Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

sug lut skrev (5 minutter siden):

Eller tunghørte? 

Det er også en mulighet. Jeg holder min posisjon i ørelappstolen og avventer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sjamanen i babybjørnen. Spørs om jeg rekker frem i tide, han subber i bakken, og jeg snubler i beina hans konstant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tante grusom master of law skrev (1 time siden):

Jeg har sjamanen i babybjørnen. Spørs om jeg rekker frem i tide, han subber i bakken, og jeg snubler i beina hans konstant! 

Et bilde man aldri mer får av netthinnen 😂. Heretter skal jeg alltid se ham for meg i babybjørn. 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tante grusom master of law skrev (1 time siden):

Jeg har sjamanen i babybjørnen. Spørs om jeg rekker frem i tide, han subber i bakken, og jeg snubler i beina hans konstant! 

Jeg vet ikke hva jeg beundrer mest: styrken til å bære øgla eller tålmodigheten til å høre på han der han henger og slenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tante grusom master of law skrev (2 timer siden):

Jeg har sjamanen i babybjørnen. Spørs om jeg rekker frem i tide, han subber i bakken, og jeg snubler i beina hans konstant! 

Er det du som skal bære han opp kirkegulvet i bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra luften: @oslofrkog undertegnede har fått utdelt en tandemfallskjerm med beskjed om å hoppe snarest. Tror vi nettopp fløy over Porsgrunn. Kan noen hente oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav skrev (47 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg beundrer mest: styrken til å bære øgla eller tålmodigheten til å høre på han der han henger og slenger. 

Foreløpig løser vi det problemet med å stappe i ham julekaker (mening var hvite kakemenn, men i frykt for å bli beskyldt for rasisme byttet vi til pepperkakeengler), men vi begynner å gå tomme for både dem og spruter (men de er det jeg som spiser opp da). Noen som har mulighet til å levere forsyninger? Helst i engleform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (28 minutter siden):

Er det du som skal bære han opp kirkegulvet i bryllupet?

Det ser ut som jeg stramma babybjørnen litt hardt, så jeg er nok stuck med ham. Gruer meg til bryllupsnatten. Måtte noen med jaws of life rekke frem før det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (56 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg beundrer mest: styrken til å bære øgla eller tålmodigheten til å høre på han der han henger og slenger. 

Har du ikke hørt om at kvinner får superkrefter når de skal bære øglesjamaner?  Eller var det for å redde barn? Ble litt usikker. Hvis jeg går litt vuggende så sovner han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skåååål!

@Ekspatt- nå hopper vi på 3!

Eeeen, toooo - tre!

Dere der nede - når dere ser noe flaksende på kveldshimmelen, med zebrastriper, horelys og champagneglass, kan dere jodle litt - så vi får retningen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (5 minutter siden):

Skåååål!

@Ekspatt- nå hopper vi på 3!

Eeeen, toooo - tre!

Dere der nede - når dere ser noe flaksende på kveldshimmelen, med zebrastriper, horelys og champagneglass, kan dere jodle litt - så vi får retningen? 

🎶 Hollaleihi og hollaleiho 🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg bryter inn, men jeg har akkurat heklet meg ny bikini av økologisk hamp. Mulig jeg stikker innom dere for å vise den frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (12 minutter siden):

Skåååål!

@Ekspatt- nå hopper vi på 3!

Eeeen, toooo - tre!

Dere der nede - når dere ser noe flaksende på kveldshimmelen, med zebrastriper, horelys og champagneglass, kan dere jodle litt - så vi får retningen? 

Vi har satt ut mengder av lysfat som landingslys, så bare følg lys og lyd!

Anonymkode: b3781...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ostepop123 skrev (5 minutter siden):

Unnskyld at jeg bryter inn, men jeg har akkurat heklet meg ny bikini av økologisk hamp. Mulig jeg stikker innom dere for å vise den frem.

Velkommen skal du være! Vi har både hjerterom, husrom, pepperkaker og så er det vel portvin på vei. Kan noen ta med litt Stilton? Gjerne en som overdøver lukta av svømmebasseng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (På 4.12.2022 den 0.23):

Selge? Jeg trodde vi skulle vaske oss?

Vi vasker oss med klutene OGSÅ selger vi dem.

Er visst et marked for det har jeg hørt "av en venn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (8 timer siden):

Faens jævla aktivister! Noen hvisket meg i øret at de kunne egne seg som minkfor, og de er herved sendt avgårde til hemmelig lokasjon. Nå blir minken happy i sine små stålbur, dette er noe annet enn den fiberløse grøten de ellers får servert. 

@Himmel og havhva kom vi egentlig frem til når det gjaldt passende antrekk for damene?

Regner med å være framme i Langesund 6.12 rundt kl 14.00. 

Og når det gjelder antrekk så kom jeg over et lagersalg til.

Og det er jo jolemånad, så da tenker jeg denne passer.

Kjøpte en pall 👍❤️

_20221206_013807.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (6 timer siden):

Oppdatering fra luften: @oslofrkog undertegnede har fått utdelt en tandemfallskjerm med beskjed om å hoppe snarest. Tror vi nettopp fløy over Porsgrunn. Kan noen hente oss?

Bare å sikte på liftkorga vår hvis du ser den, kan heve den til topps så vi møtes på halvveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (5 timer siden):

Regner med å være framme i Langesund 6.12 rundt kl 14.00. 

Og når det gjelder antrekk så kom jeg over et lagersalg til.

Og det er jo jolemånad, så da tenker jeg denne passer.

Kjøpte en pall 👍❤️

_20221206_013807.JPG

Omtrent like mye stoff som en klut? Helt i din ånd! Rett og slett smæsjing! Jeg får sikkert i hvert fall plass til et halvt jur i den der så om jeg kjøper to er jeg sikra, dette kan bli riktig fint, og så så julete, da! Men finnes den i sebra? Og hvordan blir det med vuggende gange og duemannhode? Ser for meg at evt deltakere med melkeproduksjon inntakt kan ende med milkshake. 

@ostepop123, er dette noe å slenge lekent over bikinien om det blir trekkfullt mellom luftmaskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (7 timer siden):

Velkommen skal du være! Vi har både hjerterom, husrom, pepperkaker og så er det vel portvin på vei. Kan noen ta med litt Stilton? Gjerne en som overdøver lukta av svømmebasseng?

Jeg har Stilton! Var bare Lut som ikke fant den når jeg var i portvinståka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (36 minutter siden):

Han hadde blitt blind hvis jeg tok den på!

Er redd han hadde gått frivillig på korset om han så meg i den, ja. 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (9 timer siden):

Omtrent like mye stoff som en klut? Helt i din ånd! Rett og slett smæsjing! Jeg får sikkert i hvert fall plass til et halvt jur i den der så om jeg kjøper to er jeg sikra, dette kan bli riktig fint, og så så julete, da! Men finnes den i sebra? Og hvordan blir det med vuggende gange og duemannhode? Ser for meg at evt deltakere med melkeproduksjon inntakt kan ende med milkshake. 

@ostepop123, er dette noe å slenge lekent over bikinien om det blir trekkfullt mellom luftmaskene?

Akkurat den fant jeg ikke i zebra, men den som leter finner. 

Er denne godkjent?

Viktig at alle skal føle seg vel 🥰

_20221206_155515.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...