Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jo.. Petrra, hadde tenkt å ta meg en tur til deg på torsdag jeg da. Vet jo hvor du bor, trenger egentlig bare husnummeret. Men hvis du alikevel skal lage et kart så kan jeg jo få et jeg også så slipper jeg å lete meg frem blant alle rekkene :))

Men du svarte ikke på om du er innflytter til korset da :))

 

Grattis med ny sveis Svana :))

 

Molle: sjekket du den sikkerthets-nett-til-bag-greia di om det sto noe om simo på den??

 

Æsj, hva skal man lage til middag mon tro??

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny sveis og ny sveis - litt kortere og mindre slitt iaf :-D

 

Synes nå egentlig at den lille pjokken kunne holdt seg i magen litt til, men de har en tendens til å ikke vite det beste for seg selv disse magebeboerne. Når han likevel har bestemt seg så burde han ikke nøle, men bare komme ut i verden :)

Skrevet

Han slapp visst akkurat kuvøse da om han ble født nå (gitt at alt står bra til da selvfølgelig). Har sendt noen sms med 1D i dag.

 

Burde hatt litt mindre slitt hår jeg også i grunn... hmmm, hva skal man gjørra med sånt da??

 

Dra på butikken og kjøpe middag jeg (og snop). ;))

Skrevet

Nei ikke sjekka. Nesten ikke klart å røre meg i dag og må på hodet og ned i et skap. Men har det noe å si om det er simo da? Tror den skal passe til alle. Er jo innstillinger på den da.

 

1D sa noe at om han ble født etter midnatt, altså i morgen slapp han nok kuvøse. Kommer vel litt an på poden og vil jeg tro. Noen er streke og raske og andre trenger litt mer starthjelp.

 

Vi tok burgere i dag vi. Frossenburger og brød. Rask og greit å lage og unga spiser det. Kjøpt litt digg og. Heiv innpå en 4-5 biter stratos og miste så helt lysta på digg. Kanskje jeg har blitt dom jeg var før? Lite fysen på digg? Det hadde vært noe det:))

 

Jo og ønsker å takke Tiny for oppklaring om de grønne boksene som står rundt om i veikantene.

Skrevet

Hihi.. burde bare skytes du Molle :P Er jo ingenting som virker på deg :))

 

Ja men hvis den skal passe til alle, så passer den ratt til simo også da:)) Men var det så at vi kunne låne den da, siden dere ikke bruker den??

 

Her blir det varme pitabrød med kylling og salat også en pose med dodis til desert.

 

Gleder meg til deal eller no deal jeg, det er så spennende atte!!

Skrevet

Da har jeg lagt ut bilde av den genser jeg har strikka. (ja jeg har strikka, dere leste riktig så bare kjeften på dere!) Produserte et sett gryteklutter mens jeg ammet William for 8 år siden og intet siden. (de skal det ikke legges ut bilder av) Er litt stolt da. Men den ene armen er litt stram, nederst.

 

Vi hadde tenkt å bruke den, men den tar jo meste av baksetet så blir liksom aldri til det. Skal høre med M om han noen gang kommer til å bruke den.

 

skal ikke spørre hva dodis er..men håper det ikke har noe med wc å gjøre.

Skrevet

Hei.

Jeg glemte a nevne for deg Mo at han kan komme i dag ogsa uten problemer, hvis han er frisk nok! Og han er jo 8% storre enn normalen, sa det er vel bra.... Men han kan jo egentlig bare komme na da.......... Jeg har jo uansett gatt glipp av julebordet;(

 

faan, ville ha kb og pinnekj;tt jeg!

 

Jeg har blitt tilbudt noe a sove pa hvis det er like rolig i kveld...........sa det er hap!

 

Jeg blir gal av tastaturet her pa sykehuset jeg altsa!!!!! Bruker sikkert dobbelt sa lang tid pa a skrive noen fa javla ord jo! ogsa hores jeg ut som en utlending ...(enda godt jeg er det da.........)

 

Og til anonym; du er hjertelig velkommen til a mene hva som helst her inne;) Og om du vil unga traden, sa er det like enkelt her inne som pa skravlesiden...........................................................

Jeg vil pressisere at selv om jeg bade har mott de fleste og snakker med disse damene hver dag, sa er vi ikke ^venner^!!!!!

 

Klem fra sliten men fattet

Skrevet

Er da fan meg ikke ei merr heller..(eh..du måå ikke kommentere den der altså)

 

 

 

Legger inn siste oppdatering fra 1D jeg, ligger på 3 tri:

 

Heihei.

Jeg hadde ingen tegn pa at fodselen skulle starte denne gangen heller for vannet gikk........... Var sann med dattera ogsa. Jeg vet ikke hvor stor han er na, de venter til han kommer ut tror jeg. Men min er 8% over normalen...spent pa hva det vil bety na;)

 

Jeg er blitt flyttet til observsajonen na, siden jeg ikke har hatt rier pa 5/6 timer. De har jo lyst til at han skal v're inni der sa lenge som mulig. Han er forhapentligvis ikke i sa darlig form nar han kommer at han trenger kuvose, men det vet vi ikke siden han er akkurat pa grensa i dag.

 

Vet ikke hvor mange oppdatteringer jeg gidder legge inn na, de venter uasnett med a gjore noe til i morra.

 

Spent pa om jeg far sove litt til i natt da!

Skrevet

Nope, dodis er godis. smådodis = smågodt :))

Skrevet

jojo, men høres ut som noe man har trekki opp fra do!

 

Der var du ja, kopierte akkurat det du skrev på 3 tri jeg:)

 

Tror vel ikke han kommer i dag. Om du ikke har rier nå. Men slik du overasker så skulle det ikke forundre meg:)

 

Kjipern med jullebord og sikkert litt kjedelig å tilbringe hele evigheten på sykehuset? Synes ikke du skriver så anderledes enn du pleier jeg:P Nei men kjekt du får vært på nett i det hele tatt!

 

Her hyyyles det. Trøtt men vil ikke sove og hyles med VOLUM. Ah..for en deilig dag i parken (hehe)

 

Jo skulle svare deg på sms 1D men så skreik ungen og så satt jeg meg her og så glemte jeg hele meldinga *skammes*

 

Håpe du får sove i natt da. Du trenger søvn nå! *streng* (haha nå hørtes jeg ut som svanine)

Skrevet

Nå var det mye innlegg oppå innimellom hverandre, artig.

 

Ny tråd kanskje?

Skrevet

Jeg er innflytter til Skedsmokorset Cat. Bodde i Blystadlia fra jeg var 7 til jeg var 21 (flyttet hjemmefra etter et år i USA, da ble det litt vanskelig å flytte inn til a mor igjen) Har bodd litt rundtomkring, før vi flyttet hit for 3,5 år siden.

Du kan få husnr og en liten forklaring på mail. Tenkte om det kom noen som ikke visste veien kunne de få veibeskrivelse av deg eller Tiny, for det er de eneste mailadressene jeg har.

 

Dere andre må gjerne legge meg til på msn om dere vi, så får jeg mailadr deres oxo [email protected]

 

Campinghår er ikke helt det samme som pulesveis. Campinghår er når håret er litt sånn klistret til bakhodet, med en skikkelig "hverv" som skiller det bak på krona. Pulesveis er liksom mer krusifaks :o))

 

Vi har spist noe marinerte kjøttgreier og hjemmelagde fløtegratulerte poteter m meksikansk salat - jummi kanongodt. Nå er det snart godteriskåla som skal til pers... Dattera har gjort et dypt innhogg i sin allerede.

 

A er i køya, men ligger der og hyler :o( Er nok litt overtrøtt, har ikke fått han til å sove siden kl 14 og etter 17 er det liksom litt sent å ta en dupp når du legger deg kl. 19. Får løpe opp og dytte inn smukken.

 

Ha en fortryllende kveld alle sammen :o)

Skrevet

De små har fått bad og pupp og sover i sengene sine!

 

(...enn så lenge...)

 

"Kokken" lager lasagne, det blir godt. Er alltid sulten jeg. Mye godt dere spiser også.

 

Moll: Er jeg streng?

 

Håper han slipper kuvøse. Greit å være en stund på barsel til ting går seg til, men kuvøse er nok ingenting gøy. Edvin varmet seg litt i kuvøsa for han var litt kald, ellers så vi ikke snurten av den.

 

Det lyser visst en mystisk motorlampe i bilen. Så da må den sjekkes på verksted. Er iaf ikke min "feil", for har ikke rørt bilen på ukesvis.

 

... synes det lukter litt tran her... og litt sutring fra senga. Jaja. Annet er ikke å vente (ingen sammenheng forøvrig)

 

Tvitvi 1D!

 

Skrevet

Har vært og sett på gensern. Kjempefin! Har ikke sjans til å klare noe sånt jeg *bøyemegistøvet*

  • 10 måneder senere...
Skrevet

Mye bra underholdning her damer..

God lørdagskos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...