rot. Sover 1 time og en halvtome og så opp en tur for lysvåken og nekter å ligge i senga. Blir så sliten av det. Og i dag nektet han å sove på dagen og. Så ble til at vi sov sammen i 2,5 time i senga vår, han med puppen i munn. Jeg sov nå ikke så mye da. Jeg kunne bare våge å flytte meg!! Hva gjør man ikke til slutt bare den ungen sover!! Kanskje han brygger på noe. Skulle ønske vi kunne få litt rutiner. Sånn litt!! Ja tenkt på det der. De er født på feil tid..hehe. Blir mye babybilder. Men får så være. Ikke tatt julebilder enda. Må få tatt med begge gutta. Tips til hva/hvordan?
Molait Skrevet 23. november 2006 #175 Skrevet 23. november 2006 Da stikker jeg en tur på Triaden. Vink til meg da Petronella:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå