Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er campinghår det samme som pulesveis???

 

Ja man da kommer vi til deg til uka Petra, for jeg vet at du har plass!! Også kan jeg bare spasere ned!!! Uff, det hørtes slitsomt ut :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har kveldsroen endelig senket seg og jeg har laget meg litt mat. Siden mann er på kveldvakt, så spiser jeg da ikke middag i middagstider, men nå. Spiste forresten is til lunsj idag nam nam :) Og om noen skulle lure spiser jeg tomatsuppe med egg.

 

Og fy for en dårlig mor jeg er også da... hmm... Hun ser da nok på tv, men godteri er det ikke så mye av enda. Ikke bruker hun smokk og ikke er hun glad i flaska. Men hun sover på magen når hun sover i vogna (ikke om natta altså). Hun har smakt på mye mer enn det som er godt for henne. Og idag smattet hun på sugerøret til min fanta, og tok jammen meg en sup der også! Så hun drikker brus :) hehe...

 

Jeg fant da ingen jakke idag, men letet da heller ikke så mye... Fant en supergirl-body og en genser, så har da shoppet noe! Takk for tur ut Molle! Deilig å komme seg ut av huset ja :)

Jeg gikk til ls og tok bussen hjem igjen (ja, det er noe som heter buss Molle :) Det er sånne store grønne biler med plass til mange mennesker og som stopper sinnsykt mye i veikanten)

 

Jeg inviterer herved meg selv til Petronella jeg også! Servering er ikke så nøye.. Noe å drikke er kanskje godt da :) Stemmer for Tirsdag eller Torsdag!

 

Svart-åpent var å "treffe-spikeren-på.hodet" LOL!!!!!!!!!!

 

Og det er ikke gå i parken å ha et barn tenk! Det er diskutert idag på ls City! De som har tvillinger er mye flinkere til å lage rutiner og få det til enn de som bare har en. Så det så! *påståelig*

Skrevet

Molle: Hadde du et sånt simo sikkerhetsnett til bil?

Skrevet

Cat: det er bare å få besøk av en sånn mamma så ordner det seg med oppvasken :-D

 

Så dere likte ikke helt det jeg sa om tur i parken. Men ordet er fritt og jeg sier det jeg vil! Muhahahaha! Så kan dere heller baksnakke meg når dere farter rundt med enlingene deres og treffes for å spise kake til det tyter ut av øra deres!

 

Hehe. Nå var jeg slem nå. Kanskje jeg bare skulle hatt egen blog likevel?

 

Pet: Ikke bare jeg som gjør det smokketrikset altså. Hehe.

Mine har ikke prøvd seg på flaske og mme enda da, men det hender at de ligger litt på magen og dormer om dagen. Og dersom en vil spise må begge spise. Stakkars barn. Men har begynt med litt tran da - det går ned på høykant.

 

Skrevet

Hehe.. mamma er privatsjåføren min om dagen, men mulig jeg får få henne til å ta oppvasken også :))

 

Dårlig mødre ja.. Huff, min sover til laaaaangt på dag og må se på at mor og far har seg!!! Dessuten måtte hun ligge alene på badegulvet (i bagdelen til vogna da) mens mor og far dusjet sammen en kveld her.

Åsså har far dyppet sutten såvidt i safta si en gang da... Nei åssen skal dette ende?????

Skrevet

Ikke prøv å lat som om dere har et liv folkens!!!

Skrevet

Tenkt på en ting..kanskje vi ikke skulle fremstå som de vi faktisk er? Dette med å bli utestendt fra dib..hmm

 

Aner ikke om det er simo vel! Har nett:) Du får kikke.

 

Skaff deg blogg!! (des kunne du fint ha fått kake i ørene om du ville det, bare si ifra neste gang)

 

Petron, du får fler og fler nick her. Vi bestemmerr oss for et om en stund tenker jeg.

 

Tror det passer best for meg på torsdag. får besøk tirsdag. Tror jeg da. Men om man skal på pikkene på mandag kan det være greit å spre litt. Altså torsdag. Hvor bor u henna? Æh..tar følge med cat isåfall.

 

Har ikke duppet i saft, men har lirket sukkervann inn under smokken for å få ham til å sovne. (sliten ja) Hvorfor ligge på badegulvet? hehe altså hun kunne vel bare ligget i vogga si? eller noe? Enda godt synet hennes ikke er vel utviklet enda. (perverse mennesker) Husker en gang vi hadde oss. Will var rundt året og sprinkelsenga sto hos oss. (hadde ikke flere rom den gangen) Midt i akten ser vi plutselig at han står i senga (si altså)og ser på. DET var avtennende det. Huhei. skled forsiktig ned til hver vår kant og la oss til å sove..hehe.

 

Hvor er amalie a?

 

Noen som har tenkt seg til pph på mandag? Synes det er bedre på j&h jeg ass. Lettere å amme i "det skjulte" og bedre plass og dersom man har annet å gjøre er man like ved senteret. Er bare sporten og babyshop ved pph. Og ikke har de da mye å velge i heller. Får nå se hva vi gjør. Peng er et tema og. Julen kommer og alle skal jo poppe barn i desember!!

 

Tiril sugde faktisk i seg masse brus bare for å sladre! Men var nok litt surt og masse kullsyre for det rant ut så det holdt..hihi..på hu og mor hennes;)

 

Noen oppe enda da? Legge meg snart jeg. Blir nattet som de siste så er det greit å få med seg det man kan av søvn.

 

Tenke seg til at det nå er 3 mnd. siden man fikk hilse på hottentott. Føles som jeg har hatt ham for alltid og samtidig er 3 mnd. mye:)

Skrevet

Aldri gitt inntrykk av å ha et liv...

 

 

joooo, nå har jeg sett istid2 og:D Så den i stad. Så det er det livet jeg har hatt.

Skrevet

Men kan du ikke sjekke om det står simo på den eller noe da??

 

Kake i øra?? Foretrekker i munn jeg da?? Og har jeg spist for mye kake er jeg ganske sikker på at det ikke er øra det tyter ut av etterpå.....

 

Har ikke hørt noe om pph på mandag, men skal ikke dit heller da. Men hadde tenkt meg til petra da hvis jeg blir invitert. (var mye i nabolaget hennes når jeg var liten) Kommer du forresten herfra petra eller er du innflytter?? jeg har bodd her hele livet.

 

Hun lå på badegulvet fordi hun var våken og da kunne vi kikke ut på henne en gang i mellom da vettu :))

 

 

Skrevet

Har vel aldri gitt inntrykk av å ha et liv?

 

PPH? Har hørt om PHP men ikke PPH. Og PPT har jeg også hørt om.

 

Ser ut som at denne renselsesetterdønningen har gitt seg. Takk og lov for det. Nå satser jeg på å ikke se noe rødt på år og dag.

 

Har lyst å se den Borat-filmen jeg. Virker veldig morsomt, om enn litt flau.

 

Legger stadig vekk 50-plagg. De har vokst MASSE bare den siste uka. Spesielt E. Syyykt.

 

Ikke er de så kjøla lengre... hurra! Dermed skal vi prøve å la de sove mest i egen seng. E har sovna. Blir helt forkrøpla av å sove med de i vår seng. Stiv og støl, og ligger på nåler.

 

Vil dere ha meg bort fra tråden? Egentlig så er tråden en blogg for oss alle sammen. Har dere tenkt over det jenter?

Skrevet

Heisann sveisann.........

 

Da ligger jeg pa foeden!!!

 

Vannet gikk 00.20 og siden han ikke la med hodet ned ble jeg hentet med ambulanse:)

 

Jeg har ikke rier........ og heller ikke noe vonter........

 

 

Legen vil ha meg her i 24 t ca, for han gjor noe spes. Sa na skal jeg prove a sove litt:)

 

Jeg sender mld til Molle forst og fremst jeg, ogsa far dere bare sloss med henne om hvorfor;)

 

Det eneste sikre her na er at jeg hverken far des el jan barn...

 

KLEM!

Skrevet

Men i alle ??!!! 1D!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Så gøy:) Eller? Ojojoj, er like spennende hver gang dette:))) Lurte på hva i alle tråden gjorde øverst midt på natten..hehe. Spennende. Masse lykke til altså. Håper alt går bra. Du rakk å ihf å bli høygravid..hihi. Har gåt lang nok tid nå eller? Hmm.

 

Ja prøve å sove. Du trenger det. For etterrpå får du ikke sove nemlig! Hehe nei da, men jeg sitterrnå oppe og Edvard prater med pippen. Prøvde å holde ham i mørten og i senga i en helvtime men var ikke noen vits i og han begynte å bli sint. Så her sitter jeg da. Tatt meg en skive og.

 

Ja kan se hva det står på den, men er det så nøye da? Des står den innerst i skapet så er ikke bare bare å se på den tenk :P

 

pph har du hørt før. Forkortet Pikene På Hjørnet på tråden før. Hørt om? Nei da må man jo inn på treffsidene og holde seg oppdatert da:)

 

Jaja 1D, litt moro du får samme kull som oss da. Også fikk vi novemberbarn og. Da har vi en hver mnd. fra juni til november:)

 

Håper virkelig alt går bra. *tittepåmobilensinofte* Kan jo enda gå en 3 dager. Men jeg ville jo du skulle komme i desember og!! For jeg fikk ikke møtt deg de to siste gangene. Søren og da. Uh..blir langt å dra på barsel visitt til Trondheim...

 

Hvorfor kan ikke den ungen sove??!!

Skrevet

OI!!!!!!!!!! Men 1D da!!!! Skikkelig action på deg inatt med ambulanse og greier! Da sier jeg Lykke til, og snart har du et november nurk :) Jo, også må du huske på å sove, slappe av og kose deg mens du enda ikke har noen auer!!!!!

 

Jeg har allerede kommenter mine inkompetente morsgener :) (brusepisoden altså)

 

En liten morgenfugl her i huset også!!!! Skulle opp kl 6 og far lot henne stå opp... Men det skal hun jo ikke få lov til da...... Jeg fikk nå lov å ligge litt lenger før hun ble så utålmodoig at hun bare MÅTTE HA MAT!!!

La meg igjen etterpå og sov litt igjen jeg også da :) Deilig å sove litt!

 

PPH er kjent... Jeg la ut treff, så føler jeg må møte opp :) Men er enig at j&h er et bedre sted for oss...

 

Kom på en ting til 1D: nå rekker du Bimbor!!!!!!!!!!!!!!!! hihi.........

 

*venterskikkeligspentpå1Dnå*

 

Nå blir vi snart fillebimtanter igjen!!!!!!!!

 

Amalie har jeg ikke sett siden hun dro på hyttetur.. Kanskje hun ble igjen? eller kanskje hun vart skremt?

Skrevet

Næmmen 1D da!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Oj oj oj oj. Dette hadde jeg ikke venta på denne lørdags morgen.

 

Rart hvordan disse barna bestemmer seg for å komme før tida...

 

Masse lykke til :-D

 

Jeg er nyklipt :-)

Skrevet

Lykke til 1D krysser fingrene for at du ikke får for mye auer over lang tid. Dette er jo min "førstefødte" her på dib, i og med at jeg ikke har vært med så lenge, så da er det jo sef ekstra moro, hihi :o) Er jo synd du bor så langt unna da, så jeg ikke får kommet på noe barsel treff :o))

 

Vedr nick, ser det jo nesten ut til at Petra har blitt en gjenganger og det er forsåvidt helt i orden for meg. Men kjært barn har mange navn, er det ikke sånn da :o)

 

Var jo på kino i går og så Fritt Vilt - guri asså, satt mer med jakka forran ansiktet enn i fanget. Hjertet holdt på hå hoppe ut både en og tre ganger. Den var skikkelig skummel. Gruer meg litt til neste gang jeg er alene hjemme nå. Tiny nevnte at Amalie ikke hadde hørt av seg siden hun dro på hyttetur - iiik :o))

 

Også tok jeg opp skal vi danse i går da (trodde jeg...), benket meg ned forran tv´en kl 01 i natt når jeg kom hjem og så en time - hva skjedde så... Jo den stoppa, what... Det var jo ikke ferdig en gang - nei og nei, lite nedtur å krype i køya da. Nåvel, får se det i dag i stedet.

 

A våknet 06.44 fikk mat og 07.15 sto sambo opp med han mens jeg sov til 1030, deilig.

Den ene puppen min har jo fått skikkelig kjøttsår, auauau mistet hud rett under knoppen og det er jo IKKE vondt når han spiser neida... Nå vurderer jeg seriøst å gå over til mme (dårlig mor igjen...)

Men etter perioder med puppenekt, treg utdrivning i en pupp, trøske, sopp - ja jeg veit ikke hva jeg ikke har vært borti denna gangen jeg, men nå må jeg ærligtalt si jeg begynner å bli litt lei disse puppevondtene av diverse slag...

 

Deilig å være nyklipt da Svanine - blir liksom litt nytt menneske :o)

 

Nei, får slenge meg litt på sofaen og se på sprint. C er i bursdag på juniorverden, sambo er med å kjører. A sover i vogna ute - tror jeg slapper av litt jeg :o))

 

Da sier vi forresten at det blir treff hos meg på torsdag, skal vi si kl 12? Fint om jeg får vite hvor mange som kommer (innen onsdag). Jeg kan prøve å skrible ned veibeskrivelse i løpet av noen dager (har jo mailadr til Cat og Tiny i alle fall).

 

Slappe av nå... :o)

Skrevet

Må snike litt på tråden og si LYKKE TIL 1D :D

 

Håper alt går kjempebra,hils hu som ganske så snart blir storesøster :D

 

Klem fra

Skrevet

Tusen takk til alle;)

 

Molle kommer pa med oppdattering, nar hun rekker det;)

 

Begynner a bli litt sliten men har ikke vondt....

 

jeg kommer sikkert til a lese her inne,, men tor ikke love at jeg skriver igjen.

 

 

J%vla tastturet som mangler ......!!!!!

Skrevet

Her har det virkelig skjedd ting...

Lykke til 1D!

 

Var på konsert i går kveld/natt, dere kan jo gjette hvilket band...?!

Også så godt som det var å sove uavbrutt i 8 timer etterpå!!!

 

Har bare sendt én melding til mamma for å høre hvordan det går, det var halv elleve i går kveld. Da var alt bra, og siden jeg ikke har hørt noe annet etter det, har det nok ikke skjedd noe fælt heller. Men skal nå bli godt å få gromgutten sin hjem igjen da..!

 

Jeg er ei forferdelig mor! Først leverer jeg barnet mitt til mormora slik at gubben og jeg kan gå på konsert, drikke øl, ha sex og SOVE!! Men ikke nok med det; jeg hadde ikke fått pumpet nok, så jeg sendte med ham ei pakke mme i bagasjen!!!

Kommer dib-trollet og tar meg nå, tror dere..? LOL

 

Klem til alle som vil ha!

 

 

 

Skrevet

Hørtes deilig ut spør du meg. Har ikke hatt barnepike til A enda (har vært borte en natt da når han var 6 uker, da var han hjemme med sambo, huff dårlig mor...) , men 8 des skal både jeg og sambo på julebord så da skal A og C til bestemor.

MEN med alt du har utrettet til fordel for deg og gubben i løpet av et døgn simbamamma er du jo gææ´rn - nå kommer dib-trollet til å fange deg inn med slyngarmene sine og sluke deg sammen med oss andre, uhuuuu... Men du får jo tydeligvis godt selskap fra oss andre på tråden da i alle fall, trøst deg med det :o)

 

Fortsatt lykke til 1D!!

Skrevet

Skravle en stund med 1D for så å gå tom på batteriet! Jaja. Er ikke annet å gjøre enn å vente nå. Legene vil ikke gjøre noenting enda. Hodet har festet seg i bekkenet så denne ungen komme i løpet av helgen. Knip igjen lengst mulig nå 1D!!

 

Må være litt sjokk og. Man har jo ikke rukket å grue seg til fødselen engang. Håpe du får en lettere fødsel enn med L. Også er det veldig kjipern at Trondheim er så langt borte altså!!

 

Er litt godt at det ikke er noen "dib-damer" på tråden. Hmm er vel kanskje en grunn til det. Bare å lese et par innlegg det så ser de vel at de ikke passer inn..hehe. Nei men godt at folk er såpass avslappa.

 

Jeg har nå smurt inn ryggen med noe tigerbalsamlegnende. Var fin kl 6 men kl 8 våknet jeg og kunne ikke røre meg. M måtte bli hjemme fra jobb, for klarte ikke holde guttungen engang. Æsj og blæ og nå vil jeg snart være pigg og rask! Dritlei!

 

Skal passe nevøen min i dag. De skal i 30årslag. Blir vel borte fra 18 til 01 ca. tenker jeg. Gutten er 14 år!!! Sitter jo bare å glor på tv alikevel. Blir for dumt. Men sa ingenting. Greit å bevare freden.

Skrevet

Man passer vel ikke fjortisser??! Er jo ikke så lenge jeg var en sånn sjølv, og ville blitt kraftig irritert dersom noen skulle "passe" meg.

 

Det er så spennende så spennende 1D. Mulig jeg er litt dust altså, men hvor langt på vei er du nå? Kanskje noen kan svare for meg...

Tenk at dette er siste trådbaby på en goood stund. Litt vemodig synes jeg. Det er vel mulig du får bruk for litt i 50 nå da 1D.

 

Natta i natt var litt rar. Vi bestemte oss for at nå skulle de sove i sengene sine. Men så sovna de på sofaen og tok natta mye før vi hadde planlagt (sov lenge). Så ble det styr med pysj og bleie så de ble veldig våken. Etter x antall smokkeputtinger hadde det gått tre timer og A var sulten igjen (kl 02). Edvin hadde akkurat sovna så jeg gidda ikke vekke han. Gikk i stua med Adrian og tror dere ikke jeg sovna på sofaen. Der sov jeg til jeg våkna av Edvin som hylte kl 0530. Da hadde han ikke spist siden 23... Aldri skjedd at det har gått så lang tid før.

 

Tenker veldig på deg 1D. Håper alt går fint og at de er snille med deg, både leger, barnepleiere, jordmødre, livmor, baby, kropp og sinn! Stooooooooooooor klem!

 

Skrevet

Hun har 39 dager igjen i dag. Hun sa det til jm da hun ringte men jm trodde hun sa i uke 39. Så ble litt mer stress da misforståelsen ble oppklart:)

 

Så digg da svana. Kanskje E begynner å sove 4-6 timer på natten? Hadde vært godt. Iaf om A fant ut at han ville gjøre det samme..samtidig..hehe.

 

Edvard våkner til ved bleieskift. Selv om det gjøres i sengen i mørten. Litt pes for kan jo ikke la han tisse seg ut hver morgen heller, men vil helst slippe å ha lysvåken gutt på natten og. Og ja har stor nok bleie..hehe, men bør nå skiftes en gang mellom 21-22 og 8 om morran.

 

Nå har far tatt med begge gutta i butikken. Håpe E ikke hyler av sine fulle lunger. Den muskelen i ryggen sitter fortsatt "fast". HAT! Jeg som hadde planer for dagen og. Skulle gå tur og "leke" med William og få ryddet mens E sov. Jaja, møkkadag. Nå kom fjortisen og. De skal jo ikke på fest før 18 da. Kunne vel ha kjørt ham hit når de dro? Mener..det er da ikke pes å pynte seg med en fjortis i huset! Merkelige mennesker..

Skrevet

HMMMM

 

Bare ett spørsmål:

 

Er dere en egen "vennegjeng" som har denne tråden?

Og hvorfor ikke da ha den der inne på skravlesiden, der dere lissom kan skravle i vei?

 

Hvorfor ha den inne på ett forum hvor temaet er ting og tang tundt våre 0 til 12 mnd gamle barn??

 

Bare lurer....................

Skrevet

hehe igang igjen:)

 

Dersom du leser igjennom tråden dreier det seg mye om 0-12 mnd. da vi alle "hører" til her inne. Vennegjeng? tja..nå har en del av oss møtt hverandre, men alle har blitt kjent gjennom bim og dib. På skravlesiden blir tråden så fort borte og ja..da kan ikke anonyme få skrive noe;)

 

Men seriøst, plager det deg? Det er jo bare 1 tråd her inne da. Du trenger ikke lese den. Bare å hoppe over det:) Ellers er du velkommen til å delta i våre samtaler om våre 1-12 mnd gamle baby'r du og. Både med og uten anonymknapp:)

 

Vi har fulgt hverandre gjennom alle de forum vi har "tilhørt" fra bligravid og er nå her. Kommer til å være en tråd på 1-2år også etterhvert. Så det så! :))

 

 

 

Sånn ellers..ikke hørt noe mer fra 1D. Vet hun har litt aua. Håpe hun får hvilt seg litt. Ikke sovet på leeenge nå. Er visst litt fosterrvann igjen for gutten ser ut til å trives der han er. Håpe han holder seg der litt til da og uten au til mor. Skjønt hun får vel ikke til å sove/hvile stort før han er ute nå uansett:) Tenker på deg 1D. Håper alt er bra!

Skrevet

1D er flyttet fra føden og til observasjon, riene har holdt opp i 4 timer så da venter de og ser. Blir uansett ikke gjordt noe før i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...